Tyttöystävä alasti muiden miesten kanssa
Pitkään mietin, tohdinko tätä kirjoittaa. Ajattelin nyt kuitenkin jakaa, jos kuulisi, onko muilla samanlaisia kokemuksia. Tyttöystäväni on yliopistovaihdossa Saksassa. Hän on löytänyt vaihdossa hyviä uusia ystäviä, joiden kanssa ovat puuhanneet kaikenlaista. Lauantaina kun skypetettiin, niin tyttöystävä sanoi, että olivat tällä ystäväporukalla menossa läheiseen kylpylään päiväksi. Hän kertoi etukäteen, että kaikki saunat olisivat kylpylässä sekasaunoja ja että niissä ollaan alasti (ilmeisesti tavallista Saksassa). Kysyi, että haittaako se ajatuksena minua. Vastasin kieltävästi, vaikka tunsinkin vähän mustasukkaisuutta. En kuitenkaan siinä määrin, että haluaisin rajoittaa hänen menemisiään. Samaan aikaan erikoisella tavalla kiihotti. Tyttöystävä alasti muiden miesten edessä ilman seksuaalista ajatusta kenenkään osalta (ainakaan paperilla). Eikä itselläni mahdollisuutta olla mukana; minkälaisia katseita sulot ovat saaneet?
Ystäväporukka koostuu neljästä miehestä ja kahdesta naisesta. Sunnuntaina hän laittoi viestiä, että kylpyläreissu oli todella onnistunut kaikkien mielestä ja oli ihanaa päästä pitkästä aikaa saunaan. Enempää ko. aiheesta ei puhuttu. Olisi mukava kuulla, onko muilla kokemuksia, joissa oma puoliso on nakuillut toisen sukupuolen seurassa? Mitä ajatuksia se teissä on herättänyt? Tämä on suhteessani uusi asia itselle. Näin kaukosuhteessa tapaus on laittanut ajatukset myllertämään. Esim. että seuraavan kerran, kun menen käymään Saksassa lokakuussa, niin muutkin miehet huoneessa tietävät, mihin muotoon tyttöystäväni sheivaa. Huom. trollit älkää vaivautuko.
Kommentit (95)
Kauan sitten tyttöystävä meni paljuun ja saunomaan. Mukana ainakin kaksi miespuolista ja yksi naispuoleinen työkaveri. Biksut ei mukana joten alasti oli. Silloin mustasukkainen nyt kiihottaa..
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten tyttöystävä meni paljuun ja saunomaan. Mukana ainakin kaksi miespuolista ja yksi naispuoleinen työkaveri. Biksut ei mukana joten alasti oli. Silloin mustasukkainen nyt kiihottaa..
Ainahan exä kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan exä kiihottaa
Eikä varmasti kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin :) Jättikö tyttöystävä jo lähtökohtaisesti biksut kotiin vai oliko nakupalju spontaani idea? Mitä puhuitte asiasta jälkikäteen?
Nuorille kaikki on niiiiiin vaikeeta säätöä. Relaa nyt ja käytä aivojasi muuhun fiksumpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin :) Jättikö tyttöystävä jo lähtökohtaisesti biksut kotiin vai oliko nakupalju spontaani idea? Mitä puhuitte asiasta jälkikäteen?
Hyvä kysymys. En ole varma. Ihmettelin vähän ja totesi vaan että siellä oli poreita jms. Että ei siellä näkynyt mitään :)
Onko ap:n tyttöystävällä ulkonevat sisemmät häpyhuulet? Sellaisiin on Saksassa totuttu. Viivapillu voi herättää ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorille kaikki on niiiiiin vaikeeta säätöä. Relaa nyt ja käytä aivojasi muuhun fiksumpaan.
Itseasiassa taitaa olla joillain toisinkinpäin, nuorena nykyinen vaimo kävi saunassa ilkosillaan mun ja mun miespuolisten kavereiden kanssa, joskus mukana muidenkin tyttöystäviä. Nyt "wanhana ja rupsahtaneena" ei taatusti lähtis. Wanha ja rupsahtanut siis vaimon oma analyysi itsestään, ei minun.
Kyllä siellä on naitukkin, et kai ole niin yksinkertainen että kuvittelet sen jääneen vaan saunomiseen.
Hyvässä lykyssä ovat harrastaneet ryhmänussimista tai paremminkin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. En ole varma. Ihmettelin vähän ja totesi vaan että siellä oli poreita jms. Että ei siellä näkynyt mitään :)
Hehe :) Kuumaa, ettei edes yrittänyt kunnon selitystä. Ei nimittäin varmaan poreet pahemmin strategisia paikkoja miehiltä peittäneet, kun tuli paljuun ja sieltä nousi. Propsit tyttöystävällesi toiminnasta :)
Kokemusta on... Kesän mökkireissulla, kun itse nukuin vielä krapulaa pois, niin oli lämmitetty aamusauna. Siellä vaimoni ilkosillaan löylytteli miespuolisen kaverini ja hänen vaimon kanssa, kun pääsin ylös. Kahvia saunaseurueelle keitellessä kyllä vitutti, mutta pakko oli ottaa tilanne lungisti.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on... Kesän mökkireissulla, kun itse nukuin vielä krapulaa pois, niin oli lämmitetty aamusauna. Siellä vaimoni ilkosillaan löylytteli miespuolisen kaverini ja hänen vaimon kanssa, kun pääsin ylös. Kahvia saunaseurueelle keitellessä kyllä vitutti, mutta pakko oli ottaa tilanne lungisti.
Mikäs siinä kiukutti? Se että kaveri näki vai se että sua ei oltu pyyetty mukaan etkä päässy kaverin vaimoo näkemään?
Jos noin ollut ja ihan varmasti on nussittu kaikkien kanssa
Saksassa ihan normaalia nuo sekasaunalliset kylpylät. Älä stressaa.
Mikä sekasaunassa on oikeasti niin ihmeellistä, eiköhän tuo alasti saunominen ole jokaisella joskus tehty ja alastomuus ja sauna nyt vaan jotenkin on niin hitsin luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä kiukutti? Se että kaveri näki vai se että sua ei oltu pyyetty mukaan etkä päässy kaverin vaimoo näkemään?
Kyllä se oli se, että kaveri istui reisi muijan reittä vasten ja sai kunnolla tsekata paikat. Ja erityisesti se, kun sitten en "ulkopuolisena" ehtinyt mukaan, kun saunomista jo lopettelivat. Ja sekin vitutti, että mustasukkaisuus muuttui vähän kiihotukseksi/kilpailutilanteeksi. Tämä kaverini on ollut ennen tunnettu häntäheikki, eikä katseista edelleenkään eroottista latausta puutu. Vaimoni kyllä tämän tiesi ja silti nousi lauteille ilman rihman kiertämää...
Vaimoni käy harrasteporukan kanssa alasti sekasaunassa (on porukan ainoa nainen). Aluksi olin hieman mustasukkainen, mutta järjestely on vain käytännön takia ja se kaikille miehille hyvin kuulemma sopii. Muuten joutuisivat jakamaan saunavuorot vain vaimoni takia, eikä toisaalta hänellä olisi juttuseuraa. Hyvien tuttujen kesken sekasaunassa tai nakuilussa ei ole mitään erikoista.
Hän harrastaa siis polkujuoksua, joka on luonnollisesti todella hikistä touhua. Ajatus siitä, että ennen saunaa vaihdettaisiin bikinit tai kiedottaisiin hikisen kropan ympärille pyyhe ei houkuttele. Siis edes minua, joka en harrastuksessa mukana edes ole. Ja ennen sekasaunomisen aloittamista vaimo kysyi toki mielipiteeni asiaan, joka on kaiken a ja o. Kukin tavallaan, kunhan keskustellaan. Ja kyllä, varmasti vaimon paikat on katseilla nopeasti "tsekattu", mutta ei hän siellä kävisi, jos yhtään ahdistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni käy harrasteporukan kanssa alasti sekasaunassa (on porukan ainoa nainen). Aluksi olin hieman mustasukkainen, mutta järjestely on vain käytännön takia ja se kaikille miehille hyvin kuulemma sopii. Muuten joutuisivat jakamaan saunavuorot vain vaimoni takia, eikä toisaalta hänellä olisi juttuseuraa. Hyvien tuttujen kesken sekasaunassa tai nakuilussa ei ole mitään erikoista.
Hän harrastaa siis polkujuoksua, joka on luonnollisesti todella hikistä touhua. Ajatus siitä, että ennen saunaa vaihdettaisiin bikinit tai kiedottaisiin hikisen kropan ympärille pyyhe ei houkuttele. Siis edes minua, joka en harrastuksessa mukana edes ole. Ja ennen sekasaunomisen aloittamista vaimo kysyi toki mielipiteeni asiaan, joka on kaiken a ja o. Kukin tavallaan, kunhan keskustellaan. Ja kyllä, varmasti vaimon paikat on katseilla nopeasti "tsekattu", mutta ei hän siellä kävisi, jos yhtään ahdistuisi.
Ja sinähän se kun vaimo sinulle näin kertoi, mutta uskothan sinä joulupukkiinkin, eikö totta.
Avaa nyt silmäsi äläkä anna vaimosi kusettaa itseäsi.
alastomuus on kai luonnollinen asia. sitä miten itse ajattelet, mitä tyttöystäväsi ajattelee ja mitä kanssaihmiset ajattelevat. se kai se tärkein.
itse saunon alasti. jotenkin tuntuu, että sekasauna on paha asia. siis tuttujeni keskuudessa. mulle mitään väliä.