Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viiden lapsen 24v äiti. Valmistun jouluna terveydenhoitajaksi.

Vierailija
12.11.2014 |

Olen niin onnellinen. Kysy minun arjesta yms.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nyt kyse korkeakoulututkinnosta, vai valmistutko kuitenkin ammattikoulusta?

Käsittääkseni terveydenhoitajaksi opiskellaan ihan täyspäiväisesti amk:ssa... 

Vierailija
22/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:35"]Siis onko nyt kyse korkeakoulututkinnosta, vai valmistutko kuitenkin ammattikoulusta?

Käsittääkseni terveydenhoitajaksi opiskellaan ihan täyspäiväisesti amk:ssa... 
[/quote]korkeakoulututkinto. Mut olen lasten takia aikuis puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:13"]Onko miehesi kotona, vai miten hoidat opiskelut? Koska ajattelit romahtaa? [/quote]En koe olevani väsynyt. Opiskelin aikuis puolella. Mies töissä ja lapset hoidossa pk. Nuorin mummolassa tai mulla koulussa mukana

[/quote]

et sitten yhtään ajatellut niitä muita opiskelijoita.

meillä oli ainakin vauva kielto luennoilla. 

Minä, minä, minä

meilläkin yks mamma oli aina änkeämässä lasten kanssa luennoille. Hänelle annettiin 1 mahdollisuus, tokasta lensivät pois tunnilta ja sanottiin ovella ei lapsia enää.

Vierailija
24/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet nyt vain valehtele tulevaa tutkintoasi? Korkeakoulututkinto, Oulussa, aikuispuolella lasten vuoksi?...?

Vierailija
25/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:35"]Ai sulla jo viisi, minä täytän kohta 22v ja tahtoisin sen ensimmäisenkin, se riittäis vähäks aikaa. Mut mies niin jääräpää et haluaa löytää välttämättä sen työpaikan ensin, minkä ymmärrän kyllä. En tiedä suostuuko sittenkään:( tiedätkö hyviä kikkoja millä saisi miehen haluamaan? [/quote]Elä huoli oot vielä nuori. Ymmärrän kuitenkin vauva kuumeesi. Mut puolisoakin on hyvä kuunnella ja arvostaa. Mieheni oli töissä ku aloin odottaa ekaa lasta.

[/quote]

Sepä se kun haluan olla nuori äiti, oon aina halunnut. Toki unelmat kaatuu jos valitsee miehen jolla ei ole samat mielikuvat elämästä. Ja tottakai kuuntelen ja arvostan, en mä mikää idiootti sentäs ole. Oon kuumeillut jo vuoden ja varmasti saan kuumeilla vielä kauan, ei toi mies näytä töitä saavan hänen ammatillaan. Noh... eipä täs pitää koittaa elää positiivisella asenteella, vaikka vauvaa tahtoisin niin paljon että työpäivätkin menee vauvoja miettiessä.

[/quote]

Vauvakuume on järjenvastainen ilmiö jossa ei olla järjen kanssa missään tekemisissä. Omahyväistä toimintaa oman mielihalujen pohjalta tehdä itsestä tärkeämpää tekemällä lapsia. Kyllä lapselle tulisi olla muutakin annettavaa kuin vauvakuume, joka on ohimenevää hairahdusalttiutta.

[/quote]

Mitä sä selität? "Kyllä lapselle tulisi olla muutakin annettavaa kuin vauvakuume". Siis mitä vittua nyt ihan oikeasti. Kyllä mulla toimii järki oikein hyvin. Tiedän kyllä mitä se lapsi tarvitsee ja tuo tullessaan. Hyvä selittää asioita kun et tiedä pätkääkään mistää. Kyllä on tyhmiä ihmisiä liikenteessä.

[/quote]

Mitä lapsi sitten tarvitsee ja tuo tullessaan. 

[/quote]

No mun ei varmasti tarvi ryhtyä sun opettaja-oppilas leikkiin. Oon 4 lapsen täti joita hoidellut pienestä pitäen plus muitakin lapsia. Ei se lapsi mikään nukke ole, jota toivotaan joululahjaksi kun halutaan vaan niin kovasti. Oon aikuinen ihminen enkä mikään teini joka ei ymmärrä lapsen hommaamisen vastuuta. 

[/quote]

Uhmaiästä on vielä teini-ikään matkaa ja siitä aikuisuuteen vielä pidempi. 

[/quote]

Ei se ikä kerro ihmisestä yhtään mitään. Noi fraasit ei tosiaankaa tee susta mitään aikuista ja fiksua. Jos et ymmärrä mitä sulle sanotaan, kertoo susta aika paljon.

[/quote]

Kovasti sinä lapsi kulta jaksat heikkouksiasi puolustella. Luulen, että sinua vähän nyt viedään ja kustannuksellasi pidetään vähän hauskaa osoittamalla lapsellisuutesi ja siinä myös onnistuttiin.

[/quote]

Lapsellista on se toisten kustannuksella leikkiminen. Ei niin aikuiset ihmiset tee

Vierailija
26/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:35"]Siis onko nyt kyse korkeakoulututkinnosta, vai valmistutko kuitenkin ammattikoulusta? Käsittääkseni terveydenhoitajaksi opiskellaan ihan täyspäiväisesti amk:ssa...  [/quote]korkeakoulututkinto. Mut olen lasten takia aikuis puolella.

[/quote]

Onko kyse siis aikuis_koulutuksesta?

Vierailija
27/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä-neljän mukulan lestadiolaisäiti, hyvin huono ulosanti.Haluaa äitiysneuvolaan töihin.Pelottaa! Onko Oulussa minkäänlaisia pääsykokeita vai otetaanko kaikki jotka saa oven auki??

Vierailija
28/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:35"]Siis onko nyt kyse korkeakoulututkinnosta, vai valmistutko kuitenkin ammattikoulusta? Käsittääkseni terveydenhoitajaksi opiskellaan ihan täyspäiväisesti amk:ssa...  [/quote]korkeakoulututkinto. Mut olen lasten takia aikuis puolella.

[/quote]

Onko kyse siis aikuis_koulutuksesta?
[/quote]On kyseessä aikuis puoli. Ensin olin nuoriso puolella mut tein heti puolen vuoden päästä vaihdoin aikuispuolelle. Näin on paljon helpompi järjrstää aikaa lapsille eikä ole pakko olla päivittäin pk.

Vierailija
29/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:37"]Herraisä-neljän mukulan lestadiolaisäiti, hyvin huono ulosanti.Haluaa äitiysneuvolaan töihin.Pelottaa! Onko Oulussa minkäänlaisia pääsykokeita vai otetaanko kaikki jotka saa oven auki??

[/quote]Voi kuule aika loukkaavaa. Oma uskonto ja työ ei kulje käsi kädessä. En tosiaankaan höpötä sielä ihmisille et lapset onlahjoja yms. Vaan terveyden hoitajan on kuunneltava äidin toiveet ja ajatukset. Itse hyväksyn ehkäsyn ja olen ehkäissyt terveydellisistä syistä pari vuotta. Terveys on kuitenkin tärkee. Ja suurin osa vl äideistä ehkäsee jos terveys reistailee tai jaksaminen. On parempi hoitaa ne saadut lapset mitä hankkia uusia.

Vierailija
30/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:13"]Onko miehesi kotona, vai miten hoidat opiskelut? Koska ajattelit romahtaa? [/quote]En koe olevani väsynyt. Opiskelin aikuis puolella. Mies töissä ja lapset hoidossa pk. Nuorin mummolassa tai mulla koulussa mukana

[/quote]

et sitten yhtään ajatellut niitä muita opiskelijoita.

meillä oli ainakin vauva kielto luennoilla. 

Minä, minä, minä

meilläkin yks mamma oli aina änkeämässä lasten kanssa luennoille. Hänelle annettiin 1 mahdollisuus, tokasta lensivät pois tunnilta ja sanottiin ovella ei lapsia enää.
[/quote] Jos vauva on ollut itkunen tai koulun käynnistä ei oo tullut mitään äitini on hakenut vauvan hänen huomaan. Tai oon vienyt jo ennen koulua jo hänelle. Mieheni myös hoitaa vauvaa ilta tuntien aikaa.

Vierailija
31/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitruunan saa viipaleiksi.

Vierailija
32/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sun lapset on?

Vierailija
33/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaan mennä hammaslääkäriin, kun takahampaissa reikiä ja minulla on tosi keltaiset ja rumat hampaat ?:(

Vierailija
34/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-EIkö tunnu siltä, että nuoruus/lapsuus on jäänyt elämättä?

- Miksi olet hankkinut noin nuorena noin paljon lapsia?

- Uskotko selviytyväsi kaikessa sekä taloudellisesti että henkisesti ?

Vierailija
35/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset tarhassa kun olet koulussa? Lukio vai ammattipohjalla?
Onko minkä ikäisiä lapsia? Tyttöjä vai poikia?
Onnea!!! Todella hienoa ja hyvin näyttää olevan suunniteltuna arki teillä! Hatun nosto täältä!!

Vierailija
36/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:06"]Minkä ikäisiä sun lapset on?
[/quote]5v,4v,3v,3v ja 2kk.

Vierailija
37/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vastasit mitä lasissa viikonloppuna ketjuun.

Vierailija
38/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla työpaikka valmiina? Mistä? T: 2.vuoden terkkariopiskelija

Vierailija
39/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:07"]Miten kehtaan mennä hammaslääkäriin, kun takahampaissa reikiä ja minulla on tosi keltaiset ja rumat hampaat ?:(
[/quote]Nekin tekee vaan työtä. Ja on nähnyt monenlaisia hampaita. Mene vaan rohkeesti.

Vierailija
40/95 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:10"]

Joko vastasit mitä lasissa viikonloppuna ketjuun.

[/quote]

Tai Voiko neitsyeltä saada phv:n?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan