Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä tekee nainen joka TODELLA hyvä sängyssä?

Vierailija
09.11.2014 |

Millasia juttuja on tullu vastaan jotka tekee jostain naisesta oikeasti mahtvan sängyssä?

Kommentit (197)

Vierailija
101/197 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/197 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei nalkuta. Antaa miehelle tilaa olla mies eikä yritä vuolla miehestään unelmiensa veistosta.

Tämän mä sanoisin, lisäks naiseni on kokenut, mutta halukas. Ikää meillä on siinä kahta puolta neljänviiden. Mutta eihän mieskään saa olla lahna vaikka nainen olisi pantteri ;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/197 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kerralla kun vaimon kanssa sekstailtiin (pidetään ihan perusvaniljasta) ja lähetyssaarnaajassa lykkiessäni vaimo otti hellästi takapuolesa kiinni. ei juma mikä tunne. laukesin nopeasti mutta muna pysyi niin kovana että ehti vaimokin tulla.

se juttu voi olla ihan pienikin.. kosketus, nautinnon näyttäminen tms.

Vierailija
104/197 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, fyysisesti yksi itselle tärkeä asia on kyllä sen tiukkuus. En ole kovin herkkä itse, niin edes raju seksi litimärkään ja isohkoon toosaan ei yksinkertaisesti tunnu missään. Samoin huonossa suihinotossa en välttämättä näkemättä edes tiedä, seisooko mulla vai onko se löystynyt suuhun. Kiusallista minullekin ja en todellakaan haluaisi nöyryyttää siinä jos toinen yrittää parhaansa.

Mutta jotkut vaan osaa imeä, ratsastaa ja yleensäkin kiemurrella semmoisiin asentoihin, että sitä oikeaa kitkaa syntyy ja minäkin saavutan huippuni. En osaa sanoa käytettyjä tekniikoita, mutta asenne on silloin ollut leikkisä ja aktiivinen. Paras suikkari ikinä oli kyllä tyylipuhdas syväkurkutus juuria myöden syvälle nieluun. 

Vierailija
105/197 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos mies ei anna aihetta nalkuttamiseen...ja huom. olen erittäin kiltti parisuhteessa! Sitä saa mitä tilaa...tyyliin...

Vierailija
106/197 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos mies ei anna aihetta nalkuttamiseen...ja huom. olen erittäin kiltti parisuhteessa! Sitä saa mitä tilaa...tyyliin...

Vierailija
107/197 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millasia juttuja on tullu vastaan jotka tekee jostain naisesta oikeasti mahtvan sängyssä?

Sellainen nainen rakastaa ja himoitsee mulkkua. Seksuaalisuus suorastaan pursuaa hänestä.

Katse on kostean himokas, kosteat törröhuulet janoavat mulkkua imettäväkseen, pystyt nisät suorastaan kerjäävät miehen kourien leipomista, kädet ovat silkinpehmeät ja kuin luotu mulkun hierontaan, leveä perä saa mulkun seisomaan alle aikayksikön, kostea ja tiukkarihlainen tussu joka imee pallit kuiviksi kuin autiomaa ja silkinpehmeät, kiiltävät, pitkät hiukset, joista miehen on hyvä pitää kiinni takaapäin naidessa. Näistä aineksista on villikisut tehty.

Vierailija
108/197 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee muutakin kuin vain odottaa toimituksen päättymistä. Haluaa aktiivisesti tuottaa miehelle mielihyvää, eikä vain tyydy makaamaan pantavana.

Vierailija
109/197 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen ja kokeilunhaluinen, ei mikään lahna! Lisäksi lähtee mukaan kaikenlaisiin roolileikkeihin kuten koulutyttö/valtiatar-juttuihin - ja vähän kinkyihinkin. Nämähän ovat vain aikuisten leikkejä, joissa oudompienkin kiihottavien kuvioiden kautta haetaan tyydytystä:) Eikä näitä mitenkään kannata hävetä!

Vierailija
110/197 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:21"]

Onko passiivisia naisia oikeasti olemassa? Siis jotka makaavat hiljaa kuin lahnat eivätkä ole mukana seksissä mitenkään? Minä oon aatellu että ne on vain urbaani legenda.

Passiivisuuskin on vähän tulkintakysymys. Itse koen semmoisenkin passiivisena kun nainen vatkaa melaa samalla intohimolla kun minä tiskaan lautasia. Kyllä niitä oikeitakin lahnoja on vaikka kuinka paljon.

Kuulostaa tutulta, ei muuta kuin vatkaa vaan ja hymyilee vähän, ei mitään sytyttävää. Toinen vaihtoehto on sitten että makaa vaan selällään ja katselee ympärilleen, eipä kiinnosta enää yhdyntä meikäläistä. Hoidan hänet sitten sormilla tai kielellä ja sitten nukkumaan.

Vierailija
111/197 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen rakastaa ja himoitsee mulkkua. Seksuaalisuus suorastaan pursuaa hänestä.

Katse on kostean himokas, kosteat törröhuulet janoavat mulkkua imettäväkseen, pystyt nisät suorastaan kerjäävät miehen kourien leipomista, kädet ovat silkinpehmeät ja kuin luotu mulkun hierontaan, leveä perä saa mulkun seisomaan alle aikayksikön, kostea ja tiukkarihlainen tussu joka imee pallit kuiviksi kuin autiomaa ja silkinpehmeät, kiiltävät, pitkät hiukset, joista miehen on hyvä pitää kiinni takaapäin naidessa. Näistä aineksista on villikisut tehty.

Tunnistin itseni kyllä tästä kuvauksesta täysin!

Uusi hormonikierukka paikoilleen muutaman päivän kuluttua ja heti testaamaan...

Vierailija
112/197 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään "kikkoja" joilla on automaattisesti hyvä sängyssä.

Minulle nainen on hyvä sängyssä jos hän on poikkeuksellisen toiminnallinen ja omaa mielikuvitusta ja selkeästi nauttii seksistä. Kokeilee uutta. Vaihtelee asentoa. Imee munaa kesken seksin. Antaa nuolla pillua ja peppua. Hymyilee ja on innoissaan.

Ei mitään seksin jumalattaria ole olemassa. On vain naisia kenen kanssa on hauskaa harrastaa seksiä ja joista näkee että heilläkin on hauskaa.

Olen tainnut harrastaa hyvää ja hauskaa seksiä joskus tämän kaverin kanssa! Niin tutulta kuulosti!

Hän tosin unohti mainita, että kaiken tuon esiin tuomansa lisäksi nautin nuolla ja ottaa suuhun myös miehen pallit. Hieroa aluetta ennen peräaukkoa samalla, kun otan suihin ja hellästi työntää sormeni miehen peppuun, hieroa sisäkautta eturauhasta ja tuntea ja kuulla miehen kiihottuvan ja lopulta laukeavan syvälle nieluuni! Uuuhh... Niin kiimaista ja ihanaa!

Vierailija
113/197 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa persettä ja ottaa kullin syvälle kurkkuun

Vierailija
114/197 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

antaa persettä ja ottaa kullin syvälle kurkkuun

Hieman tietämättömänä kysyn, tarkoittaako perseen antaminen avaamiseksiä?

Rakastan ottaa suihin ja tuntea nielussani spermaa sylkevän kullin, mutta nautin myös peppuani naivasta kullista! Uuuhhh...

Vierailija
115/197 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on seksissä mukana sata lasissa. Näyttää haluavansa seksiä aidosti. Osoittaa nauttivansa ja näyttää mistä pitää. Huomioi että mies kiihottuu visuaalisuudesta. Mies haluaa ihailla kauneuttasi ja naisellisuuttasi ja haluaa nähdä että se mitä hän tekee saa sinut nauttimaan. Jos rakastat häntä, kerro se hänelle. Muuta ei tarvita.

Vierailija
116/197 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
117/197 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:17"]

lyhyesti pikkujuttuja mikä tekee naisesta hyvän sängyssä:

-ole tuhma julkisilla paikoilla miehellesi, jätä alusvaatteet pois alta, vilauta miehellesi kahvilassa, kaupassa, kadulla, ihan missä vain...

-lähetä miehellesi tuhmia kuvia itsestäsi kännykkään työpäivän aikana...

-leiki spermalla, levitä sitä rinnoillesi, nuole ja maistele, suihinotto tarkoittaa suihinottoa, eikä käsin runkkaamista

-miehesi naidessa sinua takaapäin, levitä peppuasi, kostuta sormesi ja leiki omalla peppureiälläsi, opettele nauttimaan anaaliseksistä, molemminpuolisesta, älä kysele, voitko työntää sormesi miehesi anaaliin vaan työnnä sinne kaksi sormea,ainakin.

-esiinny miehellesi, näytä miten teet sen yksin dildon kanssa, ime dildoa miehesi nähden

-pieni s/m henkisyys ei ole ikinä pahitteeksi, sidotuta itsesi tai sido miehesi, pieni piiskaus tai muu kevyt juttu ei vielä vaadi mahdottomia kivunsietokykyjä,

-jos yletät, ime omia nännejäsi.

-älä kysele, älä arastele, jos miehesi ei pane sinua, pane sinä miestäsi, ja jos ei tykkää ja ymmärrä nauttia, vaihda miestä

Erittäin hyvä lista, ei tartte muuta kuin löytää tuollainen mies. Tuon pituisen listan mukaan samanlaisia on varmaan yksi sadasta, muut ei sitten tykkää.

Mutta yhtähän se ap ilmeisesti tarkoittikin??

Siis häh, harvassa ovat ne miehet jotka eivät kiihoitu ylläolevista jutuista.

Vierailija
118/197 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti ,nainen joka on aloitteellinen

Vierailija
119/197 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää että miehelle visuaaliset virikkeet ovat tärkeitä. Taitava nainen esim. puristelee rintojaan seksin aikana, hieroo klitoristaan, katsoo takaa päin pannessa taaksepäin miestä silmiin. Kehuu miltä mies tuntuu jne. Lisäksi ymmärtää, että lähes kaikille miehille suuseksin saaminen on erittäin tärkeä osa monipuolista seksielämää. Siinä saa visuaalista ja fyysistä nautintoa kerrankin ilman että itse on aktiivinen toimija.

Vierailija
120/197 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suuseksiä saa yllättävän harvoin. Reilu imu, niin syvälle kuin menee ja kädellä voi antaa lisätehoa. Mikään ei ole himottavampaa kuin rajusti imevä nainen, jonka sylki leviää palleille ja napaan saakka.

Yleensä naiset pikemmin lipovat ja nuolevat kuin imevät. Miehen mulkku ei ole mikään jätskitikku, vaan se kestää kovaakin käsittelyä - ja jollei kestä, mies kyllä ilmoittaa siitä. Voin lohduttaa palstalaisia, ettievät edes kaikki alan ammattilaiset hallitse suuseksi saloja. Itse asiassa yllättävän harvalta saa kelvollisen suikkarin, sellaisen joka tuntuu takaraivossa asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme