Nyt apua minne voin mennä vauvan kanssa nyt heti
Mies kännissä ja hakannut monta kertaa minua, manipuloi ja uhkaa tappaa minut ja vauvan jos teen jotain. Mies kuristi minua, vauva nukkuu. Yritin esittää jotain ymmärtävää puolisoa ja kiikutin miehelle sohvalle viinapullon, hän joi sen ja nauroi ja haukkui minua. Hän sammui, se oli tarkoitukseni. En uskalla soittaa poliisia nyt tänne, koska mies heräisi jos lähden avaamaan rapun ovea enkä halua jättää vauvaa yksin. Minulla ei ole autoa, lähin ystävä asuu puolen tunnin matkan päässä, muttei vastaa viesteihin. Olen laukkuun pakannut lompakon, vauvalle vaippoja ja varavaatteita. Onni että vauva nukkuu nyt, kun olen niin paniikissa! Istun vessassa puhelimen kanssa. MINNE MENEN? Voi auttakaa! Joku paikka minne voin vain mennä, nyt en uskalla tosiaan ääntäkään päästää saatika soittaa. Mitä jos vauva herää kun olemme lähdössä ja itkee ja mies herää :( nyt apua oikeasti asun helsingissä
Kommentit (200)
Luojan kiitos!!! Onneksi kaikki päättyi hyvin!!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:55"]Vai provo, voi jumalauta teitä!! Minä olin samantien läppäri sylissä ikkunan ääressä! Ap on täällä nyt, kyllä se hän oli! Poliisit soitettiin hänen kotiinsa hakemaan mies ja poliisi tulee tännekin käymään, hän nukuttaa nyt vauvaa minun makuuhuoneessani. Näinkö te ihmiset suhtaudutte toisteb hätään, huutamalla provoa? Ryhdistäytykää! -53
[/quote]
Just joo. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"]
Apua..tämä sama keskustelu käyty jo kaksplus ja suomi24... Jotkut saa mielihyvää, kun saa ihmisiä näihin mukaan. Sairasta.
[/quote]
Niin? Luuletko, että Suomessa on harvinaista, että nainen pakenee vauvansa kanssa keskellä yötä väkivaltaista miestään? Valitettavasti näitä tapauksia sattuu liian usein.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:55"]Vai provo, voi jumalauta teitä!! Minä olin samantien läppäri sylissä ikkunan ääressä! Ap on täällä nyt, kyllä se hän oli! Poliisit soitettiin hänen kotiinsa hakemaan mies ja poliisi tulee tännekin käymään, hän nukuttaa nyt vauvaa minun makuuhuoneessani. Näinkö te ihmiset suhtaudutte toisteb hätään, huutamalla provoa? Ryhdistäytykää! -53
[/quote]
Oiii, jos on totta niin aivan loistava juttu! :)
[/quote]
:') sinä ihana IHANA ihminen! Kaltaisiasi saisi olla enemmän <3
Ihanaa ihanaa! Onneksi olit lähellä <3 pelastaja olet! Tsemppiä ap:lle ja vauvalle <3
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:55"]
Vai provo, voi jumalauta teitä!! Minä olin samantien läppäri sylissä ikkunan ääressä! Ap on täällä nyt, kyllä se hän oli! Poliisit soitettiin hänen kotiinsa hakemaan mies ja poliisi tulee tännekin käymään, hän nukuttaa nyt vauvaa minun makuuhuoneessani. Näinkö te ihmiset suhtaudutte toisteb hätään, huutamalla provoa? Ryhdistäytykää! -53
[/quote]
Onko Peter Pan myös teillä?
[/quote]
no tää nyt on jo hieman liian täydellisyä.
Jos olisit oikeasti tilanteessa, jota ap kuvaa, niin tulisitko pyytämään apua akuuttiin hätään tältä palstalta? Niimpä.
[/quote]
Toivottavasti tuo on totta. Tai sitten joku haluaa huomiota niin kipeästi, että tekaisee tarinan ja esittää samalla pelastajaa.
Jos tämä on totta niin tsemppiä ap:lle tosi, tosi paljon! :')
Kaakkois-Helsingissä varmaan, pihaan tuli poliisiauto. Minä asun F-portaassa ja poliisit menivät A-portaaseen. Voin olla väärässäkin!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:02"]Jos olisit oikeasti tilanteessa, jota ap kuvaa, niin tulisitko pyytämään apua akuuttiin hätään tältä palstalta? Niimpä.
[/quote]
No täältähän löytyy vastaukset kaikkeen muuhunkin. Tää nyt on varmaan maan vilkkain keskustelupaikka että ehkä ap tiesi täältä vastauksia saavansa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:03"]Kaakkois-Helsingissä varmaan, pihaan tuli poliisiauto. Minä asun F-portaassa ja poliisit menivät A-portaaseen. Voin olla väärässäkin!
[/quote]
Juu, poliisiautoja liikkuu Helsingissä. Olet oikeassa siinä asiassa :).
Ap ei uskaltanut soittaa, koska pelkäsi että jää kiinni. Niikuin mainittiin, hän uskoi, että täältä löytyy apu.
Muistan sen kuin eilisen. Äitini silloinen mies kilahti keskellä yötä, alkoi tarpomaan äitiäni turpaan. Heräsin kolinaan ja menin mitään empimättä alakertaan katsomaan mitä tapahtuu. Verta, hiuksia, äiti keskellä lattiaa naarmuilla... Tilanne tasoittui hetkeksi kun lapsi oli yhtäkkiä siinä miehen edessä. Äiti sai kammettua itsensä ylös ja lähdin äitini kanssa ulos. Jos vaan olisi ollut älypuhelimia tai mitään, olisi osannut etsiä avun helposti.. Keskellä yötä, ohkaisilla vaatteilla, äidillä ei edes kenkiä jalassa.. Kyllä silloin pelotti. Pääsimme turvaan ystävän luokse.
Näitä tapahtuu. Paljon.
Ap:lle voimia tulevaan!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 00:06"]Ap ei uskaltanut soittaa, koska pelkäsi että jää kiinni. Niikuin mainittiin, hän uskoi, että täältä löytyy apu.
[/quote]
Joo ja lehmätkin lentää. Anna olla jo.
Ai että miten alkoi ahdistaa omat kokemukset asiasta. Mulla oli poikakaveri joka sekoili aina huolella baarista kotiin tultuaan. Piilotin aina veitset ennen kuin kävin nukkumaan.
Onneksi ei tapahtunut mitään fyysistä vakavaa, mutta psyyke sai vammoja loppuiäkseniI.
Viittaan aiempaan keskusteluun miksi kieltäydyt kuohuviinilasista.
Ja minusta tuo ap:n teksti jossa on kirjoitus ja ajatusvirheitä, tavallaan, se ei ole hiottua, viittaa todelliseen hätään. Samon pelastajan kirjoitusvirheet. Hän on halunnut katsoa, mikä palstalla on teoria ja sitten nähnyt parhaaksi tukea ap:tä tilanteessaan. Ainakin näin haluan uskoa... 110
Trolli tai ei, mutta vakava asia ja joku muu samassa tilanteessa oleva voi tästä apua saada.