Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen risteilyreissusta...

Vierailija
05.11.2014 |

Mieheni on lähdössä työporukan kanssa risteilylle ja kertoi matkasta minulle. Myöhemmin kysyin keitä hänen hyttiinsä majoittuu niin vastaus oli että joku miespuolinen ja kaksi naista, kaikki kuulemma seurustelevat, mutta asia vaivaa minua. Hän ei kuulemma olisi mahtunut muuten mukaan jos ei olisi ottanut tätä hyttiä. Minua ahdistaa ajatus että hän nukkuu samassa hytissä kahden minulle vieraan naisen kanssa. Hän ei myöskään suostu siihen ettei menisi, lupasi viedä minut reissuun jo ajat sitten mutta tärvää nyt meidän matkarahoja nyt sitten tähän risteilyyn

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:10"]Mä olen kerran joutunut yöpymään parin miestyökaverin kanssa samassa hytissä, ei ketään haitannut.
[/quote]harvapa kertoo jos aikoo naisen kanssa samassa hytissä maata.

Vierailija
62/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani on pettääkseen, tämä kyllä pettää vaikka työpaikalla, omassa kodissaan tai vaikka ravintolan vessassa, ei se paikkaa katso. Ap:n mies on rehellisesti kertonut, millaisella kokoonpanolla on lähdössä, mikä on hieno juttu.

Olin itse pari vuotta sitten kaverini kanssa kaupunkilomalla, kohdekaupungissa sattui asumaan miespuolinen kaverini. Kun tämä kohteessa asuva kaverini kuuli matkasuunnitelmista, hän kutsui minut ja kaverini majoittumaan asuntoonsa, joka oli tilava ja keskustassa. Kysyin asiaan mieheni mielipidettä ja hänelle se sopi, sanoi, että ei olisi yhdessä kanssani, jos ei luottaisi minuun. Majoituimme tämän kaverin luona, mitään kyseenalaista ei todellakaan tapahtunut ja reissu oli todella mukava. 

Off topicin syy: jos suhteessa ei pysty toiseen luottamaan ja haluaa liiaksi kontrolloida toisen tekemisiä, se ei ole hyvä eikä toimiva suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista, että tuollaisesta viitsii olla mustasukkainen !?? Jos sitä laivalla haluaa panna niin ei ole mitään merkitystä kenen kanssa on menossa samaan hyttiin. Kokemuksesta tiedän, että pahimpia pettäjiä on ne yksin hyttiin majoittuvat. Tuskin nämä nyt mitään kimppakivaa siellä hytissä pitävät tai muuten olisi jättänyt kertomatta, keiden kanssa on hytissä. Nyt vähän rennompaa otetta parisuhteeseen ja luottoa! Muuten ei valitettavasti suhde ole kovin pitkäikäinen.

Vierailija
64/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
65/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin monta kertaa lukenut palstalta senkin, että ylipäänsä toinen ei saa lähteä risteilylle ilman toista.

Vitsit te ootte sekaisin.Mun mies saisi lähteä keiden tahansa työkavereiden kanssa samaan hyttiin. Olivat ne miehiä tai naisia, homoja tai heteroita, kissoja tai koiria. Enkä tahtoisi mukaan, sillä laivalla ihan juukelin tylsää.

Vierailija
66/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:40"]

Lähde mukaan laivalle varjostamaan miestäsi! Me täällä kannustetaan kunnon av-palstatyyliin!

[/quote]

Anna tiedot jollekin palstasalapoliisille (matkan tiedot, kuva miehestä etc.), hän voi sitten pientä korvausta vastaan seurailla miestä ja raportoida tänne? Hyvällä tuurilla näin pikkujouluaikaan salee löytyy täältä joku, joka on muutenkin menossa samalla lähdöllä. Sulle mielenrauha/syy eroon/mahdollisuus ikuisuusmarttyyriyteen tiedosta riippuen, meille vuoden paras huvitusnäytelmä tänne. Everybody wins!

Vierailija
67/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:02"]Minun mielestä tästä tekee pahaa se että hän on luvannut ettei lähde millekään risteilylle ja että hän tietää että minulle se hyttijärjestely ei ole ok mutta silti menee. Jos antaisin vaihtoehdot minä tai risteily hän valitsisi risteilyn -ap [/quote] Ei aikuisten parisuhteessa kuulu uhkailla minä tai risteily. Jos uhkaa, niin seuraukset täytyy sitten myös kestää. Ei parisuhteessa toisen menoa kuulu rajoittaa. Jos siellä tapahtuisikin jotain, todennäköisesti parempi että se käy ilmi noin eikä suhdetta petturin kanssa kannattaisikaan jatkaa. Mutta miesparkaasi mietin myös. Miksi hän on tuommoisen pirttihirmun kanssa, sinä ajat hänet nurkkaan! Anna miehen näyttää, että kaikki voi mennä hyvin. Luota häneen. Ennen kaikkea sinun pitäisi kyllä luottaa itseesi, eikä sihistä siellä kuin kiukkuinen käärme.

[/quote]

Ei se ole lapsellista, että parisuhteessa on rajat tai tietää mitä seuraamuksia asioilla on. Minusta AP:n mies on jo niin välinpitämätön, että ei käytännössä välitä AP:n tunteista mitään - mitä siis sellaisen miehen kanssa edes olla parisuhteessa. Parisuhteessa sovitaan säännöistä ja asioista yhdessä ja kunnioitetaan myös toisen mielipidettä ja toimitaan yhteisen hyvän mukaan.

Jos tosiaan oma mies lähtisi tuolla tavalla risteilylle niin olisi ihan selvää, että takaisin parisuhteeseen ei olisi tulemista ja pelkkä tämä tilanne vaikka ei tulisi toteutumaan (ei menisikään risteilylle) aiheuttaisi hieman parisuhteen tilanteen selvittelyitä. Minä en nuku miespuolisten työkavereiden kanssa samassa hotellihuoneessa työreissuilla tai risteilyllä ja asia on ihan selvää, että ei myös mieskään. Ihan sama olisiko lopputuloksena pettämienn tai ei. Kyse on siitä, että parisuhteessa on tietyt säännöt ja parisuhdetta tulisi kunnoittaa ja kumppaniaan kunnioittaa.

AP, haluatko tosiaan olla enää miehesi kanssa jos hän ei käytännössä välitä sinusta tai parisuhteesta? Mitä hän tuumaisi jos sinä yöpyisit samassa hotellihuoneessa vierekkäisissä sängyissä miespuolisen työkaverin kanssa tai vielä pahempi lähtisit juhlimaan risteilylle ja nukkuisitten samassa hytissä. Mielestäni kyllä lasketaan jo tuo pettämisesksi.

Vierailija
68/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
69/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:40"]

En varsinaisesti pelkää pettämistä vaan sitä että minun mielestä toisten naisten kanssa ei tarvitse nukkua samassa tilassa, se ei mielestäni kuulu parisuhteeseen. Ei minun omat vanhempanikaan ole tehneet koskaan noin -ap

[/quote]

Luepas nyt ihan oikeasti AP vielä tuo kommenttisi ja mieti vähän. Ei tämä nyt taida olla ihan tosissaan se olennainen ongelma teidän liitossa, vai mitä? Onhan tämä provo, onhan? Ei kait kukaan aikuinen ihminen voi olla noin yksinkertainen??

Vierailija
70/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:19"]

Anna tiedot jollekin palstasalapoliisille (matkan tiedot, kuva miehestä etc.), hän voi sitten pientä korvausta vastaan seurailla miestä ja raportoida tänne? Hyvällä tuurilla näin pikkujouluaikaan salee löytyy täältä joku, joka on muutenkin menossa samalla lähdöllä. Sulle mielenrauha/syy eroon/mahdollisuus ikuisuusmarttyyriyteen tiedosta riippuen, meille vuoden paras huvitusnäytelmä tänne. Everybody wins!

[/quote]

Sitten mamma ottaa vähän extraa ja antaa miehelle elämänsä kyydit. :D

Vierailija
71/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut on sitten sinisilmäisiä. Kun munkin mies/vaimo on monta kertaa ollut työkavereiden kanssa samassa hytissä/huoneessa/sängyssä, eikä kyllä ole ikinä pettänyt. Eikä aio pettää ikinä muulloinkaan. Ihan itse on mulle niin kertonut ja kyllä meillä luottamus pelaa.
Arvatkaa jumalauta silmänne. Tilaisuus tekee varkaan. Ja kaikki meistä sortuvat virheisiin.

Vierailija
72/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMiksi AP:n pitäisi olla yksinkertainen jos kunnioittaa tiettyjä asioita parisuhteessa. EI kaikki liity pettämiseen vaan siihen, että pidetään jotain asioita parisuhteeseen kuulumattomina. Itse ajattelen näin, että vähän kuin ennaltaehkäisevästi kumpisikin toimii ja tekee niin kuin toivoisi toisen tekeväne eikä tieten tahtoen aseta itseään/suhdetta sellaiseen tilanteeseen, mikä yhden tai useamman askeleen jälkeen vaikka voisi johtaakin pettämiseen. 

Jokaisessa parisuhteessa on omat säännöt - jotkut pelaavat vapaammilla säännöillä ja jotkut ns. tiukemmilla. Pääasia, etta parisuhteen molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä tilanteeseen ja tuntevat tulleensa kuulluiksi ja kokevat, että heistä välitetään. Jos näin ei ole eikä tällaisissa perusasioissa / arvomaailmassa päästä yhteistymmärrykseen, niin ero vo olla joskus paras asia (varsinkin jos ei ole lapsia)

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:40"]

En varsinaisesti pelkää pettämistä vaan sitä että minun mielestä toisten naisten kanssa ei tarvitse nukkua samassa tilassa, se ei mielestäni kuulu parisuhteeseen. Ei minun omat vanhempanikaan ole tehneet koskaan noin -ap

[/quote]

Luepas nyt ihan oikeasti AP vielä tuo kommenttisi ja mieti vähän. Ei tämä nyt taida olla ihan tosissaan se olennainen ongelma teidän liitossa, vai mitä? Onhan tämä provo, onhan? Ei kait kukaan aikuinen ihminen voi olla noin yksinkertainen??

[/quote]

Vierailija
73/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sata varma että sua petetään. Ihan saletisti. Taitaa olla ihan oikeinkin. Vaikutat viestisi perusteella tunnekylmältä kyttääjältä, joka kyttää puolisoaan jatkuvasti. Kuka sellaista jaksaa? Kysyn vaan.

Varma tapaus.

Vierailija
74/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinä ap baariin ja sano miehellesi että tuot pari miestä yöksi kotiin. Kerro että hekin ovat parisuhteessa ja mitään ei tule tapahtumaan. Siis sillä välin kun mies risteilyllä

Vierailija
75/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:02"]Minun mielestä tästä tekee pahaa se että hän on luvannut ettei lähde millekään risteilylle ja että hän tietää että minulle se hyttijärjestely ei ole ok mutta silti menee. Jos antaisin vaihtoehdot minä tai risteily hän valitsisi risteilyn -ap
[/quote]
Et voi määrätä aikuista ihmistä eikä ketään ihmistä voi kokonaan omistaa. Hänellä on myös oma elämänsä. Tuollaisella pirttihirmuasenteella karkoitat miehen äkkiä.

Vierailija
76/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:30"]

Lähde sinä ap baariin ja sano miehellesi että tuot pari miestä yöksi kotiin. Kerro että hekin ovat parisuhteessa ja mitään ei tule tapahtumaan. Siis sillä välin kun mies risteilyllä

[/quote]

Nämä kaksi asiaa eivät ole millään tapaa rinnasteisia.

Vierailija
77/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on antanut minun nukkua miespuolisten työkavereideni kanssa samassa huoneessa ja niin annan minä hänenkin tehdä. Kyllä toiseen pitää voida luottaa tuon verran! Jos jotain tapahtuu, niin elämä ei aina mene niinkuin suunnittelee ja kolhuja sattuu. Niitä on kuitenkin turha märehtiä etukäteen, kohtaa ne sitten kun ne ovat tullakseen.

Vierailija
78/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:19"]

[/quote]

Sitten mamma ottaa vähän extraa ja antaa miehelle elämänsä kyydit. :D

[/quote]

Niin joo, se mammakin saa, puhumattakaan siitä miehestä, jonka saannit ap:n kanssa on reissun jälkeen epäilemättä kortilla - tää on jo siis win-win-win-win. Ja kun mies hyvällä tsägällä saa vielä siellä hytissäkin, niin a vot!

Vierailija
79/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen partioharrastukseni puitteissa tottunut että bvoi aivan hyvin nukkua vaikka siskonpedissä teltassa miehet ja naiset sekaisin eikä siinä ole mitään seksuaalista viritystä. Oikeasti ! Olen aina ihmetellyt kun yhden miespuolisen uudehko naisystävä on sairaan mustia. Miehensä ei pääse edes leireille enää ilman häntä. Sairasta! Kannattaa laittaa ne omat lapset nyt sitten vaikka partioon niin niille kehittyy normaali suhde toiseen sukupuoleen.
terv 40vuotias

Vierailija
80/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehen työkaverit ovat rumia? Pelottaisiko sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme