Nyt apua minne voin mennä vauvan kanssa nyt heti
Mies kännissä ja hakannut monta kertaa minua, manipuloi ja uhkaa tappaa minut ja vauvan jos teen jotain. Mies kuristi minua, vauva nukkuu. Yritin esittää jotain ymmärtävää puolisoa ja kiikutin miehelle sohvalle viinapullon, hän joi sen ja nauroi ja haukkui minua. Hän sammui, se oli tarkoitukseni. En uskalla soittaa poliisia nyt tänne, koska mies heräisi jos lähden avaamaan rapun ovea enkä halua jättää vauvaa yksin. Minulla ei ole autoa, lähin ystävä asuu puolen tunnin matkan päässä, muttei vastaa viesteihin. Olen laukkuun pakannut lompakon, vauvalle vaippoja ja varavaatteita. Onni että vauva nukkuu nyt, kun olen niin paniikissa! Istun vessassa puhelimen kanssa. MINNE MENEN? Voi auttakaa! Joku paikka minne voin vain mennä, nyt en uskalla tosiaan ääntäkään päästää saatika soittaa. Mitä jos vauva herää kun olemme lähdössä ja itkee ja mies herää :( nyt apua oikeasti asun helsingissä
Kommentit (200)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"]Apua..tämä sama keskustelu käyty jo kaksplus ja suomi24... Jotkut saa mielihyvää, kun saa ihmisiä näihin mukaan. Sairasta.
[/quote]
Linkkiä?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:30"]Missäpäin asut ap, voin tulla mieheni kanssa vastaan! Vaikka rapun eteen!
[/quote] Olet ihana ihminen <3
Hui kun mulla lyö aina sydän niin törkeästi kun luen näitä keskusteluja.....!! Toivon aina niin paljon että kaikki päättyisi hyvin. Ja se, että samaan aikaan kun mä olen turvassa omassa hiljaisessa kodissani, muutaman sadan kilometrin päässä joku nainen on paniikissa lähtenyt just vauvansa kanssa kohti suunnatonta elämänmuutosta...
Kyynellyin myös, vaikka AV on yleensä aika paska paikka täynnä ihmisten purkamaa vitutusta, huomaa kyllä, että isolla osalla on niin suuri sydän, että luotto ihmiskunnan hyvyyteen jaksaa säilyä.
Ap olettehan turvassa!! Iik, en voi käydä nukkumaan, kun pelkään niin heidän puolestaan!
1. Tilaa taksi tekstiviestillä: lähtä.viesti numeroon 13170, kirjoita ensin kaupunki, sitten katu ja talon ja rapun numero.
2. Pue itsellesi vaatteet (myös kengät), ota kassi, vauvan ulkovaatteet ja vauva. Mene ulos.
3. Aja taksilla turvakotiin steniuksentie 20. He maksavat taksin jos sinulla ei ole rahaa.
Mene nyt! Tsemppiä, olet hyvä äiti kun viet vauvasi turvaan!
Missä olet!? Mä voin auttaa Länsi-Pasilassa!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"]Apua..tämä sama keskustelu käyty jo kaksplus ja suomi24... Jotkut saa mielihyvää, kun saa ihmisiä näihin mukaan. Sairasta.
[/quote]
arvelunkin että provo. Tosin tätähän tapahtuu. Se on surullista.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"]
Apua..tämä sama keskustelu käyty jo kaksplus ja suomi24... Jotkut saa mielihyvää, kun saa ihmisiä näihin mukaan. Sairasta.
[/quote]EI HELVETISSÄ; TROLLIKO TÄMÄ JUTTU OLI?
Turvakotiin voi mennä milloin vain. Parasta on jos soittaa mennessään, niin osaavat olla sinua vastassa ja joku tietää missä liikut kun sulla on hätä. Sinne ei todellakaan päästetä ketään sinua hakemaan tai tapaamaan, jos et halua.
Jos sinua huolestuttaa miten toimisit vastaavassa tilanteessa, soita lähimpään turvakotiin tai naisten linjalle 08000 2400. Voit keskustella nimettömänä. Myös nettiturvakoti on hyvä tietolähde.
Voi kun tässä tapauksessa kävisi hyvin. Suojelusta pienen matkaan.
[/quote]
Oikeesti? En halua kenellekään pahaa, mutta tavallaan haluaisin uskoa, että tämä on totta. Sen takia, että on ihan vitun sairasta tulla kusettamaan ihmisiä tämmösellä asialla!
[/quote]ehkäpä tämä on aika yleistä Suomessa. Itsekkin saman tehneenä (ilman lasta tosin)tiedän, että silti lähteminen ei ole helppoa, mutta kun pääsee irti tajuaa mitä kaikkea vääryyttä on sietänyt!!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:38"]Fiksu veto lisääntyä väkivaltaisen juopon kanssa. [/quote] Kuule tässä kohtaa ei ole aikaa alkaa moralisoida yhtään ketään. Mene pois jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.
[/quote]
Kyllä mulla on aikaa moralisoida. Miksi AP asuu väkivaltaisen juopon kanssa, jos on saanut ennenkin pataan? Ja että meni vielä lisääntymäänkin. Pitääkö kaikki oppia kantapään kautta?
[/quote]
Tämä ei ole sopiva paikka moralisoida, vaikka sinulla olisi kuinka aikaa. Ilmeisesti olet tunnevammainen.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:38"]Fiksu veto lisääntyä väkivaltaisen juopon kanssa. [/quote] Kuule tässä kohtaa ei ole aikaa alkaa moralisoida yhtään ketään. Mene pois jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.
[/quote]
Kyllä mulla on aikaa moralisoida. Miksi AP asuu väkivaltaisen juopon kanssa, jos on saanut ennenkin pataan? Ja että meni vielä lisääntymäänkin. Pitääkö kaikki oppia kantapään kautta?
[/quote]
Ei sun moralisoinnit nyt auta yhtään ketään. Mene muualle pätemään.
Pistäkää nyt sitä linkkiä niihin muihin keskusteluihin kun niin ahkerasti jaksatte huutaa provoa! Nyt jotain todisteita
Ehkä ap kirjoitti muillekkin palstoille jotta saa vastauksen nopeesti?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:51"]Pistäkää nyt sitä linkkiä niihin muihin keskusteluihin kun niin ahkerasti jaksatte huutaa provoa! Nyt jotain todisteita
[/quote]
!!
Ikävää jos oli trolli, mutta niin vakavasta asiasta on kyse että en jää miettimään autanko turhaan. Kyynisyydelle ei tässä ole sijaa.
Vai provo, voi jumalauta teitä!! Minä olin samantien läppäri sylissä ikkunan ääressä! Ap on täällä nyt, kyllä se hän oli! Poliisit soitettiin hänen kotiinsa hakemaan mies ja poliisi tulee tännekin käymään, hän nukuttaa nyt vauvaa minun makuuhuoneessani. Näinkö te ihmiset suhtaudutte toisteb hätään, huutamalla provoa? Ryhdistäytykää! -53
Jatkossa jos on useampi kerta niin voi miettiä lähestymiskieltoa :( hankala paikka ja varmasti hyviä muistoja mutta itsesuojelun ja vauvan vuoksi väkivalta ei ole missään tapauksessa oikein :(