Olenko idiootti?
Olen miehen kanssa, joka ei halua ikinä laittaa meistä mihinkään sosiaaliseen mediaan mitään. Hänen kavereistaan 2 on nähny minut ja muut ainoastaan tietää. Olemme olleet yhdessä 3 vuotta. Syyksi tähän sanonut kaverit ei yleensä kutsu tyttöystäviä mukaan ja kuvien laittaminen ei ole hänen tapaistaan (pari kesää sitten kaverit olivat menossa baariin hänenki piti mutta sitten muutaman tyttöystävät tuli mukaan niin ei mennytkään).. on faceboookissa ja instagramissa 3 kuvaa. Ei petä sen tiedän. Olen miettinyt että häpeekä hän minua olen työtön.. mutta haen kouluun. Olen nätti ja normaalivartaloinen, kaupassa kuukausi sitten, joku tuntematon mies kehui minua poikaystävälleni että ompas sulla hyvännäköne tyttöystävä. Mieheni käytös saa minut epävarmaksi tuntuu että mua ei hyväksytä, mies tarkkailee syömisiäni haluaa että laihdutan (ei sano mutta käytös kertoo mm. puristelee vatsaani) ja huom suhteen alkaessa painoin 68kg eli en ole lihonnut painan nyt 66kg ja pituutta 169 ja urheilen. Halusin vain purkautua mies ei ymmärä että vie motivaationi liikkumisesta ja tekee mielei vain syödä enemmän ja olen sanonut hänelle tästä ja kuulema tekosyy.. hän ei ole syy että en liiku mut todellisuudessa saa mut niin vihaseksi että tekisi mieli lihottaa 20 kg en tajua miksi olen hänen kanssa.. luultavasti pelkään olla yksin minulla ei ole kauheasti ystäviä :( mutta myös rakastan