Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhönosoituksista taas

Vierailija
11.11.2014 |

Miksi työkkäri tarjoaa täysin sopimattomia työpaikkoja työnhakijalle? Siis eri alalta, paljon kokemusta vaativaa, asiantuntijatyötä? Onko tarkoituksena vain karenssi, kun työnhakijan kyllästyy tekemään täysin turhia hakemuksia? Jollei ole lääkärin koulutusta, ei pitäisi päästä lääkäriksi, esimerkikisi lähihoitajan, mutta hakea pitää kun työkkäri vaatii? Ihmettelee myös miksi työkkäri jakaa rekrytointiyritysten paikkoja työhönosoituksina? Kuinka paljon työhön osoituksia tulee? Itse olen ollut 6 viikkoa työttömänä ja saanut 10kpl työhönosoituksia. Se on minusta paljon, kun kaikki ovat olleet aivan käsittämättömiä, eivätkä omanalan työpaikkoja?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään Uudellamaalla on ihan eri systeemit kuin muualla maassa, koska ei täällä työttömänä joudu kantamaan papereita TE-toimistoon eikä täällä vaadita mitään todisteita siitä, että haki työtarjouksessa esitettyyn paikkaan. Täällä luotetaan siihen, että on toiminut oikein. Muualla taitaa olla työttömät ihan omasta halustaan ilman töitä, jos täytyy todistaa jokainen tekemisensä erikseen. Töitäkin haetaan firmojen sähköisillä systeemeillä, ei niistä mitään todistetta saa, jos ei erikseen printtaa eikä kaikilla ole tulostinta kotona. Tänä vuonna olen saanut 7 työtarjousta, kaikkiin ilmoitin hakeneeni ja yhteen pääsin. Ei kertaakaan pyydetty mitään työnantajan allekirjoitusta tms. ja kahdesta paikasta sain matkakorvausetkin omalla ilmoituksella, kuiteitta.

Vierailija
62/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:13"]

Viimeksi kun jäin työttömäksi ilmoittauduin te-toimistoon, annoin kaikki tarvittavat tiedot ja liitteet. Ihmettelin kun päivärahoja ei alkanut kuulua vaikka aika kului. Te-toimistoon ei puhelimitse saanut yhteyttä, soitin liittoon eikä siellä tiedetty tilanteestani mitään.

Nettitietoihini tuli ilmoitus jossa luki että en ole oikeutettu Kelan maksamaan peruspäivärahaan koska työssäoloehto ei täyty (en ole ollut kahdeksaa kuukautta töissä 24 kk:n aikana).

Kelalta tuli sama tieto postitse seuraavana päivänä.

Soitin te-toimistoon ja onnistuin lopulta saamaan yhteyden sinne. Selitin asiani ja hetken päästä virkailija soitti takaisin, Kelaan ja liittoon oli lähetetty uusi lausunto joka  kumosia aiemman.

Olin ollut yhtäjaksoisesti töissä reilu kolme vuotta ja päivärahoja hain liitolta, en Kelalta.

Ilmeisesti siellä hosutaan perusasioiden kanssa kun on niin kiire tehtailla niitä tarpeellisia työhönosoituksia

[/quote]

Helppo juttu: olit itse ilmoittanut työsuhteesi pituuden, ei niitä virkailijat muuta. Eikä niitä edes erikseen tarkisteta työsuhteen alussa vaan luotetaan siihen, että asiakas on rehellinen ja ilmoittaa oikeat tiedot. Jos ei ilmoita ja maksetaan väärin perustein, niin karhutaan takaisin. Sinä myös ihan itse ilmoitat nettipalvelussa, oletko kassan vai Kelan asiakas.

[/quote]Haloo! Vein työtodistuksenkin jsota näkyi ajankohdat. Ilmoitin nettiplavelussa ja toimistossa että olen työttömmyyskassan jäsen. Te-toimisto myönsi silloin että oli tehty virhe heidän puoleltaan. Miten luulet että asia olisi muuten korjattu sielläpäässä samantien ilman mitään selvityksiä?

älä pidä minua tyhmänä ja te-toimistoa erehtymättömänä. Luitko että toimitin kaikki tarvittavat tiedot ja liitteet?

[/quote]

Jos laitat nettipalvelussa täpän kohtaan "työttömyyskassa X" niin Kelaan ei mene sinusta mitään tietoa. Ei yksinkertaisesti onnistu nykyisellä tietokantaohjelmalla. Siten tästä on aika hankala syyttää työkkäriä ja väittää sitä heidän virheekseen. Sama on niiden todistustesi kanssa: koska niitä tarvitaan? Helsingissä ei tarvitse esittää mitään todistuksia ennen kuin kassa jo saa tiedon (ne minun nettiin laittamani) ja todistuksiakin katsotaan suunnitelmaa tehtäessä vain silloin, jos on jotain epäselvää. Suunnitelmakin tehdään nyt puhelimessa, joten ei ketään juoksuteta työkkärissä joittenkin paperien kanssa.

[/quote]Kyllä näin tpahtui ja kopion ottivat työtodistuksesta. Tiedoissani näkyy edelleen te-toimiston korjaus, paperipostikin on vielä tallella. En tiedä koska uusi atk-ohjelma on otettu käyttöön mutta virkailijahan ne tiedot koneell näpytteli. Syyttäkää valehtelijaksi jos haluatte mutta näin kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:42"]

Viimeksi kun jäin työttömäksi ilmoittauduin te-toimistoon, annoin kaikki tarvittavat tiedot ja liitteet. Ihmettelin kun päivärahoja ei alkanut kuulua vaikka aika kului. Te-toimistoon ei puhelimitse saanut yhteyttä, soitin liittoon eikä siellä tiedetty tilanteestani mitään.

Nettitietoihini tuli ilmoitus jossa luki että en ole oikeutettu Kelan maksamaan peruspäivärahaan koska työssäoloehto ei täyty (en ole ollut kahdeksaa kuukautta töissä 24 kk:n aikana).

Soitin te-toimistoon ja onnistuin lopulta saamaan yhteyden sinne. Selitin asiani ja hetken päästä virkailija soitti takaisin, Kelaan ja liittoon oli lähetetty uusi lausunto joka  kumosia aiemman.

Olin ollut yhtäjaksoisesti töissä reilu kolme vuotta ja päivärahoja hain liitolta, en Kelalta.

Ilmeisesti siellä hosutaan perusasioiden kanssa kun on niin kiire tehtailla niitä tarpeellisia työhönosoituksia

[/quote]

Helppo juttu: olit itse ilmoittanut työsuhteesi pituuden, ei niitä virkailijat muuta. Eikä niitä edes erikseen tarkisteta työsuhteen alussa vaan luotetaan siihen, että asiakas on rehellinen ja ilmoittaa oikeat tiedot. Jos ei ilmoita ja maksetaan väärin perustein, niin karhutaan takaisin. Sinä myös ihan itse ilmoitat nettipalvelussa, oletko kassan vai Kelan asiakas.

[/quote]Haloo! Vein työtodistuksenkin jsota näkyi ajankohdat. Ilmoitin nettiplavelussa ja toimistossa että olen työttömmyyskassan jäsen. Te-toimisto myönsi silloin että oli tehty virhe heidän puoleltaan. Miten luulet että asia olisi muuten korjattu sielläpäässä samantien ilman mitään selvityksiä?

älä pidä minua tyhmänä ja te-toimistoa erehtymättömänä. Luitko että toimitin kaikki tarvittavat tiedot ja liitteet?

[/quote]

Jos laitat nettipalvelussa täpän kohtaan "työttömyyskassa X" niin Kelaan ei mene sinusta mitään tietoa. Ei yksinkertaisesti onnistu nykyisellä tietokantaohjelmalla. Siten tästä on aika hankala syyttää työkkäriä ja väittää sitä heidän virheekseen. Sama on niiden todistustesi kanssa: koska niitä tarvitaan? Helsingissä ei tarvitse esittää mitään todistuksia ennen kuin kassa jo saa tiedon (ne minun nettiin laittamani) ja todistuksiakin katsotaan suunnitelmaa tehtäessä vain silloin, jos on jotain epäselvää. Suunnitelmakin tehdään nyt puhelimessa, joten ei ketään juoksuteta työkkärissä joittenkin paperien kanssa.

[/quote]Kyllä näin tpahtui ja kopion ottivat työtodistuksesta. Tiedoissani näkyy edelleen te-toimiston korjaus, paperipostikin on vielä tallella. En tiedä koska uusi atk-ohjelma on otettu käyttöön mutta virkailijahan ne tiedot koneell näpytteli. Syyttäkää valehtelijaksi jos haluatte mutta näin kävi.

[/quote]

Ja vuosi oli 2002?

Vierailija
64/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tampereellakaan työkkäriin tarvitse mitään papereita ja todistuksia kiikutella, puhelimella ja netissa hoidetaan ilmoittutuminen. Todistuksen lähetetään sitten kassalle, kun työkkäri on ensin lausunnon sinne lähettänyt.

Vierailija
65/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2013. Työtodistus piti esittää jotta voisivat tehdä lausunnon. Mikäli se ei olekaan nykyinen käytäntö niin tuskin on minun vikani jos joku sitä minulta kuitenkin penäsi.

Ajattelin ettei tarvitse juurtajaksaen selittää mutta ilmeisesti olisi pitänyt. Ko virkailija selitti että koska olin ollut palkkatuella ei työssäoloehto täyttynyt koska työajasta lasketaan vain puolet. No olin ollut, mutta heti sen perään sen kolme vuotta ihan oikeassa työpaikassa. Josta olin antanut kaikki tiedot. Ihan paikan päällä. Kun olin puhelimitse saanut asiakaskäyntiajan sinne. Mikäli tämä ei ole normikäytäntö, tiedustelkaa syitä te-toimistosta, mieluummin minäkin olisin puhelimitse homman hoitanut.

Vierailija
66/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:44"]

Ei Tampereellakaan työkkäriin tarvitse mitään papereita ja todistuksia kiikutella, puhelimella ja netissa hoidetaan ilmoittutuminen. Todistuksen lähetetään sitten kassalle, kun työkkäri on ensin lausunnon sinne lähettänyt.

[/quote]Mulla on kyllä eri kokemus. Vai onko parin muutaman vuoden aikana tullut muutos?

Vierailija
67/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]Voivoi kuule kun te-toimiston virkailija itse myönsi heidän puolelta tapahtuneen virheen. Ihan on mustaa valkoisella minulla siitä.

Vierailija
68/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä viedään paperit virkailijalle. Suurin osa ajasta meneekin kaikenlaisten TE-toimiston ja kelan virheiden korjaamiseen. Minut pudotettiin kaksi kertaa pois työnhakijoista, virhe ilmeni kun tuli kirje(!) kotiin ja kerran liiton jäsenyys oli poistettu. Liiton jäsenyydestä jouduin toimittamaan erikseen lapun, jäsen vuodesta 2005. Vaikka varmasti oli aikaisempi tieto jäsenyydestä kelalla oli eikä sillä kuinka pitkään on ollut jäsen ollut mitään merkitystä tässä yhteydessä. Sekin piti toimittaa 5 arkipäivän kuluessa tms.

Helsingissä tuntuu olevan liian kiire toimituspäivien kanssa, eli ilmoita 5pv kuluessa työhönosoituksen lopputulos, ja koska he eivät itse pysy aikataulussa virheitä sattuu. Virheen seuraukset maksavat sitten asiakkaat.

Vierailija
69/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:55"]

Helsingissä viedään paperit virkailijalle. Suurin osa ajasta meneekin kaikenlaisten TE-toimiston ja kelan virheiden korjaamiseen. Minut pudotettiin kaksi kertaa pois työnhakijoista, virhe ilmeni kun tuli kirje(!) kotiin ja kerran liiton jäsenyys oli poistettu. Liiton jäsenyydestä jouduin toimittamaan erikseen lapun, jäsen vuodesta 2005. Vaikka varmasti oli aikaisempi tieto jäsenyydestä kelalla oli eikä sillä kuinka pitkään on ollut jäsen ollut mitään merkitystä tässä yhteydessä. Sekin piti toimittaa 5 arkipäivän kuluessa tms.

Helsingissä tuntuu olevan liian kiire toimituspäivien kanssa, eli ilmoita 5pv kuluessa työhönosoituksen lopputulos, ja koska he eivät itse pysy aikataulussa virheitä sattuu. Virheen seuraukset maksavat sitten asiakkaat.

[/quote]Kyllä niitä virheitä tapahtuu. Inhottavaa että kaiken muun niistä aiheutuvan harmin lisäksi leimataan tyhmäksi, huolimattomaksi tai valehtelijaksi jos niistä kertoo :(

Vierailija
70/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 11:26"]

Nyt kyllä kuulosta melko paksulta puurolta tämä aloitusviesti. Olen ollut työttömänä kolme kuukautta, enkä ole saanut yhtä ainoaa työhönosoitusta työkkäristä. Olen akateemisesti koulutettu ja minulla on kymmenen vuoden työkokemus alalta, jolla ei tällä hetkellä ole yhtään avointa paikkaa koko Suomessa. Aika erikoista, että lähäri lähetetään hakemaan lääkärin paikkaa.

[/quote]

Sama täällä. Mulla on tullut fiilis, että työkkäri kiusaa, suorastaan simputtaa matalammin koulutettuja henkilöitä, kun taas akateemisille ei ole tarjota mitään. Olen ollut puoli vuotta työttömänä, enkä ole saanut yhtään osoitusta, vaikka hakualuuenakin on koko maa.

Vierailija
71/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään te-tston sähköisessä palvelussa valitaan itse etuuden maksaja. Itselläni esim. se on nyt alkaneessa työttömyydessä Kela, koska työssäoloehto ei ole ehtinyt uudelleen täytyä edellisen yli 500 pv kestäneen työttömyyden jälkeen. Kuulun silti siia edelleen työttömyyskassaan.

Vierailija
72/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:30"]

[/quote]

[/quote]Eihän häneltä karhuttu mitään takaisin. Oli antanut kaikki vaadittavat tiedot aivan oikein. Oletko ihan täyspäinen? Vai oletko te-toimistossa töissä.

[/quote]

Olen atk-alalla työskentelevä ex-työtön ja sen verran perehtynyt tuohon nettipalveluun, että tiedän, voiko se tehdä vahinkoja itsekseen vai ei.

[/quote]Sepä olikin te-toimiston virkailija joka sen virheen teki eikä ohjelma itsekseen.

Vierailija
73/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:32"]

33

Sinäpä sen sanoit. Tekee työtä, josta ei tajua hölkäsen pölkäystä.

Olen sitä mieltä, että se on ollut aina työkkärin ongelma, sitä työtä tekevät ihmiset, jotka eivät osaa sitä. He eivät ole rekrytoijia tai joka alan asiantuntijoita, mutta ovat olevinaan sitä. Siks näitä typeriä työhönosoituksia ja ääneenlukemisia tehdään. He eivät tee sitä työnhakijan takia tai eduksi VAAN työkseen. Siinä on pieni ongelma, jos huomasit.

Mitä ihmettä tehdään työkkärissä ylitöinä? Kun siellä ei ole päivälläkään kenelläkään kiire. On aikaa lukea ääneen asiakkaalle tekstiä tietokoneen ruudulta. Kirjoitella lausuntoja, joista kukaan ei ymmärrä mitään, "kapula kieltä", mikä on vain huonoa suomea.

Ei ole vaikeaa kirjoitella turhaan hakemuksia, mutta vie motivaatiota kaikilta, jotka ovat tekemisissä niiden kanssa. Turhaa ja masentavaa lukea p****a, joka on lähettety sen takia että joku käski.

Oikea ISO ongelma tästä tulee sitten kun yritykset alkavat käyttämään muita väyliä työpaikkojen ilmoittamiseen, kun rekrytoijat kyllästyvät tähän pakkohakemiseen. Työkkärin sivuilla vähenee selkeästi asiantuntijoiden yms  erikoisosaajien, enemmän koulutettujen paikat. Työkkäri kun ei voi jakaa työhönosoituksina muiden väylien työpaikkoja.

EI ole tarkoitus tehdä viiden sivun kirjoitusta hakemuksien kirjoittamisesta, vaan siitä, että työkkäri toiminnallaan todennäköisesti torpedoi useamman henkilön työllistymisen pakkohauillaan.

[/quote]

Et osaa lukea? Ei 33 sanonut, että ei tajua työstään hölkäsen pöläystä vaan sitä, että ei tajua erilaisista tietokoneohjelmista, (joita asiakkaiden oletetaan osaavan IT-firmoissa).

Työttömät itkevät, että eivät saa työkkärin kautta töitä. Sitten heille laitetaan työtarjous, joka aiheuttaa itkua, kun työkkäri yrittää välittää heille töitä, mutta ihan vääriä töitä, ei he halua näitä, vaikka tulivat laittaneeksi, että mikä ettei kassatyötäkin ehkä. Tai että kun kielitaitoonsa laittoivat että englanti, niin ei he oikeasti halua sitä käyttää. Ja firmakin on väärä, siskonmiehen veljenpoika oli siellä 8 vuotta sitten kesällä 2 vko ja inhosi paikkaa kovasti.

Järkyttävän moni suomalainen ei tiedä, että te-palvelut.fi -sivut ovat työkkärin ylläpitämät. Ja järkyttävän harva tajuaa katsoa sieltä töitä.

[/quote]

No ei ne kyllä kaikki tajua siitä työstäänkään, eikä ilmeisesti elämästä yleensäkään. Vai eikö työkkärin tädin tarvitse oikeasti tietää että tradenomin koulutuksessa EI ole opiskeltu metsäkoneenkuljettajaksi? Näin meillä katso, tradenomi on työkkärin mielestä ollut oikein soveltuva menemään sitä metsäkonetta kuljettamaan. On siinä mahtanu rekrytoijalla olla kivaa.

Vierailija
74/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:32"]

33

Sinäpä sen sanoit. Tekee työtä, josta ei tajua hölkäsen pölkäystä.

Olen sitä mieltä, että se on ollut aina työkkärin ongelma, sitä työtä tekevät ihmiset, jotka eivät osaa sitä. He eivät ole rekrytoijia tai joka alan asiantuntijoita, mutta ovat olevinaan sitä. Siks näitä typeriä työhönosoituksia ja ääneenlukemisia tehdään. He eivät tee sitä työnhakijan takia tai eduksi VAAN työkseen. Siinä on pieni ongelma, jos huomasit.

Mitä ihmettä tehdään työkkärissä ylitöinä? Kun siellä ei ole päivälläkään kenelläkään kiire. On aikaa lukea ääneen asiakkaalle tekstiä tietokoneen ruudulta. Kirjoitella lausuntoja, joista kukaan ei ymmärrä mitään, "kapula kieltä", mikä on vain huonoa suomea.

Ei ole vaikeaa kirjoitella turhaan hakemuksia, mutta vie motivaatiota kaikilta, jotka ovat tekemisissä niiden kanssa. Turhaa ja masentavaa lukea p****a, joka on lähettety sen takia että joku käski.

Oikea ISO ongelma tästä tulee sitten kun yritykset alkavat käyttämään muita väyliä työpaikkojen ilmoittamiseen, kun rekrytoijat kyllästyvät tähän pakkohakemiseen. Työkkärin sivuilla vähenee selkeästi asiantuntijoiden yms  erikoisosaajien, enemmän koulutettujen paikat. Työkkäri kun ei voi jakaa työhönosoituksina muiden väylien työpaikkoja.

EI ole tarkoitus tehdä viiden sivun kirjoitusta hakemuksien kirjoittamisesta, vaan siitä, että työkkäri toiminnallaan todennäköisesti torpedoi useamman henkilön työllistymisen pakkohauillaan.

[/quote]

Et osaa lukea? Ei 33 sanonut, että ei tajua työstään hölkäsen pöläystä vaan sitä, että ei tajua erilaisista tietokoneohjelmista, (joita asiakkaiden oletetaan osaavan IT-firmoissa).

Työttömät itkevät, että eivät saa työkkärin kautta töitä. Sitten heille laitetaan työtarjous, joka aiheuttaa itkua, kun työkkäri yrittää välittää heille töitä, mutta ihan vääriä töitä, ei he halua näitä, vaikka tulivat laittaneeksi, että mikä ettei kassatyötäkin ehkä. Tai että kun kielitaitoonsa laittoivat että englanti, niin ei he oikeasti halua sitä käyttää. Ja firmakin on väärä, siskonmiehen veljenpoika oli siellä 8 vuotta sitten kesällä 2 vko ja inhosi paikkaa kovasti.

Järkyttävän moni suomalainen ei tiedä, että te-palvelut.fi -sivut ovat työkkärin ylläpitämät. Ja järkyttävän harva tajuaa katsoa sieltä töitä.

[/quote]

No ei ne kyllä kaikki tajua siitä työstäänkään, eikä ilmeisesti elämästä yleensäkään. Vai eikö työkkärin tädin tarvitse oikeasti tietää että tradenomin koulutuksessa EI ole opiskeltu metsäkoneenkuljettajaksi? Näin meillä katso, tradenomi on työkkärin mielestä ollut oikein soveltuva menemään sitä metsäkonetta kuljettamaan. On siinä mahtanu rekrytoijalla olla kivaa.

[/quote]

CV-netistä haettiin eläinlääkäriasemalle vastaanottoon henkilöä. Siellä tuntui joka toisella olevan toiveena pieneläinhoitaja, vaikka ei ole kokemusta tai osaamista. Taitaa olla samat unelmat te-toimiston tiedoissa, asiakas itse luettelee, että "tää olis kiva ja tätä vois tehdä ja tämäkin vielä..."

Vierailija
75/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattais nää hölmöläisten hommat, "tradenomi sopiva metsäkoneenkuljettaja" jos ei olis niin tärkeästä asiasta kuin työ ja toimeentulo kyse.

Ehkä pitäis yrittää itse te-toimistoon suojatyöpaikkaan kun sinne ei vaatimukset kovin kummoiset tunnu olevan. Tärkeimpänä kai "omien aivojen käyttö kielletty"

Vierailija
76/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:55"]

[/quote]

Ei viedä, ei ainakaan Kampissa. Sähköpostilla ilmoitetaan, että haettu. Kertaakaan ei ole mitään papereita pyydetty. Onkohan tämä erilaista, jos on korkeakoulutettu tai kouluttamaton? Ja koko ajanhan näkee ne omat tiedot netistä ja mitä siellä tapahtuu, ei ne työkkärissä mitään kassan ja kelan täppiä poistele ja vaihda.

Vierailija
77/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:44"]

[/quote]Mulla on kyllä eri kokemus. Vai onko parin muutaman vuoden aikana tullut muutos?

[/quote]

En tiedä, koska muutos oon tullut, mutta tänä vuonna ainakin näin.

Vierailija
78/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on nyt eri kuin vuosi tai kaksi sitten niin pitääkö kyseenalaistaa niiden kokemus jotka ovat joutuneet todistukset (nyt muistan että piti esittää myös työsopimus) ja muut dokumentit?

Ja jos joku virkailija on myöntänyt tehneensä virheen niin miksi ulkopuoliset inttävät että sellaista ei vain kertakaikkiaan voi tapahtua?

Vierailija
79/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:19"]

Jos tilanne on nyt eri kuin vuosi tai kaksi sitten niin pitääkö kyseenalaistaa niiden kokemus jotka ovat joutuneet todistukset (nyt muistan että piti esittää myös työsopimus) ja muut dokumentit?

Ja jos joku virkailija on myöntänyt tehneensä virheen niin miksi ulkopuoliset inttävät että sellaista ei vain kertakaikkiaan voi tapahtua?

[/quote]

No pitääkö niiden, joilla viimeisin kokemus on viime vuosikymmenen puolelta, tulla vänkäämään, että pitäähän olla todistukset, jotka käydään työkkärissä näyttämässä?

Vierailija
80/117 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:19"]

[/quote]

No pitääkö niiden, joilla viimeisin kokemus on viime vuosikymmenen puolelta, tulla vänkäämään, että pitäähän olla todistukset, jotka käydään työkkärissä näyttämässä?

[/quote]Edelleen vuodelta 2013. Ei siitä nyt vuosikymmentä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme