Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua minne voin mennä vauvan kanssa nyt heti

Vierailija
11.11.2014 |

Mies kännissä ja hakannut monta kertaa minua, manipuloi ja uhkaa tappaa minut ja vauvan jos teen jotain. Mies kuristi minua, vauva nukkuu. Yritin esittää jotain ymmärtävää puolisoa ja kiikutin miehelle sohvalle viinapullon, hän joi sen ja nauroi ja haukkui minua. Hän sammui, se oli tarkoitukseni. En uskalla soittaa poliisia nyt tänne, koska mies heräisi jos lähden avaamaan rapun ovea enkä halua jättää vauvaa yksin. Minulla ei ole autoa, lähin ystävä asuu puolen tunnin matkan päässä, muttei vastaa viesteihin. Olen laukkuun pakannut lompakon, vauvalle vaippoja ja varavaatteita. Onni että vauva nukkuu nyt, kun olen niin paniikissa! Istun vessassa puhelimen kanssa. MINNE MENEN? Voi auttakaa! Joku paikka minne voin vain mennä, nyt en uskalla tosiaan ääntäkään päästää saatika soittaa. Mitä jos vauva herää kun olemme lähdössä ja itkee ja mies herää :( nyt apua oikeasti asun helsingissä

Kommentit (200)

Vierailija
101/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpaa se on kysyä mielummin netin välityksellä kun soittaa ja ottaa riski että mies herää ja käy ap:n ja vauvan kimppuun!

Vierailija
102/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun hyväntahtoisia ihmisiä vedätetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:02"]

Jos olisit oikeasti tilanteessa, jota ap kuvaa, niin tulisitko pyytämään apua akuuttiin hätään tältä palstalta? Niimpä.

[/quote]

Täällä ihmiset päivystävät 24/7 eli täältä saa nopeasti tietoa mistä tahansa asiasta. 

Vierailija
104/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta! Normi ihminen jota in hakattu ja jonka lapsen henkeä uhattu, ei todellakaan jää nettiin kirjoittelemaan kun mies sammuu!
Eiköhän jokainen yössä vaiheessa ryntäis ulos vauva kainalossa ja soittaisi poliisit paikalle!

Paska provo!

Vierailija
105/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa siihen, mikä osa tästä ketjusta on totta ja mikä ehkä ei.

Sitä pidän kuitenkin hyvinkin mahdollisena, jopa todennäköisenä, että ihminen kysyy täältä apua tuollaisessa tilanteessa.

Ihminen elää netissä koko ajan, anonyymina. Avun kysymisen kynnys on siis hyvin matala. 

Toisaalta aloittajan kuvaamassa tilanteessa ihmisen oma pää ei välttämättä toimi. MITÄ MÄ TEEN- mitä mä teen-mitä mäteen.... kysyn keskustelupalstalta... Mielestäni enemmän kuin looginen toimintatapa. Kännyllä on taskussa, mies sammunut, vauva nukkuu, apua mitä mä teen??? Ystävä ei vastaa viesteihin, apua mitä teen. Av.lla on ihmisiä, joku tietää. Äkkiä kirjoittamaan kysymys.

Vierailija
106/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:02"]

Jos olisit oikeasti tilanteessa, jota ap kuvaa, niin tulisitko pyytämään apua akuuttiin hätään tältä palstalta? Niimpä.

[/quote]

Täällä ihmiset päivystävät 24/7 eli täältä saa nopeasti tietoa mistä tahansa asiasta. 
[/quote]
Tuossa tilanteessa lähdetään vauvan kanssa litomaan asap. Ei tulla tänne tarinoimaan. Sitä en vaan ymmärrä mitä kiksejä joku saa näistä provoista.

Vierailija
107/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sokista? Jospa ap on ollut niin sokissa ja peloissaan ja ei ole uskaltanut lähteä ennen kuin saa neuvoja? Jospa hän vaikka vasta muuttanut?

Vierailija
108/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen saanut täältä apua hädän hetkellä

Vierailija
109/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:15"]Oletko kuullut sokista? Jospa ap on ollut niin sokissa ja peloissaan ja ei ole uskaltanut lähteä ennen kuin saa neuvoja? Jospa hän vaikka vasta muuttanut?
[/quote]
Jospa ja jospa. Niimpä.

Vierailija
110/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että apu löytyi. Jos olisit Tampereella ollut niin olisin ottanut meille

Vierailija
111/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan sama onko trolli vai ei, itse en ainakaan jättäisi auttamatta vain koska epäilisin trollia! Jouduimme kaverin kanssa joskus johonkin aivan tyhmään 'yritämme tehdä piilokameraa' väijytykseen jossa mies muka piinasi itselleen tuntematonta naista. Aivan sama minulle mitä urpoilua tuokin oli, en hievahtanut paikalta ennen kuin kertoivat mistä on kyse vaikka oli aivan pelleilyä. Minulle 'auttamatta jättäminen' olisi tarkoittanut sitä että hädässä olevaa ei enää auteta ja sellaisessa kaupungissa en itse haluaisi enää kulkea.

Vierailija
112/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:02"] Jos olisit oikeasti tilanteessa, jota ap kuvaa, niin tulisitko pyytämään apua akuuttiin hätään tältä palstalta? Niimpä. [/quote] Täällä ihmiset päivystävät 24/7 eli täältä saa nopeasti tietoa mistä tahansa asiasta.  [/quote] Tuossa tilanteessa lähdetään vauvan kanssa litomaan asap. Ei tulla tänne tarinoimaan. Sitä en vaan ymmärrä mitä kiksejä joku saa näistä provoista.

[/quote]

Näin kirjoittaa ihminen, jonka elämä on mennyt käsikirjoituksen mukaan. TAI ihminen jolla on yliluonnollinen kyky osata aina ja kaikissa tilanteissa suhtautua kylmän järkevästi.

Normaali ihminen menee paniikkiin ja ei toimi täysin järkevästi kammottavissa tilanteissa.

Vierailija
113/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut vaan jaksaa jatkaa.

Vierailija
114/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aamulla lääkäriin, kyllä jäljet ehtivät nousta ja minulla on vanhoja kuvia puhelimessa aiemmista lyömisistä. Pääsen kotiin nyt, kun mies vietiin. Muusta en tiedä vielä mitä tapahtuu, mutta nyt menemme kotiin. Päivitän huomenissa lisää, jos jaksan. Kiitos teille kauheasti ja jos epäilette minua niin miten minä teille todistaisin? ap

Vierailija
115/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ihminen paniikissa ei välttämättä lähde vauvan kanssa juoksentelemaan pihalle jos ei ole suunnitelmaa. Äiti on todennäköisesti roikkunut täällä kun vauva nukkuu ja mies on baarissa ja palannut tuttuun yhteisöön pyytämään apua. Tosi fiksua minusta.

Minä en aikanani hakattuna vessassa olisi todellakaan lähtenyt ihmisten ilmoille apua kyselemään. Häpeä on valtava. Onneksi ei ollut eikä tullut lapsia siihen suhteeseen.

Ja mikä tässä on niin kummallista. Tapahtuu joka puolella joka päivä. Myös minun yläkerrassani. Olen päättänyt että ensi kerralla kun herään ryskeeseen, vitun huora saatana huutoon ja vauvan itkuun, soitan heti poliisit. Nyt olen avuttomana panikoinut, omat muistot on saaneet täysin lukkoon. 

Vierailija
116/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:15"]Itsekkin olen saanut täältä apua hädän hetkellä
[/quote]
Samoin, vaikka ei ap:n kaltainen akuutti tilanne ollutkaan. Sain oikeasti asiallisia ja fiksuja vastauksia ja apua ongelmaani. Täällä pyörii myös fiksua ja avuliasta porukkaa, jotka tahtovat vilpittömästi auttaa ilman provohuuteluita, ym. vittuilua.

Vierailija
117/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap enkeleitä teille! Tiesin, ettei tämä ole provo! Sen vain näki tekstin läpi! Nukkukaa hyvin, turvassa. 110

Vierailija
118/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, mutta minusta oli ihana huomata kuinka moni oli valmis auttamaan. Kuulin kolinaa yläkerrasta ja itsekin nousin sängystä ja kävin ikkunalla varmuuden vuoksi katsomassa. Täällä näkee päivittäin aivan liikaa ilkkumista ja muuta haukkumista. Aloitus oli karmaiseva, mutta palstan kaveria ei jätetä asenne lämmitti sydäntä. Hyvä että ap pääsi turvaan. Älä palaa miehesi luo enää, voimme myös tästä aiheesta täällä sitten keskustella kun toivut tästä yöllisestä. Rakkautta ap:lle, vauvalle ja teille kaikille muillekkin. Jutellaan aamulla lisää. Hyvää yötä minun puolestani. <3

Vierailija
119/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:19"]

Menen aamulla lääkäriin, kyllä jäljet ehtivät nousta ja minulla on vanhoja kuvia puhelimessa aiemmista lyömisistä. Pääsen kotiin nyt, kun mies vietiin. Muusta en tiedä vielä mitä tapahtuu, mutta nyt menemme kotiin. Päivitän huomenissa lisää, jos jaksan. Kiitos teille kauheasti ja jos epäilette minua niin miten minä teille todistaisin? ap

[/quote]

Voit yrittää todistaa, esim. laittamalla kuvan kaulastasi.

Vierailija
120/200 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämmöistä tapahtuu ihan jatkuvasti vaikkei ihmiset usko. Hirveitä asioita varsinkin öiseen aikaan :( Itselle käynyt niin, että hädän keskellä miehen vedeltyä turpaan menin sokkiin. Ei siinä pää toimi. Mies tuli jouluna kaatokännissä baarista, päättikin herättää mut ja alkaa pätkiä huitomalla ;( Loppui siihen kun nenä aukesi hanan tavoin, pääsin miehen ohi kun paska istahti lattialle..Olin vessan peilin edessä naama verta vuotavana, katsoin vaan peiliin että ei helvetti mitä kävi. Olin huutanut apua, kukaan naapuri ei tullut oven taa eikä hälyttänyt poliisia ja asuntola vielä kyseessä..Olin niin sekaisin, että näpytin kädet täristen lukitun oven takana numeron, aloin sopertaa ja itkeä puhelimeen ja hetken sekavan puheen jälkeen naisääni empien totesi olevan 118, numeropalvelu eikä voi yhdistää poliisille..Itkien pyysin apua ja sanoin etten voi kauaa puhua..Ei auttanut. Lopetin puhelun, soitin taksin ja setä oli aika vakava hakiessaan nuoren naisen naama mustana. Häpesin silmät päästäni, menin ihan sekasin niin jäi rikosilmoitus tekemättä- silloin ei ollut lääkärillä lupaa tehdä. Äijä sätti mua siellä mun itkiessä ja lähdin kotiin sekä töihin jouluaatoksi nenä vinossa. Joten vaikka olisi provo, tästä ketjusta voi olla iso apu jollekin joka oikeasti apua tarvitsee. Väkivallan kohteena oleva ei pysty ajattelemaan normaalisti joten haukkuminen ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan