Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuus ja itsestä huolehtiminen?

Vierailija
03.09.2024 |

En jaksa enää välittää miltä näytän tai miltä kotini näyttää. Ei vaan huvita, koska ei ole ketään jonka vouksi haluisin sen tehdä. Itseäni varten en enää jaksa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ne parisuhteetkaan ylensä onnistu jos ei kykene ottamaan itsestään vastuuta.

Vierailija
2/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna siivoaminen on sellaista mukavaa puuhaa, jos on aikaa ja muuten jouten. Siihen saa kulumaan kokonaisen päivän helposti. Viime kuussa pesin lattiat ja kylpyhuoneen seinät. Mulla se näkyy kodissa, että on sinkku. On aikaa siivota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä. Jos sinkkuus on olevinaan se ongelma niin miten ajattelet, että itsen ja asunnon laiminlyönti jotenkin edistäisi asiaa? Pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
4/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin näin. Mut kyl sitä viel jaksaa, ees vähän.

Vierailija
5/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa itse saan hyvännäköisyydestä ihan itselleni kiksejä ja siitä että miehet katsoo, parisuhteen mahdollisuus on kuitenkin olemassa 

Vierailija
6/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan ihan itseänikin varten. Myös tykkään koristella asuntoa esim jouluksi tai pääsiäiseksi. 

Vierailija
7/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ne parisuhteetkaan ylensä onnistu jos ei kykene ottamaan itsestään vastuuta.

Olen olut 2 pitkässä parisuhteessa, joista viimeninen kesti 20 vuotta. 

ap. 

Vierailija
8/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ainakin on helpompi ottaa itsestäni vastuuta, kun olen suhteessa. 

Suhteessa ollessa näen vaivaa sen toisen puolesta. Ja pyrin näkemään vaivaa itseänikin kohtaan ja ottamaan itsestänikin vastuuta, mutta taas kerran, teen sen sen takia, että naisella olisi kivaa ja naisella olisi hyvä olla ja nainen olisi tyytyväinen minuun.

Sinkkuna taas... no hemmettiäkö sitä jaksaa vaivautua juuri mitään, varsinkaan ottamaan itsestä vastuuta, kerta naiset syrjii eikä sillä ole mitään väliä vaikka kuinka yrittäisi.

Olen parisuhteessa oleva mies, mutta ollut pitkään sinkkunakin, vuosikausia.

Vierailija
9/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on ollut enemmän aikaa harrastaa ja kuntoilla, kun ei ole kiireen tuntua mennä heti kotiin.

Vierailija
10/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkun kotityöt ovat niin vähäiset, että jos ei niihin kykene, ei perheestä pidä edes haaveilla. 

Ja masennukseen voi hakea apua. 

Vierailija
11/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yli 10 v. sinkkuna ja tykkään siitä, että koti on järjestyksessä, se säästää vaivojakin, kun ei tarvi suursiivouksia tehdä. Ja viikonlopuksi ilahdutan itseäni kauniilla asioilla, vaikka erilaisella kattauksella tai kukkakimpulla tai jollain muulla.

Itseäni ilahdutan myös sillä, että peilikuva näyttää suht siedettävältä. En meikkaa, mutta koitan käydä kampaajalla ja pitää kulmakarvat aisoissa yms. niin, että kehtaa katsoa sinne peiliin ja kehtaa mennä ihmisten ilmoille.

Kyllä itseään kannattaa arvostaa pikku hemmotteluin. Kukas muu sinkkua hemmottelisi arjessa, jos ei itse niin tee. Joskus jos on niin väsynyt tai muuta, ettei viitsi, niin rokulipäivät on ihan ok.

Vierailija
12/12 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa olevat naiset saa joskus ilkeitä kommentteja siitä, että koska he ovat suhteessa, niin ei tarvitse enää välittää siitä, miltä näyttää. Onhan se mies jo saatu.

Itse en ole kyllä koskaan pahemmin satsannut ulkonäkööni, ennen suhdettakaan, vaan olen kelvannut tavallisen näköisenä. En todellakaan edes haluaisi miestä, joka valitsee minut jonkun laitetun ulkonäön takia ja suunnilleen pyörtyisi sitten, kun näkisi minut ilman meikkiä ja arkivaatteissa. Olen aina pyrkinyt olemaan mahdollisimman luonnollisen näköinen, koska silloin on myös mahdollisuus löytää tyyppi, jolle kelpaan omalla naamallani. Minusta ei saa sellaista naista, joka miehen takia pyrkisi näyttämään joka päivä keinotekoisin konstein paremmalta kuin oikeasti onkaan. Joskus eräs naisihminen sanoi, että hän herää aina ennen miesystäväänsä, koska ei todellakaan esiinny meikittä hänen edessään. Aivan hirveää.