Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asioita jotka ovat noloja keski-ikäiseltä naiselta

Vierailija
08.11.2014 |

Aloitan. Tolkuttomassa humalassa toistuvasti julkisesti (kadulla, pihalla, kaupungilla )esiintyminen.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:00"]

Aloitan. Tolkuttomassa humalassa toistuvasti julkisesti (kadulla, pihalla, kaupungilla )esiintyminen.

[/quote]

Samaa mieltä. Itse asiassa kaikenikäiset ja sekä miehet että naiset ovat noloja hirveässä jurrissa.

Vierailija
2/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä oleminen on noloa kaikenikäisillä ja molemmilla sukupuolilla. Noloa on se, jos keski-ikäinen nainen tuhlaa aikaansa pohtimalla typeriä soveliaisuussääntöjä ja mitä saa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:00"]

[/quote]

Täsmälleen. Ja tolkuttomassa humalassa itseään reippaasti nuoremmille miehille itsensä tyrkyttäminen. Ihan kauheeta!

Vierailija
4/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ekana mieleen pukeutuminen. Karmeimpia ovat ne 2000-luvun alun crazy age-tyyppiset farkut jalassa ja joku pieni narutoppi. Hiukset permanentattu ja "värikkäät" meikit naamassa. Tällainen käkättää kovaan ääneen ja yrittää iskeä nuorempia miehiä humalassa.

Vierailija
5/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä häpeily. Sitä nolompaa on hävetä ikätoveriaan joka on sinut itsensä kanssa.

Vierailija
6/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:58"]

Mulla tuli ekana mieleen pukeutuminen. Karmeimpia ovat ne 2000-luvun alun crazy age-tyyppiset farkut jalassa ja joku pieni narutoppi. Hiukset permanentattu ja "värikkäät" meikit naamassa. Tällainen käkättää kovaan ääneen ja yrittää iskeä nuorempia miehiä humalassa.

[/quote]

Mulla pasi tuttavaa jotka sopii tähän kuvaukseen. Ja totta, se on noloa yli 40v naiselta.

Vierailija
7/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljanlaskijoiden flirtille hihittely. Olisiko kannattanut käydä tarpeeksi ulkona nuorena?

Vierailija
8/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:58"]

[/quote]

Mulla pasi tuttavaa jotka sopii tähän kuvaukseen. Ja totta, se on noloa yli 40v naiselta.

[/quote]

Siis pari :) Ja lisäksi nenäkorut, kielilävistykset, napakorut makkaroiden keskellä jne.

Vierailija
9/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä vyö vyötäröllä
Legginsit
Kananpersetukka
Pukeutuminen päästä varpaisiin samaan väriin (yleisimmin vaaleanpunainen tai valkoinen).
Ylipäätään liian nuorekas pukeutuminen (glitteriä, hileitä ja kimalletta löytyy vaatteista ja meikistä enemmän kuin jenkkiläisestä joulukuusesta)

Vierailija
10/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaa keskittyä enemmän siihen omaan suoritykseen.

Vierailija
11/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippareiden rullaaminen kaulaan ja tissitoppii päälle. Joojoo, terhakat tissit teillä on eikä vuosikymmenet vaikuttaneet niihin mitenkään jne :D siihen vielä rööki huuleen niin avot.

Vierailija
12/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, paljon koruja, nuorten vaatteet, alkoholi, tupakka, karaoke

Vierailija
13/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mikä nyt olisi sen nolompaa keski-ikäisellä kuin muillakaan aikuisilla ihmisillä. Esim. tuo kännissä olo on ihan tasan yhtä noloa kaiken ikäisillä.

Ehkä nolointa mitä ehkä se että ylimielisenä haukkuu itseään vanhempia naisia tajuamatta että haukkuu samalla tulevaisuuden itseään. Ja se tulevaisuus on pikemmin kuin aavistatkaan täällä.

Vierailija
14/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen tarkoittaa siis 35-60 vuotiaita? Vai onko jo 30-vuotias keski-ikäinen ?

Vierailija
15/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko keski-ikäinen (32) mutta lähellä sitä, vaatteeni ovat samoja kuin jollain kaksvitosella koska ei ole varaa mihinkään hienoihin keski-ikäisvaatteisiin. Rahan puutteen vuoksi olen muutenkin jämähtänyt itseäni nuorempien elämäntyyliin. Voi siis olla näinkin. Ei oo varaa harrastaa viinejä ja juustoja ja huonekalujen ostelua tai viikonloppumatkoja Wieniin. Ryyppäämistä en kylläkään harrasta.

Vierailija
16/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:12"]

Enpä tiedä mikä nyt olisi sen nolompaa keski-ikäisellä kuin muillakaan aikuisilla ihmisillä. Esim. tuo kännissä olo on ihan tasan yhtä noloa kaiken ikäisillä.

Ehkä nolointa mitä ehkä se että ylimielisenä haukkuu itseään vanhempia naisia tajuamatta että haukkuu samalla tulevaisuuden itseään. Ja se tulevaisuus on pikemmin kuin aavistatkaan täällä.

[/quote]

Niin, olen ihan samaa mieltä. Jokainen joutuu kohtaamaan vanhenemisen, ellei satu kuolemaan nuorena.

Jotenkin tuo, että keski-ikäiselle naiselle asetetaan oikein sääntöjä, että miten pitää itseään pienentää ja lakata olemasta olemassa ja lakata ajattelemeasta itseään naisena, tuntuu niin takaperoiselta ja vanhanaikaiselta.

Moni on kirjoittanut siitä miten keski-ikäiset tarjoavat itseään nuorille miehille, nuoret miehet tulevat kyllä tyrkylle

ihan ilman että tekee mitään. Ja mistä se johtuu? No tietenkin kokemuksesta, jota nuoremmilla ei vielä voi olla.

Joten hei, aion olla aivan vapaasti itseni ja olemassa, vaikka kuinka toivoisitte muuta.

Terv. keski-ikäinen nainen

Vierailija
17/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:13"]

En tiedä olenko keski-ikäinen (32) mutta lähellä sitä, vaatteeni ovat samoja kuin jollain kaksvitosella koska ei ole varaa mihinkään hienoihin keski-ikäisvaatteisiin. Rahan puutteen vuoksi olen muutenkin jämähtänyt itseäni nuorempien elämäntyyliin. Voi siis olla näinkin. Ei oo varaa harrastaa viinejä ja juustoja ja huonekalujen ostelua tai viikonloppumatkoja Wieniin. Ryyppäämistä en kylläkään harrasta.

[/quote]

Itse en ainakaan miellä "hienoiksi keski-ikäisvaatteiksi" mitään kalliita merkkejä. Ikään katsomatta hienoja vaatteita voi löytää niin H&M:ltä kuin Lindexiltä, kunhan tietää kuinka yhdistellä niitä omaan tyyliinsä ja ikäänsä sopivasti. En osaa kuvitella, että kukaan 32-vuotias näyttäisi hyvältä esimerkiksi H&M:n Divided-merkin vaatteissa, jotka ovat mielestäni pääasiassa kammottavia teinirytkyjä (napapaitoja, reikiä pitkin vaatteita, kummallisia leikkauksia), poikkeuksiakin toki on kyseisessä mallistossa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö H&M:ltä voisi löytyä muista mallistoista hienoja vaatteita kaiken ikäisille.
Gina Tricotiin sen sijaan en toivoisi kenenkään keski-ikäisen eksyvän kuin korkeintaan kynsilakkaostoksille.

-10

Vierailija
18/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei näy sormusta vasemmassa nimettömässä. Tuohon ikään mennessä olisi pitänyt jo löytää joku.

Vierailija
19/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:12"]

[/quote]

Niin, olen ihan samaa mieltä. Jokainen joutuu kohtaamaan vanhenemisen, ellei satu kuolemaan nuorena.

Jotenkin tuo, että keski-ikäiselle naiselle asetetaan oikein sääntöjä, että miten pitää itseään pienentää ja lakata olemasta olemassa ja lakata ajattelemeasta itseään naisena, tuntuu niin takaperoiselta ja vanhanaikaiselta.

Moni on kirjoittanut siitä miten keski-ikäiset tarjoavat itseään nuorille miehille, nuoret miehet tulevat kyllä tyrkylle

ihan ilman että tekee mitään. Ja mistä se johtuu? No tietenkin kokemuksesta, jota nuoremmilla ei vielä voi olla.

Joten hei, aion olla aivan vapaasti itseni ja olemassa, vaikka kuinka toivoisitte muuta.

Terv. keski-ikäinen nainen

[/quote]

Juuri näin. Nuo idiootit, jotka sahaavat omaa oksaansa dissaamalla itseään vanhempia naisia, saisivat oikeasti katsoa peiliin ja tajuta että hei, minä vanhenen joka helvatun päivä ja olen pian keski-ikäinen. Ihminen on nuori tosi lyhyen aikaa, kolmekymmentä kun täyttää niin se hurjan pelottava keski-ikä alkaa, nuoruus on jo takan ja hups kuink anopeasti sitä huomaa olevansa jo nelikymppinen. Ja tämän palstan mukaan silloin pitäisi lopettaa eläminen.

Vierailija
20/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:08"]Tatuoinnit, paljon koruja, nuorten vaatteet, alkoholi, tupakka, karaoke
[/quote]

Ehdotatko, että pitäisi poistattaa tatuoinnit ennen keski-ikää? Saattaa olla sun mittapuilla kohta paljon "noloja" keski-ikäisiä, kun tatuoinnit on nykyisin hyvin yleisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi