asioita jotka ovat noloja keski-ikäiseltä naiselta
Aloitan. Tolkuttomassa humalassa toistuvasti julkisesti (kadulla, pihalla, kaupungilla )esiintyminen.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:07"]Riippareiden rullaaminen kaulaan ja tissitoppii päälle. Joojoo, terhakat tissit teillä on eikä vuosikymmenet vaikuttaneet niihin mitenkään jne :D siihen vielä rööki huuleen niin avot.
[/quote]
Älä sure, edessä se on sullakin. Nelikymppiset nimittäin. Ja kyllä, vanhenet ihan siinä missä me muutkin, saat riipparinnat ja muut!
Gina Tricosista itseasiassa kannattaa ostaa perustoppeja ja paitoja, siis siitä basic mallistosta. Edullisia ja laadukkaita. Terv 45 v mutta klassinen tyyli.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:42"]
Ja mua kyllä ärsytti kun olimme sukulaisen hautajaisissa ja anoppini oli pukeutunut "rock" tyyliin ja mä näytin vanhalta tantalta. Ja mä siis olen vanha tantta, 44v. vitutti.
[/quote]
tää on hyvä. Miksi 40 pitäisi pukeutua kuin vanha tantta? Itse olen kanssa li 40, mutta en todellakaan suostu pukeutumaan jakkupukuun tai muuten.
2 keski-ikäistä naista jurrissa, hirveät huorasaappaat ja kuteet päällä kompuroiden ja huudellen törkeyksiä muille. Mitä helvettiä noi kotkat luulevat itsestään? Hyi helvetti mikä näky oli.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:05"]
Leveä vyö vyötäröllä
Legginsit
Kananpersetukka
Pukeutuminen päästä varpaisiin samaan väriin (yleisimmin vaaleanpunainen tai valkoinen).
Ylipäätään liian nuorekas pukeutuminen (glitteriä, hileitä ja kimalletta löytyy vaatteista ja meikistä enemmän kuin jenkkiläisestä joulukuusesta)
[/quote]
Noitakin voi käyttää tyylikkäästi. Mä käytän pikkumustan tai kotelomekon kanssa joskus leveää vyötä. Ja legginsejä (tai paksuja sukkiksia) lyhyehköjen neulemekkojen kanssa eikä siinä ole mitään noloa. Noitakin voi käyttää hyvin jos kroppa kestää ja osaa yhdistellä tyylikkäästi.
Huoh. Näitä kun lukee, tulee tunne, ettei nainen ole koskaan oikean ikäinen. Ensin sitä on naiivi teinipissis, suunnilleen 25-vuotiaaksi, ja 30-vuotiaasta eteenpäin onkin jo vanha luuska, jonka tulisi ymmärtää olla mahdollisimman huomaamaton.
Minihameet, verkkosukkahousut ja huorasaappaat, niihin kun liitetään vielä jotain krääsäkoruja.
Suurin osa tässä luetelluista asioista on noloja minkäikäisillä tahansa.
Naurettava ehdotus oli tuo instagram-tili. Itse olen 40 enkä ymmärrä miksei mulla saisi olla instagram-tiliä. Hyvin monella muullakin ikäiselläni on. Vai onko sen ainoa tarkoitus esitellä itsestä otettuja pylly- ja tissikuvia? Sitten olen ymmärtänyt sen aivan väärin.
Mä nyt oon se nolo keski-ikäinen ja pukeudun miten huvittaa ja meikkaan miten huvittaa ja nauran teille, jotka ette ole vielä ymmärtäneet elämän lyhyyttä ja kenen se on. Tämä elämä on meillä bain hetken lainaa ja kenenkään ei pidä itseään anteeksipyydellä. Noloa on se ettei elä vaan orjailee ja häpeää omaa olemassaoloaan.
Minä ja teini-ikäinen tyttäreni lainailemme toistemme vaatteita. Se on varmaan kamalan noloa. Eilen esim lainasin hänen Gina Tricotista ostettua toppiaan, pipoa ja talvisaappaita.
Oikeasti, minua ei yhtään kiinnosta mitä joku 2-kymppinen pissis minusta ajattelee. Se on näitä keski-iän hyviä puolia: voi olla oma itsensä. Kaikki keski-ikäiset ystäväni ovat tavallisia naisia, eivät mitään alkoholisti-tuksu-puuma-sekoituksia, jollaisia tässä ketjussa on lähinnä kuvailtu. En tiedä missä sellaisia oikeasti on, ehkä vain jossain lähiöräkälöissä.
Mitkä on huorasaappaat?? Kysyy eräs joka käyttää aina korkeakorkoisia kenkiä ja saappaita. Myös ylipolven saappaat löytyy, käytän niitä mustien farkkulegginsien ja pitkien neuleiden kanssa.
n50+
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:30"]Minä ja teini-ikäinen tyttäreni lainailemme toistemme vaatteita. Se on varmaan kamalan noloa. Eilen esim lainasin hänen Gina Tricotista ostettua toppiaan, pipoa ja talvisaappaita.
Oikeasti, minua ei yhtään kiinnosta mitä joku 2-kymppinen pissis minusta ajattelee. Se on näitä keski-iän hyviä puolia: voi olla oma itsensä. Kaikki keski-ikäiset ystäväni ovat tavallisia naisia, eivät mitään alkoholisti-tuksu-puuma-sekoituksia, jollaisia tässä ketjussa on lähinnä kuvailtu. En tiedä missä sellaisia oikeasti on, ehkä vain jossain lähiöräkälöissä.
[/quote]
Jotain asenteestasi kertoo kuitenkin se, että kaikista vaihtoehtoisista ilmaisuista valitsit "kaksikymppisen pissiksen". Miksi pitää halventaa toisia?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:30"]Minä ja teini-ikäinen tyttäreni lainailemme toistemme vaatteita. Se on varmaan kamalan noloa. Eilen esim lainasin hänen Gina Tricotista ostettua toppiaan, pipoa ja talvisaappaita.
[/quote]
Jotain asenteestasi kertoo kuitenkin se, että kaikista vaihtoehtoisista ilmaisuista valitsit "kaksikymppisen pissiksen". Miksi pitää halventaa toisia?
[/quote]
Koska vain pissikset viitsivät miettiä mikä on noloa jollain toisella.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:08"]Tatuoinnit, paljon koruja, nuorten vaatteet, alkoholi, tupakka, karaoke [/quote] Ehdotatko, että pitäisi poistattaa tatuoinnit ennen keski-ikää? Saattaa olla sun mittapuilla kohta paljon "noloja" keski-ikäisiä, kun tatuoinnit on nykyisin hyvin yleisiä.
[/quote]
Pitäisi olla ottamatta tatuointeja ollenkaan.
Tissikuvien lähettely tuntemartomille :)
Haluuks joku?
N42
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:57"]
Minusta keski-ikä alkaa 40-vuotiaana?
[/quote]
Niinhän se tekee. Ei 35, vaan 40. Moni säilyy 25-35 vuosien välillä ihan ennallaan, mutta 40-vuotiaana alkaa vanheneminen.
[/quote]
Äläpä valehtele itsellesi. Keski-ikä alkaa jo kolmenkympin jälkeen, silloin nuoruuden hehku on taakse jäänyttä aikaa vaikka kuinka yrittäisit muuta väittää. Vertaapa yli 30 vuotiasta 18-vuotiaaseen, suuri ero. Nämä keski-ikäisten haukkujat eivät idiootit ymmärrä haukkuvansa itseään, elämä on niin hirveän lyhyt ja kuluu nopeasti ja Se keski-ikä on ihan nurkan takana odottamassa nuorellakin. Elämän realiteetteja.
Facebook päivitykset tyyliin " hakee raksua töistä" ja " tölkki sanoo tsup! "
Reidistä valkaistut lantiofarkut ja kulunut narutoppi Henkkamaukan lyhyen tekonnahka takin kanssa, meikkaamattomassa huono-ihoisessa naamassa killutinta nenässä ja kulmassa ja huulessa. . Niin eikä unohdeta kieli lävistystä jota on kiva muutaman kaljan jälkeen vilautella nuorille miehille!