Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies vai ei?

Vierailija
12.11.2014 |

Puhelinlaskuissa olen pistänyt merkille että ennen 15 viestiä kuussa lähettäneen miehen viestimäärä on noussut 200-600 kappaleeseen.Kysyin että onko toinen nainen,nuin vastaus on että ei,olemme vain ystäviä.

Mies ja nainen voi olla keskenään ystäviä joo,mutta onko tuo viestimäärä nyt ihan siedettävä ihan vaan ystävien kesken.En ole huomannut mitään viestienkirjoittelua,eli tämä sitten ilmeisesti tapahtuu työpäivän aikana tai kyn olen jo nukkumassa illalla....

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon puhunu sen naisen kanssa puhelimessa ja ihan asiallisesti kysynyt tästä.Vastaus sama kun miehellä,eli se että ovat vain ystäviä.Ja edelleen ymmärrän sen että nainen ja mies voi olla ystäviä keskenään.Eniten hämää se että vielä työpäivän jälkeen on asiaa se 20 viestiä eikä mun aikana puhelinta näpytellä.Eli asiat hoidetaan kun ite meen nukkuun.Mutta,jään sivusta seuraan,ennen pitkää tulee ilmi jos on on jotain tullakseen.Hyviä öitä teille ihan jokaiselle :) ...ap

Vierailija
2/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös on miespuolinen ystävä jonka kanssa tulee läheteltyä viestejä tiuhaan ja soiteltuakin.Vierailemme myös toistemme luona aina kun toistemme paikkakunnilla olemme käymässä. Eipä asiasta ole ollut sanomista kummankaan perheillä ja ystävyyttä meillä on takana jo yli 10  vuotta. Ihmeen ahdasmielistä porukkaa täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:29"]Tuossa tuntuu olevan kysymys kenties jo elämää suuremmasta ystävyydestä, joka onkin jo sitten rakkautta. Sillä ehdolla, että esitetyt jutut stemmaa. Kannattaa kuitenkin tutkia juttua ennen isoa hutkimista! Luottamus ei muuten ole mikään itseriittoinen asia tai käsite, joka tuosta noin vaan tupsahtaa kumppanusten välille, vaan kyllä se on todella ansaittava yhteisolon ja -elon kautta, joskus ihan kantapään kautta. Se kehittyy hiljalleen, mutta voi hävitä yhdessä hujauksessa - usein peruuttamattoman lopullisesti. Tämä nyt tuli vaan mieleen joistain aiemmista kommenteista! [/quote] Mistähän ystävyydestä on kyse? Saisko viestin numeron? [/quote]   Vilkaisepa avausta, ehkä avautuu sinullekin;) [/quote] Eli kaveruksey joilla on keskustelun aiheita ovat rakastuneita?! Mies ja nainen ei muka voi olla ihan vaan kavereita? Ei jumankauta sentää, miten helvetissä te naiset uskallatte olla miestenne kanssa, nehän voi vaikka moikata naiselle ja kysyä tämän kuulumisia sanomatta teille! Niittenhän on PAKKO silloin olla rakastuneita!!

[/quote]

Mieluummin asiantunteva tulkinta kuin perusteeton skitsoilu, kiitos!
[/quote]

Asiantunteva tulkinta?! xD xD
"Joo siis kyl tää on iha selkee juttu, ne on niin rakastuneit toisiinsa!!" xD
Vittu mitä.porukkaa tääl taas onkaa.

Vierailija
4/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:29"]Tuossa tuntuu olevan kysymys kenties jo elämää suuremmasta ystävyydestä, joka onkin jo sitten rakkautta. Sillä ehdolla, että esitetyt jutut stemmaa. Kannattaa kuitenkin tutkia juttua ennen isoa hutkimista! Luottamus ei muuten ole mikään itseriittoinen asia tai käsite, joka tuosta noin vaan tupsahtaa kumppanusten välille, vaan kyllä se on todella ansaittava yhteisolon ja -elon kautta, joskus ihan kantapään kautta. Se kehittyy hiljalleen, mutta voi hävitä yhdessä hujauksessa - usein peruuttamattoman lopullisesti. Tämä nyt tuli vaan mieleen joistain aiemmista kommenteista! [/quote] Mistähän ystävyydestä on kyse? Saisko viestin numeron? [/quote]   Vilkaisepa avausta, ehkä avautuu sinullekin;) [/quote] Eli kaveruksey joilla on keskustelun aiheita ovat rakastuneita?! Mies ja nainen ei muka voi olla ihan vaan kavereita? Ei jumankauta sentää, miten helvetissä te naiset uskallatte olla miestenne kanssa, nehän voi vaikka moikata naiselle ja kysyä tämän kuulumisia sanomatta teille! Niittenhän on PAKKO silloin olla rakastuneita!!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos Ap:n mies ja tämä nainen olisivat 13-vuotiaita kuten sinä ilmeisesti, ei tuollaisessa tekstailussa olisi mitään hämärää. Aikuiset parisuhteessa elävät ihmiset eivät tuollaista harrasta.

Vierailija
5/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laitto puhelimeen koodin, ei kertonut mulle sanoi että lasten takia laittaa ja työpaikalla kun puh. Esillä. No muutaman päivän päästä halusin lähettää hänen puhelimestaan kuvan omaani ( jonka otti), ei suostunut. Hälärit soi. Tarkistin puhelin laskut ja oli johonkin outoon numeroon laittanut siis ihan sairaasti viestejä ja soittanut! Facebookin kautta "tykkääjistä" bongasin oikean tytön. Soitin hälle ja kysyin? " saat pitää, me ei sovittu toisillemme" :/ että niin...toi salailu haiskahtaa! Pyydä näyttämään viestit tai kysy naiselta!

Vierailija
6/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos Ap:n mies ja tämä nainen olisivat 13-vuotiaita kuten sinä ilmeisesti, ei tuollaisessa tekstailussa olisi mitään hämärää. Aikuiset parisuhteessa elävät ihmiset eivät tuollaista harrasta.
[/quote]

Aivan niin, aikuisilla parisuhteessa elävillä ihmisillä ei saa olla ystäviä joiden kanssa keskustellaan asioista usean viestin verran päivittäin ja nähdään usein. Ei, totta kai se on heti rakkautta. Ei ystävyyttä saa olla parisuhteessa elävillä.
Kamalia suhteita teillä täytyy olla, jos ette saa keskuatella muiden kuin puolisoidenne kanssa. Mua ainaki alkais ahistaa.
Mun mies yritti mua estää pitämästä yhteyttä ystäviini muutama vuosi sitten, asiasta väännettiin paljon ja melkein erokin siitä tuli. Kunnes mies ymmärsi sen, miten mulle ystävät ovat tärkeitä ja mä pidän heihin yhteyttä.
Kummasti suhdekin voi paremmin kun meillä kummallaki on omat elämät ja voimme keskustella myös ystäviemme kanssa asioista, joista emme ehkä puolisolle halua puhua.
Ja mitä tuohon ikään tulee, niin olet ehkä kateellinen, mutta emme ole 13 kesäisiä, mutta emme myöskään 70 vuotiaita kalkkiksia kuten sinä?

Vierailija
7/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ok jos tosiaan olisivat vain ystäviä.Mullakin itsellä on miespuolisia ystäviä.Mutta mää pystyn oman miehen aikana kirjotteleen heidän kanssa.Minulle ei ole salattavaa.Mutta jos mies naputtaa salaa multa eikä sanallakaan puhu koko naisesta,mulla alkaa hälytyskellot soida...mutta katsotaan miten asia etenee...ap

Vierailija
8/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:11"]Mulle olisi ok jos tosiaan olisivat vain ystäviä.Mullakin itsellä on miespuolisia ystäviä.Mutta mää pystyn oman miehen aikana kirjotteleen heidän kanssa.Minulle ei ole salattavaa.Mutta jos mies naputtaa salaa multa eikä sanallakaan puhu koko naisesta,mulla alkaa hälytyskellot soida...mutta katsotaan miten asia etenee...ap
[/quote]

Anna miehes mennä. Ei sun kannata ees alkaa yrittää kontrolloida ja vahtia sen tekemisiä.
Jos et pysty hyväksymään asiaa, että ovat ystäviä niin ongelma on yksin sun.
Mäkin pääsääntösesti soittelen mun miespuolisen kaverin kans sillon ku ukko ei o himas, koska mulla on tylsää. Samoin viestejä vaihellaa silloin enemmän. En tee sitä salassa, mutta en myöskään koe tarpeelliseksi raportoida jokaista puheluani tai viestiäni miehelleni. Menemisetki on niin ja näin, joskus ilmoon ja joskus en.
Ja silti en kuuna päivänä ole miestäni pettänyt enkä petä. Mies tämän tietää ja luottaa mun sanaani.
Miksi siis sinä et kykenisi aikuistumaan ja luottamaan toisen puheisiin? Onko se nyt niin saatanan kamalaa jos mies pikkusen keskustelee jonkun naisen kanssa josta sinä et kaikkea tiedäkään? Kylläpä pienestä jonkun maailma kaatuu.
Ihme ettet sinkkuna elele. Silloin sun ei tartteis elää pelon vallassa kokoaikaa.

Vierailija
9/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, ottaisin yhteyttä tämän naisen mieheen ja kysyisin tietääkö hän missä mennään?

Vierailija
10/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tongin noita vanhoja laskuja ja löysinkin kesästä 2013 loppuvuoteen 2013....Ja kyllä tää viestittely on sillon jo ollu käynnissä mutta ei näin suuressa määrin.Eli voivat tosiaan olla ystäviäkin.Että enpä tässä nyt mitään suurempaa meteliä kuitenkaan nosta vaan seuraan tilannetta....ap

Vierailija
11/130 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin että jos soittaisin sille miehelle mutta voisin myös aiheuttaa turhaan paskamyrskyn...ap

Vierailija
12/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestimäärä puhuu jo puolestaan valitettavasti....

Vierailija
13/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta...

Vierailija
14/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä näyttämään viestejä. Jos vain kaveri niin näyttää. Jos poistaa eikä suostu niin sit on jotain salattavaa.

Vierailija
15/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuulemma ei ole oikeutta katsoa puhelinta...

Vierailija
16/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvä merkki valitettavasti :( ainakin ihastusta on , ei VIELÄ välttämättä sängyyn asti menneet..

Vierailija
17/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on koko ajan miehen taskussa tai jossain poissa mun silmistä..en voi uskoo tätä.Tää nainen on tahollaan naimisissa ja viimeisillään raskaana...ap

Vierailija
18/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksatko miehesi puhelinlaskun vai mistä tiedät viestimäärän nousseen?

Vierailija
19/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile että sänkyyn ovat menneet,ei kerkeisi lissää vaiheessa.Mies tulee töistä suoraan kotiin ja on tässä meidän kanssa illat....ihastusta ehkä.Kävin koko vuoden laskut äsken läpi ja tammikuusta tasainen nousu viestimäärissä.ap

Vierailija
20/130 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platoninen ystävyyssuhde, taivas sentään, mitä teeskentelyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme