Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä tekee nainen joka TODELLA hyvä sängyssä?

Vierailija
09.11.2014 |

Millasia juttuja on tullu vastaan jotka tekee jostain naisesta oikeasti mahtvan sängyssä?

Kommentit (197)

Vierailija
21/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko passiivisia naisia oikeasti olemassa? Siis jotka makaavat hiljaa kuin lahnat eivätkä ole mukana seksissä mitenkään? Minä oon aatellu että ne on vain urbaani legenda. 

Vierailija
22/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:21"]

Onko passiivisia naisia oikeasti olemassa? Siis jotka makaavat hiljaa kuin lahnat eivätkä ole mukana seksissä mitenkään? Minä oon aatellu että ne on vain urbaani legenda. 

[/quote]

Passiivisuuskin on vähän tulkintakysymys. Itse koen semmoisenkin passiivisena kun nainen vatkaa melaa samalla intohimolla kun minä tiskaan lautasia. Kyllä niitä oikeitakin lahnoja on vaikka kuinka paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas naiset vastaamassa. Eikö täältä nyt ketjuja löydy, missä voi olla suuna päänä? JOKAISESSA miehille suunnatussa ketjussa täällä äänessä on pääasiassa naiset. "Mulle ovat miehet sanoneet..."! just joo! Kaikkeahan sitä sanotaan, että saisi uudemmankin kerran.

Vierailija
24/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:26"]

lämmittelee mua ottamalla suihin, sitten pyllistää jotta voin puikata anaaliin, sen jälkeen ottaa munan suuhun ja nielee lastin. Tässä teille oppeja ämmät!

[/quote]

Kunhan nyt ensin pääsisit vaikka pussailemaan jonkun kanssa, jonne.

Vierailija
25/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:21"]Onko passiivisia naisia oikeasti olemassa? Siis jotka makaavat hiljaa kuin lahnat eivätkä ole mukana seksissä mitenkään? Minä oon aatellu että ne on vain urbaani legenda. 
[/quote]
On näitä tullut välillä vastaan. Ei tosiaan mitenkään hurmoksellista seksiä.

Vierailija
26/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä yritän pukeutua johonkin seksikkääseen asuun tai edes keikistellä uusissa rintsikoissa miehen edessä, mutta lähes poikkeuksetta seksistä ei tule silloin mitään, kun mies menee ihan paniikkiin. Käy vähän itsetunnon päälle. Pakko vaan odottaa ja vihjailla, että saisi seksiä, ettei mies ja sen herkkä muna hermostu.

Nyt on niin vaniljaista, että ahdistaa.

Vierailija
27/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parisuhteessa se joka haluaa seksiin muutoksia voisi olla aloitteentekijä. Jos mies toivoo naiselta jotain niin voisi sanoa sen ääneen. Vaikea naisen muuten tietää minkälainen pitäisi olla. Jos ei sano mitään, voidaan päätellä että on tyytyväinen asioiden tilaan.

Vierailija
28/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:31"]

Aina välillä yritän pukeutua johonkin seksikkääseen asuun tai edes keikistellä uusissa rintsikoissa miehen edessä, mutta lähes poikkeuksetta seksistä ei tule silloin mitään, kun mies menee ihan paniikkiin. Käy vähän itsetunnon päälle. Pakko vaan odottaa ja vihjailla, että saisi seksiä, ettei mies ja sen herkkä muna hermostu.

[/quote]

Ongelma tuossa tilanteessa on se, että kun olet oikein varta vasten laittanut seksikkäät vaatteet, niin mies on ikään kuin pakotettu nauttimaan. Se tekee tilanteesta hieman mekaanista pakkopullaa. Jos sinun seksikkäät alusvaatteet paljastuu vahingossa, niin reaktio voi olla erilainen.

Vierailija
29/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:31"]

[/quote]

Ongelma tuossa tilanteessa on se, että kun olet oikein varta vasten laittanut seksikkäät vaatteet, niin mies on ikään kuin pakotettu nauttimaan. Se tekee tilanteesta hieman mekaanista pakkopullaa. Jos sinun seksikkäät alusvaatteet paljastuu vahingossa, niin reaktio voi olla erilainen.

[/quote]

Juuri tuo on syy miksi minäkään en uskalla asuja laittaa. Ohis

Vierailija
30/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miehet lisää mielipiteitä tästä asiasta!

Vierailija
31/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:32"]

Minusta parisuhteessa se joka haluaa seksiin muutoksia voisi olla aloitteentekijä. Jos mies toivoo naiselta jotain niin voisi sanoa sen ääneen. Vaikea naisen muuten tietää minkälainen pitäisi olla. Jos ei sano mitään, voidaan päätellä että on tyytyväinen asioiden tilaan.

[/quote]

Ei toimi. Jos sanon vaimolle, mitä haluan, niin hän pahoittaa mielensä, koska "on riittämätön" ja "on tehnyt väärin" ym. Ei vaimolle vain voi sanoa, mitä haluaa. Ei vain voi. Parempi olla hiljaa ja kärsiä paskasta seksistä. Siitä tulee kollektiivisesti vähemmän mielipahaa, vaikka se onkin itselle tragedia.

Vierailija
33/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokujo sanoikin, tärkeintä on se, että nainen on itse täysillä mukana ja himoitsee tehdäsitä, mitä tekee.

Vaimoni on nyt raskaana jostainsuusta innostunut suihinotostaja ai että se tuntuu niin ihanalta...ihan eriltä kuinsilloin, kun teki sitä vain minun mieliksi.

Eipä sekään haittaa, vaikkei vaimo hinkkaisi ja pomppisi kuin rodeossa, kunhan näkee, että se nauttii. Ihan mielelläni minä hoidansen nylkytyspuolen ja annan vaan vaimon nauttia ja hiplailla itseään. Että sikäli en ymmärrä näitä lahnavalituksia. Ei siinä miehen alla nyt niin hirveesti ees pysty liikkumaan. Eikäsiitä tosiaankaan tarvitse tehdä mitään jumppanumeroa.  

-laphilainen

Vierailija
34/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
36/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:51"]

Kertokaa miehet lisää mielipiteitä tästä asiasta!

[/quote]

Mitä tässä voi enää kertoa, kun saa vain alapeukkuja. Ette halua hyväksyä sitä tosiasiaa ettei mies tykkää siitä että nainen kesyttää miehen. Mies tarvitsee omaa aikaa ja haluaa silloin tällöin ( pari kertaa viikossa) juoda kaljaa kunnolla.

Pelkästään tämä vaikuttaa naiseen sängyssä voitokkaasti.

-Mark-

Vierailija
37/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen haluaa että mies tekee kotitöitä, kehuu vaimoaan ja huolehtii ulkonäöstään. Mies haluaa olla rauhassa ja juoda kaljaa. Hyvin menee. :D

Vierailija
38/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nukkuu. Menkää jo nukkumaan.

Vierailija
39/197 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
40/197 |