Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viiden lapsen 24v äiti. Valmistun jouluna terveydenhoitajaksi.

Vierailija
12.11.2014 |

Olen niin onnellinen. Kysy minun arjesta yms.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:35"]Ai sulla jo viisi, minä täytän kohta 22v ja tahtoisin sen ensimmäisenkin, se riittäis vähäks aikaa. Mut mies niin jääräpää et haluaa löytää välttämättä sen työpaikan ensin, minkä ymmärrän kyllä. En tiedä suostuuko sittenkään:( tiedätkö hyviä kikkoja millä saisi miehen haluamaan? [/quote]Elä huoli oot vielä nuori. Ymmärrän kuitenkin vauva kuumeesi. Mut puolisoakin on hyvä kuunnella ja arvostaa. Mieheni oli töissä ku aloin odottaa ekaa lasta.

[/quote]

Sepä se kun haluan olla nuori äiti, oon aina halunnut. Toki unelmat kaatuu jos valitsee miehen jolla ei ole samat mielikuvat elämästä. Ja tottakai kuuntelen ja arvostan, en mä mikää idiootti sentäs ole. Oon kuumeillut jo vuoden ja varmasti saan kuumeilla vielä kauan, ei toi mies näytä töitä saavan hänen ammatillaan. Noh... eipä täs pitää koittaa elää positiivisella asenteella, vaikka vauvaa tahtoisin niin paljon että työpäivätkin menee vauvoja miettiessä.

[/quote]

Vauvakuume on järjenvastainen ilmiö jossa ei olla järjen kanssa missään tekemisissä. Omahyväistä toimintaa oman mielihalujen pohjalta tehdä itsestä tärkeämpää tekemällä lapsia. Kyllä lapselle tulisi olla muutakin annettavaa kuin vauvakuume, joka on ohimenevää hairahdusalttiutta.

Vierailija
82/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:10"]Onko sulla työpaikka valmiina? Mistä? T: 2.vuoden terkkariopiskelija
[/quote]Ei oo vielä työpaikkaa. Mut työterveys ja äitiysneuvola kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:35"]Ai sulla jo viisi, minä täytän kohta 22v ja tahtoisin sen ensimmäisenkin, se riittäis vähäks aikaa. Mut mies niin jääräpää et haluaa löytää välttämättä sen työpaikan ensin, minkä ymmärrän kyllä. En tiedä suostuuko sittenkään:( tiedätkö hyviä kikkoja millä saisi miehen haluamaan? [/quote]Elä huoli oot vielä nuori. Ymmärrän kuitenkin vauva kuumeesi. Mut puolisoakin on hyvä kuunnella ja arvostaa. Mieheni oli töissä ku aloin odottaa ekaa lasta.

[/quote]

Sepä se kun haluan olla nuori äiti, oon aina halunnut. Toki unelmat kaatuu jos valitsee miehen jolla ei ole samat mielikuvat elämästä. Ja tottakai kuuntelen ja arvostan, en mä mikää idiootti sentäs ole. Oon kuumeillut jo vuoden ja varmasti saan kuumeilla vielä kauan, ei toi mies näytä töitä saavan hänen ammatillaan. Noh... eipä täs pitää koittaa elää positiivisella asenteella, vaikka vauvaa tahtoisin niin paljon että työpäivätkin menee vauvoja miettiessä.

[/quote]

Vauvakuume on järjenvastainen ilmiö jossa ei olla järjen kanssa missään tekemisissä. Omahyväistä toimintaa oman mielihalujen pohjalta tehdä itsestä tärkeämpää tekemällä lapsia. Kyllä lapselle tulisi olla muutakin annettavaa kuin vauvakuume, joka on ohimenevää hairahdusalttiutta.

[/quote]

Mitä sä selität? "Kyllä lapselle tulisi olla muutakin annettavaa kuin vauvakuume". Siis mitä vittua nyt ihan oikeasti. Kyllä mulla toimii järki oikein hyvin. Tiedän kyllä mitä se lapsi tarvitsee ja tuo tullessaan. Hyvä selittää asioita kun et tiedä pätkääkään mistää. Kyllä on tyhmiä ihmisiä liikenteessä.

Vierailija
84/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä tässä kuviossa mättää on se että kaikki pitää tehdä samalla kertaa ja silloin kaikki on tehty vähän niinkuin puoliksi. Täysillä ei voi panostaa opiskeluun eikä lapsiin.

Vauva- ja taaperoaika menee nin nopeasti ohi muutenkin vaikka äiti olisi paikalla 24/7.

Vierailija
85/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:01"]hienoa, että olet onnellinen! itse olen 30vuotias 10 ja 7vuotiaiden äiti. olen kotiäitinä edelleen ja nautin elmästäni. on kahvitteluaikaa lasten ollessa koulussa, voi hoitaa kauppa-asiat ja pitää kodin putipuhtaana. Kuulostaa varmaan tylsältä, mutta minä olen tyytyväinen elämääni ja se on kai tärkeintä. mieheni on töissä saksassa ja sinne me myös muutamme nyt ensi vuoden puolella.  minkälainen arkirytmi teillä on? saatko opintotukea vai jotain muuta tukea opiskeluusi? onko lapset mustasukkaisia toisistaan ja tappelee vanhempien huomiosta? minkä kokoinen koti teillä on? [/quote]Omakotitalo jossa on 160neliöö. Lapset ei pahemmin tappele tai ole mustasukkasia. Aina meistä vanhemmista toinen pyrkii käymään päivittäin lasten kan ulkona tai tekeen jotain. Keskenään paljon lapset leikkii. Arki rytmi vaihtelee riippuen siitä onko minulla koulu päivä ja minkälainen se on.

[/quote]Meillä myös lapset leikkii paljon keskenään, en ole oikein leikkijätyyppiä, mutta toisaalta katson lasten kanssa elokuvia, ulkoillaan jonkin verran yhdessä ja saunotaan, leivotaan yms. Minäkin olisin halunnut isomman perheen, mutta hyvä tämä on näinkin. Hienoa, että olet tyytyväinen elämääsi ja se on totta, että oma asenne vaikuttaa paljon! t.edellinen

Vierailija
86/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:10"]Onko sulla työpaikka valmiina? Mistä? T: 2.vuoden terkkariopiskelija [/quote]Ei oo vielä työpaikkaa. Mut työterveys ja äitiysneuvola kiinnostaa.

[/quote]

Missä olet suorittanut "syventävän harjoittelun"? Eikö se ole aika ratkaisevaa sen kannalta, minne kannattaa hakeutua? Itsellä kesätyöt polilla viitoitti siihen, että pääsin työterveyteen, tänne on hankala päästä suoraa koulusta.

Vierailija
87/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:10"]Onko sulla työpaikka valmiina? Mistä? T: 2.vuoden terkkariopiskelija [/quote]Ei oo vielä työpaikkaa. Mut työterveys ja äitiysneuvola kiinnostaa.

[/quote]

Missä olet suorittanut "syventävän harjoittelun"? Eikö se ole aika ratkaisevaa sen kannalta, minne kannattaa hakeutua? Itsellä kesätyöt polilla viitoitti siihen, että pääsin työterveyteen, tänne on hankala päästä suoraa koulusta.
[/quote]Olin syventävän harjoittelun neuvolassa. Siitä kyllä pidin ja se olis päivä työtä

Vierailija
88/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko allekirjoittanut http://www.omantunnonvapaus.fi/ ?

Vierailija
89/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:35"] 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä sä selität? "Kyllä lapselle tulisi olla muutakin annettavaa kuin vauvakuume". Siis mitä vittua nyt ihan oikeasti. Kyllä mulla toimii järki oikein hyvin. Tiedän kyllä mitä se lapsi tarvitsee ja tuo tullessaan. Hyvä selittää asioita kun et tiedä pätkääkään mistää. Kyllä on tyhmiä ihmisiä liikenteessä.

[/quote]

Olipa kypsä vastaus johtaa keksustelu henkilökohtaisuuksiin ja pari vitut siihen vielä päälle. Teet kuten muutkin vauvakuumeilijat. Kohtaloa on lupa vähän auttaa ja jättää ehkäisy pois.

Vierailija
90/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä veit lapset jo päiväkotiin?

Paljon saat tukia?

Onko ylpeyden aihe viedä liian pienet päiväkotiin ja elää yhteiskunnan varoilla?

Vierailija
91/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä AMK:ssa olet opiskellut?

Vierailija
92/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:35"] 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olipa kypsä vastaus johtaa keksustelu henkilökohtaisuuksiin ja pari vitut siihen vielä päälle. Teet kuten muutkin vauvakuumeilijat. Kohtaloa on lupa vähän auttaa ja jättää ehkäisy pois.

[/quote]

Mitä epäkypsää tuossa oli? Sanoin mitä ajattelin, eli mitä vittua? Voi oisiko pitänyt sanoa "mitä himskattia?" Onko muka kovin kypsää hankkiutua raskaaksi miehen selän takana? No mielestäni ei. Kyllä mä ne pillerini syön niin kauan kuin mies sanoo että voi jättää pois. 

Vierailija
93/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:45"]Minkä ikäisenä veit lapset jo päiväkotiin?

Paljon saat tukia?

Onko ylpeyden aihe viedä liian pienet päiväkotiin ja elää yhteiskunnan varoilla?
[/quote]Kaksoset oli 1v7kk meni hoitoon. Muut oli vanhempia. Siihen asti äitini hoiti aina tarvittaessa. Tuet on satasen kuussa opiskelusta. Aviopuolisoni tulot vaikutta tukiin.

Vierailija
94/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:48"]Missä AMK:ssa olet opiskellut?
[/quote]Oulussa.

Vierailija
95/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka voit olla aikuispuolella? Sinne täytyy olla työkokemusta pari vuotta ainakin että voi hakea ja useimmiten myös edeltävä terveydenhuoltoalan tutkinto. Jos olet vasta 24, tämä ei ole mahdollista koska th:n amk-koulutus kestää 4 v. Vai oletko Porvoon amk:ssa kuitenkin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi