Yksinhuoltajan ihmissuhdeviidakko, ei se itsekään tajua tilannettaan
Perinteinen sossumamma, joka kovasti hakee itselleen miestä, miehet vaihtuu viikoittain ja tuo ne kotiinsa. Mitäköhän lapsekin ajattelee kun jatkuvasti käy vieraita ihmisiä kotona. Lapset on pieniä, mutta kyllä ne jo sen verran ymmärtää että varmasti hämmentävää.
Tämä mamma bongaa miehiä netistä, kutsuu niitä kotiinsa ja joku saattaa tulla jostain kauempaakin, viipyy yhden yön ja sen jälkeen mamma laittaa facebookkiin suhdetilanteen "parisuhteessa" joka pysyy siellä näytillä kaksi päivää. Sitten se taas vaihtuu sinkuksi ja alkaa parkuminen miten "ei se halunnutkaan mitään" ja "miksi mulle aina käy näin :((" ja sama kuvio toistuu.
Järki hei? Jätkä tulee illalla, lähtee aamulla ja muija kuvittelee sen jälkeen että jes, nyt ollaan parisuhteessa kun ollaan yhden yön verran nähty ja tunnettu?
Ei se koskaan ole ollut penaalin terävin kynä, mutta silti kuinka monta kertaa sama kuvio pitää toistaa ennen kun menee tajuntaan että pillua ne vain käy hakemassa?
Kommentit (7)
No onpas erikoista. Minä en tunne ketään tälläistä ihmistä.
Värikynät on oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön.
Mulla oli vastaava tuttava. Otti sitten äijistä sen pahimman puliveivarin, meni sen kanssa naimisiin. Rellestivät ja ryyppäsivät vuoden päivät, mutta sitten ei naisen sydän kestänytkään, kuoli. Jälkeen päin ajatellen tuntuu että parempi niin. Lapset ovat isällään ja mitä olen heitä nähnyt ovat tasapainoisempia ja iloisempia.
Ajattele, jos lehmät ihan oikeasti lentäisivät...eikö silloin lokinkakka otsalla ole aika pikkujuttu.
Facebook on kyllä aika perkeleestä joissakin asioissa. Jotkut eivät käsitä että ei sinne tarvi kaikkea päivittää. joka riidan jälkeen on ihmissuhdestatus muutettu jne.. Joka riita ja poikkipuolinen sana huudetaan sieltä koko maailmalle. Noloa... Ja joillakin on lapset siinä iässä että käyttävät myös facebookia ja näkevät. Sitten on ne, jotka vähän kuppia otettuaa alkaa kirjoitella mitä sattuu tai pariskunta riitelee keskenään omilla seinillään kaikkien nähden..
white trashia joilla on kymmenen vuoden päästä pentuja viiden eri miehen kanssa