Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olitte ekoilla treffeillä kumppanisi kanssa?

Vierailija
07.07.2023 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pantiin

Vierailija
2/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeltiin kaupungilla miehen autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin Helsinki-Vantaalta Gran Canarialle ja nähtiin hotellin aulassa. Sen jälkeen lähdettiin kävelemään rannalle.

Vierailija
4/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinibaarissa

Vierailija
5/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erottu jo vuosia sitten

Vierailija
6/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin Arhinmäen taidenäyttelyyn katsomaan seinäpiirrustuksia ja sitten kuunneltiin kun Li Andersson unilisi oopperamaisesti. Ilta päättyi kun Iiris Suomela tuli kertomaan kaikista lukemistaan talouskirjoista sellaisen tiivistelän kultsalle. Juotiin punkkua ja itkettiin. Ilosta.

Vierailija
7/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa.

Vierailija
8/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffassa. Hölmö treffipaikka, kun eihän tuolla voi jutellakaan. Paikkakunnalla oli pieni leffateatteri, jossa pyöri kaksi elokuvaa, joista toisen mies oli nähnyt. Mentiin siis katsomaan jotain todella huonoa action-leffaa.

Vierailija
9/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona

Vierailija
10/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa emme käyneet ollenkaan treffeillä.

Tutustuimme töissä (mun nuorempi esimieheni) ja ensimmäinen huomionosoitus oli piccolopullo skumppaa ja kesän ekat mansikat mitkä sain ruokatunnilla. Olin juuri eronnut tapailutyypistä ja huonolla tuulella, niinpä hän päätti ilahduttaa mua. Samalla lupasi viedä mut lintsille koska tarvitsisin kunnon kieputusta unohtaakseni ko tyhmän tyypin. No, emme koskaan päässeet Linnanmäelle vaan jäin hänen luokseen yöksi - jotain mitä en ollut ikinä tehnyt kenenkään muun kanssa. 2 vkoa myöhemmin esitteli mut vanhemmilleen.

1 yöstä on nyt 27v

Vierailija
11/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuimme töissä (mun nuorempi esimieheni) ja ensimmäinen huomionosoitus oli piccolopullo skumppaa ja kesän ekat mansikat mitkä sain ruokatunnilla. Olin juuri eronnut tapailutyypistä ja huonolla tuulella, niinpä hän päätti ilahduttaa mua. Samalla lupasi viedä mut lintsille koska tarvitsisin kunnon kieputusta unohtaakseni ko tyhmän tyypin. No, emme koskaan päässeet Linnanmäelle vaan jäin hänen luokseen yöksi - jotain mitä en ollut ikinä tehnyt kenenkään muun kanssa. 2 vkoa myöhemmin esitteli mut vanhemmilleen.

1 yöstä on nyt 27v

Ettekä tuon 27v. aikana ole käyneet kertaakaan treffeillä?

Vierailija
12/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stranglethorn valessa(paikka wowissa).

Oikeassa elämässä(tokat treffit jos toi wowi lasketaan ekoiksi treffeiksi) kahvilassa.

Vierailija
13/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään rantapuistossa.

Vierailija
14/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 yöstä on nyt 27v

Ettekä tuon 27v. aikana ole käyneet kertaakaan treffeillä?

No toki käyty syömässä ja leffassa mutta en mä treffeinä niitä pidä kun asutaan yhdessä. Me siis aloimme suoraan tuosta seurustelemaan vakavasti ja elämään yhdessä.

Vierailija
15/15 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, elokuvissa...olen ollut eka treffeillä ja yhden kans ei menty koskaan 1. treffeillä vaan suoraan sänkyyn. Ei ois kannattanut. Ei ollut niin hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi