Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua minne voin mennä vauvan kanssa nyt heti

Vierailija
11.11.2014 |

Mies kännissä ja hakannut monta kertaa minua, manipuloi ja uhkaa tappaa minut ja vauvan jos teen jotain. Mies kuristi minua, vauva nukkuu. Yritin esittää jotain ymmärtävää puolisoa ja kiikutin miehelle sohvalle viinapullon, hän joi sen ja nauroi ja haukkui minua. Hän sammui, se oli tarkoitukseni. En uskalla soittaa poliisia nyt tänne, koska mies heräisi jos lähden avaamaan rapun ovea enkä halua jättää vauvaa yksin. Minulla ei ole autoa, lähin ystävä asuu puolen tunnin matkan päässä, muttei vastaa viesteihin. Olen laukkuun pakannut lompakon, vauvalle vaippoja ja varavaatteita. Onni että vauva nukkuu nyt, kun olen niin paniikissa! Istun vessassa puhelimen kanssa. MINNE MENEN? Voi auttakaa! Joku paikka minne voin vain mennä, nyt en uskalla tosiaan ääntäkään päästää saatika soittaa. Mitä jos vauva herää kun olemme lähdössä ja itkee ja mies herää :( nyt apua oikeasti asun helsingissä

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 01:16"]Eli se viesti joka alkoi ,oletko jo päässyt turvaan oli minun kirjoittamani. Ja minä olen 40 vuotias yh äiti, ja helvetin onnellinen että pääsin henkisesti sairaasta miehestä eroon
[/quote]
Jos sulla on yhtään sisälukutaitoa, niin en kylläkään väittänyt sua 15 -vuotiaaksi. Ilmaisin itseni ehkä vähän kehnosti, ku sanoin: "..tällaisten idioottien lisäksi", mutta tarkoitin siis ap:n kaltaisia ihmisiä (mikäli paljastuu sairaaksi trolliksi)

Vierailija
142/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, kuinka usein täällä huudellaan provoa ja trollia. :( Itselläni oli kerran sellainen tilanne, että mies käyttäytyi uhkaavasti ja lähdin kotoa piiloon taloyhtiön pesutupaan pelkkä kännykkä mukanani. Laitoin sieltä tänne AV:lle viestin ja kysyin neuvoa, mitä tehdä, minne mennä. Sain vain provohuutelua ja naureskelua. Oli todella paha olo siinä vaiheessa. (Palasin lopulta kotiin, tilanne ei onneksi ole sen koommin toistunut miehen kanssa, tästä on jo useampi vuosi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitä roskaa ihmiset. Jos epäilee, että joku on avun tarpeessa niin silloin autetaan. Huudatteko kadullakin hakattua ihmistä provoksi? Hei haloo. Toivon mukaan elämä joskus opettaa että tollasta tapahtuu ihan jatkuvasti, kaikkialla. 

Vierailija
144/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa toivon todella että tämä nainen tajuaa lähteä miehen luota ja välittömästi ja sitten vain muutto toiselle paikkakunnalle ja turvakiellon haku. Lisäksi hänen pitää katkaista välit miehen sukulaisiin ja yhteisiin tuttuihin , tämä siksi ettei mies löydä heitä t 40 vuotias yh äiti

Vierailija
145/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 01:29"]

No joka tapauksessa toivon todella että tämä nainen tajuaa lähteä miehen luota ja välittömästi ja sitten vain muutto toiselle paikkakunnalle ja turvakiellon haku. Lisäksi hänen pitää katkaista välit miehen sukulaisiin ja yhteisiin tuttuihin , tämä siksi ettei mies löydä heitä t 40 vuotias yh äiti

[/quote]

Eli mies sekoilee ja se kostetaan sekä lapselle että viattomille sukulaisille ja kavereille? Just.

Vierailija
146/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole mitään väliä onko joku selvä provo vai ei, ihmisiä kuuluu auttaa. Aina on vähintään pieni mahdollisuus ettei kyseessä ole provo ja aina voi olla meneillään toinen samankaltainen tilanne jollain toisella. Lähtökohtaisesti suhtaudun epäilyttäviinkin tapauksiin sillä mielellä, että neuvon jos se on mahdollista. Vaikka kyyninen olenkin, niin joku ihmisyys pitää säilyttää.

Vierailija
147/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 01:27"]

Jessus mitä roskaa ihmiset. Jos epäilee, että joku on avun tarpeessa niin silloin autetaan. Huudatteko kadullakin hakattua ihmistä provoksi? Hei haloo. Toivon mukaan elämä joskus opettaa että tollasta tapahtuu ihan jatkuvasti, kaikkialla. 

[/quote]

Tervetuloa internettiin! Taidat olla uusi täällä? Täällä internetissä tapahtuu trollausta ihan jatkuvasti, kaikkialla.

Vierailija
148/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kuvittelevat mitä tehdä tilanteessa jossa eivät ole koskaan olleet. Itse olin suhteessa, josta en tosiaankaan uskaltanut erota. Sain manipuloitua niin, että mies halusi eron. Nyt asumme eri maissa, silti on pelko perseessä aina välillä. Vähänkin hulluutta, niin mikään looginen ei tehoa. Ja siinä suhteessa pelkäsin vähiten itseni puolesta. Pelkäsin sisarusten ja ystävien lasten puolesta. Ne olisivat olleet ensimmäisinä miehen kostolistassa. Yhteisiä lapsia meillä ei ollut tietyistä syistä. Ja mies ei todellakaan ollut sellainen aluksi vaan aivan ihana. Jossain vaiheessa vain paranoidisuus otti vallan ja hän jaksoi todellakin paneutua kostotoimenpiteisiin aivan kuin jossain dekkareissa. Toivottavasti saa pidettyä lääkityksensa kohdallaan jatkossa. Ja en todellakaan ole mikään avuton neitokainen vaan voimakastahtoinen suomalainen itsenäinen nainen.

Tsemppiä kaikkille tuollaiseen joutuneille. Elämä muuttuu paremmaksi. Pitää vain etsiä sopivat keinot.

Vierailija
149/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

'No, totta. Odotellaan huomiseen kun ap tulee takaisin kertomaan miten lääkärissä meni ym. Lupaan, että uskon häntä ainakin siihen asti :) t: 170'

KETÄ KIINNOSTAA USKOTKO SÄ VAI ET?! Ihme turhantärkeitä vajakkeja te provon huutelijat. Paras auttaa jos ei ole varma onko oikeasti hätä vai ei, siitä nyt ei kukaan erityisesti kärsi vaikka olisikin provo mutta siitä kärsii jos ei olekaan provo eikä kukaan auta.

Jos olette niin kylmiä ja itsekeskeisiä ettette auta ellette ole 100% varma ettei auttaminen mene 'hukkaan' niin olkaa sitten tekemättä mitään - nimenomaan tekemättä mitään, älkää edes kirjoittako sitä provohuutelua.

Ja vaikka ois keksitty niin ketjusta voi olla hyötyä jollekin samassa tilanteessa olevalle myöhemmin!

Vierailija
150/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä oli provo. :D sori, vähän tylsä ilta.
-ap

Vierailija
151/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 02:59"]'No, totta. Odotellaan huomiseen kun ap tulee takaisin kertomaan miten lääkärissä meni ym. Lupaan, että uskon häntä ainakin siihen asti :) t: 170'

KETÄ KIINNOSTAA USKOTKO SÄ VAI ET?! Ihme turhantärkeitä vajakkeja te provon huutelijat. Paras auttaa jos ei ole varma onko oikeasti hätä vai ei, siitä nyt ei kukaan erityisesti kärsi vaikka olisikin provo mutta siitä kärsii jos ei olekaan provo eikä kukaan auta.

Jos olette niin kylmiä ja itsekeskeisiä ettette auta ellette ole 100% varma ettei auttaminen mene 'hukkaan' niin olkaa sitten tekemättä mitään - nimenomaan tekemättä mitään, älkää edes kirjoittako sitä provohuutelua.

Ja vaikka ois keksitty niin ketjusta voi olla hyötyä jollekin samassa tilanteessa olevalle myöhemmin!
[/quote]
No niinhän mä sanoinkin, että ketju oli siinä mielessä hyvä, että tässä tuli ohjeita muillekin, joilla on väkivaltaa kotona. Ja lähetin ap:lle tsempit!
Mutta siinä vaiheessa, kun joku tuli sanomaan että tää sama keskustelu on käyty jo parilla muullakin palstalla ja että nämä kaikki ei voi tapahtua tunnin sisällä, niin vähän aloin epäilemään. Toivotaan, että ap ei ole huijari :) t:170

Vierailija
152/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa.. Ja autoinkin ap:ta noilla alkusivuilla, olin tosi huolissani!! Mutta välillä pitää jotain epäilläkin..

Vierailija
153/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 03:10"]No kyllä oli provo. :D sori, vähän tylsä ilta.
-ap
[/quote]

Vierailija
154/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä kuinka vanha olet? Itse tässä hoidan vauvaa ja uni ei tule..Kaikki hyvin ja ihana pieni käärö tuhisee vieressä ja muu perhe nukkuu. Toivoisin että sinun tylsyyden purkuun löytyisi joku muu keino kuin noinkin vakava asia. Jokainen äiti varmasti on pahoillaan puolestasi.Hyvää yötä kuitenkin sinullekin:)

Vierailija
155/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on ainakin 25% keskustelua siitä että onko provo vai ei. Mitä jos annettaisiin vain avaukseen selkeän asiallinen vastaus ilman että lyötäisiin (mahdollisen) provoilijan liekkeihin sen kummemmin bensaa tekemällä loputonta provo-spekulointia. Lähes jokaisessa keskustelunavauksessa on jonkinasteinen provon mahdollisuus.

Vierailija
156/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turvassa ! Huomenna voin palata kotia ja mies varmaan katuu tekoansa.

Ap

Vierailija
157/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että oikea AP on lopettanut vastailun jo siinä 00-01 aikoihin, joten ei kannata uskoa noita jotka viimeisimmäksi väittävät olevansa ap.

Tsemppiä oikealle aloittajalle, toivottavasti asiat setviintyy <3 jos haluat keskusteluapua niin mulle voi laittaa spostia osoitteeseen Purintomo@hotmail.com
Jos siis tuntuu että ulkopuolinen keskusteluapu auttaisi.

Vierailija
158/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa tän palstan muita ketjun aloituksia,suurimmam osan niistä tehny ap.
Eli todella häiriintynyt ihminen.eiks kukaan muu huomaa tätä?

Vierailija
159/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:38"]Fiksu veto lisääntyä väkivaltaisen juopon kanssa. [/quote] Kuule tässä kohtaa ei ole aikaa alkaa moralisoida yhtään ketään. Mene pois jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

[/quote]

Kyllä mulla on aikaa moralisoida. Miksi AP asuu väkivaltaisen juopon kanssa, jos on saanut ennenkin pataan? Ja että meni vielä lisääntymäänkin. Pitääkö kaikki oppia kantapään kautta?
[/quote]

Tämä ei ole sopiva paikka moralisoida, vaikka sinulla olisi kuinka aikaa. Ilmeisesti olet tunnevammainen.
[/quote]

Eikö tunnevammainen ole se joka jää hakattavaksi? !

Vierailija
160/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:13"]Ei jumalauta! Normi ihminen jota in hakattu ja jonka lapsen henkeä uhattu, ei todellakaan jää nettiin kirjoittelemaan kun mies sammuu!
Eiköhän jokainen yössä vaiheessa ryntäis ulos vauva kainalossa ja soittaisi poliisit paikalle!

Paska provo!
[/quote]

Harvemmin ne normi- ihmisiä on jotka hakattavaksi jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän