Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 36 vuoden ikäero

Vierailija
25.06.2026 |

Iso parisuhteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysi jankuttaa?

Vierailija
2/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä länkytä vaari!!

Vierailija
4/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos nainen on se vanhempi. Silloin kummatkin ovat henkisesti samalla tasolla, joka helpottaa parisuhdetta.

Vierailija
5/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Vierailija
6/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kohdalla on. Jos ottaisin noin paljon vanhemman naisen puolisoksi, hän olisi 102 vuotias. M66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun kohdalla on. Jos ottaisin noin paljon vanhemman naisen puolisoksi, hän olisi 102 vuotias. M66

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
8/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se. Oon tosin itse vähän kiinnostunut mua 12 vuotta vanhemmasta mut ehkä kuitenkin liian vanha vaikka nuorekas onkin :D Oon ite 34.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Mulla oli aikoinaan 36v vanhempi mies.

Vierailija
10/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.

Vierailija
12/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.

Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kirjasta tuleekin taattu bestseller!

Vierailija
14/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.

Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.

Niin. Olen odottanut teinin kasvua aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä länkytä vaari!!

Ap on nainen😂😂😂😂😂😂🤭

Vierailija
16/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.

Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.

Narsisti on hyvin erityinen, aina.

Vierailija
17/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.

Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.

Niin. Olen odottanut teinin kasvua aikuiseksi.

Meinaat, ettei ne kirjan "paljastukset" häiritse tai loukkaa aikuista lastasi tai muita läheisiäsi? Just, kun olet väittänyt että suhteesi sisariisikin ovat parantuneet. Mietipä uudelleen, miten he suhtautuvat jos kerrot heihinkin/ perheeseesi liittyviä asioita ihan kaikille? 

Vierailija
18/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦‍

Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.

Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.

Niin. Olen odottanut teinin kasvua aikuiseksi.

Meinaat, ettei ne kirjan "paljastukset" häiritse tai loukkaa aikuista lastasi tai muita läheisiäsi? Just, kun olet väittänyt että suhteesi sisariisikin ovat parantuneet. Mietipä uudelleen, miten he suhtautuvat jos kerrot heihinkin/ perheeseesi liittyviä asioita ihan kaikille? 

Niin. Mitäänhän mä en saisi tehdä. Mitäpä jos tuo on ainoa vaihtoehto jolla voisin tienata, elättää itseni ja saada oman elämän?

Vierailija
19/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida edelleenkään ymmärtää, mitä kaikkea kirjan julkaisu vaatii. Eihän sinulla väittämäsi mukaan ole rahaakaan, ainakaan riittävästi. Eikä se ihan riitä, että saa julkaistua. Pitäisi saada myytyä, jos aikoo tienata edes sen verran, että saa niitä kuluja katettua saati voittoa. 

Vierailija
20/25 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Tirsk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän