Miehen sukulaiset kaveeraa miehen exän kanssa
Onko kuinka tavallista, että eron jälkeen pidetään tiivistä yhteyttä oman lapsen/sisaren ex-kumppaniin? Mua hieman ihmetyttää se, että mieheni vanhemmat edelleen soittelevat miehen exälle, kutsuvat kylään jne. Miehen sisko on lähdössä samaisen exän kanssa reissuun ja keskustelevat siskon FB-seinällä asiasta niin että se näkyy minulle. Miehen sukulaiset ovat minullekin aina olleet supermukavia. Ei kuitenkaan tunnu kivalta kuulla anopilta kahvipöydässä pitkää selostusta miehen exän kuulumisia jne. Jos ovatkin tekemisissä niin onko liikaa pyydetty että se tapahtuisi ilman että minun tarvitsee tietää?
Kommentit (27)
Minä olen myös ystävä veljeni ex-vaimon kanssa ja olen jopa kummi yhdelle heidän lapsistaan. Tai nuoria neitejähän he ovat. Pidämme yhteyttä livenä ja fb.ssä.
Veljen uusi vaimo ei oikein tykkää siitä, joten yritämme pitää salaa yhteyttä, mutta on se jotenkin noloa, että en saisi veljen aikuisten tyttöjenkään kanssa olla tekemisissä julkisesti, kun veljeni uusi vaimo siitä saa itkupotkuraivarit.
No onneksi he muuttivat juuri toiselle puolelle Suomea.
Anoppini ja miehen sisko tapaavat joskus satunnaisesti miehen exää. Sinäänsä en ihmettele, onhan hän ollut vuosia osa miehen perhettä ja kasvanut teinistä aikuiseksikin siinä seurustelun edetessä. Mutta ehkä se ensialkuun vähän häiritsi, etenkin koska tämän exän pettämisestä johtuen edellinen parisuhde miehelläni aikoinaan päättyi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:26"]
Mä taidan olla sitten todella outo kun kaveeraan miehen exän kanssa itse. :D Pakko sanoa, ettei miehellä huono maku ole, koska sen exä on tosi kiva.
[/quote]
Me saatiin vauvansänky exältäni ja hänen uudelta vaimoltaan :) Exäni uusi vaimo on kyllä loistopakkaus. Toi myös esikoisemme synnyttyä heidän vauvansa vanhoja vaatteitakin meille. Mieheni ja exäni tulevat myös hyvin toimeen.
Me sitten varmaan omituisia olemmekin :)
Kun erosin ex-miehestäni, sisareni ja vanhin ystäväni kysyivät minulta omilla tavoillaan, voivatko he edelleen pitää yhteyttä ex-mieheeni. Vastaukseni oli totta kai voivat, koska minähän siinä vain eroa tein. Lisäksi ex-mieheni oli kummi sisareni lapselle sun muuta, mitä yhteyksiä nyt yli 20 vuoden aikana tuleekaan. Se yhteydenpito kyllä loppui aikanaan oman ex-mieheni omien töppäilyjen takia.
Itse pidin pesäeroa exäni sukulaisiin tietyistä syistä. Sittemmin on paljon virrannut vettä joessa ja olemme jälleen alkaneet pitämään yhteyttä ex-mieheni siskon sekä äidin kanssa. Olemme nykyisen mieheni kanssa käyneet vieraisilla heillä ja toisin päin, yksi syy siihen on myös se että ex-mieheni nykyinen puoliso ei ottaa meidän lapsiamme mukaan mummilaan vaan ainoastaan omansa (exällä ja hänen nykyisellään ei ole yhteisiä lapsia), joten mummi ei juurikaan pääse lapsenlapsiaan tapaamaan. Jotta lapsemme saisivat myös mummin aikaa, me sitten nykyiseni kanssa käydään hänen luonaan vieraisilla. Yleensä tosiaan yhdessä koska mieheni sukulaisia asuu samalla suunnalla, joten tapetaan pari kärpästä yhdellä iskulla.
Exän nyxä ei tuosta ole kuulemma ilahtunut, mutta mä koen sen niin että se on hänen ongelmansa. Minun ja ex-mieheni erosta on jo vuosia aikaa, hän on itse ollut naimisissa ex-mieheni kanssa myös jo vuosia ja jos ihminen on omasta parisuhteestaan ja tilastaan niin epävarma niin ei ole oikeasti minun tehtäväni sitä alkaa pönkittämään.
Exän sisko on kummipoikani äiti ja vaikken nyt hänen kanssaan ole lomamatkalle lähdössä, niin silti olemme ihan hyvissä väleissä ja soittelemme puolin ja toisin.
Ihan niin kuin aikuiset tekevät.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:19"]11: kukaan ei tiedä näistä ajatuksista enkä todellakaan sano, että exän ja miesteni sukulaisten suhteet kuuluisivat minulle millään tavalla. Se ei muuta sitä, että asia jotenkin häiritsee.
Ja mitä tulee "toisten jämiin" tyytymisestä, minä henk koht en 35 + iässä välttämättä haluaisi itseni ikäistä miestä, jolla ei ole yhtään exää..
[/quote]
Jämät ovat niitä, jotka ovat tehtailleet penikoita toisen kanssa, exissä sinänsä ei ole mitään pahaa. Itse 35 plussana en koskisi tikullakaan sellaiseen jämäpalaan, huoranpenikat nurkissa ovat rottiakin etovampia otuksia.
Mun perhe ja minä ollaankanssa tekemisissä veljeni ex-avovaimon kanssa, hän on mun sydänystävä. Tästä syystä veljeni nykyinen vihaa ja inhoaa minua ja äitiäni, eikä ole koskaan halunnut tutstua meihin, käy kylässä pari kertaa vuodessa. Muutoin veli tulee aina yksin kylään. Erosta on yli 10v aikaa..
Mä taidan olla sitten todella outo kun kaveeraan miehen exän kanssa itse. :D Pakko sanoa, ettei miehellä huono maku ole, koska sen exä on tosi kiva.