Miehet, mitä tekee nainen joka TODELLA hyvä sängyssä?
Millasia juttuja on tullu vastaan jotka tekee jostain naisesta oikeasti mahtvan sängyssä?
Kommentit (197)
Oon sentyyppinen mies että mitä vahvemmassa tilassa suhteen täytyy olla ennen kuin nainen haluaa siinä seksiä, sitä enemmän arvosta häntä ja nautin hänen kosketuksestaan. Ero on aivan käsittämätön. Mun luennoilla on tosi kuumia urheilullisia naisia, ei nyt montaa, mutta muutamalle tulee joskus puhuttua. Jos vihjaavat olevansa kevytkenkäisiä, kiinnostus sammuu kuin kuuma hiili vesisankkoon tippuessa.
Sitten kun käydään toimeen niin sellainen luotto on tosi seksikästä, että ei tarvi näytellä itsevarmaa, vaan ottaa täysillä tasa-arvoisen roolin. Esim. näin tekeminen on mielettömän kuumaa: katsoo silmiin, laittaa rauhassa käden mun rinnalle, sanoo: "mä haluaisin tehdä tällasen jutun" hymyilee lisää ja tekee mitä ikinä haluaa ja mä nautin siit.
Osaa molemmat roolit seksin aikana; viedä ja seurata. Molemmat asenteella, eli "istu alas ;)... ja laita kädet tähän ja tee näin" ja sitten myös "mmh, aah, huh..." ja kun kääntelen häntä miten haluan, seuraa rauhassa esimerkkiä, tekee olonsa mukavaksi, sulkee silmänsä ja alkaa nauttia siitä mitä seuraavaksi tehdään.
Tosi paljon seksikkäitä asioita tapahtuu myös ennen kiihoittumista. Jos esim ollaan oltu töissä tai luennoilla tai kirjastossa nautittu elämästä ja seurustelusta jne, ja sitten nainen sanookin seuraavana naama pokerina, hiljaisella painavalla äänellä vain mun kuullen että "mä haluun että sä luet mua" tjms joka liittyy päivän tekemisiin, se on aivan helvetin älykästä ja seksikästä yhtä aikaa.
Joo mie en välitä mistää likasesta tai rahvaasta, elä ikinä sano sitä "römpsäksi" voi helvetti. Eläkä puhu nasauttelusta tai imuttelusta tai läiskäyttelystä, sano "rakastella" ku tuntuu siltä, ja "ottaa" ku tuntuu tältä. Tai joku älykäs mu sana joka toimii eikä oo halpa.
Takaisin aiheeseen. Varmaan makuasia, mutta kieltä on vaikea käyttää liikaa kunhan sen tekee tyylillä. Ei niinku vettä juova koira tai hullu vuohi. Kyllä niinku intohimoinen rakastaja joka ei saa tarpeekseen sun mausta, koski se sit suuta, korvia, kaulaa, tai kyrpää. Vähän ois kumma jos jotain muuta nuolee hirveesti, niinku vaikka käsivartta. En kyl silti panis pahakseni.
Ihale mun kehoa sun huulilla ja käsillä... ja kasvoilla. Meh, ehkä tääkin on makuasia. Mun keho on nimittäin aika jees. Tyyliin voit kosketella huulilla rintaa ja niskaa tai kämmeniä, ja sitten silittää mitä tahansa kohtaa mun iholta sun kasvoilla. Se on aika kuumaa ja hidasta, jos on sillä tuulella.
Anna yhtä paljon ku saat. Monet naiset puhuu tasa-arvosta mutta käytös on paljon muuta. Näe yhtä paljon vaivaa suhteessa ja seksissä. Tätä ei voi ylikorostaa, ainakaan mun kohdalla. On varmaan niitäki miehiä jotka maksaa ja tekee työt ja kerran kolmesta panosta nauttii suihinotosta. Mä en oo niitä miehiä. Seksielämän pitää olla tasapainossa.
Oon #46, jatkan vielä kun ideoita pukkaa.
Varmaan melkein kaikki miehet tykkää suihinottamisesta. Nainen, sun asenne siihen on tosi tärkeä. Osoita että haluat tyydyttää sun miestä epäitsekkäästi, se on mielettömän kuumaa. Parhaimmillaan seksi on sellasta että molemmat haluaa antaa ja vuorollaan osaa nauttia.
Ota selvää mistä sun mies tykkää, mitä suurimmalla todennäkösyyellä se tykkää sun kielestä ja siitä että otat sen syvälle. Se on aika kuumaa jos sä sanot että "haluaisin totutella ottaa sut syvälle suuhun niin että refleksit ei laittais vastaan", ja sitten ehdotat harjoittelua. En nyt tarkoita tässä syväkurkkua (deepthroat), se on aika haastava manööveri. Tosin sekin aivan varmasti kiihoittaa sun miestä.
Kokeile tällasta temppua. Ota kuppi kuumaa teetä, joka on silti juotavan kuumaa. Ota sitä suun täydeltä ja pidä siinä hetki ennen ku nielaset. Ota uus suullinen ja pidä vielä hetki, ja sun huulet ja kieli on paljon normaalia kuumempia. Nyt ota suihin, ja sun mies aivan takuulla huomaa eron ja tykkää siitä. Lyödään vetoa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:21"]
Onko passiivisia naisia oikeasti olemassa? Siis jotka makaavat hiljaa kuin lahnat eivätkä ole mukana seksissä mitenkään? Minä oon aatellu että ne on vain urbaani legenda.
[/quote]
Passiivisuuskin on vähän tulkintakysymys. Itse koen semmoisenkin passiivisena kun nainen vatkaa melaa samalla intohimolla kun minä tiskaan lautasia. Kyllä niitä oikeitakin lahnoja on vaikka kuinka paljon.
[/quote]
En vaan voi lopettaa nauramista :'D
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:51"]
Varmaan melkein kaikki miehet tykkää suihinottamisesta. Nainen, sun asenne siihen on tosi tärkeä. Osoita että haluat tyydyttää sun miestä epäitsekkäästi, se on mielettömän kuumaa. Parhaimmillaan seksi on sellasta että molemmat haluaa antaa ja vuorollaan osaa nauttia.
Ota selvää mistä sun mies tykkää, mitä suurimmalla todennäkösyyellä se tykkää sun kielestä ja siitä että otat sen syvälle. Se on aika kuumaa jos sä sanot että "haluaisin totutella ottaa sut syvälle suuhun niin että refleksit ei laittais vastaan", ja sitten ehdotat harjoittelua. En nyt tarkoita tässä syväkurkkua (deepthroat), se on aika haastava manööveri. Tosin sekin aivan varmasti kiihoittaa sun miestä.
Kokeile tällasta temppua. Ota kuppi kuumaa teetä, joka on silti juotavan kuumaa. Ota sitä suun täydeltä ja pidä siinä hetki ennen ku nielaset. Ota uus suullinen ja pidä vielä hetki, ja sun huulet ja kieli on paljon normaalia kuumempia. Nyt ota suihin, ja sun mies aivan takuulla huomaa eron ja tykkää siitä. Lyödään vetoa.
[/quote]
Oot niin se jäbä joka kirjottaa sitä blogia!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:51"]
[/quote]
Oot niin se jäbä joka kirjottaa sitä blogia!
[/quote]
Totaa... mitä blogia? ;)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:21"]
Onko passiivisia naisia oikeasti olemassa? Siis jotka makaavat hiljaa kuin lahnat eivätkä ole mukana seksissä mitenkään? Minä oon aatellu että ne on vain urbaani legenda.
[/quote]
Siis näitähän on aivan helvetisti tietäisitpä vaan
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:32"]
Minusta parisuhteessa se joka haluaa seksiin muutoksia voisi olla aloitteentekijä. Jos mies toivoo naiselta jotain niin voisi sanoa sen ääneen. Vaikea naisen muuten tietää minkälainen pitäisi olla. Jos ei sano mitään, voidaan päätellä että on tyytyväinen asioiden tilaan.
[/quote]
Ei toimi. Jos sanon vaimolle, mitä haluan, niin hän pahoittaa mielensä, koska "on riittämätön" ja "on tehnyt väärin" ym. Ei vaimolle vain voi sanoa, mitä haluaa. Ei vain voi. Parempi olla hiljaa ja kärsiä paskasta seksistä. Siitä tulee kollektiivisesti vähemmän mielipahaa, vaikka se onkin itselle tragedia.
[/quote]
Miksi tämä sai alapeukut? Tämä on niin totta.
M38
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:06"]
No onhan tämä ketju nyt aika osuva kuvaus siitä arjen seksielämästä....
Vaimo: Minkälaisia juttuja sinä haluaisit kokeilla, jotta seksielämä hiukan piristyisi?
Mies: Noh.. öö ..no...
Vaimo: Kerro vain, olisiko jotain juttuja mitä toivoisit että tekisin sinulle? Tai haluaisit tehdä toisin?
Mies: Noh, ööööö, no ehkä..öö voisit.. öö.. emmätiiä...
....
Mies: Vittu mikä lahna se Terttu muuten oli!!
[/quote]
Tai näin:
n: ootko tyytyväinen meidän seksielämään
m: ..oon joo
n: onko totain mitä voitais tehdö toisin
m: ei kyllä mä olen ihan happy...
n: ihan oikeesti kerro vaan
m: no musta olis kiva joskus että sä vähän enemmän ***** (sijoita toiveesi tähän)
n: MÄ TEEN SIIS AINA KAIKEN IHAN VÄÄRIN!!
ja siiten meneekin hetki vakuutellessa että kyllä meillä kivaa on.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:32"]
Minusta parisuhteessa se joka haluaa seksiin muutoksia voisi olla aloitteentekijä. Jos mies toivoo naiselta jotain niin voisi sanoa sen ääneen. Vaikea naisen muuten tietää minkälainen pitäisi olla. Jos ei sano mitään, voidaan päätellä että on tyytyväinen asioiden tilaan.
[/quote]
Ei toimi. Jos sanon vaimolle, mitä haluan, niin hän pahoittaa mielensä, koska "on riittämätön" ja "on tehnyt väärin" ym. Ei vaimolle vain voi sanoa, mitä haluaa. Ei vain voi. Parempi olla hiljaa ja kärsiä paskasta seksistä. Siitä tulee kollektiivisesti vähemmän mielipahaa, vaikka se onkin itselle tragedia.
[/quote]
Miksi tämä sai alapeukut? Tämä on niin totta.
M38
[/quote]
Samat kokemukset. Kyllähän monessa ketjussa on ohjeena, että naiselle pitää antaa tilaa ja aikaa löytää sisäinen tiikerinsä. Itse olen laskentatavasta riippuen yrittänyt 4-10 kertaa käydä "kehityskeskusteluja", huonoin tuloksin. Karkea jakauma,
- 1/3 aihe käsiteltiin muodollisesti. Hyvä kun otit asian puheeksi, panostetaan suhteeseen/seksiin, mutta se vaatii hyvää aikaa ja hetkeä/energiaa tulevaisuudessa
- 1/3 tuli täystyrmäys epämiellyttävän asian puheeksi ottamisesta ja nainen pahoitti mielensä viikoksi/viikoiksi
- 1/3 oli lyhytaikainen (ei sitten nähtävästi sydämestä tullut) yritys parantaa suhdetta petipuolella ja muutaman viikon/kuukauden jälkeen päädyttiin normitilanteeseen
lyhyesti pikkujuttuja mikä tekee naisesta hyvän sängyssä:
-ole tuhma julkisilla paikoilla miehellesi, jätä alusvaatteet pois alta, vilauta miehellesi kahvilassa, kaupassa, kadulla, ihan missä vain...
-lähetä miehellesi tuhmia kuvia itsestäsi kännykkään työpäivän aikana...
-leiki spermalla, levitä sitä rinnoillesi, nuole ja maistele, suihinotto tarkoittaa suihinottoa, eikä käsin runkkaamista
-miehesi naidessa sinua takaapäin, levitä peppuasi, kostuta sormesi ja leiki omalla peppureiälläsi, opettele nauttimaan anaaliseksistä, molemminpuolisesta, älä kysele, voitko työntää sormesi miehesi anaaliin vaan työnnä sinne kaksi sormea,ainakin.
-esiinny miehellesi, näytä miten teet sen yksin dildon kanssa, ime dildoa miehesi nähden
-pieni s/m henkisyys ei ole ikinä pahitteeksi, sidotuta itsesi tai sido miehesi, pieni piiskaus tai muu kevyt juttu ei vielä vaadi mahdottomia kivunsietokykyjä,
-jos yletät, ime omia nännejäsi.
-älä kysele, älä arastele, jos miehesi ei pane sinua, pane sinä miestäsi, ja jos ei tykkää ja ymmärrä nauttia, vaihda miestä
Ylläoleva viesti: tyrmään kohdat 1, 2, 3, 4, 6 ja 7, mulla menis mielenkiinto kun nainen tekis tuollaista. Varsinkin persreikäkohta, wtf?! Hyi helvetti! :D
noni tulihan niitä vastauksia! Lisäkysymys heräs vielä:
Jos nyt ei puhuta tyttöystävistä pelkästään niin millaset jutut naisessa tai sen tekemisissä saa teidät haluamaan naista? Millaista tarkoitatte olemalla tuhma arkipäiväsissä tilanteissä?
Miten voisin päästä estoistani? Oltu 16v yhdessä, olen hoikka mutta selluliittinen :( tissit olemattomat, roikkuvat läpät. Olen niin estoinen oman mieheni edessä, että ärsyttää >:E Tykkäisin esim. Stripata siten, etyä riisuisin viettelevästi vaate kerrallaan ja mies katselisi. Minulla on vain korvien välissä kokoajan tunne että näytän NIIN naurettavalta hyllyvältä luurangolta olemattomine tisseineni:( miten päästä tästä?
Ottaa suihin pyytämättä tai jopa pyytää nuolemaan ja naimaan persettään
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:51"]
Luulin että miehillä olis montakin vinkkiä ja olin ihan into pinkeenä tulossa tänne niitä kuulemaan:(
[/quote]
Minä voisin neuvoa ihan käistä pitäin, mutten kaikille yhtaikaa :)
Laitakaapa jono pystyyn niin laitetaan generaattori pyörimään. -- Oikeasti __ se on yksilöllistä ja keinoja tapoja ja tyylejä paljon. Visuaalisuus on miehille yleisimmin tärkeää, joskus suun käyttö tärkeää tai muunlainen kosketus.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 20:18"]
Ottaa suihin pyytämättä tai jopa pyytää nuolemaan ja naimaan persettään
[/quote]
Tässä on erittäin hyvin kiteytettynä kaikki oleellinen.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:17"]
lyhyesti pikkujuttuja mikä tekee naisesta hyvän sängyssä:
-ole tuhma julkisilla paikoilla miehellesi, jätä alusvaatteet pois alta, vilauta miehellesi kahvilassa, kaupassa, kadulla, ihan missä vain...
-lähetä miehellesi tuhmia kuvia itsestäsi kännykkään työpäivän aikana...
-leiki spermalla, levitä sitä rinnoillesi, nuole ja maistele, suihinotto tarkoittaa suihinottoa, eikä käsin runkkaamista
-miehesi naidessa sinua takaapäin, levitä peppuasi, kostuta sormesi ja leiki omalla peppureiälläsi, opettele nauttimaan anaaliseksistä, molemminpuolisesta, älä kysele, voitko työntää sormesi miehesi anaaliin vaan työnnä sinne kaksi sormea,ainakin.
-esiinny miehellesi, näytä miten teet sen yksin dildon kanssa, ime dildoa miehesi nähden
-pieni s/m henkisyys ei ole ikinä pahitteeksi, sidotuta itsesi tai sido miehesi, pieni piiskaus tai muu kevyt juttu ei vielä vaadi mahdottomia kivunsietokykyjä,
-jos yletät, ime omia nännejäsi.
-älä kysele, älä arastele, jos miehesi ei pane sinua, pane sinä miestäsi, ja jos ei tykkää ja ymmärrä nauttia, vaihda miestä
[/quote]
Erittäin hyvä lista, ei tartte muuta kuin löytää tuollainen mies. Tuon pituisen listan mukaan samanlaisia on varmaan yksi sadasta, muut ei sitten tykkää.
Mutta yhtähän se ap ilmeisesti tarkoittikin??
Uskaltaa kertoa mitä itse haluaa, ja mistä tykkää. Enkä usko että monikaan mies pahastuu, jos oma nainen tuo toisen naisen mukanaan :)
Minä en vieläkään oppinut oikein mitään... Mies vihjailee, että olen lahna. Silti hän joka kerta vääntää minut lähetyssaarnaajaan ja nylkyttää puoli tuntia. Siinä sitten pussailen, silittelen ja vähän voihkin. Muuta on vaikea tehdä.
Aloitetta en saa tehdä, kun miehen kyrpä ei ole valmis ja se olisi sitä ahdistavaa pakkopullaa. Mitään villiä en saa ehdottaa, mies joko järkyttyy tai nauraa päin naamaa - ikävää, koska hän sitä vaihtelua tuntuu kaipaavan ja siksi ehdottelin. Välillä kokeillaan muita asentoja pari minuuttia, mutta mies aina vääntää lähetyssaarnaajaan ja aloittaa nylkytyksen.
Ja sitten valitetaan passiivisuudesta! Samalla hän kehuu, että ohjeistan ja nautin hyvin. Siitä kuitenkin tulee vielä paskamaisempi fiilis, koska tuntuu, että hänen mielestään nautin lahnailusta täysillä.
kyllä miehistäkin löytyy sellaisia lahnoja että niiden kanssa seksi on ihan turhaa. Just näitä jotka järkyttyy jos naisella yhtäkkiä on stay-upit tai haluaa takaapäin lähetyssaarnaajan sijaan.