Lue keskustelun säännöt.
Kuinka moni nainen myöntää, että naisten parinvalintakriteerit ovat pinnallisia?
10.11.2014 |
... eivätkä monilta osin kovinkaan inhimillisiä???
Kommentit (121)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:19"]
Kukaan ei voi myöntää mitään koko sukupuolensa puolesta.
[/quote]
Voihan. Mä voin myöntää että mun mielestä miehet katsoo hyvin paljon vain naisen ulkonäköä. Aika helppoa.
AP
[/quote]
Kaikki miehet ei katso. Eivätkä kaikki naiset. Siksi on typerää, että vaikka otsikkona on "kuinka moni nainen myöntää", sulle ei kelpaa ne "en minä ole pinnallinen" -vastaukset. Ihmisiä on erilaisia. Lisäksi se pinnallinen pitäisi määritellä: onko pinnallinen sellainen, joka ottaa yleismaailmallisesti hyvännäköisen, vai sellainen, joka ottaa ehkä muuten vähemmän hyvännäköisen, mutta kuitenkin omasta mielestään hyvännäköisen?
Tällainen "naiset ja miehet" -asetelma on ihan naurettava. Musta esimerkiksi ei saa stereotyyppista naista tekemälläkään, mutta jostain syystä mut on näemmä pakko siihen muottiin pusertaa.
[/quote]
Mä voin myöntää että miehet ovat yleisesti aika pinnallisia naiskriteereissään. Hyvin harvassa on miehet jotka edes väittää muuta.
AP
[/quote]
Sä et edelleenkään voi myöntää mitään toisten puolesta, tai ainakaan väittää sitä absoluuttiseksi totuudeksi. Tuttavissani on paljon ihmisiä, jotka ovat joko sanoneet, ettei ulkonäkö merkkaa niin kuin luonne, tai jotka seurustelevat vähemmän viehättävien naisten kanssa. Netissä kyllä näkee huutelua siitä ulkonäöstä.