Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luullaanko oikeasti tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä suomalaisia romaneiksi?

Vierailija
07.11.2014 |

Täälläkin oli taannoin keskustelu jossa joku kertoi että hän saa kuulla aikuisilta ihmisiltä manneksi nimittelyä koska tummat hiukset ja silmät!?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tultu sanomaan, että sinä olet juutalainen.

Eräs sanoin: sinussa on sellaista särmää, että jos menisit Israeliin, sinua pidettäiin israelilaisena.

Romaniesivanhempia suvussa. Uskon, että romanit ovat yksi Israelin kadonneista heimoista, joten sittenpä he osuivatkin oikeaan.

Vierailija
42/50 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs sanoin: sinussa on sellaista särmää, että jos menisit Israeliin, sinua pidettäiin israelilaisena.

Romaniesivanhempia suvussa. Uskon, että romanit ovat yksi Israelin kadonneista heimoista, joten sittenpä he osuivatkin oikeaan.

Lisään, että sukulaistani kuultiin Israelissa israelilaiseksi. Hän kyllä onkin eksoottisen näköinen.

Minulla ei ole ruskeita silmiä, eikä mustaa tukkaa, mutta olen tummempi kuin suomalaiset, myös ihonväri on vähän tummempi.

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaren mies on mustatukkainen ja pikisilmäinen, ihan on suomalaiset sukujuuret ja sukunimi. Romaniksi ei ole luultu mutta Kreikan matkalla luulivat paikalliset häntä syntyperäiseksi kun ruskettuikin niin tummaksi.

Vierailija
44/50 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulevat ja myös matkustaessa ulkomailla kohtelevat sen mukaan. 188

Vierailija
45/50 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lisää lisää lisää

Vierailija
46/50 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulla

Vierailija
47/50 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaista lähestyttiin kerran ja romani kysyi onko hän heikäläisiä.

Vierailija
48/50 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan keskiruskeine ja tummanharmaine silmineni kaaleeksi joskus. On luultu myös virolaiseksi. Joku sanoi, että korkeat poskipäät, syvällä kuopassa olevat silmät ja tummat, terävästi piirtyvät kulmakarvat viittaavat slaavilaisgeeneihin.

Vierailija
49/50 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään, että sukulaistani kuultiin Israelissa israelilaiseksi. Hän kyllä onkin eksoottisen näköinen.

Minulla ei ole ruskeita silmiä, eikä mustaa tukkaa, mutta olen tummempi kuin suomalaiset, myös ihonväri on vähän tummempi.

Sama

Monet juutalaiset ovat hyvin vaaleita, jopa punaisella pignetillä.

Vierailija
50/50 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustilaisilla on ihan omat maneerit ja nuotti puhua. Ihmettelen jos tavallisia tummia suomalaisia on mustilaisiksi epäilty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme