Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukulaiset kaveeraa miehen exän kanssa

Vierailija
09.11.2014 |

Onko kuinka tavallista, että eron jälkeen pidetään tiivistä yhteyttä oman lapsen/sisaren ex-kumppaniin? Mua hieman ihmetyttää se, että mieheni vanhemmat edelleen soittelevat miehen exälle, kutsuvat kylään jne. Miehen sisko on lähdössä samaisen exän kanssa reissuun ja keskustelevat siskon FB-seinällä asiasta niin että se näkyy minulle. Miehen sukulaiset ovat minullekin aina olleet supermukavia. Ei kuitenkaan tunnu kivalta kuulla anopilta kahvipöydässä pitkää selostusta miehen exän kuulumisia jne. Jos ovatkin tekemisissä niin onko liikaa pyydetty että se tapahtuisi ilman että minun tarvitsee tietää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää varmasti, mutta ei miehesi perhe eronnut tästä exästä vaan ainoastaan miehesi teki niin.

Vierailija
2/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen entisen anoppini kanssa edelleen ystäviä. En eronnut hänestä vaan hänen pojastaan. Onhan hän edelleen lapseni rakas isoäitikin.

Miksi sinä olet noin epävarma asemastasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Minusta olisi kuitenkin korrektia hoitaa kyseistä ihmissuhdetta muualla kuin minun silmieni edessä.

Vierailija
4/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 siis oli ap. 3:lle: ehkä sitten olen vaan epävarma. En missään olosuhteissa koe että ex olisi "luikertelemassa" takaisin mieheni elämään mutta en myöskään haluaisi kuulla hänestä koko ajan mieheni sukulaisilta.

ap

Vierailija
5/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ei kai varsinaisesti ole sinun silmien edessä, elleivät sinun seinällä keskustele.

Vierailija
6/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä voi alkaa määrätä kenen kanssa miehen sukulaiset kaveeraa! Voi hyvää päivää sentään!

Vierailija
7/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä pyytää miestäs sanomaan vanhemmille, että sua harmittaa kuulla kahvipöydässä exän kuulumisia

Vierailija
8/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:06"]Tiedän. Minusta olisi kuitenkin korrektia hoitaa kyseistä ihmissuhdetta muualla kuin minun silmieni edessä.
[/quote]

ja mikä huuto tulis kun miehen sukulaiset kaveeraa miehen exän kanssa selkäsi takana :D ole iloinen avoimuudesta, ainakin tiedöt missä mennään

Vierailija
9/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin juuri lasten kanssa moikkaamassa lasteni vaaria, isänpäivän kunniaksi. Siellä sattui olemaan myös exän sisko perheineen. Minusta tässä ei ollut mitään outoa. Pyydän exän vanhemmat ja siskon myös lasten synttäreille, sisko on toisen lapsen kummi. Näemme ihan kolme kertaa vuodessa, äitien- ja isönpäivänä sekä näinä synttäreinä siskon kanssa. Ex-appivanhempian hieman useammin. Emme puhu silloin exästä tai hänen vaimostaan. Minulla on myös uusi mies, eli en haikaile exää. Haluan, että suhteet säilyvät jollain tasolla miehen sukulaisiin.

Vierailija
10/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:06"]

Tiedän. Minusta olisi kuitenkin korrektia hoitaa kyseistä ihmissuhdetta muualla kuin minun silmieni edessä.

[/quote]

Meillä miniä nro kaksi on kuin sinä. Siksi hänen ollessaan kyläilemässä puhumme niin vähän kuin mahdollista. Mies pyytää usein anteeksi ja siirtyy toiseen huoneeseen puhelimeen ja minä keskityn huokailemaan. Miniä nro ykkösen tullessa käymään nauretaan sille, miten joku saakin muut ihmiset niin lukkoon, ettei kanssaan haluta olla.

Vierailija
11/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exällä lapsia miehesi kanssa? Useimmiten näin on ja siksi suhdettaeron jälkeen halutaan pitää yllä. On kyse sukulais- ja perhesuhteista.

Olisit ottanut puolison jolla ei ole exiä. Sinun ei auta kuin sietää tilanne johon itsesi olet saattanut.

Otapa närästykseen vähän Samarinia.

Vierailija
12/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun  ottaa muiden jämät. Sulla ei vissiin ole minkäänlaista itsetuntoa?

Vierailija
13/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 no ei mutta kun miehen sisko on kaverini, keskustelut näkyvät minulle. Jostain syystä vaan jotenkin nyppii. Ehkä taustalla painaa vanha juttu: suhteemme alkuaikoina, noin vuoden seurustelun jälkeen ex ja minut oli kerran kutsuttu molemmat samoihin juhliin. Ex ilmoitti ettei halua minua sinne, joten minä sitten jätin juhlat väliin, vaikka en olisi halunnut. En vaan halunnut järjestää tilaisuudessa mitään kohtausta. Tämän jälkeen ollut vaikea suhtautua exään täysin neutraalisti ja aina kun kuulen hänestä, tämä taannoinen episodi nousee mieleen.

ap

Vierailija
14/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:06"]

[/quote]

Eli sinun edessä pitäisi kaikkien olla varpaillaan ja tuppisuina, ettei vain loukata sinun heikkoa itsetuntoa, koska miehesi on pannut joskus jotain muuta naista ennen sinua.

Jotenkin ihan käsittämätöntä. Mieheni kävi minut jopa esittelemässä entisen avokkinsa äidille. Oli ystävystynyt hyvin entiseen anoppiin ja ex-anoppi pyysi meidät kahville ja oli aivan ihana ihminen. Myös miehen exä on tosi kiva ja häntä ei onneksi haitannut, että hänen äitinsä oli hyvissä väleissä mieheni kanssa. Nyt on ex-anoppi kylläkin kuollut. 

En voi ymmärtää ihmisiä, jotka ovat noin mustasukkaisia

Vierailija
15/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:09"]

No et sinä voi alkaa määrätä kenen kanssa miehen sukulaiset kaveeraa! Voi hyvää päivää sentään!

[/quote]

Ja varsinkaan, kenen kanssa miehen sisko lähtee lomalle :D

Voi noita hirmutanttoja, kun he haluavat hallita kaiken

Vierailija
16/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:08"]

4 siis oli ap. 3:lle: ehkä sitten olen vaan epävarma. En missään olosuhteissa koe että ex olisi "luikertelemassa" takaisin mieheni elämään mutta en myöskään haluaisi kuulla hänestä koko ajan mieheni sukulaisilta. ap

[/quote]

Ihminen se on siinä missä naapurin Liisakin. Mitä sitten. 

Vierailija
17/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: kukaan ei tiedä näistä ajatuksista enkä todellakaan sano, että exän ja miesteni sukulaisten suhteet kuuluisivat minulle millään tavalla. Se ei muuta sitä, että asia jotenkin häiritsee.

Ja mitä tulee "toisten jämiin" tyytymisestä, minä henk koht en 35 + iässä välttämättä haluaisi itseni ikäistä miestä, jolla ei ole yhtään exää..

Vierailija
18/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:15"]

6 no ei mutta kun miehen sisko on kaverini, keskustelut näkyvät minulle. Jostain syystä vaan jotenkin nyppii. Ehkä taustalla painaa vanha juttu: suhteemme alkuaikoina, noin vuoden seurustelun jälkeen ex ja minut oli kerran kutsuttu molemmat samoihin juhliin. Ex ilmoitti ettei halua minua sinne, joten minä sitten jätin juhlat väliin, vaikka en olisi halunnut. En vaan halunnut järjestää tilaisuudessa mitään kohtausta. Tämän jälkeen ollut vaikea suhtautua exään täysin neutraalisti ja aina kun kuulen hänestä, tämä taannoinen episodi nousee mieleen. ap

[/quote]

Ne varmaan vielä paneskeli silloin ja heillä oli säätöä ja se johtui siitä. Harvemmin entiset suhteet noin vain loppuvat. Yleensä jää vielä seksisuhde ja hiukan lämmittelyä pitkän aikaa eron jälkeen. 

Vierailija
19/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä väleissä voi tietysti olla, mutta onhan se erikoista, jos tuosta exästä puhutaan siellä ENEMMÄN kuin muista ihmisistä.

Vierailija
20/27 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 oli ap. Ja on minutkin esitelty exän äidille. Tämä sanoi ettei halua nähdä minua eikä olla missään tekemisissä. Sen yhden ystävällisen hymyn saatteleman kädenpuristuksen perusteella. Ennen kuin hän edes ehti nähdä, mikä hirmutantta olen.

Korostan nyt vielä että en todellakaan määrää kuka on tekemisissä kenenkin kanssa eikä kukaan tiedä, että ajattelen näin. Ajattelin että täällä voisi nimettömänä kysellä, onko tällainen tavallista ja näköjään on, eli minun pitää vaan tottua tähän.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan