Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko sinuun sanonta "suutarin lapsella ei ole kenkiä"?

Vierailija
05.11.2014 |

Itse olen kirjanpitäjä ja kotona paperit on missä sattuu kaappeihin ja laatikoihin tungettuna. Töissä sitten ihan tip top. Ei vaan jaksa enää kotona panostaa...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosiin hammaslääkärissä vaikka olen suuhygienisti

Vierailija
2/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Työskentelen päihdehuollossa, eikä kenelläkään perheessämme ole päihdeongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:32"]Tavallaan kyllä, mutta en kyllä koe tekeväni mitään myöskään väärin. Olen sairaanhoitaja, mutta olen erittäin sitkas viemään lapsia tai itseäni lääkäriin. Tuntuu, että kaikki vaivat ovat ihan liian vähäpätöisiä ja hoituvat kotikonstein, eli lähden liikkeelle vasta kun tarvitaan jo päivystyksellistä apua ihan oikeasti. tai sitten en ollenkaan.
[/quote]

Tämä sama. Johtunee tosin juuri sairaanhoitajan ammatistani, tiedän mitä pystyvät päivystyksessä hoitamaan ja mitä eivät. Eli mikä voi vielä odottaa.... Ja odottaa vähän lisää kun kiireettömiä aikoja ei kuitenkaan ole.

Vierailija
4/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:48"]Kyllä. Olen psykologi ja ihmissuhteet ihan rempallaan.
[/quote]

Täällä toinen.

Vierailija
5/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Opetan mm konfliktien hallintaa. Ja minä itse juoksen kaikkia konflikteja karkuun, tai pikemminkin leikin kuollutta niiden edessä.

Vierailija
6/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä asiat tip top pilkulleen järjestyksesaä, kotona ei voisi vähempää kiinnostaa. Taitaa tosin olla aika yleistä.

Vierailija
8/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Vanhemmat lastensuojelualalla, vaikka pitäisi olla sen piirissä apua saamassa. Sitä ollaan niin kasvatusalan ammattilaisia ja musta on silti kasvanut syömishäiriöinen, vakavasti masentunut, ahdistunut ja pitkäaikaisesta kompleksisesta traumasta kärsivä.

Vierailija
9/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Äitini oli terveydenhoitaja ja kätilö, me lapset olimme aina keskenämme lähes heitteillä. Itse hoidan vanhuksia, mutten juurikaan pidä yhteyttä omiin vanhempiini. Hoidan työni ja oman tyttäreni niin hyvin kuin osaan, YH-äitinä se riittänee..

Vierailija
10/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:33"]

onpas täällä kakaroita liikenteessä kun ottivat vertailukohteeksi vanhempansa eikä itseä

[/quote]

Sopiiko SINUUN että suutarin LAPSILLA ei ole kenkiä. Mun mielestä viittaa selvästi minuun suhteessa omiin vanhempiini. Ikä 41.
[/quote]
Silloin kysymys olisi asetettu että sopiiko vanhempiisi.

Vierailija
11/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen sähköalan/tietoliikennealan (ja kait jossain määrin ICT) DI ja kotona kaikki tietokoneet yms ovat antiikkisia. Siksi ettei vaan jaksa enää Säätää huvikseen kun duunissa saa sitä tehdä ihan tarpeekseen.

Toisaalta sitten huvikseni teen kaikenlaista sähkökonekorjailua ja joskus käyn tekemässä pientä sähköasennustakin (luvat on!) ihan siksi, että se vaan on kivaa. Mutta tuo ATK:n kanssa pelehtiminen...evvvk.

Vierailija
12/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni sovi. Olen toimistosihteeri, töissä pidän paikat järjestyksessä ja hoidan monta asiaa yhtäaikaa, olen sellainen joka paikan höylä. Kotona sama homma :D

Ei pidä paikkaansa myöskään äitini kohdalla, ollessani ihan pieni hän oli perhepäivähoitaja ja myöhemmin päiväkodissa töissä. Minut ja sisareni on mielestäni kasvatettu todella hyvin ja fiksusti.

Vierailija
13/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mikrotuessa töissä ja meidän tietokoneet on antiikkisia + kaikissa on jotain kremppaa tyyliin virustorjunta vanhenemassa, päivityksiä puuttuu, jotkut kaatuilee, vain yhdeltä voi tulostaa jne.

Itse olen kouluterkkari ja lapset syö junk foodia, vaikka saarnaan ruokavaliosta jatkuvasti.

Vierailija
14/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopii! Kotoa ei löydy laastaria ja särkylääkettäkin haetaan käsilaukun pohjalta, josko löytyisi...... ja terveydenhoitaja olen......

Vierailija
15/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen opettaja ja laitoin 2/3 lapsesta vääränä päivänä tai väärään aikaan kouluun viime syksynä.

Vierailija
16/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:25"]Kyllä. Äiti on suurtalouskokki ja kotona syödään lähestulkoon pelkkiä pakasteita, eineksiä ja vaaleaa leipää, vaikka osaamista olisi tehdä terveellisempääkin. Jaksaminen ei vaan vissiin riitä.
[/quote]

Heh, noista aineksistahan suurtalouskeittiöissä ruuat tehdään..tuonut ammatin kotiin

Vierailija
17/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:33"]

onpas täällä kakaroita liikenteessä kun ottivat vertailukohteeksi vanhempansa eikä itseä

[/quote]

Sopiiko SINUUN että suutarin LAPSILLA ei ole kenkiä. Mun mielestä viittaa selvästi minuun suhteessa omiin vanhempiini. Ikä 41.

[/quote]

Suutarin lasten kengistä kun puhutaan, niin kyse on sanonnasta, jossa puhuja viittaa itseensä ja siihen, miten toteuttaa omassa elämässään asioita. Jos et tunne sanontaa, silloin sinusta voi tietysti tuntua siltä miltä haluttaa.

Vierailija
18/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikenneinsinööriopiskelija enkä omista autoa ja julkisia en käytä juuri lainkaan.

Vierailija
19/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai minulla on kenkiä kun isäni on suutari. Mitä sinä tyhmiä kysyt? Senkun menen suutariliikkeeseen ja otan kengät! Senkin tollo!

Vierailija
20/58 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi