Kuinka moni nainen myöntää, että naisten parinvalintakriteerit ovat pinnallisia?
... eivätkä monilta osin kovinkaan inhimillisiä???
Kommentit (121)
Sanokaa esimerkkejä siitä miten miehet ovat pinnallisempia kuin naiset?
Mä olen aina rehellisesti myöntänyt, että miehen ulkonäkö on erittäin tärkeä. Samoin mun naispuoleiset kaverit.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:45"]
Lähdetään nyt vaikka siitä, että naiset suosivat enemmän epävarmuutensa kusipäisyydellä peittäviä miehiä kuin sellaisia epävarmoja miehiä, joiden yli kuka tahansa voi halutessaan jyrätä. Ja en nyt halua kuulla että "en minä ainakaan", sillä yhden ihmisen jutuilla ei tässä ole väliä, koska yhtä hyvin voitaisiin sitten väittää että 200-kiloiset naiset kelpaavat miehille, koska jollekin miehelle kelpaa.
AP
[/quote]
Ei taas tämä sama aihe...Kai nyt jokainen, mies tai nainen, suosii parinvalinnassa mieluummin sellaista henkilöä, joka on sinut itsensä kanssa kuin sellaista joka pelkää ja on epävarma? Sinä et myöskään voi tietää, että nuo miehet "peittelevät epävarmuuttaan kusipäisyydellä". Ehkä he vain ovat itsevarmoja?
[/quote]
Ovat itsevarmoja tai eivät, naiset kuitenkin laittavat tietyt suojeluntarpeeseen liittyvät ominaisuudet niin korkealle, että jollekin Tauski-tyypin mulkerolle löytyy paljon paljon enemmän ottajia kuin jollekin todella hyväntahtoiselle, mutta kaikkien edessä alistuvalle sinisilmäiselle miehelle. Toki sellaista elämä on ja miesten pitäisi tajuta, että heidän on yksinkertaisesti muututtava jos ovat liian heikkoja naisten makuun. Mutta kukaan ei voi väittää että se olisi mitenkään inhimillistä tai reilua, että monesti mulkero menee sen kaikista sydämellisimmän ja reiluimman tyypin ohi naisten kriteereissä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:10"]
No kun itse olen miellyttävän näköinen, pitäisikö mun jostain solidaarisuudesta tyytyä epämiellyttävän näköiseen ukkoon?
[/quote]
Ei pidä, ei muakaan ole koskaan kiinnostanut valitukset siitä, että miehille merkkaa vain ulkonäkö :D
AP
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:37"]
Minä myönnän, naiset vaativat miehiltä tekorintalihaksia, ja kilvan kehuvat tekorusketettuja näyttelijöitä, joilla on pumpatut kumihuulet ja hiuslisäkkeet ja jotka kikattelevat vanhojen mummojen irstaille vitseille. Eikun hetkinen.
[/quote]
Oliko tällä tarkoitus väittää, että miehet odottavat naisilta tietynlaista ulkonäköä mutta kieltävät tämän julkisesti?
AP
[/quote]
Onko jotain syytä sille, miksi naisten parinvalintakriteereistä pitäisi keskustella tarkemmin ja ehkä jopa negatiivissävytteisesti, etenkin jos miesten vastaava toiminta jätetään ruotimatta?
[/quote]
Koska te hyvin laajasti kiellätte sen, tämä ketjukin todistaa sen. Kuten sanoin, miesten pinnallisuutta tuskin kukaan on kieltänyt, ei edes Laasanen jota nyt ei voida kovin objektiivisena pitää. Miksi miesten pinnallisuudesta pitäisi keskustella? Eihän siitäkään keskustella että onko runsas alkoholinkäyttö uhka kansanterveydelle, kun ei kukaan ole muuta väittänytkään.
AP
[/quote]
Miten niin kieltää, onhan täällä moni nainen jo myöntänyt, että jollain tasolla on pinnallinen? Minäkin voin myöntää, että mulle suuri ylipaino on turn off, ja tämä kriteeri minulla on myös itselleni. Samoin vaatteet ja yleinen olemus ihmisten ilmoilla pitää olla siisti. Nämä samat kriteerit asetan myös itselleni, ja huomattavasti enemmänkin mulla on vaatimuksia oman ulkonäköni suhteen. Luulisinkin, että enemmän naiset itseensä luo näitä pinnallisia vaatimuksia kuin kumppaniinsa tai kumppani heihin.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:12"]
Sanokaa esimerkkejä siitä miten miehet ovat pinnallisempia kuin naiset?
Mä olen aina rehellisesti myöntänyt, että miehen ulkonäkö on erittäin tärkeä. Samoin mun naispuoleiset kaverit.
[/quote]
Oletko tosissasi? Kuinka usein näet esimerkiksi liikemiehen käsi kädessä itseään vanhemman lihavan mummon kanssa? Entä kuinka usein näet nuoren kaunottaren käsipuolessa mahakkaan keski-ikäisen miehen? Eikö ole aika selvää, kumpi noista on yleisempi
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:07"]
Lähdetään nyt vaikka siitä, että naiset suosivat enemmän epävarmuutensa kusipäisyydellä peittäviä miehiä kuin sellaisia epävarmoja miehiä, joiden yli kuka tahansa voi halutessaan jyrätä. Ja en nyt halua kuulla että "en minä ainakaan", sillä yhden ihmisen jutuilla ei tässä ole väliä, koska yhtä hyvin voitaisiin sitten väittää että 200-kiloiset naiset kelpaavat miehille, koska jollekin miehelle kelpaa.
AP
[/quote]
Se kuule riippuu aivan siitä, millaisissa piireissä pyörii. Jos pyörii piireissä, joissa ihmiset ovat pinnallisia ja arvostavat materiaalisia arvoja, varmasti kriteerit ovat pinnallisia. Jos taas tuttavapiiri on kiinnostuneempi muunlaisista asioista, lausuntosi lähinnä naurattaa: vaikea kuvitella, että kukaan tuttavani huolisi miestä, joka käyttäytyy kusipäisesti.
[/quote]
Ei ehkä huoli, mutta jos olisi pakko valita kusipään ja maahan poljetun hyväntahtoisen ressukkamiehen väliltä, niin meinaatko että kaikki ottaisivat ressukan?
Niin naisella kuin miehelläkin huono itsetunto ja sivistymättömyys ajaa lopulta kaveritkin pöydästä, kukaan ei jaksa määräänsä pidempään kuunnella yksisilmäisen ihmisen sodanjulistusta sitä jotain häntä loukannutta vastaan. Itseään jatkuvasti kehittämällä (lukemalla, harrastamalla, matkustelemalla, uusien asioiden oppimisella) pitää mielen vetreänä ja luonteen mielenkiintoisena. Siihen ei sitten paljon perushygieniaa enempää tarvita, ja vot, kyllä seuraa ja puolisoehdokkaita löytyy.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:53"]
AP
[/quote]
Ei taas tämä sama aihe...Kai nyt jokainen, mies tai nainen, suosii parinvalinnassa mieluummin sellaista henkilöä, joka on sinut itsensä kanssa kuin sellaista joka pelkää ja on epävarma? Sinä et myöskään voi tietää, että nuo miehet "peittelevät epävarmuuttaan kusipäisyydellä". Ehkä he vain ovat itsevarmoja?
[/quote]
Ovat itsevarmoja tai eivät, naiset kuitenkin laittavat tietyt suojeluntarpeeseen liittyvät ominaisuudet niin korkealle, että jollekin Tauski-tyypin mulkerolle löytyy paljon paljon enemmän ottajia kuin jollekin todella hyväntahtoiselle, mutta kaikkien edessä alistuvalle sinisilmäiselle miehelle. Toki sellaista elämä on ja miesten pitäisi tajuta, että heidän on yksinkertaisesti muututtava jos ovat liian heikkoja naisten makuun. Mutta kukaan ei voi väittää että se olisi mitenkään inhimillistä tai reilua, että monesti mulkero menee sen kaikista sydämellisimmän ja reiluimman tyypin ohi naisten kriteereissä.
[/quote]
Haluaisitko muka sellaisen naisen, joka kelpuuttaa Tauskin kaltaisen miehen? Vähän sama kuin vinkuisi siitä, että linnakundeilla on aina naisia: niin onkin, mt-ongelmaisia tai huumeidenkäyttäjänaisia. Mitä se on keneltäkään muulta mieheltä pois, jos sellaiset pariutuvat keskenään?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:14"]
Minä myönnän, naiset vaativat miehiltä tekorintalihaksia, ja kilvan kehuvat tekorusketettuja näyttelijöitä, joilla on pumpatut kumihuulet ja hiuslisäkkeet ja jotka kikattelevat vanhojen mummojen irstaille vitseille. Eikun hetkinen.
[/quote]
Oliko tällä tarkoitus väittää, että miehet odottavat naisilta tietynlaista ulkonäköä mutta kieltävät tämän julkisesti?
AP
[/quote]
Onko jotain syytä sille, miksi naisten parinvalintakriteereistä pitäisi keskustella tarkemmin ja ehkä jopa negatiivissävytteisesti, etenkin jos miesten vastaava toiminta jätetään ruotimatta?
[/quote]
Koska te hyvin laajasti kiellätte sen, tämä ketjukin todistaa sen. Kuten sanoin, miesten pinnallisuutta tuskin kukaan on kieltänyt, ei edes Laasanen jota nyt ei voida kovin objektiivisena pitää. Miksi miesten pinnallisuudesta pitäisi keskustella? Eihän siitäkään keskustella että onko runsas alkoholinkäyttö uhka kansanterveydelle, kun ei kukaan ole muuta väittänytkään.
AP
[/quote]
Miten niin kieltää, onhan täällä moni nainen jo myöntänyt, että jollain tasolla on pinnallinen?
[/quote]
Niin ja aika moni on kieltänyt.
AP
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:16"]
AP
[/quote]
Se kuule riippuu aivan siitä, millaisissa piireissä pyörii. Jos pyörii piireissä, joissa ihmiset ovat pinnallisia ja arvostavat materiaalisia arvoja, varmasti kriteerit ovat pinnallisia. Jos taas tuttavapiiri on kiinnostuneempi muunlaisista asioista, lausuntosi lähinnä naurattaa: vaikea kuvitella, että kukaan tuttavani huolisi miestä, joka käyttäytyy kusipäisesti.
[/quote]
Ei ehkä huoli, mutta jos olisi pakko valita kusipään ja maahan poljetun hyväntahtoisen ressukkamiehen väliltä, niin meinaatko että kaikki ottaisivat ressukan?
[/quote]
Ei, vaan useimmat eivät valitsisi kumpaakaan vaan olsiivat mielummin yksin. Sellainenkin vaihtoehto on.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:14"]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
AP
[/quote]
Miten niin kieltää, onhan täällä moni nainen jo myöntänyt, että jollain tasolla on pinnallinen?
[/quote]
Niin ja aika moni on kieltänyt.
AP
[/quote]
Niinhän aika moni mieskin kieltää. Ja varmasti osa kieltäjistä on oikeasti niitä, joille se ulkonäkö ei merkkaa paljon. Ei voida tehdä lopullista päätelmää siitä, että naiset ovat pinnallisia, koska se riippuu yksilöstä.
Niin naisella kuin miehelläkin huono itsetunto ja sivistymättömyys ajaa lopulta kaveritkin pöydästä, kukaan ei jaksa määräänsä pidempään kuunnella yksisilmäisen ihmisen sodanjulistusta sitä jotain häntä loukannutta vastaan. Itseään jatkuvasti kehittämällä (lukemalla, harrastamalla, matkustelemalla, uusien asioiden oppimisella) pitää mielen vetreänä ja luonteen mielenkiintoisena. Siihen ei sitten paljon perushygieniaa enempää tarvita, ja vot, kyllä seuraa ja puolisoehdokkaita löytyy.
[/quote]
Ei tarvitse olla mikään sodanjulistajajuntti. Riittää että on järjestään liian kiltti kaikille ja vaikuttaa siltä että voisi saada turpaan lapseltakin, sivistystasosta viis, niin naiset kiertävät sinut hyvin kaukaa ja ottavat yleensä mieluummin jonkun hyvin epäilyttävän elämäntyylin omaavan miehen.
AP
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:15"]
Oletko tosissasi? Kuinka usein näet esimerkiksi liikemiehen käsi kädessä itseään vanhemman lihavan mummon kanssa? Entä kuinka usein näet nuoren kaunottaren käsipuolessa mahakkaan keski-ikäisen miehen? Eikö ole aika selvää, kumpi noista on yleisempi
[/quote]
Etkä sitten keksinyt mitään muuta kuin rahallisiin motiiveihin liittyvää, erittäin pientä osaa ihmisiä koskevaa esimerkkiä...
Esim. yhden illan jutuissa väitän, että naiset arvioivat jopa enemmän miehen ulkonäköä kuin miehet naisen ulkonäköä (joille kelpaa pillu kuin pillu tietyssä mielentilassa).
Mäkin ottaisin mieluusti komean ja köyhän, kuin rikkaan ja keskiverron näköisen miehen :(
Pinnallinen= asettaa ulkonäkö- ja varallisuusasiat etusijalle ihmisissä.
Ei ole mitään "vähän pinnallinen" välimuotoa, kuten ei ole "vähän kusipäistäkään", vaan ihminen joko on tai ei ole pinnallinen tai kusipää. Minä en ole pinnallinen.
AP
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä en nyt tiedä, keistä kaikista sä puhut, mun tuttavapiiristä vai? Ja mikä on maahan poljetty hyväntahtoinen ressukkamies? Omalta kohdaltani voisin sanoa, että jos spekseinä on kusipää vs. hyväntahtoinen, niin eipä tarvitse kahta kertaa miettiä: hyväntahtoinen (jollainen mun mies onkin). Kusipäät eivät kiinnosta edes sen vertaa, että jaksaisin sellaisen kanssa jutella kovinkaan pitkään.
Millaiset ihmiset kirjoittelevat näitä juttuja? Sellaisetko, jotka ovat täysin ulkona oikeilta parisuhdemarkkinoilta ja perustavat tietonta ihmisten pariutumisesta lähinnä pelimiesoppaisiin?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:20"]
[/quote]
Etkä sitten keksinyt mitään muuta kuin rahallisiin motiiveihin liittyvää, erittäin pientä osaa ihmisiä koskevaa esimerkkiä...
Esim. yhden illan jutuissa väitän, että naiset arvioivat jopa enemmän miehen ulkonäköä kuin miehet naisen ulkonäköä (joille kelpaa pillu kuin pillu tietyssä mielentilassa).
Mäkin ottaisin mieluusti komean ja köyhän, kuin rikkaan ja keskiverron näköisen miehen :(
[/quote]
Kännipanoistako tässä puhuttiin? Minä puhuin parinvalintakriteereistä, kuten ketjun otsikossa puhuttiin
Ajatteletko, ap, tosiaan, että "naisilla" on samanlaiset parinvalintakriteerit?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:20"]
[/quote]
[/quote]
Ei tuo esimerkki välttämättä liittynyt varallisuuteen vaan nimenomaan muihin asioihin. Keski-ikäinen mies ei ehkä ole enää komeimmillaan mutta hän on rauhoittunut pelimiesvuosistaan, tahtoo ehkä asettua aloilleen ja perustaa perheen, jolloin hän voi ihan hyvin miellyttää siten nuorta naista. Itse mies kuitenkin etsii hyvännäköistä nuorempaa naista, koska omanikäisillä naisilla on jo perhe eivätkä he välttämättä ole niin hehkeitä.
Ensi kysyt kuinka moni myöntää ja kuinka moni ei. Molempia vastauksia tulee, mutta ne eivät kelpaa. Olet päättänyt, että kaikki naiset ovat pinnallisia. Miksi teet edes näitä aloituksia, kun muka tiedät jo vastauksen?
10 % miehistä kelpaa muka ainoastaan ja silti huomattavasti enmmän miehiä seurustelee tai on naimisissa kuin se 10% miehistä. Miten selität tämän?
Mulla on kovat kriteerit miesten suhteen.
- älykäs
-kiltti
-omaa maalaisjärkeä
-suht kätevä käsistään
-haluaa lapsia
-pitää eläimistä
- tahtoo yhteisen kodin,talouden yms.
- ei käytä väkivaltaa KETÄÄN kohtaan.
-luotettava
-omaa selkärankaa.
-pidempi kuin minä( eli pidempi kuin 160cm)
- hygieeninen.