Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä tekee nainen joka TODELLA hyvä sängyssä?

Vierailija
09.11.2014 |

Millasia juttuja on tullu vastaan jotka tekee jostain naisesta oikeasti mahtvan sängyssä?

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei av:n miehillä taida olla omakohtaista kokemusta naisista, tai ei ainakaan sängyssä.

Vierailija
2/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:30"]

Ei av:n miehillä taida olla omakohtaista kokemusta naisista, tai ei ainakaan sängyssä.

[/quote]

Ihan vilpittömästi kysyn, onko sulla paha olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa juoda arkisin kännejä ja ylipäätään ei nalkuta. Antaa miehelle tilaa olla mies eikä yritä vuolla miehestään unelmiensa veistosta.

Silloin seksikin sujuu, kuin unelma. Nää on psykologisia juttuja. Ei niinkään fyysisiä akrobatiaan liittyviä.

-Mark-

Vierailija
4/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään "kikkoja" joilla on automaattisesti hyvä sängyssä.

Minulle nainen on hyvä sängyssä jos hän on poikkeuksellisen toiminnallinen ja omaa mielikuvitusta ja selkeästi nauttii seksistä. Kokeilee uutta. Vaihtelee asentoa. Imee munaa kesken seksin. Antaa nuolla pillua ja peppua. Hymyilee ja on innoissaan.

Ei mitään seksin jumalattaria ole olemassa. On vain naisia kenen kanssa on hauskaa harrastaa seksiä ja joista näkee että heilläkin on hauskaa.

Vierailija
5/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii

Vierailija
6/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nauttii erityisesti siitä että minä nautin. Saan useamman orgasmin peräkkäin. 

Vierailija
7/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että miehillä olis montakin vinkkiä ja olin ihan into pinkeenä tulossa tänne niitä kuulemaan:(

Vierailija
8/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulisin mielelläni vinkkejä. Haluaisin omaan seksielämään vähän villimpää menoa mutta en kehtaa ehdottaa. Pelkään että mies ei tykkääkään tai nolostuu jotenkin. Olis esim kiva pukeutua johonkin seksikkäisiin asuihin mutta mua ujostuttaa.. Nautin kyllä seksistä tosi paljon ja olen mukana aina kun mies keksii jotain. ohis

Vierailija
9/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä se taitaa olla niin, että riippuu ihan miehestä! Jotkut tykkäävät vaihtelevasta, kiihkeästä seksistä, toiset taas sellaisesta tutusta ja turvallisesta, sellaisesta että ei tule mitään yllätysmomentteja. Toiset saa kicksejä peppuseksistä, toiset munan imuttelusta, toiset taas piiskasta, toiset alistamisesta. Sen mitä olen miehistä oppinut, on se että seksuaalinen repertuaari on aika laaja.

Vierailija
10/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottelee miestä

Vierailija
11/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa suihin ja lukee samalla ääneen jotain moraalifilosofian teosta.

Vierailija
12/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on useampi kumppani kehunut hyväksi. Olen aloitteellinen, avarakatseinen, heittäydyn tilanteeseen täysillä, annan nautintoni näkyä ja kuulua. Sellaista ei myöskään ole kukaan mies vielä ehdottanut jolle olisin nyrpistellyt tai josta olisin kieltäytynyt.

Vierailija
13/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tämä ketju nyt aika osuva kuvaus siitä arjen seksielämästä....

Vaimo: Minkälaisia juttuja sinä haluaisit kokeilla, jotta seksielämä hiukan piristyisi?

Mies: Noh.. öö ..no... 

Vaimo: Kerro vain, olisiko jotain juttuja mitä toivoisit että tekisin sinulle? Tai haluaisit tehdä toisin?

Mies: Noh, ööööö, no ehkä..öö voisit.. öö.. emmätiiä...

Vaimo: Eikö tule mitään ehdotuksia mieleen?

Mies: no ööh, ei oikein...öö.. ehkä voisit... ööh, ottaa vaikka suihin.

Vaimo: Ok, kokeillaan joskus. :)

Vuoden päästä, eron jälkeen:

Mies: Vittu mikä lahna se Terttu muuten oli!!

Vierailija
14/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lahna. Nauttii ja on mukana täysillä. On villi.

Vierailija
15/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ollut aloitteellinen ja kokeileva ja kaikkea mahdollista ennen. Nykyisin on tullut väsy.. avioseksiä sanan varsinaisessa merkityksessä. Miten saiskin uutta puhtia vaniljaseksiin. Orkku kyllä tulee molemmille mutta vois olla vaikka kirsikka siihen kermavaahdon päälle.

Vierailija
16/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee pyllyä

Vierailija
17/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:55"] Haluaisin omaan seksielämään vähän villimpää menoa mutta en kehtaa ehdottaa.
[/quote]
Hyvä nainen sängyssä kehtaa ehdottaa. t Mies.

Vierailija
18/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:30"]

[/quote]

Ihan vilpittömästi kysyn, onko sulla paha olla?

[/quote]Ei ole, kiitos kysymästä! :) Tai ihan vähän alkoi ällöttämään, kun söin liikaa lasten isänpäiväksi leipomia herkkuja, mutta välillä voi herkutella ihan hyvällä omallatunnolla. Pitäisikö mun tehdä nyt kohtelias vastakysymys, että onko sinulla paha olla? Ei sun tarvitse vastata jos et halua, en oikeastaan ole vastauksestasi edes kinnostunut. :)

Vierailija
19/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se menee niin että jos nainen nauttii ja on aktiivisesti mukana hommassa, niin silloin minäkin nautin. Jos huomaan että nainen on innoissaan minusta, niin se innostaa minua entisestään. Mieltymysten pitää myös olla jossain määrin samanlaiset. Minä haluan edetä hitaasti, ja jos nainen haluaa pelkkää rynkytystä, niin en saa siitä hirveästi irti. Näitäkin naisia on olemassa.

Paras seksikerta oli semmoinen kun himo oli molemminpuolista ja kumpikin halusi tuottaa toiselle nautintoa. Passiiviset naiset jotka eivät tunnu reagoivan mihinkään ovat kaikkein tylsimpiä. Voi olla että minun mieltymykseni ovat poikkeuksellisia, mutta minä en pidä hirveän rajusta meiningistä. Eikä niitä asentojakaan tarvitse ihan koko ajan vaihtaa.

Lyhyesti: tekniikka ja itsevarmuus ovat hyvä asia, mutta tärkein on intohimo ja tunne.

Vierailija
20/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ostin korsetin ja sukkanauhat ja sukat ja puin ylleni. Poikaystävä järkyttyi ihan hirveästi. Oli muutenkin tosi mustasukkainen ja yritti määräillä mitä saan vaatteita saan pitää yms. On jäänyt vähän traumat, vaikka tuosta on aikaa vaikka kuinka.