Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en TAJUA näitä "vartti aamulla ja ulos" tyyppejä..

Vierailija
05.11.2014 |

ja jotka vain "pesen naaman ja hampaat". (Tuo koiraulkoilutusketju).

Ettekö käy suihkussa joka aamu tai vaihtoeht. pese kainaloita ja alapäätä???? Ainakin tietää ketkä ne hielle joka paikassa haisevat ihmiset on.

Itse herättyä käyn vessassa, pesen alapään, kainalot lavuaarista, kasvot.

Tai käyn suihkussa ja pesen hiukset (ja tässäkin menee aikaa kun pesen hiukset, pyyhekuivaan, laitan hoitoaineen, pesen kropan suihkugeelillä, sheivaan, huuhtelen hoitoaineen).

Dödöä ja hampaiden pesu.

Sitten kosteusvoide naamaan, suihkussa käytyä myös kroppaan. Hajuvettä.

Vaatteet päälle.

Meikki (meikkivoide, jonka laitan erikseen vessassa että voi sen jälkeen pestä kädet, peitepuikko, puuteri, poskipuna, rajauskynä, kajal, ripsiväri, välillä myös luomiväri).

Hiukset ponihännälle (ensin kuivashampoota), TAI jos kävin suihkussa, laitan muotovaahtoa+lämpösuojaa, ja ilmakihartimella laitan hiuksia. Kevyt tupeeraus joihinkin kohtiin ja hiuskiinne.

Sitten korut.

Lasten herätys, pesu, pukeminen, suostuttelu, kantaminen, maanittelu, kiukuttelun kuuntelu.

Eväiden keräily kaapesista mukaan.

joskus pakko myös ripustaa pyykit kuivumaan tai tyhjätä tiskikone.

Ja menoksi.

Tähän kyllä menee aikaa.... Riippuen mitä kaikea pitää tehdä (pitääkö hoitaa lapset vai hoitaako mies, käynkö suihkussa vai en), niin 45min - 2h.

Ja nyt pitäisi yrittää koirasta ottaa enemmän vastuuta ja sekin vielä johonkin väliin änkeä sen lenkitys. HERätys yleensä 6.30 ja juuri sen aikaisemmin en jaksa herätä kun tuokin tekee tosi tiukkaa. Aina en ehdi 8:aan töihin nytkään, jos pitää lapsia huolehtia.

Kommentit (337)

Vierailija
161/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on myös ihan pakko juoda vettä, lisäravinteet ja aamupala syödä ja juoda iso muki kahvia ja käydä paskalla 2-3 kertaa.

Vierailija
162/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huutais jo naapurit kuorossa jos alkaisin kolmelta yöllä suihkussa lorotella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:05"]Ja ne väittää ettei muka tarvitse pesua aamulla, koska "eihän yöllä hikoile", ja illalla on käyty suihkussa. Paskan marjat, sen haistaa selvästi jos ei aamulla ole käynyt suihkussa. Iho haisee tunkkaiselle, se on fakta.
[/quote]

Minkälainen ruokavalio ym elämäntavat teillä jotka haisette ja hikoilette koko ajan oikein on?

Vierailija
164/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen ihan järkytyksessä jos joku ei peseydy aamulla??!! "en mä haise" joo et kuule töissä ällöttää tietyt ihmiset jotka just varmaan luulee noin...

Itse pidän jo itseäni tosi laiskana kun tosiaan en käy aina suihkussa joka aamu, vaan teen vain sen alapesun + kainalot saippualla lavuaarin päällä, ai niin ja rinnan aluset / dekoltee alueen yms. samalla.

Ja totta KAI käyn aamulla mieluiten suihkusa - kun illalla käy niin hiukset menee ihan länään vaikka niitä yrittäisi föönatakin. Menee puolihukkaan se suihku, hiukset rasvottuukin nopeammin. JOs haluan näyttää ihmisetltä niin pesen hiukset aamulla.

Tää on rankkaa olla tämmönen syntymäruma joka tarttee kauheen fixaamisen että voisi astua ovesta ulos ilman että joku hälyttää poliisin ja ambulanssin.

ap

Vierailija
165/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näin herään, käyn suihkussa, pesen hampaat, tuun pois suihkusta (5 minuuttia mennyt). Vaatteet päälle ja ulos 5 minuuttia.

Vierailija
166/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:05"]

Ja ne väittää ettei muka tarvitse pesua aamulla, koska "eihän yöllä hikoile", ja illalla on käyty suihkussa. Paskan marjat, sen haistaa selvästi jos ei aamulla ole käynyt suihkussa. Iho haisee tunkkaiselle, se on fakta.

[/quote]

Siis oikeastiko tarkoitat, että myös työpäivän aikana pitää mennä suihkuun, jotta ei haise? Jos käyt illalla suihkussa klo 23.00, niin aamulla klo 6.00 jo haiset. Siten sinun pitää mennä aamulla suihkuun mutta voi ei - iltapäivällä klo 13.00 tienoilla alat taas lemahtaa tunkkaiselta, joten menet työpaikalla suihkuun ollaksesi raikas?

Vierailija
167/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!

Vierailija
168/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, no mulle ei riitä se kaksikaan tuntia jos vielä mieskin on hoideltava siinä aamulla.

Vierailija
169/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon kupin kahvia, pesen naaman ja hampaat ja perseen ja kainalot. Menee aikaa n. 20 minuuttia. Helppoa kun sen oivaltaa.

Vierailija
170/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä kysytty, että miten vie koiran lenkille? Jotkut voivat sen jälkeen tehdä nuo tai olla koko päivän himassa.

Vierailija
171/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haisee, jotkut ei. Kaikki yksilöllistä. Jotkut vaan onneks tietää haisevatko ja tarvitsevatko pesua myös aamuisin tai jopa useasti päivässä

Vierailija
172/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ainakin jää meikkaaminen ja lapset väliin kun ei kuulu mun juttuihin. 2min suihku, tukan harjaus ja hampaat, korkeintaan 5min vessassa. Vaatteisiin ja eväisiin ehkä 10min. Ei tuu koskaan kiire.

Vierailija
173/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn illalla suihkussa enkä hikoile erityisesti yöllä eli ei sen kummempaa suihkuttelua aamulla, vain kasvojen ja hampaiden pesu.

Lasten ja omat vaatteet pinoon jo illalla. 

Herätys 7.40 jolloin herätän myös lapset.

Teen leivät ja pilkon jonkun hedelmän lapsille.

Sillä aikaa kun lapset pukee ja syö (ei katsota telkkaria, silloin ei tule aamutoimista mitään) puen omat vaatteet ja meikkaan. Meikkivoide, peitevoide, poskipuna, kulmat, luomiväri, ripsari ja aurinkopuuteri.

Samalla kun meikkaan ja puen, hoputan lapsia. 

Lähdetään 8.15 kotoa ja syön aamupalaa vasta töissä. 

Vierailija
174/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tuon jaksat tehdä syömättä mitään.

Vierailija
175/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:05"]

Suihkutan alapään jokaisen pissan jälkeen, joten tulee aamulla pestyä. Kainaloita en pese - enkä haise hielle. Suihkussa en käy koskaan aamulla kotona ja ettäkö alkaisin pestä hiuksia ja sheivata?? Hei haloo!

En myöskään tee kotitöitä aamulla enkä puolta muutakaan sinun listastasi.

[/quote]

Et haise hielle? Sinä itsehän et sitä haista vaikka haisisitkin.

Vierailija
176/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:05"]

Suihkutan alapään jokaisen pissan jälkeen, joten tulee aamulla pestyä. Kainaloita en pese - enkä haise hielle. Suihkussa en käy koskaan aamulla kotona ja ettäkö alkaisin pestä hiuksia ja sheivata?? Hei haloo!

En myöskään tee kotitöitä aamulla enkä puolta muutakaan sinun listastasi.

[/quote]

Et haise hielle? Sinä itsehän et sitä haista vaikka haisisitkin.
[/quote]
En ole tuo aiempi mutta kyllä mä haistan myös oman hien sillon jos sille satun haisemaan.

Vierailija
177/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko joku pesee perseen tai pillun aamulla :DD ei vittu.. Mää meen nukkuun.

Vierailija
178/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään klo 07.30, käyn pissalla, pesen hampaat, menen suihkuun, peseydyn, tulen suihkusta, laitan dödöä ja kosteusvoidetta, puen päälle ja kuivaan tukan. Ovesta astun ulos 07.45. En mä kyllä tohon tuntia saisi tuhraantumaan... 

Vierailija
179/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan aamuyöllä sä sen pesukoneen laitat päälle, jos sun ennen töihin lähtöä pitää se tyhjentää? Sulla on iso osa aikaa vievistä hommist sellaisia, jotka voisi hoitaa illalla.

kuten pesukone, tiskikone, sheivaus, eväiden kerääminen.....

Vierailija
180/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pakko tyhjentää pyykkikone aamulla? Laitat siihen jonkun pikaohjelman siksi aikaa, kun käyt suihkussa, sheivaat, kaivelet ihomadot, lakkaat varpaankynnet, poistat kyynärpäiden kovettumat, valkaiset nenäkarvat, föönaat ja tupeeraat ja kiinnität hiustenpidennykset, kiinnität tarratatskan, höyrytät selän ihohuokoset, vedät kahden tunnin pilatessession, valmistat evääksi sushit ja maalaat siinä lasten heräilyä odotellessasi eteisen seinät kevyinä aamupuuhina? Etkä tedellakaan voi ymmärtää niitä, jotka ei tee vastaavaa ja lisäksi keittele höyrykattilassa sisäelimistä makoisaa lientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi