Body shopin joulukalenteri-morkkis :D
oon 33-vuotias nainen... Kävin body shopin liikeessä hipelöimässä niiden joulukalenteria pariin otteeseen... No lopulta tilasin verkkokaupasta sen. Maksoin 65 euroa siitä. 65 euroa!?? Se on täynnä kumminkin niitä pikkusia suihkusaippua ja vartalovoide näytekoon pulloja... Kyllä alkoi harmittamaan. Eikö suklaakalenteri olisi ollut parempi?? Aion kuitenkin avata luukut vasta niille kuuluvina päivinä :) pitää kuitenkin aina piilottaa se, jos joku tulee käymään... Onneksi ei ole miestä, jolle olisi pitnyt selittää...
Kommentit (162)
Body shoppelin kolmas luukku paljasti ehkä maailman pienimmän palasaippuan :D aivan ihanan tuoksuinen kyllä... Onkohan tämäkin koko suunniteltu varta vasten kalenteria varten...
Mitäs Bodyshopin kalenterissa oli tänään?
Body shopin kalenterista tuli myös aivan jumalaisen värinen (täydellinen joulunpunainen) kynsilakka! Olen välttänyt punaisia lakkoja jostain syystä pitänyt niitä tylsinä :D... Tää lakka on kyllä ihana juuri sävynsä vuoksi. Myös laatu on tosi hyvä, ohut mutta peittää jo yhdellä kerroksella riittävästi. Ja kuivuu nopsaan. Pysyy ihan kohtuullisesti myös. Laitoin alle kokoeeksi yhtä glitterilakka ja sitten päälle punaista kerroksen. Ei varsinaisesti näy glitterit mutta itse huomaa sellasen kimaltelun lakan alta..
Tässä kalenterihommassa on parasta se, että saa käyttöönsä juttuja, joita ei jostain syystä ikinä ostaisi mutta tajuaa miten sellasesta tuotteesta tuleekin uusi suosikki! :)
Olen useana vuotena ostanut tyttärelleni Kicksin joulukalenterin. Yleensä aina saanut viimeisen kappaleen jostakin metsästettyä. Kerran huokasin, että olispa kiva joskus saada itsellenikin tällainen. Niinpä yllätys oli suuri, kun sain mieheltäni lahjaksi Body Shopin kalenterin tänä vuonna! Olen 49 v. ja ihan onnessani aamulla kalenterin avaan :)
Huh kaikkeen sitä naiset laittaakin rahaa!:D
65 eurolla saisi tällaista kaikkea kivaa muutakin:
1. Hotellihuone ulkomailta olisi 65e yö, joskus myös 50e jolloin jäisi se 15e vaikka paikallisiin herkkuruokiin!
2. Lento tai lennot esim. ryanairilla etelään, kun etsii tarpeeksi tarkkaan parhaat tarjoukset ja takuulla jäisi pysyvämpiä muistoja kuin jostain äkkiä käytetyistä suihkugeeleistä :D
3. Voisit mennä Jouluna Gourmet-illallisille hienoon ravintolaan jonkun hyvän ystävän/rakkaan kumppanin kanssa! ++taas pysyvä ja hyvä muisto, parempi kuin jostain suihkugeelipurnukasta :D
4. Voit säästää rahan ja suunnata ulkomaille shoppailemaan laatu- ja luonnonkosmetiikkaa joita löydät ulkomailta jopa 1-3 eurolla, eivätkä ole parabaaneillä sun muilla pilattuja kuten body shopin tuotteisiin on nykyään alettu lisätä myös parabeenejä eivät ne ole niin luonnollisia kuin luulette tbs:n kun omistaa nykyään sama yhtiö kuin Loreal!
5. Voit ostaa jonkun yhden hyvän merkkihajuveden josta sinulle jää kaunis pullo koristeeksi/sisustuselementiksi, toisin kuin noilla tbs:n purnukoilla et tee mitään tyhjinä paitsi että kai niitä yhä voi(?) viedä kauppaan täytettäviksi jos ostaa lisää.
Itse ostan vain Weledaa yms. jota löydän ulkomailta noin 1-4e ja täysikokoisia purkkeja siis, en ole näiden löytöjen jälkeen enää ostanut mitään sikakallista bodyshoppia :D jonka muuten omistaa ilmeisesti sama massayhtiö kuin Loreal. Mutta ainiin, eihän Suomeen koskaan tuoda edullisia laatukosmetiikkamerkkejä vain niiä kalleimpia massamerkkejä ja weledakin taitaa maksaa Suomesta ostettuna 20e per purkki :`DDDDDD voi teitä tuhlareita jotka joudutte pistämään kaikki rahanne kosmetiikkaan joka on ylihalpaa ulkomailla!! body shopissa alkaa muuten kaikissa muissa maissa -20% ja -40% alennusmyynnit heti joulun jälkeen, mutta Suomessa ilmeisesti body shopissa ei ole koskaan alennusmyyntejä :´D
On niin surkuhupaisaa lukea kuinka suomalaiset maksavat aina mistä tahansa maltaita aina ruuasta kosmetiikkaan, kenkiin ja vaatteisiin, muualla kun niiden hintataso on tosiaan vain sen 1-20e ja laatu samaa.
Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ei ihme että Suomesta on tulossa uusi Norja, siis vain hintojen perusteella.
Body Shop huijaa asiakkaansa uskomaan että he ostavat julmuudesta vapaita tuotteita kun sen emoyhtiö Loreal testaa kosmetiikkansa edelleen eläinkokeilla Euroopan ulkopuolella. Tämä on faktaa. Loreal ei kunnioita rajoja niin kauan kuin se tekee voittoa:
Jos haluatte rahoittaa eläinkokeita Euroopan ulkopuolella niin ostakaa oikein paljon Body Shopin ja Lorealin kosmetiikkaa!!! itse olen eläintenystävä, eläimen omistaja, enkä voi sietää eläinten väärinkohtelua ja julmuutta, harmi että niin moni hyväksyy asian :(
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:41"]
Hahaa! Mä siis voin hyvillä mielin ostaa Muumi-kalenterin.( Mitähän minä 34-vuotiaana niillä muumeilla oikein leikin?)
[/quote]
Osta, osta. Voit laittaa muumit sitten säästöön, jos sattuu joskus vaikka tulemaan lapsivieraita kylään eikä ole leluja joilla leikkiä. Terveisin lapseton-mutta-silti-kaapissa-arkullinen-legoja-täti :D
Mies lupas ostaa mulle BS kalenterin, jos niitä vielä on meidän myymälässä. :D
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:13"]
Jos haluatte spoilaantua, body shopin kalenterin sisältötiedot löytyvät bodarin UK-sivuilta.
[/quote]
En löytänyt ko sivuilta koko kalenteria lainkaan :(
Sisältö löytyy myös googlen kuvahaulla body shop calendar 2014
Oon kuullu huhuu, että BS kalneteriss olis ainakin yksi huulikiiltopurkki....
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:43"]
Mies lupas ostaa mulle BS kalenterin, jos niitä vielä on meidän myymälässä. :D
[/quote]
Jee, mies osti viimeisen kalenterin, joka oli näyteikkunassa. Enempää ei kuulemma tule. Ja aioin niin nauttia tästä! ;)
Spoilasin itseni eikä kyllä näyttänyt olevan ainakaan yli 65e arvosta tavaraa sisällä :/
Mä ostin muumifiguurikalenterin :D
Kicksin joulukalenterin kakkosluukku oli tosi kiva: Tony&Guy:n kuivashampoon matkakoko. Oon kuivashampoiden suurkuluttaja enkä oo tätä merkkiä kokeillukaan näistä eli on kiva päästä testaamaan. :)