Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asioita jotka ovat noloja keski-ikäiseltä naiselta

Vierailija
08.11.2014 |

Aloitan. Tolkuttomassa humalassa toistuvasti julkisesti (kadulla, pihalla, kaupungilla )esiintyminen.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ikään mennessä on ehtinyt jo erotakkin...

Vierailija
22/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen 50+ ja ostan kyllä vaatteeni ihan mistä haluan. Kaapissa on Andiataa, Max Maraa, Betty Barcleyta, Filippa K:ta, Burberrya, Massimo Duttia, Zaraa, Ralf Laurenia, HM:ää. Lindexiltäkin saatan ostaa. Viimeksi ostin Cosilta. En ikinä ole nolo, vaan tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käheä röökiääni ja lurpsahtaneissa luomissa olevat rajaukset

Vierailija
24/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä sitä tuhlaa aikaa nolona olemiseen itsensä ja muitten puolesta. Keski-ikäisenä keskittyy elämiseen, eikä jaksa nillittää.

Vierailija
25/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:37"]

Käheä röökiääni ja lurpsahtaneissa luomissa olevat rajaukset

[/quote]

Laitoin sulle tsemppiäänen typeryydestä. Koeta päästä yli siitä.

Vierailija
26/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan ap 20v päästä asiaan. Tämä aihe on silloin sulle ajankohtainen. Täällä sitten joukolla moititaan sinua.

Vierailija
27/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta keski-ikä alkaa 40-vuotiaana?

Vierailija
28/77 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 vuotta, eli ilmeisesti sitten keski-ikäinen. Minusta silti tuntuu samalta kuin 25 vuotiaana. En koe oikeastaan mitään eroa itsessäni siihen aikaan. Ihan samanlainen nainen olen. Minusta 35 vuotias voi ihan hyvin vielä pukeutua kuin 25 vuotias, mutta sitten olisi hyvä olla hyvässä kunnossa. Mutta siinä se raja sitten meneekin, jos 35 vuotias pukeutuu kuin 15 vuotias, niin se on jo aika kamalaa.

Itse ap:n kysymykseen vastaisin, että minusta nolointa on sellainen +40 nainen joka yrittää epätoivoisesti näyttää parikymppiseltä. Leikkaa naamaa, ottaa täytettä huuliin, isontaa ja kiristää rintoja.  Ei siis vanhene arvokkaasti. Minä aijon ainakin vanheta arvokkaasti. Ekat ryppyni ja harmaat hiuksenikin olen ottanut ilolla ja huumorilla vastaan ja otan jatkossakin. 

Lyhyesti, sellainen se on säälittävää kun ei ole ylpeä siitä iästä mikä on meneillään. 

Vierailija
29/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:12"]

Enpä tiedä mikä nyt olisi sen nolompaa keski-ikäisellä kuin muillakaan aikuisilla ihmisillä. Esim. tuo kännissä olo on ihan tasan yhtä noloa kaiken ikäisillä.

Ehkä nolointa mitä ehkä se että ylimielisenä haukkuu itseään vanhempia naisia tajuamatta että haukkuu samalla tulevaisuuden itseään. Ja se tulevaisuus on pikemmin kuin aavistatkaan täällä.

[/quote]

Niin, olen ihan samaa mieltä. Jokainen joutuu kohtaamaan vanhenemisen, ellei satu kuolemaan nuorena.

Jotenkin tuo, että keski-ikäiselle naiselle asetetaan oikein sääntöjä, että miten pitää itseään pienentää ja lakata olemasta olemassa ja lakata ajattelemeasta itseään naisena, tuntuu niin takaperoiselta ja vanhanaikaiselta.

Moni on kirjoittanut siitä miten keski-ikäiset tarjoavat itseään nuorille miehille, nuoret miehet tulevat kyllä tyrkylle

ihan ilman että tekee mitään. Ja mistä se johtuu? No tietenkin kokemuksesta, jota nuoremmilla ei vielä voi olla.

Joten hei, aion olla aivan vapaasti itseni ja olemassa, vaikka kuinka toivoisitte muuta.

Terv. keski-ikäinen nainen

[/quote]

Siinä on "vähän" eroa millaisten nuorten miesten kanssa puumanainen panee. Nimittäin on niissä nuorissa miehissäkin tasoeroa. Älykäs, urheilullinen nuorempi työkaveri, hienoa! Puolialkoholisoitunut baarityöntekijä työvuoron jälkeen jossain poikamiesläävässä, surkeata.

Vierailija
30/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:57"]

Minusta keski-ikä alkaa 40-vuotiaana?

[/quote]

Niinhän se tekee. Ei 35, vaan 40. Moni säilyy 25-35 vuosien välillä ihan ennallaan, mutta 40-vuotiaana alkaa vanheneminen.

Vierailija
31/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:13"]

En tiedä olenko keski-ikäinen (32) mutta lähellä sitä, vaatteeni ovat samoja kuin jollain kaksvitosella koska ei ole varaa mihinkään hienoihin keski-ikäisvaatteisiin. Rahan puutteen vuoksi olen muutenkin jämähtänyt itseäni nuorempien elämäntyyliin. Voi siis olla näinkin. Ei oo varaa harrastaa viinejä ja juustoja ja huonekalujen ostelua tai viikonloppumatkoja Wieniin. Ryyppäämistä en kylläkään harrasta.

[/quote]

Itse en ainakaan miellä "hienoiksi keski-ikäisvaatteiksi" mitään kalliita merkkejä. Ikään katsomatta hienoja vaatteita voi löytää niin H&M:ltä kuin Lindexiltä, kunhan tietää kuinka yhdistellä niitä omaan tyyliinsä ja ikäänsä sopivasti. En osaa kuvitella, että kukaan 32-vuotias näyttäisi hyvältä esimerkiksi H&M:n Divided-merkin vaatteissa, jotka ovat mielestäni pääasiassa kammottavia teinirytkyjä (napapaitoja, reikiä pitkin vaatteita, kummallisia leikkauksia), poikkeuksiakin toki on kyseisessä mallistossa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö H&M:ltä voisi löytyä muista mallistoista hienoja vaatteita kaiken ikäisille.
Gina Tricotiin sen sijaan en toivoisi kenenkään keski-ikäisen eksyvän kuin korkeintaan kynsilakkaostoksille.

-10
[/quote]Heh, täällä 47 v, Divided lukee paitani niskalapussa ja tuo 32 on mulle lähes teini.

Vierailija
33/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:40"]Teininä sitä tuhlaa aikaa nolona olemiseen itsensä ja muitten puolesta. Keski-ikäisenä keskittyy elämiseen, eikä jaksa nillittää.

[/quote]
Tämä on minunkin kokemukseni mukaan se ikääntymisen paradoksi: vasta vanhemmalla iällä tuntee itsensä paremmin ja tajuaa, että voi elää omam näköistä elämää. Nuorena ainakin itse olin pohjimmiltani kovin epävarma.

Vierailija
34/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy style.

Vierailija
35/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:40"]Teininä sitä tuhlaa aikaa nolona olemiseen itsensä ja muitten puolesta. Keski-ikäisenä keskittyy elämiseen, eikä jaksa nillittää.

[/quote]Niin totta. Muistan miten teininä äidit aina nauroivat sille mikä mielestämme oli kuolettavan noloa. Mutta silloin se oli, koska kaikkien teinien mielestä niin oli! Nyt itseäni säälittää se silloinen teini, mutta ihmettelen myös eikö äitiemme nuoruus ollut yhtä noloa vai olivatko he unohtaneet.

Vierailija
37/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
38/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Leveät vyöt vyötäröllä tulossa taas muotiin.

Vierailija
39/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50, sairaalloinen treenaaminen, pyllynsä kuvien lisääminen facebookkiin, pitsistrigeissä auringon ottaminen, ja poikansa 20v kavereiden kehujen kalastelu "seksikkäissä hepeneissä" (lähes alasti). Siinä sivussa todeten että kyllä naisen pitää olla hoikka ja nätti sekä treenattu ihan miesten takia. Joo, kivahan se jos huolehtii terveydestään mutta voihan sitä vanheta kauniisti ja olla ylpeä ihan normaalistakin aikuisen varttuunemman naisen kehosta ja jo lopettaa teininä olemisen.. Terkkuja anoppi!

Vierailija
40/77 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:58"]

Mulla tuli ekana mieleen pukeutuminen. Karmeimpia ovat ne 2000-luvun alun crazy age-tyyppiset farkut jalassa ja joku pieni narutoppi. Hiukset permanentattu ja "värikkäät" meikit naamassa. Tällainen käkättää kovaan ääneen ja yrittää iskeä nuorempia miehiä humalassa.

[/quote]

Mulla pasi tuttavaa jotka sopii tähän kuvaukseen. Ja totta, se on noloa yli 40v naiselta.

[/quote]

Siis pari :) Ja lisäksi nenäkorut, kielilävistykset, napakorut makkaroiden keskellä jne.
[/quote]

Nuohan on noloja nuorillakin. Ja heillä hän niitä makkaroita on jopa enemmän kuin keski-ikäisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi