Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Body shopin joulukalenteri-morkkis :D

Vierailija
11.11.2014 |

oon 33-vuotias nainen... Kävin body shopin liikeessä hipelöimässä niiden joulukalenteria pariin otteeseen... No lopulta tilasin verkkokaupasta sen. Maksoin 65 euroa siitä.  65 euroa!?? Se on täynnä kumminkin niitä pikkusia suihkusaippua ja vartalovoide näytekoon pulloja... Kyllä alkoi harmittamaan. Eikö suklaakalenteri olisi ollut parempi?? Aion kuitenkin avata luukut vasta niille kuuluvina päivinä :) pitää kuitenkin aina piilottaa se, jos joku tulee käymään... Onneksi ei ole miestä, jolle olisi pitnyt selittää...

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:31"]Spoilasin itseni eikä kyllä näyttänyt olevan ainakaan yli 65e arvosta tavaraa sisällä :/
[/quote]

Oli siellä 115 euron edestä, se, ettet sää kokenut sitä sen arvoiseksi ei tarkoita ettei siinä olisi. TBS hinnat on kalliita!

Vierailija
122/162 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:31"]Spoilasin itseni eikä kyllä näyttänyt olevan ainakaan yli 65e arvosta tavaraa sisällä :/
[/quote]

Oli siellä 115 euron edestä, se, ettet sää kokenut sitä sen arvoiseksi ei tarkoita ettei siinä olisi. TBS hinnat on kalliita!

[/quote]

Vielä sen verran tarkennusta, että siinä on 24 tuotetta. Jos lasket hinnaksi yhdellä tuogteella alle 3 euroa, niin katsoppa saatko body shopilta mitään tuotetta siihen hintaan?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollu häävi sisällys, jää ostamatta. Ostan mielummin kicksistä:)

Vierailija
124/162 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
125/162 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin itselleni BS-joulukalenterin enkä tosiaan kertonut miehelle, mitä maksoi. Ajattelin, että kerrankin. Todennäköisesti saan niistä pikkuputeleista päänsärkyä, mutta musta on kerrankin kiva availla luukkuja ja varmasti kaikki putelit tulee reissussa käytettyä ja tuleepa samalla kokeiltua uusia, tiedä vaikka löytyisi uusia suosikkeja.Nyt kun menisi marraskuu nopeasti, että pääsisi avaamaan luukkuja.

Vierailija
126/162 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksin joulukalenteri hankittu! En malttaisi odottaa joulukuuta! En ole ollut varmasti näin innoissani joulun lähestymisestä sitten oman lapsuuteni :D

Vierailija
127/162 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksissä oli kolmannessa luukussa matkakokoinen suihkugeeli. "Clean laundry" oli geelin tuoksun nimi enkä purkista haistellessa osannut vielä päättää pidänkö vai enkö. Menee kuitenkin varmasti joko salilla tai matkoilla, vaikkei tuoksu niin mieluinen olisikaan.

Vierailija
128/162 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun te kerrotte että mitä löytyy  :) Fiilistelen mukana! Ostin vain lapsille suklaakalenterit. Ehtisihän sitä vielä käydäjonkun kuvakalenterin ostamassa. No, suklaakalenterista tuli lumiukko =)

Vierailija
129/162 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumikalenterin kolmannesta luukusta paljastui itse Muumipeikko! Ekasta tuli Hemuli ja tokasta lempparini Nuuskamuikkunen.

Vierailija
130/162 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kicksin kalenteri jaksaa yllättää joka päivä positiivisesti. Jos näiden luukkujen sisältö jatkuu jouluun asti näin kivana, niin olen kyllä ERITTÄIN tyytyväinen käyttämääni 45 euroon. Ensi vuonna pakko saada uudestaan siinä tapauksessa.

Tänään luukusta tuli Viva La Juicy Noir -miniatyyri tuoksupullo. Pullo on todella söpö ja tuoksukin ihana. Oli heti pakko kokeilla, miltä tuoksuu ihollakin ja tykkään <3

Vierailija
131/162 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi! Olipa ihana vika luukku body shopin kalenterissa! Vanha ehdoton suosikkituoksu jota spekuloin aiemmin  ostaisinko taas...:)

kokonaisuudessaan osa oli hillittömän turhia tuotteita, kynsiviila ihan sekundaa, liian monta pienen pientä palasaippuaa, kasvonaamionäyte, joita tuli muutamat jo kaupanpäällislahjoina kun tilasin kalenterin... Sitten sellanen pesukukka. Mullaonnvarmaan seitsemän pesukukkaa ja ne ei toimi koskaan missään tilanteessa. Jos haluaa lutrata pesuaineen kanssa urakalla ja kuluttaa sitä nopeasti litroittain niin toki, käytä pesukukkaa... Pesuhansikkaat on paljon käytännöllisemmät. Pesukukka oikeen imasee sen saippuan itseensä.

mutta.... Sellanen olo jäi että kalenteri piristi elämää niin, että taidanpa ostaa ensikin vuonna :) 

(snadi morkkis tästä silti jäi mieleen) :) 

Ap

Vierailija
132/162 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän BS kalenterissa on? Onko niitä ihania huulikiilto-purkkeja?

Vierailija
133/162 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kicksin kalentereita saa Helsingin keskustassa ja paljonko maksaa?

Vierailija
134/162 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:52"]

Kicksin joulukalenteri hankittu! En malttaisi odottaa joulukuuta! En ole ollut varmasti näin innoissani joulun lähestymisestä sitten oman lapsuuteni :D

[/quote]

Etkai kaikkia luukkuja avannut? :D

Mä oon kans yli-innoissani! Hih!

etkai k

Vierailija
135/162 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:46"]

Mistä kicksin kalentereita saa Helsingin keskustassa ja paljonko maksaa?

[/quote]

Ainakin makkaratalon Kicksissä oli. Maksoi 45e.

Vielä pysyi luukut kiinni ja toivottavasti pysyy sinne joulukuuhun saakka ;)

Vierailija
136/162 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu?

Vierailija
137/162 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette avaa niitä luukkuja vielä :) !

Vierailija
138/162 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
139/162 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksin kalenterin viime päivät:

5. päivä: Kicksin oma eyeliner tussi. En ole vielä testannut, kun vanha Sensain tussi on yhä voimissaan. Katsotaan sitten Sensain loppuunkulumisen jälkeen onko tästä mihinkään.

6. päivä: Matkakokoinen Kicksin oma hiuslakka. Olen testannut tästä merkistä kuivashampoon ja tykkäsin eli odotukset hiuslakalle on kovat. Jäi vielä odottelemaan vuoroaan kaappiin.

7. päivä: Clean Laudry tuoksuinen vartalavoiteen matkakoko. Ensimmäinen tuote, jonka käytöstä olen vähän epävarma. Tuo tuoksu ei ole ehkä niin mieleeni ja vartalovoiteessa se jää iholle pidemmäksi aikaa kuin suihkugeelissä. No ehkä tämä joskus matkalla menee.

Vierailija
140/162 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ihan supertyytyväinen tähän kalenteriin! Samalla löytynyt ne suosikkituotteet. <3