Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen myöntää, että naisten parinvalintakriteerit ovat pinnallisia?

Vierailija
10.11.2014 |

... eivätkä monilta osin kovinkaan inhimillisiä???

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mones aloitus tänään?

Vierailija
2/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän, naiset vaativat miehiltä tekorintalihaksia, ja kilvan kehuvat tekorusketettuja näyttelijöitä, joilla on pumpatut kumihuulet ja hiuslisäkkeet ja jotka kikattelevat vanhojen mummojen irstaille vitseille. Eikun hetkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne muiden kriteerejä ja omani on täytetty nykyisessä miehessäni. Mitä nämä pinnalliset kriteerit sitten ovat? Voisin verrata omaan mieheeni.

Vierailija
4/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen puoli on tärkeä.

Vierailija
5/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun vain yksi parisuhde takana. En pitänyt poikaa silloin fyysisesti miellyttävänä, oli ainoa jolle kelpasin:) nyt kun olen sinkku, yritän kovasti katsoa ulkonäön ohi. En halua enää tosi hyvännäköistä miestä (ex oli aikuisena), mutta sellainen jossa on jotain omaa silmää miellyttävää lämpöä. Toivon, että en haksahda ulkonäköön:)

Vierailija
6/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkoholittomuus, äly ja kiltteys ovat mielestäsi epäinhimilliä piirteitä, vai mitä ajat takaa?

Vierailija
7/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisiksi en kriteereitäni myönnä, mutta epäinhimillisiksi ehkä, koska elelen edelleen yksin. Olisiko sitten parempi tehdä kuten miehet: ottaa sen minkä saa ja sitten urputtaa niistä vioista jatkuvalla syötöllä ja pilaa molempien elämän?

Vierailija
8/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mennä muiden kriteereistä sanomaan, mutta omani eivät ole koskaan olleet pinnalliset. Nykyään tunnutaan jauhavan aika paljon yleistävää paskaa, ihan kuin ne jauhavat tuntisivat jokaisen naisen eivätkä vain katsoisi sitä median antamaa yleiskuvaa.

Vierailija
9/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin mukavan miehen, joka oli lyhyt, ruma ja köyhä. Lopputulos oli se, että lopulta huomasin, että minulla on kaksi lasta laiskan, siipeilevän ja työtä vieroksuvan miehen kanssa, joka vielä kaiken lisäksi harrasti sivusuhteita ja tuhlasi vähäiset rahat uhkapeliin sekä syytti minua kaikista epäonnistumisistaan.

Seuraavaksi otan hyvännäköisen ja hyvintoimeentulevan miehen. Jos luonne paljastuu huonoksi ajanmittaan, ainakaan en joudu maksamaan miehen ylläpidosta ja sitä on edes ulkoisesti kiva katsella.

Vierailija
10/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on epäinhimillinen kriteeri? 

Itse kyllä myönnän että ulkonäöllä on minulle merkitystä. Jollen tykkää miehen ulkonäöstä niin ei se siitä etene. En kuitenkaan valikoi niitä kaikkein komeimpia, he eivät yleensä ole mielenkiintoisen näköisiä. Se on jokin muu kuin nätti naama ja sixpäck mikä saa kiinnostuksen liikahtamaan. Silmät ja hymy kaikkein eniten.

Vierailija
11/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vieläkin pinnallisempia. Moneen otteeseen Laasasen teksteissäkin on mainittu että kauneus on kaikkein tärkein asia naisessa. Kaikki muu on toissijaista. Naiset taas ajattelevat enemmän miehen rahapussia.

Vierailija
12/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:38"]

Taloudellinen puoli on tärkeä.

[/quote]

Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Jos mies on rahaton ja/tai työtön, hänen täytyy kompensoida se kodin- ja lastenhoidolla. Muuten en huoli. Eihän minuakaan huolisi kukaan mies, jos vain makaisin kotona elatusta vaatimassa.

Vierailija
13/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään nyt vaikka siitä, että naiset suosivat enemmän epävarmuutensa kusipäisyydellä peittäviä miehiä kuin sellaisia epävarmoja miehiä, joiden yli kuka tahansa voi halutessaan jyrätä. Ja en nyt halua kuulla että "en minä ainakaan", sillä yhden ihmisen jutuilla ei tässä ole väliä, koska yhtä hyvin voitaisiin sitten väittää että 200-kiloiset naiset kelpaavat miehille, koska jollekin miehelle kelpaa.

AP

Vierailija
14/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. Katson yleistä viehättävyyttä, käytöstapoja, ihon ja hampaiden kuntoa, hajua, rahanhoitokykyä, vaateusta, koulutusta, luonnevikoja, eksien määrää, lasten määrää, yhden illan juttuja, työllisyystilannetta, asumisolosuhteita, yleistä siistiyttä, kunnollisuutta, aktiivisuutta, terveystilannetta, päihdeongelmia, säästöjen määrää, pihiyttä, puheliaisuutta.

Onhan toi pinnallista, mutta miten te ei pinnalliset valitsette? Eka joka suostuu kysymään?

Vierailija
15/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:45"]

Miehet on vieläkin pinnallisempia. Moneen otteeseen Laasasen teksteissäkin on mainittu että kauneus on kaikkein tärkein asia naisessa. Kaikki muu on toissijaista. Naiset taas ajattelevat enemmän miehen rahapussia.

[/quote]

Tätä miesten pinnallisuutta vain ei kukaan ole kieltänytkään.

Vierailija
16/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:37"]

Minä myönnän, naiset vaativat miehiltä tekorintalihaksia, ja kilvan kehuvat tekorusketettuja näyttelijöitä, joilla on pumpatut kumihuulet ja hiuslisäkkeet ja jotka kikattelevat vanhojen mummojen irstaille vitseille. Eikun hetkinen.

[/quote]

Oliko tällä tarkoitus väittää, että miehet odottavat naisilta tietynlaista ulkonäköä mutta kieltävät tämän julkisesti?

AP

Vierailija
17/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvä viesti. Jos tämä vähän avartaisi lassukankin näkökulmaa.

Vierailija
18/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:50"]

[/quote]

Hyvä viesti. Jos tämä vähän avartaisi lassukankin näkökulmaa.

[/quote]

Niin, "Lassukka" on hyvin tietoinen, että joku Sofia Ruusila on paljon halutumpi sänkyyn ja parisuhteeseen kuin mitättömän näköinen fiksu nainen. Milloin olet kuullut miesten kieltävän tämän, sillä itse en ole tällaista kuullut?

Vierailija
19/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras teko oli treenata kroppa kuntoon, leikata tukka ja laittaa vaatekaappi uusiksi. Nykyään naisia on välillä riesaksi. Pohjalla oli kauniihkot kasvot ja korkeakoulututkinto että hyvän paketin sai tästäkin aikaiseksi! Summa summarum, naiset ovat pinnallisia!

t.mies

Vierailija
20/121 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:45"]

Lähdetään nyt vaikka siitä, että naiset suosivat enemmän epävarmuutensa kusipäisyydellä peittäviä miehiä kuin sellaisia epävarmoja miehiä, joiden yli kuka tahansa voi halutessaan jyrätä. Ja en nyt halua kuulla että "en minä ainakaan", sillä yhden ihmisen jutuilla ei tässä ole väliä, koska yhtä hyvin voitaisiin sitten väittää että 200-kiloiset naiset kelpaavat miehille, koska jollekin miehelle kelpaa.

AP

[/quote]

Ei taas tämä sama aihe...Kai nyt jokainen, mies tai nainen, suosii parinvalinnassa mieluummin sellaista henkilöä, joka on sinut itsensä kanssa kuin sellaista joka pelkää ja on epävarma? Sinä et myöskään voi tietää, että nuo miehet "peittelevät epävarmuuttaan kusipäisyydellä". Ehkä he vain ovat itsevarmoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme