Koronarokotteen vastustaja: missä muissa asioissa olet lääkäreitä ja tieteilijöitä viisaampi?
Heistä kun valtaosa suosittelee koronarokotteen ottamista, sillä rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin muutkin rokotteet ja lääkkeet. Hyödyt ylittävät mahdolliset haitat ja vakavat haittavaikutukset ovat hyvin harvinaisia. Rokote ehkäisee hyvin tehokkaasti koronan vaikean tautimuodon, vaikka ei estä sairastumista eikä viruksen leviämistä.
Moni kuitenkin jättää rokotteen ottamatta, koska ei usko lääkäreitä vaan "omaa ajatteluaan", jonka perusteella koronarokote on vaarallinen.
Siispä haluaisin tietää, missä muissa asioissa te olette viisaampia kuin lääkärit, virologit ja epidemiologit?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ottanut jo 4. koronarokotetta ja otan lisääkin jos tulee tarpeelliseksi. Olen sairauteni vuoksi riskiryhmäläinen. Mutta minusta on ihan ok, jos joku ei rokotteita ota.
Mutta se ei ole ok, että kokee tarpeellisiksi "valistaa" muita oman aatteensa mukaisesti jatkuvasti esim. täällä vauva-palstalla tai muualla. Kukin uskoo mihin uskoo, mutta silloin kun kokee tarpeelliseksi tuoda jatkuvasti julki tätä omaa kantaansa, niin tällainen ihminenhän oikeasti kuvittelee olevansa viisaampi kuin asiantuntijat.
Miten muuten minun ja muiden pitäisi sitten olla ja toimia, jos tosiaan karkeasti laskettuna voi sanoa että itse on ollut 9/10 oikeassa ennusteissaan, ja asiantuntijat korkeintaan 2/10 ?
Pitäisikö minun vaan olla hiljaa ja antaa asiantuntijoiden jauhaa jatkossakin ihan täyttä paskaa töllöttimet ja palstat täyteen, vailla mitään kritiikkiä?
Jatkoa: Millä perusteella minä en saa olla kertaakaan väärässä missään, koska se määrittelee jotenkin mystisesti minun tietämykseni tason kokonaisuudessaan, mutta samaa periaatetta ei sovelleta asiantuntijoihin, he saavat olla näemmä väärässä vaikka 100 kertaa, silti heidän asiantuntijuuttaan ei saisi kyseenalaistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa tieteessä ei ole konsensusta.
Tämä on absoluuttinen fakta. Aina kun puhutaan tieteen konsensuksesta, kyse on kansan kusetuksesta. Ja siitä huolimatta enemmistö aina uskoo ja vetoaa siihen. Toisaalta se on hyvä asia, kun väkeä pitää vähentää.
Tieteessä on melko vahva konsensus, että vapaa pudotus maapallolla aiheuttaa n. 9,81m/s2 kiihtyvyyden, jota hidastaa lähinnä ilmanvastus. Ajattelitko käydä todistamassa, että ei pidä paikkaansa, esimerkiksi hyppäämällä korkealta paikalta kovalle pinnalle?
Luonnontieteiden lakeja on typerää verrata kuraan, jota ihmisiin pumpataan. Tällä(kin) kertaa näpertelit oikein huonon olkiukon.
"Aina kun puhutaan tieteen konsensuksetsa, kyse on kansan kusetuksesta". Ei ole edes typerää kirjoittaa noin, kyllä se on vielä tyhmempää kuin tavallinen perustyperä.
Pakko kysyä aloittajalta että kuinka monen lääkärin henkilökohtainen mielipide sulla oikeasti on? Niinpä.
Montako ihmistä se yksi piikki vpaauttikaan. Niitä on nyt vissiin 169 000 eli kolmisen prosenttia suomalaisista. Niin moni on jättänyt yhteen hötsiin
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen tapa tukkia kansalaisten suut on tämä lentävä lause:
Terveisiä vaan sinne pietariin.
Olen suurella halveksunnalla ja ällöttyksellä seurannut tätä halpamaista riitelyä, vastakkainasettelua, uhkailua, kiristystä ja ihmisten leimaamista. Saisitte hävetä.
Ps. minuunkin tuli lopulta korona, mutta sitä ei vaan saada testeillä näkyviin.
Lievä tauti, mälsä olo. Tänään tuli 3 viikkoa.
Terveisin: rokottamaton lääketieteellisestä syystä.
Jatkuu.
Kahdella ystävälläni oli kesällä aika paha korona ja heillä molemmilla 3 rokotetta.
Minulla lievä eikä yhtään rokotetta. He eivät uskaltaneet tulla käymään luonani. Vasta sen jälkeen kun tekivät testin ja se oli neg. minulla.
Ketä nämä injektiot siis hyödyttivät? Sitä kyselevät nyt myös nuo minun 3 krt rokotetut ystäväni.
Onneksi meillä ei ole ollut mitään riitaa asiasta.
3 piikkiä ja siitä huolimatta joillakin korona. Ihmiset edelleen pelkäävät toisiaan, sekä rokotettuja että rokottamattomia.
Voisiko ap antaa jonkin selityksen?
Sinä olet selityksen velkaa.
Jos rokotteessa ei ole mitään ihmeellistä sisältöä, miks en saa ostaa satunnaisesti valittua putelia ja viedä kemialliseen analyysiin sitä?
Miksi en voi saada omaa osuuttani rahana, vaikka olen ilmoittanut jo ennen niiden lanseeraustakin etten aio sellaisia ottaa missään tapauksessa?
Voinko nyt sitten saada yhden putelin tutkittavaksi, kerta käytännössä olen jo pakotettu ostamaan sellaisen verorahoillani?
Mitä oli se musta sakka, mitä japanilaiset silloin taannoin löysi niistä puteleista, ja miksei sisältöä koskaan tietääkseni julkistettu?
Miksi rokotteita kuljettaneen rekan kaatuessa jenkeissä, piti sulkea koko tie molempiin suuntiin ja julistaa alueelle jopa lentokielto-alue siivouksen ajaksi, edes ydinjätteen kanssa ei ole toimittu niin?
Minkä takia sössötetään että ei tässä ketään pakoteta, ja samaan aikaan nimenomaisesti painostetaan ottamaan rokote tekemällä kastijärjestelmä, missä rokotteen ottamattomien oikeudet on pienemmät kuin rokotteen ottaneilla?
Nämä tahot jotka enemmän tai vähemmän hyötyvät näistä rokotteista, ovat niin ristiriitaisia, salamyhkäisiä ja olennaisia kysymyksiä jatkuvasti sivuuttaneita, että ainakaan omissa silmissäni ei näillä ole enää minkäänlaista uskottavuutta pitkälti minkään asian suhteen, ne joilla on puhtaat jauhot pussissa, ei todellakaan käyttäydy noin.
Tottakai minä tiedän paremmin kuin lääkärit koska olen ihan itse lukenut totuuden rumblesta ja MV-lehdestä. Mitäs sitten sanotte kuin kaikki kuolee piikkeihin ja minä vaan ajan piikkiin kuolleen mersulla tyhjiä Suomen teitä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö kykene ymmärtämään, että rokotuksen pitäisi suojata ihmisiä? Ei rokotettujen pitäisi olla kuolintilastoissa lainkaan, koska heidät on rokotettu tautia vastaan. Veikö rokotus kyvyn ajatella loogisesti?
Missähän on väitetty, että rokote suojaa täydellisesti? Näytä se, ja jatketaan sitten tuosta loogisesta ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos rokotteessa ei ole mitään ihmeellistä sisältöä, miks en saa ostaa satunnaisesti valittua putelia ja viedä kemialliseen analyysiin sitä?
Miksi en voi saada omaa osuuttani rahana, vaikka olen ilmoittanut jo ennen niiden lanseeraustakin etten aio sellaisia ottaa missään tapauksessa?
Voinko nyt sitten saada yhden putelin tutkittavaksi, kerta käytännössä olen jo pakotettu ostamaan sellaisen verorahoillani?
Mitä oli se musta sakka, mitä japanilaiset silloin taannoin löysi niistä puteleista, ja miksei sisältöä koskaan tietääkseni julkistettu?
Miksi rokotteita kuljettaneen rekan kaatuessa jenkeissä, piti sulkea koko tie molempiin suuntiin ja julistaa alueelle jopa lentokielto-alue siivouksen ajaksi, edes ydinjätteen kanssa ei ole toimittu niin?
Minkä takia sössötetään että ei tässä ketään pakoteta, ja samaan aikaan nimenomaisesti painostetaan ottamaan rokote tekemällä kastijärjestelmä, missä rokotteen ottamattomien oikeudet on pienemmät kuin rokotteen ottaneilla?
Nämä tahot jotka enemmän tai vähemmän hyötyvät näistä rokotteista, ovat niin ristiriitaisia, salamyhkäisiä ja olennaisia kysymyksiä jatkuvasti sivuuttaneita, että ainakaan omissa silmissäni ei näillä ole enää minkäänlaista uskottavuutta pitkälti minkään asian suhteen, ne joilla on puhtaat jauhot pussissa, ei todellakaan käyttäydy noin.
Kyllä te olette lapsellisia ! Kemialliseen analyysiin mihin ? Kalevi Korennon autotalliin ? Unohdit varmaan, että kaikki labrathan ovat luonnollisesti NWOn, WEFin ja minkä lie valvonnassa ;)
Tämä keskustelu ei tainnut vanheta kovin hyvin.
Niin vaan täältä kotisohvalta pystyi päättelemään, etten tehnyt koronarokotteella/lukuisilla rokotteilla yhtään mitään. Katsoin tilastoja ja totesin, että en tarvitse.
Korona oli kahden päivän nuha. Ei ainuttakaan lääkiksen kurssia tähän propagandan tunnistamiseen tarvittu 😅
No minä uskon rokotteen kehittäjiä (Pfizer), jotka sanovat; ei missään tapauksessa ihmisille.
Joka asiassa! Vaikka en ole koskaan ollut koulussa penaalin terävin kynä, niin tiedän kaikesta kaiken. Kaiken takana on iso mörkö: ELIITTI. Ja suurin osa kansasta on sokea tälle. Mutta minä en. Minä katson TokenTubenia. Siellä kerrotaan totuus.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kykene ymmärtämään, että rokotuksen pitäisi suojata ihmisiä? Ei rokotettujen pitäisi olla kuolintilastoissa lainkaan, koska heidät on rokotettu tautia vastaan. Veikö rokotus kyvyn ajatella loogisesti?
Missähän on väitetty, että rokote suojaa täydellisesti? Näytä se, ja jatketaan sitten tuosta loogisesta ajattelusta.
Tässä esimerkiksi
Korona oli älykkyystesti joka paljasti kyllä miten lampaita ihmiset on. En voi enää koskaan ottaa tosissaan ihmisiä jotka vuohottivat koronasta ja ottivat rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olette lapsellisia ! Kemialliseen analyysiin mihin ? Kalevi Korennon autotalliin ? Unohdit varmaan, että kaikki labrathan ovat luonnollisesti NWOn, WEFin ja minkä lie valvonnassa ;)
On olemassa lukuisia firmoja, jotka maksua vastaan tekee eri materiaaleille ja aineille kemiallisia analyyseja.
Rehellisyyden ja analyysien oikeanmukaisuuden voi varmistaa teetättämällä niitä analyyseja usealla eri firmalla samanaikaisesti samaa putelin sisältöä käyttäen.
Minkä takia niin valtiot kuin rokotteita valmistavat firmatkin on vapautettu korvausvastuusta?
Miksei samaa periaatetta sovelleta kaikkien muidenkin aineiden kanssa?
Mike Yeadon, pfizerin entinen tutkimusjohtaja ja varatoimitusjohtaja varoittaa piikeistä. Joutuu sensuuriin.
Luc montagnier, entinen ranskan pääepiologi. Vastusti piikkejä ja sensuroitiin
Robert Malone, yksi mRna teknologian esi-isistä vastusti piikkejä. Mustamaalattiin mediassa ja sensuroitiin.
Geert vanden Bosshce tutkinut ikänsä rokotteita, mustamaalaus ja sensuuri.
Noin ei toimi tiede vaan asiasta keskustellaan, eikä sensuroida. Tämän takia en ottanut mRna piikkiä, enkä sitä tule ottamaankaan.
Kaliforniassa alle 40v miehille ei enää piikkiä suositella, koska haitat on suuremmat kuin hyödyt. Nuorille se on aina ollut näin.
Kyllä minä tiedän. Eläketutkijat, yhdeksänkymmpiset patologit , lääkärioikeutensa menettäneet tietävät muttei heitä uskota. Korennolle joka on tutkinut rokotteenkun, hänelle vain nauretaan.
Kuunnelkaa näitä hiljennettyjä, he tietävät. Ja minä.
Kun kemikalivanat tepsivät hitaasti, rokote jouduttaa nwo -suunnitelmaa.
Suomalainen tapa tukkia kansalaisten suut on tämä lentävä lause:
Terveisiä vaan sinne pietariin.
Olen suurella halveksunnalla ja ällöttyksellä seurannut tätä halpamaista riitelyä, vastakkainasettelua, uhkailua, kiristystä ja ihmisten leimaamista. Saisitte hävetä.
Ps. minuunkin tuli lopulta korona, mutta sitä ei vaan saada testeillä näkyviin.
Lievä tauti, mälsä olo. Tänään tuli 3 viikkoa.
Terveisin: rokottamaton lääketieteellisestä syystä.