Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua minne voin mennä vauvan kanssa nyt heti

Vierailija
11.11.2014 |

Mies kännissä ja hakannut monta kertaa minua, manipuloi ja uhkaa tappaa minut ja vauvan jos teen jotain. Mies kuristi minua, vauva nukkuu. Yritin esittää jotain ymmärtävää puolisoa ja kiikutin miehelle sohvalle viinapullon, hän joi sen ja nauroi ja haukkui minua. Hän sammui, se oli tarkoitukseni. En uskalla soittaa poliisia nyt tänne, koska mies heräisi jos lähden avaamaan rapun ovea enkä halua jättää vauvaa yksin. Minulla ei ole autoa, lähin ystävä asuu puolen tunnin matkan päässä, muttei vastaa viesteihin. Olen laukkuun pakannut lompakon, vauvalle vaippoja ja varavaatteita. Onni että vauva nukkuu nyt, kun olen niin paniikissa! Istun vessassa puhelimen kanssa. MINNE MENEN? Voi auttakaa! Joku paikka minne voin vain mennä, nyt en uskalla tosiaan ääntäkään päästää saatika soittaa. Mitä jos vauva herää kun olemme lähdössä ja itkee ja mies herää :( nyt apua oikeasti asun helsingissä

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista laittaa ovi takalukkoon ja ketju tmv oveen. Kauanko lie poliisit pitävät. Olet rohkea js lähdet suhteesta!

Vierailija
122/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:30"]Missäpäin asut ap, voin tulla mieheni kanssa vastaan! Vaikka rapun eteen!
[/quote]

Ot. Ihana ihminen<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson ap:n viestien kellonaikoja, niin hän pääsi vähän päälle tunnissa turvaan ja palstailemaan ja mieskin on jo viety. Hmm ...?

Jos tämä on trolli, niin siinä on se huono puoli, että kun trollaa vakavilla asioilla voi joku joskus (ehkä trollaaja itse) jäädä ilman apua kun kukaan ei enää usko, vaikka hätä olisi kuinka suuri.

Toisaalta, vaikka olisi trolli, niin tästä ketjusta sai paljon hyödyllistä tietoa H:gin turvakodeista. Se voi joskus olla kullanarvoista. Ja tämä ketju todisti myös, että ihmisillä on myötätuntoa ja auttamisenhalua ja se voimistaa ja lisää uskoa ihmisiin. 

Vierailija
124/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu 135. Kun paniikissa yritin soittaa poliisia, soitin numerotiedusteluun ja ne antoi numeron poliisille. Se oli liian monimutkainen ja päädyin soittamaan monta kertaa tohon 118iin ja nyyhkin vain sinne että soittakaa poliisit. Edes 119 ei tullut mieleen.

Ja jotenkin vielä olin onnistunut painamaan puhelimesta äänitsenäälle ja kuuntelin pitkään noita puheluita myöhemmin. 

Turha tulla sanomaan että näin fiksu ihminen toimii jos ei ole oikeesti ollut hätä.

Vierailija
125/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut, mä voin tulla nyt hakemaan sut

Vierailija
126/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli huomionkipeän ihmisen trolli. Kun analysoi ap:n ja tämän "auttajan" kirjoituksia, huomaa samanlaisen kirjoitustyylin.

T: Horatio Caine

Vierailija
127/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta tuollaisesta. asun itse porissa jos asuisin lähempänä voisit tulla meille. Nyt sinun pitää kuitenkin lähteä heti

Vierailija
128/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:37"]Missä asut, mä voin tulla nyt hakemaan sut
[/quote]
Sori, mutta oot kyllä aika myöhässä..

Vierailija
129/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te provontodistelijat saatte tästä? Tulette ketjuun pätemään miten "pakko" olla provo, kun kirjoitustyylit liian samanlaisia ja liian nopeasti tapahtumat edenneet. Onko niin vaikea uskoa että tälläistä ihan oikeasti tapahtuu?

Vierailija
130/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sillä trolli vai ei mutta itsekkin opin paljon nyt siitä mitä tekisin vastaavassa tilanteessa. Toivottavasti sellaista ei ikinä tule. Ja joku nainen jolla on vaikeuksia lähteä ja miettii mistä saisi avun saattaa tälläkin hetkellä lukea tätä ja saada apua. Ja vaikka paljatusi trolliksi älkää ihmiset antako sen kovettaa sydämmiänne ja loukata ylpeyttänne ja estää teitä auttamasta ketään.

Vierailija
131/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:42"]

Mitä te provontodistelijat saatte tästä? Tulette ketjuun pätemään miten "pakko" olla provo, kun kirjoitustyylit liian samanlaisia ja liian nopeasti tapahtumat edenneet. Onko niin vaikea uskoa että tälläistä ihan oikeasti tapahtuu?

[/quote]

Totta kai tällaista tapahtuu, mutta tämä on ihan selvä provo.

Vierailija
132/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:37"]

Tämä oli huomionkipeän ihmisen trolli. Kun analysoi ap:n ja tämän "auttajan" kirjoituksia, huomaa samanlaisen kirjoitustyylin.

[/quote]

Analysoi horatio persereikääsi. Ymmärrätkö miten hienoa on että ihmiset näin auttoivat tilanteessa joka voi yhtä hyvin olla tosi kuin epätosikin.

Vierailija
133/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä mitä nää saa näin pelottavalla asialla provoamisesta. Kyllä, tällasta tapahtuu mut tää on sairas trolli. :(

Vierailija
134/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt päässyt turvaan Kai ymmärrät että sinun pitää muuttaa pois paikkakunnalta aivan eri puolelle suomea lisäksi sinun pitää hakea turvakielto ja mahdollisesti myös lapsesi yksinhultajuus 

Vierailija
135/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ketjussa ole häpäissyt itsensä kukaan muu kuin trollaava ap. Ja jossain määrin ne viisastelijat. Ei se mokaa, joka luottaa toiseen, vaan se, joka käyttää toisen luottamusta hyväkseen. 

Vierailija
136/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:52"]Oletko nyt päässyt turvaan Kai ymmärrät että sinun pitää muuttaa pois paikkakunnalta aivan eri puolelle suomea lisäksi sinun pitää hakea turvakielto ja mahdollisesti myös lapsesi yksinhultajuus 
[/quote]
Pilkkuja ja isoja kirjaimia saa käyttää. Mutta tässä nyt kuitenkin kävi niin, että tämä paljastui provoksi ja joku 15 -vuotias teinipoika saadessaan ylilaudalta viikoksi bannit, tuli tänne rellestämään ja huomiohuoraksi kalastelemaan tykkäyksiä.
Toki ihanaa, että on olemassa näinkin ihania ihmisiä, mitä täällä pyörii (tällaisten idioottien lisäksi), jotka oikeasti haluaa auttaa. Toisaalta hyvää tässä ketjussa oli se, että tämä antoi ohjeita muilla naisille, ja miksei miehillekin, jos vastaavaa tapahtuu heille. :)

Vierailija
137/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:37"]

[/quote]

Analysoi horatio persereikääsi. Ymmärrätkö miten hienoa on että ihmiset näin auttoivat tilanteessa joka voi yhtä hyvin olla tosi kuin epätosikin.

[/quote]

Olen analysoinut sitäkin.

Tämä tarina on epätosi. Analysoin ap:n ja "auttajan" tekstit super-älykkäillä aivoillani ja tulos on, että tekstit on kirjoittanut sama henkilö. Eikö älykkyytesi riitä huomaamaan tätä?

Vierailija
138/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äskeinen viesti oli minun kirjoittamani, minä olen 40 vuotias yh äiti ja valitettavasti elänyt psykopaatin kanssa. Olemme eronneet, jouduin vaihtamaan paikkakuntaa tämän miehen takia. Joten ei ollut 15 vuotiaan pojan kirjoittama

Vierailija
139/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 01:05"]Se äskeinen viesti oli minun kirjoittamani, minä olen 40 vuotias yh äiti ja valitettavasti elänyt psykopaatin kanssa. Olemme eronneet, jouduin vaihtamaan paikkakuntaa tämän miehen takia. Joten ei ollut 15 vuotiaan pojan kirjoittama
[/quote]
Mikä äskeinen?

Vierailija
140/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se viesti joka alkoi ,oletko jo päässyt turvaan oli minun kirjoittamani. Ja minä olen 40 vuotias yh äiti, ja helvetin onnellinen että pääsin henkisesti sairaasta miehestä eroon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan