Nyt apua minne voin mennä vauvan kanssa nyt heti
Mies kännissä ja hakannut monta kertaa minua, manipuloi ja uhkaa tappaa minut ja vauvan jos teen jotain. Mies kuristi minua, vauva nukkuu. Yritin esittää jotain ymmärtävää puolisoa ja kiikutin miehelle sohvalle viinapullon, hän joi sen ja nauroi ja haukkui minua. Hän sammui, se oli tarkoitukseni. En uskalla soittaa poliisia nyt tänne, koska mies heräisi jos lähden avaamaan rapun ovea enkä halua jättää vauvaa yksin. Minulla ei ole autoa, lähin ystävä asuu puolen tunnin matkan päässä, muttei vastaa viesteihin. Olen laukkuun pakannut lompakon, vauvalle vaippoja ja varavaatteita. Onni että vauva nukkuu nyt, kun olen niin paniikissa! Istun vessassa puhelimen kanssa. MINNE MENEN? Voi auttakaa! Joku paikka minne voin vain mennä, nyt en uskalla tosiaan ääntäkään päästää saatika soittaa. Mitä jos vauva herää kun olemme lähdössä ja itkee ja mies herää :( nyt apua oikeasti asun helsingissä
Kommentit (200)
Missä täällä on turvakoti voinko vain marssia sisään, eihän miestä päästetä sinne jos minut löytää ap
Paikkatiedustelut:
Oulunkylän ensikoti p. 040 556 9327
Ensikoti Helmiina p. 050 467 9307
Katson mitä Helsingissä on! Missäpäin siellä asut?
Mene ulos, lähde niin kovaa vaan johonkin suuntaan missä on ihmisiä ja soita matkalla poliisille?
Turvakotiin, ehdottomasti. Hiippailet vauvan kanssa ulos, soitat vaikka taksin ja lähdet.
Missäpäin asut ap, voin tulla mieheni kanssa vastaan! Vaikka rapun eteen!
Mee vaikka naapurille, siellä oot turvassa kunnes poliisit tulee.
Ensi ja turvakotiin voi mielestäni mennä. Voithan sinä koittaa poliisit soittaa mutta puhut kuiskimalla. Jos soitat poliisit niin otat vauvan syliin sitte ku avaat oven niin ei se mies uskalla mitään luultavasti tehdä. Tsemppiä :)
Otat nyt sen vauvan kainaloon ja vaatteet mukaan. Menet ulos ja soitat sitten poliisille. Toimittavat sinua turvataloon.
(09) 4777 180
Turvakoti on auki 24 h
Voi että, jos asuisit turussa niin sanoisin, että tule meille :( onko sulla rahaa yöpyä yln jossain hotellissa tms ja aamulla sitten soittaa perheelle/kaverille tai jollekin muulle läheiselle? Ja sitten poliisille
Turvakoti os steniuksentie 20. Mene!
Steniuksentie 20
00320 Helsinki
lähijunat S, U, L, E, A ja M (Huopalahden asema)
bussit 40 ja 63 Elielin aukiolta ja bussi 41 Kampista (Haagan torin pysäkki)
Apua..tsemppiä sulle! Toivottavasti pääset turvaan!
Lähdet ulos, ja menet ekaan taksiin tai muuhun. Jos mies lähtee perään, menet ulos ja huudat apua. Taksista soitat sosiaalipäivystykseen, ja ajat taksilla Hakaniemeen. Ne järjestää turvakodit ja muut. Nyt toimit ja lähdet! Sua autetaan sitten kyllä kaikessa.
Olen täällä joskus avautunut miehestäni enkä löydä keskusteluja tähän hätään ap