Mitä teit sormuksille eron jälkeen?
Erosin reilut puoli vuotta sitten ja sormukset on yöpöydän laatikossa. Mitä te olette niille tehneet? Romukullasta ei makseta ja eron syyn eli pettämisen takia en halua niitä säästää lapsillekaan.
Kommentit (53)
Heitin roskiin, sormus oli hopeaa. Eksä sanoi heittäneensä dramaattisesti järveen.
Mä heitin ukon pihalle ja lähetin sormukset sille, joka mun paikalle halusi, eli toiselle naiselle.
Toi mereen heittäminen kuulostaa hyvältä. Symbolinen ja konkreettinen lopetus.
kultarahaksi.fi
Maksetaan ihan hyvin, ainakin tyhjää paremmin.
Hyvä nelonen! Tiedätkö yhtään, miten muija reagoi?
Miten niin romukullasta ei makseta? :O
Myin omani kullaksi, ex sai pitää oman sormuksensa ja tehdä sillä mitä ikinä haluaa.
Heitin kihlasormukset mereen exän kanssa ja vihkisormus on tytöllä.
Vein kanikonttoriin. Sain pari sataa siitä, enkä tietenkään lunastanut takaisin, sinne jäi.
Kihla ja naimis sormukset niin en todellakaan tiedä tai muista missä ovat. Huom. kaksi miestä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 12:49"]
Heitin roskiin, sormus oli hopeaa. Eksä sanoi heittäneensä dramaattisesti järveen.
[/quote] halvalla menit
Hahha, ex alkoi vaatia sormusta takaisin koska oli maksanutkin. Teippasin sen paperiin saatesanoilla "haista paska" ja pistin postiin. Myöhemmin kuulin että mies oli saanut sormuksesta.... 17€. Nauroin räkäisesti.
Myin romukultana kultaliikkeeseen. Sain n. 200 €, enemmän olisi varmaan irronnut panttilainaamosta tai myymällä eteenpäin mutta en jaksanut katsoa muita vaihtoehtoja vaan halusin eroon.
Taoin uuteen muotoon (hernettä tms muistuttaa), mutta en viitsi heittää arvometallia roskiin.
Vein kultasepänliikkeeseen ja otin vaihdossa korvakorut.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 12:46"]
Erosin reilut puoli vuotta sitten ja sormukset on yöpöydän laatikossa. Mitä te olette niille tehneet? Romukullasta ei makseta ja eron syyn eli pettämisen takia en halua niitä säästää lapsillekaan.
[/quote]
Ai niin niille aidoille, jotka mies osti rakkaudesta ja ovat juuri alkuperäinen merkki siitä, että mies rakastaa ja ihana muisto elämän parhaasta päivästä :D
Siitähän täällä oli eilen pitkä ketju, miksi vihkisormus on niiiiiiiiiiiiin tärkeä :D
Minusta sormukset kannattaisi ostaa vasta, jos on ollut edes 10 vuotta naimisissa. Silloin sillä on edes jotain toiveita jatkua koko loppuelämä
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:06"]Heitin kihlasormukset mereen exän kanssa ja vihkisormus on tytöllä.
[/quote]
Hyvä ratkaisu, pääsee eksästäkin eroon samalla :D
Heitin muistaakseni mereen ruotsinlaivalta. Ei ollut mikään kallis sormus. Oli itse asiassa itse ostettu satasen rinkula, koska mies ei halunnut ostaa minulle vihkisormusta, ennen kuin olisin sen arvoinen. No, ei ollut kovin pitkä liitto. Seuraavalta mieheltä sitten sainkin sormuksen ihan pyytämättä.