Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua minne voin mennä vauvan kanssa nyt heti

Vierailija
11.11.2014 |

Mies kännissä ja hakannut monta kertaa minua, manipuloi ja uhkaa tappaa minut ja vauvan jos teen jotain. Mies kuristi minua, vauva nukkuu. Yritin esittää jotain ymmärtävää puolisoa ja kiikutin miehelle sohvalle viinapullon, hän joi sen ja nauroi ja haukkui minua. Hän sammui, se oli tarkoitukseni. En uskalla soittaa poliisia nyt tänne, koska mies heräisi jos lähden avaamaan rapun ovea enkä halua jättää vauvaa yksin. Minulla ei ole autoa, lähin ystävä asuu puolen tunnin matkan päässä, muttei vastaa viesteihin. Olen laukkuun pakannut lompakon, vauvalle vaippoja ja varavaatteita. Onni että vauva nukkuu nyt, kun olen niin paniikissa! Istun vessassa puhelimen kanssa. MINNE MENEN? Voi auttakaa! Joku paikka minne voin vain mennä, nyt en uskalla tosiaan ääntäkään päästää saatika soittaa. Mitä jos vauva herää kun olemme lähdössä ja itkee ja mies herää :( nyt apua oikeasti asun helsingissä

Kommentit (200)

Vierailija
161/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:02"] Jos olisit oikeasti tilanteessa, jota ap kuvaa, niin tulisitko pyytämään apua akuuttiin hätään tältä palstalta? Niimpä. [/quote] Täällä ihmiset päivystävät 24/7 eli täältä saa nopeasti tietoa mistä tahansa asiasta.  [/quote] Tuossa tilanteessa lähdetään vauvan kanssa litomaan asap. Ei tulla tänne tarinoimaan. Sitä en vaan ymmärrä mitä kiksejä joku saa näistä provoista.

[/quote]

Näin kirjoittaa ihminen, jonka elämä on mennyt käsikirjoituksen mukaan. TAI ihminen jolla on yliluonnollinen kyky osata aina ja kaikissa tilanteissa suhtautua kylmän järkevästi.

Normaali ihminen menee paniikkiin ja ei toimi täysin järkevästi kammottavissa tilanteissa.
[/quote]

Onhan tuo (ap) sitten tainnut mennä paniikkiin useammankin kerran ja ennenkin hakattu. Ei siinä paniikkien välissä sitten tullut mieleen lähtee kävelemään.

Vierailija
162/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:21"]Nuori ihminen paniikissa ei välttämättä lähde vauvan kanssa juoksentelemaan pihalle jos ei ole suunnitelmaa. Äiti on todennäköisesti roikkunut täällä kun vauva nukkuu ja mies on baarissa ja palannut tuttuun yhteisöön pyytämään apua. Tosi fiksua minusta.

Minä en aikanani hakattuna vessassa olisi todellakaan lähtenyt ihmisten ilmoille apua kyselemään. Häpeä on valtava. Onneksi ei ollut eikä tullut lapsia siihen suhteeseen.

Ja mikä tässä on niin kummallista. Tapahtuu joka puolella joka päivä. Myös minun yläkerrassani. Olen päättänyt että ensi kerralla kun herään ryskeeseen, vitun huora saatana huutoon ja vauvan itkuun, soitan heti poliisit. Nyt olen avuttomana panikoinut, omat muistot on saaneet täysin lukkoon. 
[/quote]

Vittu miten sairasta naapurin naiselta katsella vauvan kustannuksella miehensä hakkaamista ja naapurit vaan kuuntelee, soittamatta poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 04:31"]

Olen turvassa ! Huomenna voin palata kotia ja mies varmaan katuu tekoansa. Ap

[/quote]Turus sanotaan "kotia" ,  Helsingissa ei....hyvayritys.

Vierailija
164/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 05:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:21"]Nuori ihminen paniikissa ei välttämättä lähde vauvan kanssa juoksentelemaan pihalle jos ei ole suunnitelmaa. Äiti on todennäköisesti roikkunut täällä kun vauva nukkuu ja mies on baarissa ja palannut tuttuun yhteisöön pyytämään apua. Tosi fiksua minusta. Minä en aikanani hakattuna vessassa olisi todellakaan lähtenyt ihmisten ilmoille apua kyselemään. Häpeä on valtava. Onneksi ei ollut eikä tullut lapsia siihen suhteeseen. Ja mikä tässä on niin kummallista. Tapahtuu joka puolella joka päivä. Myös minun yläkerrassani. Olen päättänyt että ensi kerralla kun herään ryskeeseen, vitun huora saatana huutoon ja vauvan itkuun, soitan heti poliisit. Nyt olen avuttomana panikoinut, omat muistot on saaneet täysin lukkoon.  [/quote] Vittu miten sairasta naapurin naiselta katsella vauvan kustannuksella miehensä hakkaamista ja naapurit vaan kuuntelee, soittamatta poliisille.

[/quote]

Samaa mieltä. Yö on erilainen kuin päivä. En osaa selittää miksi toimin näin. Olen täysin paniikissa, menen vessaan ja melkein oksennan. Pelkään sitä miestä enemmän kuin mitään.

Vierailija
165/200 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuup

Vierailija
166/200 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
167/200 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 05:17"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:38"]Fiksu veto lisääntyä väkivaltaisen juopon kanssa. [/quote] Kuule tässä kohtaa ei ole aikaa alkaa moralisoida yhtään ketään. Mene pois jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

[/quote]

Kyllä mulla on aikaa moralisoida. Miksi AP asuu väkivaltaisen juopon kanssa, jos on saanut ennenkin pataan? Ja että meni vielä lisääntymäänkin. Pitääkö kaikki oppia kantapään kautta?
[/quote]

Tämä ei ole sopiva paikka moralisoida, vaikka sinulla olisi kuinka aikaa. Ilmeisesti olet tunnevammainen.
[/quote]

Eikö tunnevammainen ole se joka jää hakattavaksi? !
[/quote]

Kyllä, tunteiden on pakko olla sekaisin jos hakkaamista sietää. Ei se liene ihmisen normaali tunnetila jäädä ja sietää... Normaalilla tunneskaalalla varustettu ihminen EI siedä hakkaamista ja lähtee... tai sitten täällä on niin paljon tunnevammaisia jotks eivät tätä vaan käsitä. Hakkaajassa on AINA vika mutta ei hakattukaan täysillä kulje (hakatun naisen syndrooma ja tarvii ammattiapua, jota harvemmin normaali ihminen tarvii).

Vierailija
168/200 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mis oot!

Vierailija
169/200 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täsmälleen samassa tilanteessa ollut. Kuristettu niin että luulin kuolevani ja monena yönä valvoin kännisen miehen vieressä miettien kuumeisesti miten saan vauvan puettua niin ettei mies herää ja käy kimppuun.

Nyt en tajua miksen soittanut aina poliisille. Siitä olisi ollut paljon hyötyä tulevissa oikeudenkäynneissä, joissa mies onnistui esittämään täysin nuhteetonta, lähes absolutistia suorastaan. Olin jotenkin lamaantunut, ja halusin uskoa viimeiseen saakka, että kaikki vielä paranee. Vaikea käsittää nyt, miten vähän itseäni silloin arvostin, ja miten käsitin rakkauden ja anteeksiannon.

Turvakoti on Etelä-Haagassa, Steniuksentie 20. 

Äläkä palaa ihmisen luo, joka kohtelee sinua noin.

Vierailija
170/200 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Vierailija
171/200 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:53"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 05:17"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:38"]Fiksu veto lisääntyä väkivaltaisen juopon kanssa. [/quote] Kuule tässä kohtaa ei ole aikaa alkaa moralisoida yhtään ketään. Mene pois jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.

[/quote]

Kyllä mulla on aikaa moralisoida. Miksi AP asuu väkivaltaisen juopon kanssa, jos on saanut ennenkin pataan? Ja että meni vielä lisääntymäänkin. Pitääkö kaikki oppia kantapään kautta?
[/quote]

Tämä ei ole sopiva paikka moralisoida, vaikka sinulla olisi kuinka aikaa. Ilmeisesti olet tunnevammainen.
[/quote]

Eikö tunnevammainen ole se joka jää hakattavaksi? !
[/quote]

Kyllä, tunteiden on pakko olla sekaisin jos hakkaamista sietää. Ei se liene ihmisen normaali tunnetila jäädä ja sietää... Normaalilla tunneskaalalla varustettu ihminen EI siedä hakkaamista ja lähtee... tai sitten täällä on niin paljon tunnevammaisia jotks eivät tätä vaan käsitä. Hakkaajassa on AINA vika mutta ei hakattukaan täysillä kulje (hakatun naisen syndrooma ja tarvii ammattiapua, jota harvemmin normaali ihminen tarvii).
[/quote]
jos ei tiedä mistä puhuu kannattaa olla hiljaa.

Vierailija
172/200 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
173/200 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:35"]No luulis, että tulis päivittelemään, jos ei halua muiden luulevan että on pelkkä provo..
[/quote]

Niinpä, koska parisuhdeväkivallan uhrilla, lapsestaan huolestuneella suuren elämänmuutoksen kokeneella naisella ei pitäisi olla muuta tekemistä kuin todistella netissä ettei hänen kirjoituksensa ole provo.
Luulen, että tälle apua kysyneelle naiselle on ihan sama, mitä tässä keskustelussa tällä hetkellä luullaan, koska kuitenkin sai pyytämäänsä apua, ja on nyt toivottavasti läheistensä kanssa ja turvassa.

Vierailija
174/200 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 01:25"]Surullista, kuinka usein täällä huudellaan provoa ja trollia. :( Itselläni oli kerran sellainen tilanne, että mies käyttäytyi uhkaavasti ja lähdin kotoa piiloon taloyhtiön pesutupaan pelkkä kännykkä mukanani. Laitoin sieltä tänne AV:lle viestin ja kysyin neuvoa, mitä tehdä, minne mennä. Sain vain provohuutelua ja naureskelua. Oli todella paha olo siinä vaiheessa. (Palasin lopulta kotiin, tilanne ei onneksi ole sen koommin toistunut miehen kanssa, tästä on jo useampi vuosi.)
[/quote]

Mullekin on huudettu provoa kun vessasta lukkojen takaa tänne kirjoitin. En saanut teiltä apua. Parhaillaan olen taas paossa enkä enää palaa takaisin! Nyt olen väkivaltatyöntekijöiden avunpiirissä jne. Rankkaa on silti. Kun vain pian saisin vauvan kanssa asunnon

Vierailija
175/200 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min ja vauva olemme kunnossa fyysisesti, mutta min en ole henkisesti. Seuraavana paivana mies teki itsemurhan. En tieda mita tehda tai ajatella, mutta kiitos silti teille ja minua auttaneelle naiselle. Koti on tyhja, olen aitini hoivossa nyt. Miksen tunne mitaan? Milloin iskee todellisuus eteen? Nyt olen vain uupunut, antakaa minulle rauhaa. Puhelimessani ei toimi a:n pisteet, anteeksi. Hyvaa talven odotusta. ap

Vierailija
176/200 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 01:25"]Surullista, kuinka usein täällä huudellaan provoa ja trollia. :( Itselläni oli kerran sellainen tilanne, että mies käyttäytyi uhkaavasti ja lähdin kotoa piiloon taloyhtiön pesutupaan pelkkä kännykkä mukanani. Laitoin sieltä tänne AV:lle viestin ja kysyin neuvoa, mitä tehdä, minne mennä. Sain vain provohuutelua ja naureskelua. Oli todella paha olo siinä vaiheessa. (Palasin lopulta kotiin, tilanne ei onneksi ole sen koommin toistunut miehen kanssa, tästä on jo useampi vuosi.)
[/quote]

Mullekin on huudettu provoa kun vessasta lukkojen takaa tänne kirjoitin. En saanut teiltä apua. Parhaillaan olen taas paossa enkä enää palaa takaisin! Nyt olen väkivaltatyöntekijöiden avunpiirissä jne. Rankkaa on silti. Kun vain pian saisin vauvan kanssa asunnon
[/quote]

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4263978/en_halua_yhteishuoltajuutta

Tuossa aloitus jonka elokuussa paniikissa tänne kirjoitin.
Väkivaltaisessa suhteessa elävä nainen on niin alistettu, kiristetty ja peloteltu ettei kykene toimimaan kuten ns normaali elämää viettävä ihminen huutelisi.

Tuona iltana olin lukenut tätä palsaa kun tilanne oli vielä tyyni. Kun räjähti niin sitä ei kykene siinä tilanteessa ajattelemaan kovin suunnitelmallisesti. Siksi minä silloin kirjoitin tänne oli se järkevää tai ei. Kun lähdin vessasta ja mies kävi päälle niin pakenin vauva kainalossa puoli alasti ulos enkä sitä jäänyt kyllä tänne päivittelemään.

Vierailija
177/200 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:35"]

No luulis, että tulis päivittelemään, jos ei halua muiden luulevan että on pelkkä provo..

[/quote]

Jos on oikeasti ap:n tilanteessa niin on varmasti muutakin mietittävää kuin av:n provon huutelijat :D:D:D huhhuh että oot sekaisin!!!

Vierailija
178/200 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voimia, mitä ikinä sinulle kuuluukin ja etenkin jos tämä on totta... [quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:22"]Min ja vauva olemme kunnossa fyysisesti, mutta min en ole henkisesti. Seuraavana paivana mies teki itsemurhan. En tieda mita tehda tai ajatella, mutta kiitos silti teille ja minua auttaneelle naiselle. Koti on tyhja, olen aitini hoivossa nyt. Miksen tunne mitaan? Milloin iskee todellisuus eteen? Nyt olen vain uupunut, antakaa minulle rauhaa. Puhelimessani ei toimi a:n pisteet, anteeksi. Hyvaa talven odotusta. ap
[/quote]

Vierailija
179/200 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vissii

Vierailija
180/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä