Koronarokotteen vastustaja: missä muissa asioissa olet lääkäreitä ja tieteilijöitä viisaampi?
Heistä kun valtaosa suosittelee koronarokotteen ottamista, sillä rokotteet ovat yhtä turvallisia kuin muutkin rokotteet ja lääkkeet. Hyödyt ylittävät mahdolliset haitat ja vakavat haittavaikutukset ovat hyvin harvinaisia. Rokote ehkäisee hyvin tehokkaasti koronan vaikean tautimuodon, vaikka ei estä sairastumista eikä viruksen leviämistä.
Moni kuitenkin jättää rokotteen ottamatta, koska ei usko lääkäreitä vaan "omaa ajatteluaan", jonka perusteella koronarokote on vaarallinen.
Siispä haluaisin tietää, missä muissa asioissa te olette viisaampia kuin lääkärit, virologit ja epidemiologit?
Kommentit (242)
Lääkäreitä? Ei ne mitään tästä tiedä. Proviisoreja kuuntelen. Ja he eivät ota rokotteita tai suosittele niitä lähipiirilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rokotteessa ei ole mitään ihmeellistä sisältöä, miks en saa ostaa satunnaisesti valittua putelia ja viedä kemialliseen analyysiin sitä?
Miksi en voi saada omaa osuuttani rahana, vaikka olen ilmoittanut jo ennen niiden lanseeraustakin etten aio sellaisia ottaa missään tapauksessa?
Voinko nyt sitten saada yhden putelin tutkittavaksi, kerta käytännössä olen jo pakotettu ostamaan sellaisen verorahoillani?
Mitä oli se musta sakka, mitä japanilaiset silloin taannoin löysi niistä puteleista, ja miksei sisältöä koskaan tietääkseni julkistettu?
Miksi rokotteita kuljettaneen rekan kaatuessa jenkeissä, piti sulkea koko tie molempiin suuntiin ja julistaa alueelle jopa lentokielto-alue siivouksen ajaksi, edes ydinjätteen kanssa ei ole toimittu niin?
Minkä takia sössötetään että ei tässä ketään pakoteta, ja samaan aikaan nimenomaisesti painostetaan ottamaan rokote tekemällä kastijärjestelmä, missä rokotteen ottamattomien oikeudet on pienemmät kuin rokotteen ottaneilla?
Nämä tahot jotka enemmän tai vähemmän hyötyvät näistä rokotteista, ovat niin ristiriitaisia, salamyhkäisiä ja olennaisia kysymyksiä jatkuvasti sivuuttaneita, että ainakaan omissa silmissäni ei näillä ole enää minkäänlaista uskottavuutta pitkälti minkään asian suhteen, ne joilla on puhtaat jauhot pussissa, ei todellakaan käyttäydy noin.
Kyllä te olette lapsellisia ! Kemialliseen analyysiin mihin ? Kalevi Korennon autotalliin ? Unohdit varmaan, että kaikki labrathan ovat luonnollisesti NWOn, WEFin ja minkä lie valvonnassa ;)
On olemassa lukuisia firmoja, jotka maksua vastaan tekee eri materiaaleille ja aineille kemiallisia analyyseja.
Rehellisyyden ja analyysien oikeanmukaisuuden voi varmistaa teetättämällä niitä analyyseja usealla eri firmalla samanaikaisesti samaa putelin sisältöä käyttäen.
Etkö vieläkään tajunnut, pösilö ? Kaikki muut paitsi Korennon autotallilabra on lahjottuja tai WEF/NWO omistamia ja valvomia. Kun haet oikeuksia laboratoriotoiminnalle, siellä on kaavakkeessa jo rasti "Annan kaikki tiedot WEF-käyttöön" - olen itse nähnyt tuon tokentubesta.
Olen ammatiltani tieteilijä ja asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän hetken miljoona rokottamatonta säästävät noin 20 miljoonaa euroa varoja, kun rokote on 20e kpl.
x 8.
Piikittämättömät säästävät paljon verorahoja. Eikä heistä sairastu kuin pieni promille.
Kaikki rokottamattomat tulevat sairastumaan koronaan. 100%. Korona ei häviä täältä minnekään.
Ei tule kun ei käytä feikki pcrtestiä^^
Sitä ei myöskään olla tutkittu pitkällä tähtäimellä mitä tikulla tökkiminen aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mike Yeadon, pfizerin entinen tutkimusjohtaja ja varatoimitusjohtaja varoittaa piikeistä. Joutuu sensuuriin.
Luc montagnier, entinen ranskan pääepiologi. Vastusti piikkejä ja sensuroitiin
Robert Malone, yksi mRna teknologian esi-isistä vastusti piikkejä. Mustamaalattiin mediassa ja sensuroitiin.
Geert vanden Bosshce tutkinut ikänsä rokotteita, mustamaalaus ja sensuuri.
Noin ei toimi tiede vaan asiasta keskustellaan, eikä sensuroida. Tämän takia en ottanut mRna piikkiä, enkä sitä tule ottamaankaan.
Kaliforniassa alle 40v miehille ei enää piikkiä suositella, koska haitat on suuremmat kuin hyödyt. Nuorille se on aina ollut näin.
Kaikki luettelemasi on juu mustamaalattu, kun he ovat osoittautuneet tiedeyhteisön hylkiöiksi. Useimmat ovat itse ottaneet rokotukset. Yeadon ja Bossche ainakin. Montagnier on manan mailla.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai minä tiedän paremmin kuin lääkärit koska olen ihan itse lukenut totuuden rumblesta ja MV-lehdestä. Mitäs sitten sanotte kuin kaikki kuolee piikkeihin ja minä vaan ajan piikkiin kuolleen mersulla tyhjiä Suomen teitä?
Älä länkytä pskaa. Olet itse luultavasti natalia-igor, koska te rssän kätyrit käytätte jokaisen tilaisuuden saada hämmennystä ja riitaa aikaan länsimaissa.
Minä olen rokottamaton lääketieteellisestä syystä ja sairastin lievän koronan, kuten edellä kerroin. Miksi te hyökkäsitte Ukrainaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike Yeadon, pfizerin entinen tutkimusjohtaja ja varatoimitusjohtaja varoittaa piikeistä. Joutuu sensuuriin.
Luc montagnier, entinen ranskan pääepiologi. Vastusti piikkejä ja sensuroitiin
Robert Malone, yksi mRna teknologian esi-isistä vastusti piikkejä. Mustamaalattiin mediassa ja sensuroitiin.
Geert vanden Bosshce tutkinut ikänsä rokotteita, mustamaalaus ja sensuuri.
Noin ei toimi tiede vaan asiasta keskustellaan, eikä sensuroida. Tämän takia en ottanut mRna piikkiä, enkä sitä tule ottamaankaan.
Kaliforniassa alle 40v miehille ei enää piikkiä suositella, koska haitat on suuremmat kuin hyödyt. Nuorille se on aina ollut näin.
Kaikki luettelemasi on juu mustamaalattu, kun he ovat osoittautuneet tiedeyhteisön hylkiöiksi. Useimmat ovat itse ottaneet rokotukset. Yeadon ja Bossche ainakin. Montagnier on manan mailla.
Lähde?
En missään.
Mulla tuntuu olevan hyvä vastustuskyky kun en koko elämäni aikana ole juurikaan sairastanut mitään niin olen katsonut etten ole tarvinnut rokotteita influenssoihin ja koronaan. Voi tietysti olla että olen sairastanut koronankin oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona oli älykkyystesti joka paljasti kyllä miten lampaita ihmiset on. En voi enää koskaan ottaa tosissaan ihmisiä jotka vuohottivat koronasta ja ottivat rokotteita.
Sinä ja muut kristallit saatte olla ihan niin erinomaisia keskenänne kuin haluatte. Suomen onneksi kuuluttu promilleryhmittymään (promille on siis tuhannesosa)
Moi natalia-igor.
Miksi hyökkäsitte Ukrainaan?
Minulla on yksi perussairaus jonka pystyy kiistatta diagnosoimaan vaikka 10 vuotias kuvien perusteella. Mutta sen lisäksi mitä minua on hoidettu, niin on lähinnä hoidettu lääkäreiden diagnoosien tuomia haittoja ja kerran on leikattu turhaan kun lääkäri teki väärän diagnoosin. Olisin säästänyt ihan hitosti itseäni ja yhteiskunnan kuluja jos lääkärit vain keskittyisi tekemään diagnoosin silloin kun on oikeasti varmoja asioista tai harjoittaisivat lääketieteellisiä toimenpiteitä jotka he itse ymmärtää täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai minä tiedän paremmin kuin lääkärit koska olen ihan itse lukenut totuuden rumblesta ja MV-lehdestä. Mitäs sitten sanotte kuin kaikki kuolee piikkeihin ja minä vaan ajan piikkiin kuolleen mersulla tyhjiä Suomen teitä?
Älä länkytä pskaa. Olet itse luultavasti natalia-igor, koska te rssän kätyrit käytätte jokaisen tilaisuuden saada hämmennystä ja riitaa aikaan länsimaissa.
Minä olen rokottamaton lääketieteellisestä syystä ja sairastin lievän koronan, kuten edellä kerroin. Miksi te hyökkäsitte Ukrainaan?
Jokainen rokotettu suomalainen tulee kuolemaan - mitä sitten jos kunnioitettu tohtori Tenpenny oli väärässä 42 päivän suhteen tai toinen huipputohtori Bhakdi vuoden suhteen.
Kyllä minä tiedän kun olen netistä lukenut paljon ja ihan itse analysoinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona oli älykkyystesti joka paljasti kyllä miten lampaita ihmiset on. En voi enää koskaan ottaa tosissaan ihmisiä jotka vuohottivat koronasta ja ottivat rokotteita.
Sinä ja muut kristallit saatte olla ihan niin erinomaisia keskenänne kuin haluatte. Suomen onneksi kuuluttu promilleryhmittymään (promille on siis tuhannesosa)
Moi natalia-igor.
Jaaha, heti on Igor kun kertoo totuuden. Jännä juttu sinällään, koska yleisesti ottaen promilleliikkeen rokotekriittiset kristallit ovat myös rajuja putinisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen rokotettu suomalainen tulee kuolemaan - mitä sitten jos kunnioitettu tohtori Tenpenny oli väärässä 42 päivän suhteen tai toinen huipputohtori Bhakdi vuoden suhteen.
Kirjoitat niin epäselvästi, että olet mitä ilmeisimmin rssä ja tahallasi haastat riitaa.
Miksi te hyökkäsitte Ukrainaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi natalia-igor.
Jaaha, heti on Igor kun kertoo totuuden. Jännä juttu sinällään, koska yleisesti ottaen promilleliikkeen rokotekriittiset kristallit ovat myös rajuja putinisteja.
Minä en ole kristalli enkä äänestä ketään enää ikinä.
Suurin osa suomalaisista on putinisteja, koska suomal. ovat venäläismielisiä edelleenkin, arkadianmäen jengistä alkaen. Teitä vaivaa patologinen venäläismyönteisyys.
Rssät ovat myös putinisteja koska eivät tee vallankumousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat niin epäselvästi, että olet mitä ilmeisimmin rssä ja tahallasi haastat riitaa.
aaha, heti on Igor kun kertoo totuuden. Jännä juttu sinällään, koska yleisesti ottaen promilleliikkeen rokotekriittiset kristallit ovat myös rajuja putinisteja.
Olen viisaampi mm. siinä että tiedän sukupuolia olevan vain kaksi. Lääkäriliittohan uskoo että sukupuolia on useita, mutta ei osaa nimetä yhtäkään muuta kuin nainen ja mies, joten kutsuu sitten näitä "muita" sukupuolia kohdullisiksi ja eturauhallisiksi.
tutustukaa lääkkeseen nimeltä vioxx
Piikkihaitoista, pitkäaikaisvaikutuksista, immuniteetin heikkenemisestä, tehottomuudesta. Lammaslaumat piikille ja maskit naamalle, antaa niiden, jotka osaavat käyttää omia aivojaan, jatkaa maanpäällistä elämää.
Trolli täällä riitelee yksinään nököjään...