Missä olitte ekoilla treffeillä kumppanisi kanssa?
Kommentit (15)
Ajeltiin kaupungilla miehen autolla.
Lensin Helsinki-Vantaalta Gran Canarialle ja nähtiin hotellin aulassa. Sen jälkeen lähdettiin kävelemään rannalle.
Mentiin Arhinmäen taidenäyttelyyn katsomaan seinäpiirrustuksia ja sitten kuunneltiin kun Li Andersson unilisi oopperamaisesti. Ilta päättyi kun Iiris Suomela tuli kertomaan kaikista lukemistaan talouskirjoista sellaisen tiivistelän kultsalle. Juotiin punkkua ja itkettiin. Ilosta.
Leffassa. Hölmö treffipaikka, kun eihän tuolla voi jutellakaan. Paikkakunnalla oli pieni leffateatteri, jossa pyöri kaksi elokuvaa, joista toisen mies oli nähnyt. Mentiin siis katsomaan jotain todella huonoa action-leffaa.
Itseasiassa emme käyneet ollenkaan treffeillä.
Tutustuimme töissä (mun nuorempi esimieheni) ja ensimmäinen huomionosoitus oli piccolopullo skumppaa ja kesän ekat mansikat mitkä sain ruokatunnilla. Olin juuri eronnut tapailutyypistä ja huonolla tuulella, niinpä hän päätti ilahduttaa mua. Samalla lupasi viedä mut lintsille koska tarvitsisin kunnon kieputusta unohtaakseni ko tyhmän tyypin. No, emme koskaan päässeet Linnanmäelle vaan jäin hänen luokseen yöksi - jotain mitä en ollut ikinä tehnyt kenenkään muun kanssa. 2 vkoa myöhemmin esitteli mut vanhemmilleen.
1 yöstä on nyt 27v
Vierailija kirjoitti:
Tutustuimme töissä (mun nuorempi esimieheni) ja ensimmäinen huomionosoitus oli piccolopullo skumppaa ja kesän ekat mansikat mitkä sain ruokatunnilla. Olin juuri eronnut tapailutyypistä ja huonolla tuulella, niinpä hän päätti ilahduttaa mua. Samalla lupasi viedä mut lintsille koska tarvitsisin kunnon kieputusta unohtaakseni ko tyhmän tyypin. No, emme koskaan päässeet Linnanmäelle vaan jäin hänen luokseen yöksi - jotain mitä en ollut ikinä tehnyt kenenkään muun kanssa. 2 vkoa myöhemmin esitteli mut vanhemmilleen.
1 yöstä on nyt 27v
Ettekä tuon 27v. aikana ole käyneet kertaakaan treffeillä?
Stranglethorn valessa(paikka wowissa).
Oikeassa elämässä(tokat treffit jos toi wowi lasketaan ekoiksi treffeiksi) kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 yöstä on nyt 27v
Ettekä tuon 27v. aikana ole käyneet kertaakaan treffeillä?
No toki käyty syömässä ja leffassa mutta en mä treffeinä niitä pidä kun asutaan yhdessä. Me siis aloimme suoraan tuosta seurustelemaan vakavasti ja elämään yhdessä.
Baarissa, elokuvissa...olen ollut eka treffeillä ja yhden kans ei menty koskaan 1. treffeillä vaan suoraan sänkyyn. Ei ois kannattanut. Ei ollut niin hyvä.
Kotona pantiin