asioita jotka ovat noloja keski-ikäiseltä naiselta
Aloitan. Tolkuttomassa humalassa toistuvasti julkisesti (kadulla, pihalla, kaupungilla )esiintyminen.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:49"]+50, sairaalloinen treenaaminen, pyllynsä kuvien lisääminen facebookkiin, pitsistrigeissä auringon ottaminen, ja poikansa 20v kavereiden kehujen kalastelu "seksikkäissä hepeneissä" (lähes alasti). Siinä sivussa todeten että kyllä naisen pitää olla hoikka ja nätti sekä treenattu ihan miesten takia. Joo, kivahan se jos huolehtii terveydestään mutta voihan sitä vanheta kauniisti ja olla ylpeä ihan normaalistakin aikuisen varttuunemman naisen kehosta ja jo lopettaa teininä olemisen.. Terkkuja anoppi!
[/quote]
No, mun äiti on 61v ja ostaa vaatteensa lähinnä urheilu- ja nuoriso-osastoilta. Valikoiden tietysti, ei mitään reikäisiä farkkuja ja napapaitoja. On timmi ja naturelli, pitkät paksut hiukset ja kevyt meikki. olen ylpeä siitä, ettei hän ole mummoutunut! Ei niin, etteikö mummot voisi olla kauniita, mutta miksi pakottaa itsensä sellaiseen muottiin, mihin ei halua?
Mä olen keski-ikäinen (yli 40v) ja mun henkkarit kelpaa (joka kerta)! Eihän siinä muuten mitään mut henkkarit on otettu (+kuvattu) kun mä olin 16v.
Olen aina ollut nuoren näköinen. Alle 30v mua ei edes uskotta täysi-ikäiseksi vaikka kyseisiä henkkareita näytin. Luultiin niitä väärennetyiksi.
Ei hullummin ;)
Nuoruus kulkee suvussa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:49"]
sairaalloinen treenaaminen, pyllynsä kuvien lisääminen facebookkiin, pitsistrigeissä auringon ottaminen, ja poikansa 20v kavereiden kehujen kalastelu "seksikkäissä hepeneissä" (lähes alasti).
[/quote]
öö...eiköhän toi ole noloa ihan kaiken ikäisiltä?
Kun minä olin 20, äitini mielestä oli noloa että käyti teinivaatteita kuten farkkutakkeja. Työhaastatteluun hankittiin jakkupuku. No nyt lähes 50 v iässä voin pukeutia suunnilleen niinkuin huvittaa, onneksi maailma muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 01:11"]
Mä olen keski-ikäinen (yli 40v) ja mun henkkarit kelpaa (joka kerta)! Eihän siinä muuten mitään mut henkkarit on otettu (+kuvattu) kun mä olin 16v.
[/quote]
Esittelet siis vanhentuneita henkkareitasi Porvoossa?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:58"]
Mulla tuli ekana mieleen pukeutuminen. Karmeimpia ovat ne 2000-luvun alun crazy age-tyyppiset farkut jalassa ja joku pieni narutoppi. Hiukset permanentattu ja "värikkäät" meikit naamassa. Tällainen käkättää kovaan ääneen ja yrittää iskeä nuorempia miehiä humalassa.
[/quote]
Mulla pasi tuttavaa jotka sopii tähän kuvaukseen. Ja totta, se on noloa yli 40v naiselta.
[/quote]
Millaiset nuo crazy farkut on? Mulla varmasti on sellaiset. olen 44v. en kyllä iske miehiä, mulla on jo mies.
Ja mua kyllä ärsytti kun olimme sukulaisen hautajaisissa ja anoppini oli pukeutunut "rock" tyyliin ja mä näytin vanhalta tantalta. Ja mä siis olen vanha tantta, 44v. vitutti.
Tatuointi. Viimeistään keski-ikässä se nuoruuden hairahdus alkaa näyttää irvokkaalta.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:13"]
En tiedä olenko keski-ikäinen (32) mutta lähellä sitä, vaatteeni ovat samoja kuin jollain kaksvitosella koska ei ole varaa mihinkään hienoihin keski-ikäisvaatteisiin. Rahan puutteen vuoksi olen muutenkin jämähtänyt itseäni nuorempien elämäntyyliin. Voi siis olla näinkin. Ei oo varaa harrastaa viinejä ja juustoja ja huonekalujen ostelua tai viikonloppumatkoja Wieniin. Ryyppäämistä en kylläkään harrasta.
[/quote]
nyt kerrotte millaisia on keski- ikä vaatteet. tajuaisin lähteä ostoksille.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:08"]
Tatuoinnit, paljon koruja, nuorten vaatteet, alkoholi, tupakka, karaoke
[/quote]
Kannattaa jo nuorena ajatella, miltä tatuoinnit näyttvät 10 ja 20 vuoden kuluttua.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 01:11"]
[/quote]
[/quote]
Totuus ei ole sun uskomista kiinni :)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 01:11"]
[/quote]
[/quote]
Miksi kukaan keksisi tällaista. Eihän siitä olisi mitään hyötyä tämmöisessä yhteydessä (palstalla).
Eli mieti, sitä sun porvoota. Sun Porvoo on juuri sitä porvoota.
Ja mä porskutan näillä henkkareilla. Viimeksi 2 päivää sitten pankissa niitä tarvitsin :)
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:57"]
Minusta keski-ikä alkaa 40-vuotiaana?
[/quote]
Niinhän se tekee. Ei 35, vaan 40. Moni säilyy 25-35 vuosien välillä ihan ennallaan, mutta 40-vuotiaana alkaa vanheneminen.
[/quote]
No kyllä se vanheneminen alkaa heti syntymästä