Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa isäinpäivälounaan?t.ammattivalittaja

Vierailija
08.11.2014 |

Tilasin isäinpäivälounaan ja se maksaa meiltä 70€. Rahaa mulla ei ole kuin pankissa johon ei ole pankkikorttia. Kuka maksaa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:12"]

Minkä ihmeen takia et nostanut rahaa tililtäsi? Maksatko itse äitienpäivä- ja synttärimuistamiset omalta tililtä?

[/quote]

Mä olen maksanut paljon omia ja koko perheen juttuja niillä rahoilla mitä mulla on. Tuloja 0€ ollut jo vuosia joten voi kuvitella ettei se ole helppoja kun ei ole tuloja. Mutta keksin kyllä jonkin ratkaisun. ap

[/quote]

Voithan sinä vaikka ensi yönä hoitaa jotain vanhaa ukkoa, kyllähän sellaisesta nyt rahaa tulee.

Sinullahan tuo nollatuloisuus ei ole ongelma, kun sitä rahaa voi saada työttömänä vaikka tonttikauppoja tekemällä tai sitten osakekaupalla tai tavaroita ostamalla ja myymällä :)

ei pitäisi rahan olla ongelma, kun niistä työttömyystuistakin haluat eroon. Kaikille kun riittääva nhoja ukkoja hoidettaviksi ja sillä voi sitten itsensä elättää.

[/quote]

En mä enää hoida vanhoja ukkoja kun olen nykyisen miehen kanssa naimisissa. Tonttini myin kun nykyinen mieheni oli vähän aikaa työtön ja tarvitsimme rahaa elämiseen. Ylimääräisiä tavaroita toki on vaikka kuinka paljon mutta ne rahat ei tähän kerkiä mutta kyllä mä keinon keksin. ap

Vierailija
22/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:13"]

Sua tarttis syöttää pelkällä spermalla viikko ni oppisit olemaan!

[/quote]

no syötettäiskin. ap

[/quote]

Turhaan pelleilet. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä sanonut miehellesi ettei sulla ole varaa tarjota ravintolapäivällistä? Miehesi olisi siihen voinut sanoa ettei haittaa, hän maksaa tai tyytyä sun tekemään herkkuruokaan.

Vierailija
24/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja vastauksia. Meillä mies meni tänään ennakkoon yksinään suosikkiravintolaansa (intialainen), on reissussa. Huomenna kokkaillaan mitä pakkasesta löytyy.

Vierailija
25/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa kun jälkiruuaksi ojennat miehelle laskun ja sanot hyvää isänpäivää :O

Vierailija
26/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:28"]

Mikset sä sanonut miehellesi ettei sulla ole varaa tarjota ravintolapäivällistä? Miehesi olisi siihen voinut sanoa ettei haittaa, hän maksaa tai tyytyä sun tekemään herkkuruokaan.

[/quote]

Ei meillä juuri paljoa puhuta raha-asioista. ap

Vierailija
27/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:29"]Hauskoja vastauksia. Meillä mies meni tänään ennakkoon yksinään suosikkiravintolaansa (intialainen), on reissussa. Huomenna kokkaillaan mitä pakkasesta löytyy.
[/quote]

Miehes ei taida nauttia isyydestä?

Vierailija
28/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan aika herkku kun miehesi jaksaa tollasta? 

Ei pahalla, mutta vaikutat melko rasittavalta :D

Vierailija
29/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan, kun minä vien. Sama äiteinpäivänä toisinpäin. Eihän mieheltä ole kysytty mitään. Tietää vaan, että johonkin mennään, mutta paikka ja sitä myöten hinta paljastuu vasta, kun keksii automatkalla määränpään.

Vierailija
30/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:38"]

[/quote]

En todellakaan ole hyvännäköinen mutta mies ei mitään laatunaista saisikaan. ap

Vierailija
31/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:53"]

En todellakaan ole hyvännäköinen mutta mies ei mitään laatunaista saisikaan. ap

[/quote]

Luulisi jonkun vähän asiallisemman kuitenkin löytyvän?

Vierailija
32/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:39"]

Minä maksan, kun minä vien. Sama äiteinpäivänä toisinpäin. Eihän mieheltä ole kysytty mitään. Tietää vaan, että johonkin mennään, mutta paikka ja sitä myöten hinta paljastuu vasta, kun keksii automatkalla määränpään.

[/quote]

On kylläkin äiTIEnpäivä. Ja AP:lle se on iSÄNpäivä, ei isäInpäivä. Opetelkaa kirjoittamaan.

Vierailija
33/38 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap en tiedä mikä tyyppi mahdat oikeasti olla ja varmaan on keksittyä koko tää sun profiili ja aina saat paljon vastauksia näihin sinänsä höpöhöpö aloituksiin, joissa ei ole päätä eikä häntää. Mutta niissä on se ilmeinen ristiriita, että ihminen, joka kirjoittaa noinkin hyvin ei ole heikkolahjainen. Eli ihminen joka suoltaa noita tarinoita ei olisi oikeasti niin rassukka ja saamaton ja sekaisin päästään. Se persoona, jota yrität esittää, sellaisia tyyppejä kyllä on, mutta ne ei osaa ilmaista itseään noin sujuvasti. 

mies maksakoon huomenna ja sitten voit nostaa maanantaina sille pankista 70egee jos on tarvis sellaiseen. Nauttikaahan ruuasta, ei sitä elämässä niin paljon niitä nautintoja ole. 

keksi jotain uutta palstalle välillä.

Vierailija
35/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:38"]

[/quote]

Mäkin haluaisin tietää, mikä on ap:n kompensoiva tekijä. Niin joo, ja suosittelen sulle myös niitä Äityleitä.

Vierailija
37/38 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:25"]

ap en tiedä mikä tyyppi mahdat oikeasti olla ja varmaan on keksittyä koko tää sun profiili ja aina saat paljon vastauksia näihin sinänsä höpöhöpö aloituksiin, joissa ei ole päätä eikä häntää. Mutta niissä on se ilmeinen ristiriita, että ihminen, joka kirjoittaa noinkin hyvin ei ole heikkolahjainen. Eli ihminen joka suoltaa noita tarinoita ei olisi oikeasti niin rassukka ja saamaton ja sekaisin päästään. Se persoona, jota yrität esittää, sellaisia tyyppejä kyllä on, mutta ne ei osaa ilmaista itseään noin sujuvasti. 

[/quote]

Mä taas olen aina ajatellut, että ap eisttää veemäistä ämmää, eikä niinkään heikkolahjaista.

Vierailija
38/38 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:03"]

Joudutte tiskaamaan.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi