Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en TAJUA näitä "vartti aamulla ja ulos" tyyppejä..

Vierailija
05.11.2014 |

ja jotka vain "pesen naaman ja hampaat". (Tuo koiraulkoilutusketju).

Ettekö käy suihkussa joka aamu tai vaihtoeht. pese kainaloita ja alapäätä???? Ainakin tietää ketkä ne hielle joka paikassa haisevat ihmiset on.

Itse herättyä käyn vessassa, pesen alapään, kainalot lavuaarista, kasvot.

Tai käyn suihkussa ja pesen hiukset (ja tässäkin menee aikaa kun pesen hiukset, pyyhekuivaan, laitan hoitoaineen, pesen kropan suihkugeelillä, sheivaan, huuhtelen hoitoaineen).

Dödöä ja hampaiden pesu.

Sitten kosteusvoide naamaan, suihkussa käytyä myös kroppaan. Hajuvettä.

Vaatteet päälle.

Meikki (meikkivoide, jonka laitan erikseen vessassa että voi sen jälkeen pestä kädet, peitepuikko, puuteri, poskipuna, rajauskynä, kajal, ripsiväri, välillä myös luomiväri).

Hiukset ponihännälle (ensin kuivashampoota), TAI jos kävin suihkussa, laitan muotovaahtoa+lämpösuojaa, ja ilmakihartimella laitan hiuksia. Kevyt tupeeraus joihinkin kohtiin ja hiuskiinne.

Sitten korut.

Lasten herätys, pesu, pukeminen, suostuttelu, kantaminen, maanittelu, kiukuttelun kuuntelu.

Eväiden keräily kaapesista mukaan.

joskus pakko myös ripustaa pyykit kuivumaan tai tyhjätä tiskikone.

Ja menoksi.

Tähän kyllä menee aikaa.... Riippuen mitä kaikea pitää tehdä (pitääkö hoitaa lapset vai hoitaako mies, käynkö suihkussa vai en), niin 45min - 2h.

Ja nyt pitäisi yrittää koirasta ottaa enemmän vastuuta ja sekin vielä johonkin väliin änkeä sen lenkitys. HERätys yleensä 6.30 ja juuri sen aikaisemmin en jaksa herätä kun tuokin tekee tosi tiukkaa. Aina en ehdi 8:aan töihin nytkään, jos pitää lapsia huolehtia.

Kommentit (337)

Vierailija
101/337 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:22"]

Kuinkas kauan teidän MIEHILLÄ kestää aamutoimet? Käyvätkö hekin suihkussa tai vähintään munien pesulla? Partavedet, deodorantit, hampaiden pesut, aamukahvit, aamupalat, vaatteiden silitys, vessan pesu? Vai?

[/quote]

Meillä kyllä oikeasti miehellä kestää järjettömän kauan, töihin lähtee aamuvuoroon puoli seitsemän jälkeen, ja herää kuitenkin jo vähän yli 5, pitää keitellä aamupuurot, kahvit ja leivät syödä (kahvin laittaa keittimeen valmiiksi illalla) sitten pitää lukea päivän lehti, käydä suihkussa, siellä hinkata peräreikää ties miten kauan ja sitten pitää istua paskalla, jos ei sitä säästä töihin. Siitä ei tulisi mitää että mies veisi lapset päiväkotiin. Minä nousen kahtakymmentä vaille kahdeksan, käyn suihkussa, puen, syön jugurtin, siinä menee vartti, ja sitten herätän lapset, käyvät pissalla, sitten vaatteet päälle ja autoon, töissä olen vähän aamusta riippuen 20-25 yli.

Vierailija
102/337 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:40"]

Mutta esim. jos vertaan itseni tyyppisiin asiantuntijatyössä oleviin, niin en kyllä töistäkään tiedä ketään kollegoit jotka ihan vaan vartissa ampaisisi yleensä matkaan. On meillä kaikki aina jotenkni siistin ja huolitellun näköisiä.

[/quote]

Enpä sit tiedä. Itse olen asiantuntijatyössä yhtä lailla, mutta en kyllä pese edes kainaloita aamulla. Kasvot ja hampaat vain. Silti aina siivon näköisenä töissä, hiukset nyt voi hutaista vaikka kuivasamppoolla ja laittaa kiinni, jos sattuvat olemaan likaiset. Mieheni on samantyyppisissä tehtävissä myös, ja hänellä menee aikaa alle 15 min aamulla heräämisen ja ovesta lähtemisen välillä. Itse tietenkin meikkaan, joten se vie aikaa sen 5 min. Kumpikaan ei oikeastaan koskaan käy suihkussa aamulla.

Eikä kukaan, koskaan, ikinä ole kiertänyt kaukaa eikä sanonut mitään pikkiriikkistäkään huomautusta muka 'haisemisesta'. Lähinnä olen saanut kehuja freesistä olemuksestani.

[/quote]

Näinpä. Jotenkin ihmeellinen ajatus, että siisti ja huoliteltu olemus vaatisi tuntien puleeraamista. Itseltänikin kevyt meikki hoituu muutamassa minuutissa ja valkin avulla tehty nuttura vielä nopeammin, kun homman on oppinut. Vaatteet ja korut voi valita jo edellisenä iltana, eikä siistien vaatteiden pukeminen vie sen enempää aikaa kuin arkisempienkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/337 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee 30 minuuttia työaamuina (ei ole lapsia, ainoastaan mies). Tämä 30 minuuttia sisältää:

- Kasvojen pesu, kosteusvoide, hampaiden pesu, deudoranttia ja parfyymi

- Sillä aikaa kun kasvovoide kuivuu, meikkaan silmät ja kulmat. Tämän jälkeen meikkivoide/puuteri/aurinkopuuteri. Nopea hiusten harjaus ja ponnari.

- Pukeutuminen (Olen katsonut illalla vaatteet ja laukun valmiiksi)

- Nopeasti lasi vettä ja mehua, eväät mukaan töihin (jääkaapissa valmiina).

Valmis. En tiedä mikä hikipesäke ap on mutta itse käyn suihkussa iltaisin enkä todellakaan hikoa yöllä. Olen puhdas ja tuoksun puhtaalta. Ainoastaan kuukautisten aikaan teen alapesun aamulla. Aamiaisen syön vasta töissä (ei maistu niin aikaisin aamulla kotona).

Vierailija
104/337 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:57"]

Kai te aamusuihkuttelijat haisette sitten yön jäljiltä siksi, jos menette illalla likaisina petivaatteisiin nukkumaan? Eli likaisista petivaatteista tarttuu hajut... Vai käyttekö illallakin suihkussa? Ei ihmisen oikeasti tarvitse käydä 2krt päivässä suihkussa. Sehän on tosi epäekologista ja minulla kuivuisi ihokin. Olenko ainoa, mutta en välttämättä käy edes jokapäivä suihkussa. Toki pesen alapään ja kasvot joka ilta. Mutta jos olen ollut vain kotosalla, enkä ole hikoillut, saatan käydä vain jokatoinen päivä. Minä en hikoile juurikaan kilpirauhasen vajaatoiminnan takia.

[/quote]

Miten minä päivällä niin likaantuisin? Alapää vähän saattaa haiskahtaa, ja ei se minua yöllä peiton alla haittaa. En harrasta liikuntaa, en käy navetassa töissä tms. likaista hommaa. En illalla pese kuin hampaat. Kun ei käytä meikkiä eikä muutenkaan mitään ylimääräistä tököttiä, ei tarvi pestä jatkuvasti, pikainen suihku aamulla riittää, siinä tulee pestyä niin naama kuin kainalot ja jalkovälikin, ei mulla mitkään muut paikat likaannu.

[/quote]

eli päivällä et likaannu, mutta yöllä kyllä?

[/quote]

Kyllä joskus hikoilen yöllä, ja jopa miehen kanssa harrastetaan seksiäkin..

[/quote]

mutta siis hikoilet vain öisin, et päivisin?

Vierailija
105/337 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te voitte katsoa vaatteet valmiiksi jo edellisiltana?

Vierailija
106/337 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:53"]

miten te voitte katsoa vaatteet valmiiksi jo edellisiltana?

[/quote]

Miksi ei? Forecasta näkee sään etukäteen.

Vierailija
107/337 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee puolitoista tuntia. Herään hitaasti ja haluan ehdottomasti käydä kunnon suihkussa ja usein myös pestä hiukset.

Vierailija
108/337 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee myös se noin 15 min. Herääminen, valmiiksi ladattu kahvinkeitin päälle, vessa, naaman ja hampaiden pesu, kosteusvoide, hiusten harjaus, kahvi termarimukiin mukaan ja ovesta ulos. Työskentelen kokkina, joten lopputulos työpäivän jälkeen --> rasvalta ja hieltä haiseva kammotus. Miksi siis menisin aamulla suihkuun taikka meikkaisin (Sitten olisin maskarat poskilla haiseva kammotus) taikka laittaisin tukkani??? :D Muutenkin, meikkaan aika harvoin, laitan vaan hiukan puuteria, niin naama ei kiillä. Tietysti jos on joku valtav määrä finnejä taikka muuta sontaa naamssa (joka johtuu joko epäterveellisestä ruokavaliosta taikka siitä jokapäiväisestä meikkaamisesta, jolloin kasvot ei voi hengittää. Tietysti on myös ihmisiä joilla on akne taikka muu sairaus, en sitä sano..) saattaisin minäkin nähdä enemmän vaivaa. Miksi tehdä elämästään NIIIIN vaikeaa :)

Vierailija
109/337 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 08:23"]

Kyllä te peseytymättömät haisette. Omaan nenään oma haju ei käy mutta muut tietävät teidät epäsiisteiksi. Uskokaa tai älkää.

[/quote]

Jos henkilö A käy suihkussa kerran vuorokaudessa iltaisin ja henkilö B kerran vuorokaudessa aamuisin, niin millä logiikalla henkilö A haisee ja on peseytymätön?

Oikeasti peseytymättömät ihmiset kyllä haisevat, mutta he tosiaan eivät peseydy kerran vuorokaudessa.

Vierailija
110/337 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa ei tarvi käydä eikä dödöä laittaa (kuka edes käyttää DEODORANTTIA, eihän se edes ehkäise hienhajua) jos käyttää esim. batsia tai muuta antiperspiranttia. Ne laitetaan iltaisin. Alapäähän pestään esim. seksin jälkeen, me naidaan yleensä iltaisin ja sen jälkeen käyn aina pissalla ja bidee-pesulla.

Vierailija
111/337 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 08:23"]

Kyllä te peseytymättömät haisette. Omaan nenään oma haju ei käy mutta muut tietävät teidät epäsiisteiksi. Uskokaa tai älkää.

[/quote]

Jos henkilö A käy suihkussa kerran vuorokaudessa iltaisin ja henkilö B kerran vuorokaudessa aamuisin, niin millä logiikalla henkilö A haisee ja on peseytymätön?

Oikeasti peseytymättömät ihmiset kyllä haisevat, mutta he tosiaan eivät peseydy kerran vuorokaudessa.

[/quote]

Tämä.

Vierailija
112/337 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 7.30 ja vedän verkkarit jalkaan, suoraan koiran kanssa ulos. Tulen takaisin, pesen kasvot ja kainalot jos tuntuu että olen hikoillut. Jos käyn suihkussa, herään 10 min aiemmin.

7.55. meikit kasvoille, harjaan hiukset ja suoristan/kiharran jos tarvetta.

7.20 mietin mitä pukisin päälle. 7.25 aamupalaa, luen samalla jotain,

7.40 puen päälle jos en ollut jo valmis, harjaan hampaat ja laitan hajuvettä, tarkistan että kaikki mukana, jos ehdin niin valitsen korut ja sopivan huivin

Ulkona ovesta 7.45-8.00, riippuu siitä mitä syön aamiaiseksi, ovatko hiukset jo valmiiksi hyvin ja löydänkö jotain päällepantavaa.

Vierailija
113/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:02"]ja jotka vain "pesen naaman ja hampaat". (Tuo koiraulkoilutusketju).

Ettekö käy suihkussa joka aamu tai vaihtoeht. pese kainaloita ja alapäätä???? Ainakin tietää ketkä ne hielle joka paikassa haisevat ihmiset on.

Itse herättyä käyn vessassa, pesen alapään, kainalot lavuaarista, kasvot.

Tai käyn suihkussa ja pesen hiukset (ja tässäkin menee aikaa kun pesen hiukset, pyyhekuivaan, laitan hoitoaineen, pesen kropan suihkugeelillä, sheivaan, huuhtelen hoitoaineen).

Dödöä ja hampaiden pesu.

Sitten kosteusvoide naamaan, suihkussa käytyä myös kroppaan. Hajuvettä.

Vaatteet päälle.

Meikki (meikkivoide, jonka laitan erikseen vessassa että voi sen jälkeen pestä kädet, peitepuikko, puuteri, poskipuna, rajauskynä, kajal, ripsiväri, välillä myös luomiväri).

Hiukset ponihännälle (ensin kuivashampoota), TAI jos kävin suihkussa, laitan muotovaahtoa+lämpösuojaa, ja ilmakihartimella laitan hiuksia. Kevyt tupeeraus joihinkin kohtiin ja hiuskiinne.

Sitten korut.

Lasten herätys, pesu, pukeminen, suostuttelu, kantaminen, maanittelu, kiukuttelun kuuntelu.

Eväiden keräily kaapesista mukaan.

joskus pakko myös ripustaa pyykit kuivumaan tai tyhjätä tiskikone.

Ja menoksi.

Tähän kyllä menee aikaa.... Riippuen mitä kaikea pitää tehdä (pitääkö hoitaa lapset vai hoitaako mies, käynkö suihkussa vai en), niin 45min - 2h.

Ja nyt pitäisi yrittää koirasta ottaa enemmän vastuuta ja sekin vielä johonkin väliin änkeä sen lenkitys. HERätys yleensä 6.30 ja juuri sen aikaisemmin en jaksa herätä kun tuokin tekee tosi tiukkaa. Aina en ehdi 8:aan töihin nytkään, jos pitää lapsia huolehtia.
[/quote]

Kohta 1. Deodorantti, kokeile sinäkin!

Suihkussakin menee max. 5min, kun kaikki ei kasva karvaa kuin apinat. Föönaamiseen menee kauemman,mutta useimmiten osaan ennakoida ja käydä illalla siellä suihkussa.

Luonnonkauneus on jees eli puuteri ja ripsari. Hajuvettä en läträä, koska aiheuttaa astmaatikoille hengitysvaikeuksia. Sama hiuslakan kanssa. Onneksi hiukseni ovat hyvin leikatut eivätkä tarvitse tököttejä.

Ai niin vaatteet. Jännä juttu, mutta olen oppinut pukemaan muutamassa minuutissa. Ehkä se johtuu siitä, että olen ylittänyt teini-iän. Juon myös kupin kahvia tässä sivussa ja sitten lenkitän ne koirat.

Puolisen tuntia ja olen valmis. Koirien lenkitys noin 20 min. Ennen alapeukkuja voin sanoa, että iltapäivällä harrastetaankin kunnon metsälenkkejä.

Vierailija
114/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:57"]Mulla on pitkä ja korkeintaan keskituuhea letti, ja sen läpikotaiseen kuivumiseen menee vähintään tunti. Hiustenkuivaaja jättää hiukset verran nahkeiksi ettei mitään käsittelyaineita voi laittaa ennen sitä ja näky on muutenkin kaamea. 

Jos antaa vapaasti kuivua niin puhutaan useista tunneista. 

Tän takia pesenkin hiukset yleensä illalla. Kuivashampoolla tai hiuspuuterilla ne saa kohotettua aamulla kauniisti tyvestä. 
[/quote]

Minulla yltää polviin ja on todella paksu, sen kerran kun pesin aamulla ja laitoin kiinni koulupäivän ajaksi oli todella inhottava tunne, kun oli myös paita sitten kostea letin kohdalta koko päivän. Kestää aukikin kuivua monta tuntia ja kiinni vielä enemmän. Käyn siis suihkussa pari tuntia ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
115/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:02"]Suihkussa menee minuutti, sitten dödö, meikkivoide, puuteri. Harjaan hiukset ponnarille, laitan otsatukan, lakkaa päälle. Vaatteet, hajuvesi. Syön aamupalan, pesen hampaat. Nappaan kamat mukaan, takki ja kengät päälle ja autolle. Tähän menee 10-15min.
[/quote]niin ja minulla on lähes alaselkään ulottuva pitkä, luonnonkihara takkutukka. Ei tulisi mieleenkään pestä aamulla. Pysyy kolmekin päivää puhtaana ja työkelpoisena. Pesen iltaisin.

Vierailija
116/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:34"]

Mä nousen 5.30 keitän kahvin, syön aamupalan ja luen lehden,(tankkaan sähkötupakat)

5.45 meen suihkuun,

5.50 pukeudun, pesen hampaat, kuivaan tukan, rasvaan naaman ja laitan dödön, eväät kassiin, ulkovaatteet päälle  .

6.00 ulos ovesta.

Tois siis tapahtuu ilman hoppua, jos tulee kiirus, niin melkein puolet saa ajasta nipistettyä pois ilman, että mikään jää tekemättä.

[/quote]

Helppo homma kun on lyhyt rekkalesbotukka eikä käytä meikkiä ollenkaan! Piece of cake!

[/quote] Kerro, millainen sun rekkalasbotukka on? Mäkin haluun.

[/quote]

Jos peseytymiseen, pukeutumiseen, hampaiden pesuun, tukan kuivaamiseen, naaman rasvaukseen, dödön laittoon, eväiden pakkaamiseen ja ulkovaatteiden pukemiseen kuluu vain 15 minuuttia, voin vakuuttaa että ks. ihmisellä ei ole pitkä tukka. Tai ainakaan selvitetty, kuiva tukka. Kuka tahansahan voi astua ovesta ulos tukka takussa ja märkänä, se aika kuluu juuri siihen että esim. pitkiä hiuksia ei vaan saa setvittyä ja kuivattua tuossa ajassa. Jos omaat armeijasängen, tottakai tuo onnistuu!

[/quote]Eikö sulla ole olemassa muita tukkaamuotoja kuin pitkä/paksu ja sänki? Mulla on ihan  tyypillinen ohut/ hento suomalainen puolipitkä tukka, joka kuivuu melkein pyyhkeellä, pikkasen ilmakiharrinta perään (pari minuuttia) ja kuiva on. Musta on alentavaa, että sä haukut näkemättä mun tukkaa rekkalesbotukaksi tai sänkitukaksi. Ap Nimenomaan ei kästiä, miten jotkut selviää muutalalla minuutilla aamurutiineista, toivottavasti tää pikkasen valaisee, että maailmassa on muunlaisiakin hiuksia ja ihmisiä.

[/quote]

Puolipitkä on yhtä kuin max. olkapääpituinen on yhtä kuin lyhyt. Oikeasti pitkä tukka, oli se sitten kuin ohut tahansa, ei vaan kuivu/setviydy tuollaisessa ajassa. Piste. Jos siis haluaa tehdä nuo kaikki muutkin asiat siinä ohella. Pitkähiuksisella menee helposti koko vartti pelkkään tukan setvimiseen ja kuivaamiseen.

[/quote] En mä väittänytkään, etteikö pitkän tukan selvittäminen veisi aikaa, työkaverin tukan kuntoon laittoon ei tunti riitä mihinkään. Mut silti mulla ei oo mikään rekkalesbotukka.

*naama norsunvitulla*

[/quote]

Okei, ei rekkalesbotukka, mutta yhtä lyhyessä ajassa setvittävä/kuivattava. Happy now?

Vierailija
117/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:34"]

Mä nousen 5.30 keitän kahvin, syön aamupalan ja luen lehden,(tankkaan sähkötupakat)

5.45 meen suihkuun,

5.50 pukeudun, pesen hampaat, kuivaan tukan, rasvaan naaman ja laitan dödön, eväät kassiin, ulkovaatteet päälle  .

6.00 ulos ovesta.

Tois siis tapahtuu ilman hoppua, jos tulee kiirus, niin melkein puolet saa ajasta nipistettyä pois ilman, että mikään jää tekemättä.

[/quote]

Helppo homma kun on lyhyt rekkalesbotukka eikä käytä meikkiä ollenkaan! Piece of cake!

[/quote] Kerro, millainen sun rekkalasbotukka on? Mäkin haluun.

[/quote]

Jos peseytymiseen, pukeutumiseen, hampaiden pesuun, tukan kuivaamiseen, naaman rasvaukseen, dödön laittoon, eväiden pakkaamiseen ja ulkovaatteiden pukemiseen kuluu vain 15 minuuttia, voin vakuuttaa että ks. ihmisellä ei ole pitkä tukka. Tai ainakaan selvitetty, kuiva tukka. Kuka tahansahan voi astua ovesta ulos tukka takussa ja märkänä, se aika kuluu juuri siihen että esim. pitkiä hiuksia ei vaan saa setvittyä ja kuivattua tuossa ajassa. Jos omaat armeijasängen, tottakai tuo onnistuu!

[/quote]Eikö sulla ole olemassa muita tukkaamuotoja kuin pitkä/paksu ja sänki? Mulla on ihan  tyypillinen ohut/ hento suomalainen puolipitkä tukka, joka kuivuu melkein pyyhkeellä, pikkasen ilmakiharrinta perään (pari minuuttia) ja kuiva on. Musta on alentavaa, että sä haukut näkemättä mun tukkaa rekkalesbotukaksi tai sänkitukaksi. Ap Nimenomaan ei kästiä, miten jotkut selviää muutalalla minuutilla aamurutiineista, toivottavasti tää pikkasen valaisee, että maailmassa on muunlaisiakin hiuksia ja ihmisiä.

[/quote]

Puolipitkä on yhtä kuin max. olkapääpituinen on yhtä kuin lyhyt. Oikeasti pitkä tukka, oli se sitten kuin ohut tahansa, ei vaan kuivu/setviydy tuollaisessa ajassa. Piste. Jos siis haluaa tehdä nuo kaikki muutkin asiat siinä ohella. Pitkähiuksisella menee helposti koko vartti pelkkään tukan setvimiseen ja kuivaamiseen.

[/quote] En mä väittänytkään, etteikö pitkän tukan selvittäminen veisi aikaa, työkaverin tukan kuntoon laittoon ei tunti riitä mihinkään. Mut silti mulla ei oo mikään rekkalesbotukka.

*naama norsunvitulla*

[/quote]

Okei, ei rekkalesbotukka, mutta yhtä lyhyessä ajassa setvittävä/kuivattava. Happy now?

[/quote] *naama loistaa kuin Naantalin aurinko* Kiitti

Vierailija
118/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pyykkään niin että pesukone menee ajastimella aamuyöllä päälle. Se pesee melkein 3h, ja harvana iltana meillä ollaan kotona niin että pyykkiä ehtisi illalla pestä ja päästä ajoissa nukkumaankin.

Vierailija
119/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hikoilee tosi eri tavalla ihan tiedoksi vaan. Ei kaikkien täydy peseytyä niin usein niin tarkasti. Nimim. pääsen lähtemään kymmenessä minsassa.

Vierailija
120/337 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haisen iltasuihkun jälkeen aamulla vielä selvästi saippualle. Ja aivan sama mitä saippuaa käyttää. Jos joka päivä en käy suihkussa niin toisenakin päivänä kainalot haisee dödölle, ei hielle. Mä en ole koskaan oikein hikoillut, edes saunassa.

Oon kyllä kade noille nopeille jotka saa itsensä puhtaana lähtökuntoon vartissa. Mulla menee päivävaatteiden pukemiseen jo 3 minsaa, vessassa olen käynyt 5 minuutin jälkeen. Aamupala tehtynä 20 minsan jälkeen. Hampaidenkin harjaus kestää suositellun 3 minsaa plus langoitus. Täytyy ruveta skarppaan.