Miksi tapailumies lähtee AINA seksin jälkeen?
Olemme nyt pari kuukautta tapailleet, ja alan olemaan jo aika ihastunut. Ongelma on, että mies jaksaa olla kiinnostunut ja tehdä asioita kanssani siihen asti, kunnes on saanut seksiä. Sen jälkeen hän lähes aina lopettaa treffit. Olemme puhuneet tästä, ja mies kyllä vakuuttaa olevasa myös ihastunut, mutta hän on niin kiireinen usein. Toivoisin, että hän viettäisi enemmän aikaa kanssani myös kassit tyhjänä :(
Kommentit (30)
Kaikki tarvittava on siltä erää saatu..
Kun on p*llun perässä liikkeellä, voi keskittyä muihin asioihin, kun sitä on saanut.
No kertoohan se jostain, ja tietysti kysyttäessä valehtelee. On kokemusta itsellänikin, ikinä ei yöksi jäänyt, mulle riitti.
Deittaat mun ukkoa. Tuon takia en itse anna ollenkaan.
miksi olette aloittaneet seksin noin aikaisin? eikö ensin kannattaisi tutustua kunnolla?
Elä anna pimperoos niin lähtee ennen seksiä.
Ehkä termi "tapailumies" karkoittaa?
Et sitten tasoteoriasta ole kuullut? Ai mutta sollaista ei ole, kaikki miehet vain ovat sellaisia
Miksi pitäisi enää vaivautua esittämään kiinnostunutta siinä vaiheessa kun pimppaa on saatu?
Kotona jo odotellaan... Ootko päässyt kyläilemään, vai ootteko aina sun luona? Liikutteko yhdessä julkisilla paikoilla vai autolla nopsasti johonkin sivummalle? Ootko tavannut hänen kavereitaan?
Hän ei ilmeisesti koe tapailevansa, vaan esittää sitä, hakee vain pelkkää s-seuraa. Jätä se mies.
Pimpsusi haisee niin, että miehellä on pakottava tarve päästä peseytymään.
Miehet valitettavasti ajattelevat enemmän ala päällään. Luulen, että häntä ei kiinnosta varsinainen seurustelu, haluaa naisesta vaan parhaat puolet eli pimpsan, sen verran kuitenkin tajuaa, et sen eteen pitää tehdä töitä. Eli hengailla, ennen seksiä.
On lähdössä rassaamaan seuraavaa rööriä. 🤭😂
Viettäisi kanssasi aikaa myös kassit tyhjänä. Lol.
Ehkä hän kokee seksin jälkeen, että on jo antanut kaikkensa? Joidenkin miesten tarjonta rajoittuu alakertaan.
Ehkä sillä oikeasti perhe jossain ,double life