Onko 36 vuoden ikäero
Kommentit (25)
Ei, jos nainen on se vanhempi. Silloin kummatkin ovat henkisesti samalla tasolla, joka helpottaa parisuhdetta.
Ainakin minun kohdalla on. Jos ottaisin noin paljon vanhemman naisen puolisoksi, hän olisi 102 vuotias. M66
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun kohdalla on. Jos ottaisin noin paljon vanhemman naisen puolisoksi, hän olisi 102 vuotias. M66
😂😂😂😂😂😂
No onhan se. Oon tosin itse vähän kiinnostunut mua 12 vuotta vanhemmasta mut ehkä kuitenkin liian vanha vaikka nuorekas onkin :D Oon ite 34.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt?
Mulla oli aikoinaan 36v vanhempi mies.
Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦
Vierailija kirjoitti:
Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦
Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦
Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.
Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.
Siitä kirjasta tuleekin taattu bestseller!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦
Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.
Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.
Niin. Olen odottanut teinin kasvua aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä länkytä vaari!!
Ap on nainen😂😂😂😂😂😂🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦
Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.
Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.
Narsisti on hyvin erityinen, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦
Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.
Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.
Niin. Olen odottanut teinin kasvua aikuiseksi.
Meinaat, ettei ne kirjan "paljastukset" häiritse tai loukkaa aikuista lastasi tai muita läheisiäsi? Just, kun olet väittänyt että suhteesi sisariisikin ovat parantuneet. Mietipä uudelleen, miten he suhtautuvat jos kerrot heihinkin/ perheeseesi liittyviä asioita ihan kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ammattivalittajahan se! Mitä ihmeen merkitystä on sillä, että sulla on JOSKUS ollut vanhempi mies? Haluat TAAS jotain hyväksyntää elämällesi. Olet jo yli 50v., lopeta tuollainen huomion ja hyväksynnän kerjääminen! Vielä täysin tuntemattomilta ihmisiltä🤦
Mä kirjoitan kirjaa ja alan tekemään somea, koska mulla on ollut paljon elämässä sellaista, mitä muilla ei ole.
Joko taas? Olet suunnitellut näitäkin nyt jo ???? vuotta. Ja aina, aina pitää jankata kuinka "erityinen" elämäsi on ollut. Sikäli kyllä erityinen, että harvempi harrastaa vuosia kestänyttä ja yhä jatkuvaa valitusta ja jankkaamista yhtä sitkeästi.
Niin. Olen odottanut teinin kasvua aikuiseksi.
Meinaat, ettei ne kirjan "paljastukset" häiritse tai loukkaa aikuista lastasi tai muita läheisiäsi? Just, kun olet väittänyt että suhteesi sisariisikin ovat parantuneet. Mietipä uudelleen, miten he suhtautuvat jos kerrot heihinkin/ perheeseesi liittyviä asioita ihan kaikille?
Niin. Mitäänhän mä en saisi tehdä. Mitäpä jos tuo on ainoa vaihtoehto jolla voisin tienata, elättää itseni ja saada oman elämän?
Et taida edelleenkään ymmärtää, mitä kaikkea kirjan julkaisu vaatii. Eihän sinulla väittämäsi mukaan ole rahaakaan, ainakaan riittävästi. Eikä se ihan riitä, että saa julkaistua. Pitäisi saada myytyä, jos aikoo tienata edes sen verran, että saa niitä kuluja katettua saati voittoa.
Syysi jankuttaa?