Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä tekee nainen joka TODELLA hyvä sängyssä?

Vierailija
09.11.2014 |

Millasia juttuja on tullu vastaan jotka tekee jostain naisesta oikeasti mahtvan sängyssä?

Kommentit (197)

Vierailija
81/197 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka ei vaan makaa ja mourua.. hyvä sillon ku pitää pikaseen panna mut pääsääntösesti tylsää sellanen. Äksöniä ja oma-alotteisuutta!

Vierailija
82/197 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka heittäytyy mukaan ja nauttii. Ei häpeä itseään tai ole liian estoinen.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/197 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on LIIAN estoinen?

Vierailija
84/197 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:28"]

Millainen on LIIAN estoinen?

[/quote]

Riippuu siitä, missä ne miehen estojen rajat kulkee.

-Niksu

Vierailija
85/197 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:55"]

Minäkin kuulisin mielelläni vinkkejä. Haluaisin omaan seksielämään vähän villimpää menoa mutta en kehtaa ehdottaa. Pelkään että mies ei tykkääkään tai nolostuu jotenkin. Olis esim kiva pukeutua johonkin seksikkäisiin asuihin mutta mua ujostuttaa.. Nautin kyllä seksistä tosi paljon ja olen mukana aina kun mies keksii jotain. ohis

[/quote]

Meillä on aika pervoa toimintaa. Meille nuo on kyllä normaalia toimintaa.Kirjoitan sinulle jos niin haluatM50+.

Vierailija
86/197 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:30"]

Hyvin harva nainen pystyy olemaan sellainen, että mies pitäisi edes hyvänä sängyssä, saati todella hyvänä. Siihen vaaditaan tekninen osaaminen sekä tiedot ja lisäksi oikeanlainen luonne, jolle ei oikein mitään voi. Pitäisi olla villi ja rivo ja estoton ja rohkea ja hyväitsetuntoinen ja kekseliäs. Jos et ole, niin aika vaikea sitä persoonaansa on muuttaa. Minusta on aina tuntunut hirveän pahalta lukea näitä listoja, koska ne kertovat minulle suoraan, etten voi koskaan saada parisuhdetta tai seksiä. Vain kahdesti koko elämässäni kukaan mies on lähestynyt, molemmille jouduin sanomaan ei, koska en pysty antamaan hyvää seksiä, en vain ole sellainen luonteeltani. 

[/quote]

Taasko sinä. Tämän ketjun nimi on "nainen joka todella hyvä sängyssä". Suurin osa ihmisistä ei ole todella hyviä missään asiassa ja silti voivat olla ihan hyviä.

Vierailija
87/197 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:11"]

Hyvin harva nainen pystyy olemaan sellainen, että mies pitäisi edes hyvänä sängyssä, saati todella hyvänä. Siihen vaaditaan tekninen osaaminen sekä tiedot ja lisäksi oikeanlainen luonne, jolle ei oikein mitään voi. Pitäisi olla villi ja rivo ja estoton ja rohkea ja hyväitsetuntoinen ja kekseliäs. Jos et ole, niin aika vaikea sitä persoonaansa on muuttaa. Minusta on aina tuntunut hirveän pahalta lukea näitä listoja, koska ne kertovat minulle suoraan, etten voi koskaan saada parisuhdetta tai seksiä. Vain kahdesti koko elämässäni kukaan mies on lähestynyt, molemmille jouduin sanomaan ei, koska en pysty antamaan hyvää seksiä, en vain ole sellainen luonteeltani. 

[/quote]

Taasko sinä. Tämän ketjun nimi on "nainen joka todella hyvä sängyssä". Suurin osa ihmisistä ei ole todella hyviä missään asiassa ja silti voivat olla ihan hyviä.

[/quote]

Olen kertonut kaikkea seksistä. Olen koittanut olemaan rehellinen, antaa vinkkejä ja kertoa omat mielipiteeni. Mutta minuahan varmaan tarkoitit "taasko sinä". Olen kirjottanut meidän seksistä, vaimoni on hyvä sängyssä, miksei muutkin. Kyllä tältä palstalta löytyy vastaus muiltakin kun minultaM5+.

Vierailija
88/197 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen on mahdotonta vastata yleisellä tasolla, mutta omia mieltymyksiä voin toki listata. Tässä asioita ja tilanteita, jotka ovat saaneet minut todella kuumaksi ja saavat vieläkin:

- Olin ehkä 18v, nainen halusi minun katselevan hänen masturbointiaan puku päällä, varmaan jokin pomofantasia. Hiukan yllättäen hän alkoi sormettaa myös peppuaan ja kertoi nauttivansa siitä kovin. Kyselin että haluaisiko narttu saada kalua pyllyynsä, hän sanoi että haluaa ja laukesi. Emme koskaan harrastaneet anaaliseksiä.
- Lesbofantasiat, usean naisen kertomina, etenkin tuttuihin kohdistuvat kiihottaa.
- Fantasiat toisesta (isokaluisesta) miehestä (miehistä), etenkin tuttuihin kohdistuvat.
- Tuhmat puheet, tuhmat puheet, tuhmat puheet. Puhujana ja kuuntelijana.

- Kunnon suuhoito, kasseja ja peppureikää unohtamatta.
- Naisen pepun nuoleminen orgasmiin asti.
- "Ajatko mulle poslarin?"
- "Anna mulle piiskaa!"

Kirjoittaessani huomaan, että lähes kaikki nämä tilanteet ovat sellaisia, joissa nainen on jollain tavalla tuhma ja estoton ja nauttii tilanteesta kovasti.

Toisaalta tiedän, että moni mies ei lainkaan kiihotu näistä asioista, vaan jostain aivan muusta. 

Olisi kiva kuulla naisilta, mitä toivotte miesten sanovan tai tekevän? Onko jotain, josta toivotte miehenne kiihottuvan kovasti?

M42

Vierailija
89/197 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen horoskoopiltaan oleva nainen minun mieleen.. Eli on innostunut kokeilemaan ja osaa myös vaatia, no sellanen luonnollinen ujostelematon, äänekäs, notkea, naisellinen posliinipillu...T. SIPERIANKARHU..

Vierailija
90/197 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:11"]

[/quote]

[/quote]

Olen kertonut kaikkea seksistä. Olen koittanut olemaan rehellinen, antaa vinkkejä ja kertoa omat mielipiteeni. Mutta minuahan varmaan tarkoitit "taasko sinä". Olen kirjottanut meidän seksistä, vaimoni on hyvä sängyssä, miksei muutkin. Kyllä tältä palstalta löytyy vastaus muiltakin kun minultaM5+.

[/quote]

En sinusta puhunut mitään, vaan niin kuin lainauksesta näet, tarkoitin viestini tuolle naiskommentoijalle, joka milloin missäkin ketjussa valittaa miten ei pysty miesten odotuksia täyttämään. Ja aina ne ketjut on jotakin "mitä täydellinen nainen tekisi", suurin osa ei ole täydellisiä ja kelpaavat silti.

Vierailija
91/197 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä nainen sängyssä... tietää mitä tahtoo, ja osaa vaatia ja vaikka ottaa haluamansa. Toisaalta taas on valmis kuuntelemaan miehenkin haluja, fantasioita ja ideoita ja toteuttamaan niitäkin. Hyvä nainen on spontaani ja kekseliäs, esimerkkinä vaikka kun istuin kaljalla kantakapakassani, vaimoni odotti kotiin, niin sen sijaan, että olisi nalkuttanut niin laittoi viestin (suoraan kopioin tähän) "Tahtoisin tuntea kielesi pyllyreiässäni".  Juu, ei varmasti kaikille miehille toimi, mutta viisi minuuttia niin kieleni oli juurikin siellä :) Tästä tullaan tärkeimpään seikkaan hyvänä sängyssä olossa, tuntee toisen ja tietää mistä toinen nauttii ja unelmoi. Silloin tällöin toteuttaa näitä. Sitten sängyssä hyvä nainen on kiihkeä, asennossa kuin asennossa (jos nyt ei ole ihan sidottu liikkumattomaksi :) niin liikkuu, koskettelee, raapii, puristelee, puree, käyttää kaikkia lihaksiaan (alapään lihasten treenaus muuten oikeasti maksaa vaivan takaisin moninkertaisesti).  Nainen voi ottaa myös "homman haltuunsa" itse ainakin nautin kun minut sidotaan kiinni ja kiusataan räjähdyspisteeseen saakka. Mutta tässä taas kumppanin tuntemus. Ja lopuksi muistutus, kaikelle kannattaa olla avoin, kaikkea kokeilla vaikkei ajatus välttämättä heti kiihottaisi, itsekin olen yllättävistä asioista (kuten alistumisesta) oppinut pitämään, vaikka aluksi ajatus oli kerrassaan outo. 

Vierailija
92/197 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 05:39"]

Minä en vieläkään oppinut oikein mitään... Mies vihjailee, että olen lahna. Silti hän joka kerta vääntää minut lähetyssaarnaajaan ja nylkyttää puoli tuntia. Siinä sitten pussailen, silittelen ja vähän voihkin. Muuta on vaikea tehdä.

Aloitetta en saa tehdä, kun miehen kyrpä ei ole valmis ja se olisi sitä ahdistavaa pakkopullaa. Mitään villiä en saa ehdottaa, mies joko järkyttyy tai nauraa päin naamaa - ikävää, koska hän sitä vaihtelua tuntuu kaipaavan ja siksi ehdottelin. Välillä kokeillaan muita asentoja pari minuuttia, mutta mies aina vääntää lähetyssaarnaajaan ja aloittaa nylkytyksen.

Ja sitten valitetaan passiivisuudesta! Samalla hän kehuu, että ohjeistan ja nautin hyvin. Siitä kuitenkin tulee vielä paskamaisempi fiilis, koska tuntuu, että hänen mielestään nautin lahnailusta täysillä.

[/quote]

Voihan tuossa muutakin tehdä kuin maata. Meillä miehen lempiasento on myös lähetyssaarnaaja koska näin pääsee imemään nännejä samalla. Minä liikutan lantiota rytmikkäästi jokaisen miehen työnnön kanssa samaan aikaan, kun lähestyn orgasmia niin lantio nousee ja pyörii aika villisti. 

Vierailija
93/197 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää luetella niin: imee erittäin hyvin ja tunteella ja on sanonut pitävänsä siitä paljon. Ottaa myös spermat suuhun ja nielee välillä. Panee joka asennossa ja tykkää kokeilla kaikkea uutta asentoakin. On myös hommassa mukana esim panemalla vastaan, eikä vaan makaa alla. Käyttää erilaisia seksileluja itseensä ja myös minuun. Ostanut pari fleshlight pimppiäkin lahjaksi, eikä ole mustasukkainen niille. Uutena on tullut, että tykkää alistumisesta ja alistamisesta, sekä vähän kokeiltu pissaleikkejäkin. Ottanut myös naisia mukaan meidän leikkeihin. Tehdään kyllä kaikkea muutakin pervoa, että tässä vain osa tästä ihanaisesta. Paras asia kyllä tässä naisessa on se , että hän rakastaa minua oikeasti ja tykkää seksistä kanssani erittäin paljon, vaikka olemme olleet yhdessä pitkään.

Vierailija
94/197 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii estoitta miehen hyväilyistä ja tuo esiin sen oman nautintonsa eikä tydy pelkästään siihen pariin edestakaiseen työntöön ja tiukkaan tuijotukseen

Vierailija
95/197 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos miehen kannalta katsotaan niin naisen pitää olla avoin, mieluiten loputtoman inspiroitunut (ei sellaista njääh-taasko-meininkiä), mukava ja innokas siinä mitä mies haluaa. Sitten se toimii hyvin. Naisen suuntaan kaiken toki pitäisi toimia myös... mutta jos mies on esim. alistuva ja nainen alistava niin silloin se toimintasuhde on aina sitten nainen->mies. Eli käyttäkää järkeä. :)

Vierailija
96/197 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tulee itselle aina äärimmäisen paha mieli. Ennen oli estoton, rohkea ja villi, ja osasin lukea tilannetta hyvin. 

Nyt olen naimisissa miehen kanssa, jolla on säikkymuna. Mikään muu ei onnistu, eikä miestä kiinnosta, kun seksi illalla sängyssä kun ollaan jo valmiiksi alasti. Jos ehdotan jotain muuta, joko sanoin tai teoin, hänellä ei seiso. Todella imartelevaa... Ei saunassa, ei suihkussa, ei sohvalla, ei missään. Ja jos siellä sängyssä ehdotan asennon vaihtoa, se ehkä onnistuu. Mutta mies varmaan itsekin pelkää lerpahtamista, joten esileikkiä meillä on max. pari minuuttia ja sitten seksiä noin viisi minuuttia ja se siitä. Mies kyllä hoitelee minut jälkeenpäin aina, mutta en enää jaksa sitäkään. 

Asiasta on puhuttu, joka johti ajoittaiseen miehen haluttomuuteen. Nyt minä olen haluton, ja pahinta on että ei se miestä näytä haittaavan? 

Joo, anteeksi avautuminen. Kaipaan niin sitä tunnetta, kun minua halutaan spontaanisti. Tai edes jotain. 

Vierailija
97/197 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100, miten pitkä suhde teillä? Ainako oli noin?

Vierailija
98/197 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet! Kertokaa lisää!

Vierailija
99/197 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahnoja ole olemassakaan.kaveri sanoi että oma muijja on lahna no tuli sit kerran kokeiltua kaverin muijaa eikä todella ollu lahna.hyppi ja vaikersi päällä ku joku vähämielinen mutta oli kuulemma munasta kiinni.kaikki akat on lahnoja jos on pienimuna.eine niistä tykkää.

Vierailija
100/197 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up