Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen myöntää, että naisten parinvalintakriteerit ovat pinnallisia?

Vierailija
10.11.2014 |

... eivätkä monilta osin kovinkaan inhimillisiä???

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:30"]

Ensi kysyt kuinka moni myöntää ja kuinka moni ei. Molempia vastauksia tulee, mutta ne eivät kelpaa. Olet päättänyt, että kaikki naiset ovat pinnallisia. Miksi teet edes näitä aloituksia, kun muka tiedät jo vastauksen?

10 % miehistä kelpaa muka ainoastaan ja silti huomattavasti enmmän miehiä seurustelee tai on naimisissa kuin se 10% miehistä. Miten selität tämän?

[/quote]

Jos tapaan naisen, joka oikeasti vain katsoo miehen sisimpään ilman vaatimuksia itsevarmuudesta, rahasta, statuksesta, tyylistä ym, niin toki myönnän että hän ei ole pinnallinen. Ei vain taida täälläkään olla vai ilmoittautuuko joku? Mä en ole sanonut tuota 10 % juttua, vaan joku muu. Mutta toki siinä on se pointti, että moni nainen ei olisi kouluttamattoman, epävarman tai huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustetun miehen kanssa, jos näyttäisivät joltain Victoria's Secret -mallilta, vaikka nyt voivat sanoakin rakastavansa tuollaista miestä.

AP

[/quote]

Tarkoitatko että victoria's secret mallitason naisille kelpaa mies vain siitä 10% miehistä? Hyvin todennäköistä. Mutta miksi ihmeessä heidän pitäisi tyytyä johonkin huonompaan? Kyllä siinä mies ryhmässä on sellaisia miehiä, että muutamat ws mallitasoista naista voivat valita kaikilla tavoin parhaat miehet päältä.

Miksi "heikkotasoisen" miehen pitäisi kuvitella edes saavansa koskea heihin? Tuon kauneustason naisia on äärettömän vähän. Ja jos jollekin on sellainen ulkomuoto siunaantunut, niin tottakai hänen kuuluu saada hyötyä siitä itse. Ei jonkun lassukan.

Maailmassa on miljardeja naisia. Sinä tietenkin olet tavannut kaikki ja tiedät kuinka pinnallisia he ovat!

[/quote]

Niin eli sä itsekin myönnät, että kaikki naiset oikeasti haluisivat jonkun miehen sieltä halutuimpien joukosta. Eihän täsä ole sitten mitään erimielisyyttä. Siitä olen ihan samaa mieltä ettei jollain tavallisella miehellä tarvitsekaan olla saumoja VS-malleihin ja se kannattaa kaikkien hyväksyä.

Vierailija
102/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kriteerini ovat pinnallisia. Viimeksi lemppasin mukavan miehen, koska minua alkoi häiritsemään hänen lihavuutensa siinä määrin, että en vain voinut jatkaa suhdetta hänen kanssaan. Yritin aluksi pyristellä vastaan ja nähdä ihmisen itsensä pelkän ulkokuoren sijaan, mutta ei natsannut. Tämän jälkeen tulin siihen lopputulokseen, että olen pinnallinen kanttura ja etsin niin kauan kunnes sopiva löytyy tai sitten olen ilman vaikka koko loppuelämäni. Ei jää juuri muita vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla te miehet olette pinnallisia ja haaveilette mallitytöistä. Jokaisella saa olla ihan niin tiukat kriteerit kuin haluaa, oma ongelmahan se on sitten, jos ei löydä seuraa. Miksi kenenkään pitäisi vain tyytyä johonkin, jos voi saada paremman? Moni nainen on ihan mielellään yksin, jos ei löydä tai saa sitä unelmiensa miestä. Miehet taas eivät tunnu pärjäävän yksin ja siitä ilmeisesti tämä ainainen ruikutus naisten nirsoudesta. Alentakaa itse omia kriteerejänne, kun tarpeeksi alas menette, löytyy varmasti joku nainen, jolle te kelpaatte. 

Vierailija
104/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot höpsö setä siinä mielessä oikeessa, että kukaan ei ota todella epävarmaa ihmistä kannettavakseen. Sellaista, joka ottaisi turpaan lapseltakin. Sellainen ihminen tappaa parisuhteen varmasti epävarmuudellaan, jatkuvalla ämpyilyllään ja itsensäruoskimisellaan. Ei tsäänssejä. Parisuhde on parisuhde, ei huoltosuhde. Yhteistä tsemppaamista; tiimipeliä; samaan suuntaan kulkemista; yhteisistä asioista iloitsemista; uusien asioiden löytämistä; annetaan ja saadaan, puolin ja toisin. Ei siinä auta, jos toinen möllöttää kuin tonni betonia, tuppisuuna ja raasuna, perässä vedettävänä. 

Ei tuollaista naista ota kukaan mies, paitsi hetkeksi jos pahasti panettaa. Nainen ei ota moista miestä vaikka panettaisi. Siinä se ero on. 

Vierailija
105/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:19"]

Kukaan ei voi myöntää mitään koko sukupuolensa puolesta.

[/quote]

Voihan. Mä voin myöntää että mun mielestä miehet katsoo hyvin paljon vain naisen ulkonäköä. Aika helppoa.

AP

[/quote]

Kaikki miehet ei katso. Eivätkä kaikki naiset. Siksi on typerää, että vaikka otsikkona on "kuinka moni nainen myöntää", sulle ei kelpaa ne "en minä ole pinnallinen" -vastaukset. Ihmisiä on erilaisia. Lisäksi se pinnallinen pitäisi määritellä: onko pinnallinen sellainen, joka ottaa yleismaailmallisesti hyvännäköisen, vai sellainen, joka ottaa ehkä muuten vähemmän hyvännäköisen, mutta kuitenkin omasta mielestään hyvännäköisen?

Tällainen "naiset ja miehet" -asetelma on ihan naurettava. Musta esimerkiksi ei saa stereotyyppista naista tekemälläkään, mutta jostain syystä mut on näemmä pakko siihen muottiin pusertaa.

Vierailija
106/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:29"]

Kyllä kriteerini ovat pinnallisia. Viimeksi lemppasin mukavan miehen, koska minua alkoi häiritsemään hänen lihavuutensa siinä määrin, että en vain voinut jatkaa suhdetta hänen kanssaan. Yritin aluksi pyristellä vastaan ja nähdä ihmisen itsensä pelkän ulkokuoren sijaan, mutta ei natsannut. Tämän jälkeen tulin siihen lopputulokseen, että olen pinnallinen kanttura ja etsin niin kauan kunnes sopiva löytyy tai sitten olen ilman vaikka koko loppuelämäni. Ei jää juuri muita vaihtoehtoja.

[/quote]

Hyvin sanottu. Vaikka me nykyajan ihmiset yrittäisimme olla äärimmäisen ajattelevaisia ja suvaitsevaisia, emme kuitenkaan ole immuuneja omille vieteillemme ja mieltymyksillemme, joiden takana on usein silkkaa biologiaa. Emme myöskään ole immuuneja kulttuurisille kauneusihanteille tai toisten mielipiteille ym. Harva ihminen on niille täysin immuuni. 

Vierailija
107/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:21"]

Ensi kysyt kuinka moni myöntää ja kuinka moni ei. Molempia vastauksia tulee, mutta ne eivät kelpaa. Olet päättänyt, että kaikki naiset ovat pinnallisia. Miksi teet edes näitä aloituksia, kun muka tiedät jo vastauksen?

10 % miehistä kelpaa muka ainoastaan ja silti huomattavasti enmmän miehiä seurustelee tai on naimisissa kuin se 10% miehistä. Miten selität tämän?

[/quote]

Jos tapaan naisen, joka oikeasti vain katsoo miehen sisimpään ilman vaatimuksia itsevarmuudesta, rahasta, statuksesta, tyylistä ym, niin toki myönnän että hän ei ole pinnallinen. Ei vain taida täälläkään olla vai ilmoittautuuko joku? Mä en ole sanonut tuota 10 % juttua, vaan joku muu. Mutta toki siinä on se pointti, että moni nainen ei olisi kouluttamattoman, epävarman tai huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustetun miehen kanssa, jos näyttäisivät joltain Victoria's Secret -mallilta, vaikka nyt voivat sanoakin rakastavansa tuollaista miestä.

AP

[/quote]

Tarkoitatko että victoria's secret mallitason naisille kelpaa mies vain siitä 10% miehistä? Hyvin todennäköistä. Mutta miksi ihmeessä heidän pitäisi tyytyä johonkin huonompaan? Kyllä siinä mies ryhmässä on sellaisia miehiä, että muutamat ws mallitasoista naista voivat valita kaikilla tavoin parhaat miehet päältä.

Miksi "heikkotasoisen" miehen pitäisi kuvitella edes saavansa koskea heihin? Tuon kauneustason naisia on äärettömän vähän. Ja jos jollekin on sellainen ulkomuoto siunaantunut, niin tottakai hänen kuuluu saada hyötyä siitä itse. Ei jonkun lassukan.

Maailmassa on miljardeja naisia. Sinä tietenkin olet tavannut kaikki ja tiedät kuinka pinnallisia he ovat!

[/quote]

Niin eli sä itsekin myönnät, että kaikki naiset oikeasti haluisivat jonkun miehen sieltä halutuimpien joukosta. Eihän täsä ole sitten mitään erimielisyyttä. Siitä olen ihan samaa mieltä ettei jollain tavallisella miehellä tarvitsekaan olla saumoja VS-malleihin ja se kannattaa kaikkien hyväksyä.
[/quote]
Miksi hänen pitäisi haluta mies, jota hän ei halua? Se mies jonka hän haluaa on tietenkin siellä 10%, muutenhan jos hän ei sitä haluaisi, mies ei olisi siellä prosenteissa. Vai miten se meni?

Vierailija
108/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. En myönnä. Minä veikkaan, että ne ovat vähemmän pinnallisia kuin miehillä keskimäärin. Osa miettii hyvinkin käytännöllisiä juttuja: millainen isä tuo mies olisi, elättääkö perhettä vai juoko liikaa jne. Paha noita nyt pinnallisina on pitää...

Vierailija
109/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:38"]

Taloudellinen puoli on tärkeä.

[/quote] ei se rakkaus syty bersaukisen kanssa

Vierailija
110/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvalintakriteerit lienee pinnallisia aikuisilla SINKKUNAISILLA. Siksi he ovatkin sinkkuja, kun mikään parisuhde ei oikein kestä tai edes synny, kun kriteerinä on ollut hauiksen koko tai vastaava.

Jos sen sijaan katsoo ympärillään olevia pariskuntia aikuisella iällä, voi vain todeta, että hyvin harvalla naisella suomessa on erityisen hyvännäköinen tai rikas mies, ja toisaalta, eihän hyvä ulkonäkö tai paksu lompakko tarkoita sitä, että se olisi ollut päälimmäinen valintakriteeri tai suhde pinnallinen. 

Vierailija
111/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

AP

[/quote]

Idiootti :D Pinnallisuus tarkoittaa ULKONÄKÖÄ ja MATERIAA, ei esimerkiksi itsevarmuutta. Se on luonteenpiirre. Jos sanoisin, että rakastuin mieheeni koska hän on itsevarma ja hauska, se ei ole pinnallisuutta. Jos et ole itsevarma ja naiset eivät siksi oikein kiinnostu sinusta, ei vika ole naisten pinnallisuudessa vaan siinä ettet luonteesi takia kiinnosta heitä. Se ei ole erityisemmin kenenkään syy, jos toivot toisenlaisten naisten kiinnostusta niin sinun on tehtävä luonteellesi jotain.

Vierailija
112/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisia ja pinnallisia. Onko se pinnallista, etten halua miehekseni alkoholistia ylipainoista roskaruoka-addiktia, vaikka hän olisi mukava ja hauska? Miksi haluaisin, kun meidän elintavoissamme on niin valtavan suuri ero, ettei yhteiselosta kuitenkaan tulisi ikinä mitään.

Vierailija
113/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ap on creepy

Vierailija
114/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ainakin ikäisteni (olen 24v) keskuudessa miehet ovat huomattavasti pinnallisempia kuin naiset. Opiskelen kauppatiedettä, ja ihan rehellisesti sanottuna en ole missään törmännyt yhtä pinnallisiin miehiin kuin mitä kauppa-, oikeus- ja ehkä myös lääketieteen opiskelijoista löytyy. Ko piireissä on vahvasti esillä sellainen hyvä veli -verkosto, naiset eivät ikinä pääse tasavertaiseen asemaan noiden silmissä. Nainen on siis vain munanjatke ja näyttelyesine samalla tavalla kuin hienot autot ja kellotkin. Kyllä varmasti naisetkin noissa opinahjoissa etsivät erityisesti isoa tiliä tekevää miestä, mutta eivät läheskään yhtä silmiinpistävästi.

Vierailija
115/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:36"]

Sä oot höpsö setä siinä mielessä oikeessa, että kukaan ei ota todella epävarmaa ihmistä kannettavakseen. Sellaista, joka ottaisi turpaan lapseltakin. Sellainen ihminen tappaa parisuhteen varmasti epävarmuudellaan, jatkuvalla ämpyilyllään ja itsensäruoskimisellaan. Ei tsäänssejä. Parisuhde on parisuhde, ei huoltosuhde. Yhteistä tsemppaamista; tiimipeliä; samaan suuntaan kulkemista; yhteisistä asioista iloitsemista; uusien asioiden löytämistä; annetaan ja saadaan, puolin ja toisin. Ei siinä auta, jos toinen möllöttää kuin tonni betonia, tuppisuuna ja raasuna, perässä vedettävänä. 

Ei tuollaista naista ota kukaan mies, paitsi hetkeksi jos pahasti panettaa. Nainen ei ota moista miestä vaikka panettaisi. Siinä se ero on. 

[/quote]

Miehille naisen epävarmuus ei ole yleensä sellainen ongelma, jos tämä on hyvännäköinen. Naiselle on, koska nainen odottaa mieheltä jotain henkistä tukea suhteessa, kun taas mies yleensä selvittää ongelmiaan omassa hiljaisuudessaan. Faktahan on, ettei epävarmaa miestä tarvitse sen kummemmin vetää perässä. On mulla monia sukulaisia ja ystäviä jotka on hyvin epävarmoja, mutta ei ne nyt miltään kivireeltä tunnu. Ehkä minä teen siinä enemmän päätöksiä kuin he, mutta en koe sitä ongelmaksi. Naiset sen sijaan kokevat sen ongelmaksi jos he joutuvat tekemään päätöksiä miehensä puolesta, koska heidän kivikautiset vaistonsa pitävät sitä vastenmielisenä.

AP

AP

Vierailija
116/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:53"] [quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:30"] Ensi kysyt kuinka moni myöntää ja kuinka moni ei. Molempia vastauksia tulee, mutta ne eivät kelpaa. Olet päättänyt, että kaikki naiset ovat pinnallisia. Miksi teet edes näitä aloituksia, kun muka tiedät jo vastauksen? 10 % miehistä kelpaa muka ainoastaan ja silti huomattavasti enmmän miehiä seurustelee tai on naimisissa kuin se 10% miehistä. Miten selität tämän? [/quote] Jos tapaan naisen, joka oikeasti vain katsoo miehen sisimpään ilman vaatimuksia itsevarmuudesta, rahasta, statuksesta, tyylistä ym, niin toki myönnän että hän ei ole pinnallinen. Ei vain taida täälläkään olla vai ilmoittautuuko joku? Mä en ole sanonut tuota 10 % juttua, vaan joku muu. Mutta toki siinä on se pointti, että moni nainen ei olisi kouluttamattoman, epävarman tai huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustetun miehen kanssa, jos näyttäisivät joltain Victoria's Secret -mallilta, vaikka nyt voivat sanoakin rakastavansa tuollaista miestä. AP [/quote] Tarkoitatko että victoria's secret mallitason naisille kelpaa mies vain siitä 10% miehistä? Hyvin todennäköistä. Mutta miksi ihmeessä heidän pitäisi tyytyä johonkin huonompaan? Kyllä siinä mies ryhmässä on sellaisia miehiä, että muutamat ws mallitasoista naista voivat valita kaikilla tavoin parhaat miehet päältä. Miksi "heikkotasoisen" miehen pitäisi kuvitella edes saavansa koskea heihin? Tuon kauneustason naisia on äärettömän vähän. Ja jos jollekin on sellainen ulkomuoto siunaantunut, niin tottakai hänen kuuluu saada hyötyä siitä itse. Ei jonkun lassukan. Maailmassa on miljardeja naisia. Sinä tietenkin olet tavannut kaikki ja tiedät kuinka pinnallisia he ovat! [/quote] Niin eli sä itsekin myönnät, että kaikki naiset oikeasti haluisivat jonkun miehen sieltä halutuimpien joukosta. Eihän täsä ole sitten mitään erimielisyyttä. Siitä olen ihan samaa mieltä ettei jollain tavallisella miehellä tarvitsekaan olla saumoja VS-malleihin ja se kannattaa kaikkien hyväksyä. [/quote] Miksi hänen pitäisi haluta mies, jota hän ei halua? Se mies jonka hän haluaa on tietenkin siellä 10%, muutenhan jos hän ei sitä haluaisi, mies ei olisi siellä prosenteissa. Vai miten se meni?

[/quote]

En jaksa nyt miettiä noin monimutkaisesti, mutta siis näinhän se menisi että jos joku perustylsä pullukka laihduttaisi ja muuttuisi VS-mallin näköiseksi, hänelle ei enää ehkä kelpaisi se vanha, pikkuisen kompleksinen ja sössöttävällä äänellä puhuva pätkätöitä tekevä mies.

AP

Vierailija
117/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:37"]

[/quote]

Voihan. Mä voin myöntää että mun mielestä miehet katsoo hyvin paljon vain naisen ulkonäköä. Aika helppoa.

AP

[/quote]

Kaikki miehet ei katso. Eivätkä kaikki naiset. Siksi on typerää, että vaikka otsikkona on "kuinka moni nainen myöntää", sulle ei kelpaa ne "en minä ole pinnallinen" -vastaukset. Ihmisiä on erilaisia. Lisäksi se pinnallinen pitäisi määritellä: onko pinnallinen sellainen, joka ottaa yleismaailmallisesti hyvännäköisen, vai sellainen, joka ottaa ehkä muuten vähemmän hyvännäköisen, mutta kuitenkin omasta mielestään hyvännäköisen?

Tällainen "naiset ja miehet" -asetelma on ihan naurettava. Musta esimerkiksi ei saa stereotyyppista naista tekemälläkään, mutta jostain syystä mut on näemmä pakko siihen muottiin pusertaa.

[/quote]

Kato kun ei tuo "en minä ainakaan" edes vastaa aloitukseen, mutta en myöskään usko että se on totta useimpien kohdalla. Mä voin myöntää että miehet ovat yleisesti aika pinnallisia naiskriteereissään. Hyvin harvassa on miehet jotka edes väittää muuta. Väitän että sama pätee naisiinkin. Missä on se kaunis nainen jolle kelpaa yleisesti ottaen "creepy" mies, jos tämän sydän on täyttä kultaa ja samanlaiset arvot kuin naisella itsellään? Ikinä en ole tällaista nähnyt. Oletko sinä? Onko kukaan? Ja creepyllä nyt ei tässä tarkoiteta mitään miestä, jolla on joku outo tapa, vaan sellaista joka on todella alhaalla sosiaalisessa hierarkiassa ja josta moni kommentoi "et kai sä sen kanssa hengaa?"

AP

Vierailija
118/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 18:36"]

[/quote]

AP

[/quote]

Idiootti :D Pinnallisuus tarkoittaa ULKONÄKÖÄ ja MATERIAA, ei esimerkiksi itsevarmuutta. Se on luonteenpiirre. Jos sanoisin, että rakastuin mieheeni koska hän on itsevarma ja hauska, se ei ole pinnallisuutta. Jos et ole itsevarma ja naiset eivät siksi oikein kiinnostu sinusta, ei vika ole naisten pinnallisuudessa vaan siinä ettet luonteesi takia kiinnosta heitä. Se ei ole erityisemmin kenenkään syy, jos toivot toisenlaisten naisten kiinnostusta niin sinun on tehtävä luonteellesi jotain.

[/quote]

Idiootti. Koetapa uudestaan keskustella asiallisesti.

Vierailija
119/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:37"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Kato kun ei tuo "en minä ainakaan" edes vastaa aloitukseen, mutta en myöskään usko että se on totta useimpien kohdalla. Mä voin myöntää että miehet ovat yleisesti aika pinnallisia naiskriteereissään. Hyvin harvassa on miehet jotka edes väittää muuta. Väitän että sama pätee naisiinkin. Missä on se kaunis nainen jolle kelpaa yleisesti ottaen "creepy" mies, jos tämän sydän on täyttä kultaa ja samanlaiset arvot kuin naisella itsellään? Ikinä en ole tällaista nähnyt. Oletko sinä? Onko kukaan? Ja creepyllä nyt ei tässä tarkoiteta mitään miestä, jolla on joku outo tapa, vaan sellaista joka on todella alhaalla sosiaalisessa hierarkiassa ja josta moni kommentoi "et kai sä sen kanssa hengaa?"

AP

[/quote]

Miten mä voin vastata muiden kuin itseni puolesta? Moni on kertonut oman näkemyksensä asiasta täällä, mutta sä ilmeisesti pidät oikeana vastauksena pelkästään sitä, että naiset on pinnallisia. En ole huomannut lähipiirissäni liiallista pinnallisuutta, en ole itse sellainen, niinpä en voi vastata, että olen samaa mieltä kanssasi.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764876370.html

Siinä sulle juttu luettavaksi.

Vierailija
120/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä koko keskustelu "parinvalinnasta" ja "kriteereistä" on tosi kummallista, enkä oikein ymmärrä, mistä siinä on kyse. En minä ainakaan ikinä lähde "parisuhdemarkkinoille" vertailemaan miehiä excelillä. Joskus vaan käy niin erikoisesti, että törmään mieheen, joka jostakin syystä viehättää ja jota minä myös viehätän, ja sitten siitä tulee jotain. Ja ne miehet on ainakin tähän asti olleet vieläpä keskenään hyvin erilaisia. Ei se minun mielestäni ole mitään matemattista "parinvalintaa" missä listataan "kriteereitä" vaan ihan elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä