Miehen risteilyreissusta...
Mieheni on lähdössä työporukan kanssa risteilylle ja kertoi matkasta minulle. Myöhemmin kysyin keitä hänen hyttiinsä majoittuu niin vastaus oli että joku miespuolinen ja kaksi naista, kaikki kuulemma seurustelevat, mutta asia vaivaa minua. Hän ei kuulemma olisi mahtunut muuten mukaan jos ei olisi ottanut tätä hyttiä. Minua ahdistaa ajatus että hän nukkuu samassa hytissä kahden minulle vieraan naisen kanssa. Hän ei myöskään suostu siihen ettei menisi, lupasi viedä minut reissuun jo ajat sitten mutta tärvää nyt meidän matkarahoja nyt sitten tähän risteilyyn
Kommentit (101)
Mitä jos mies olisi bi-seksuaali? Pitäisikö hänen majoittua aina yksin?
Aijai, nauraisin makeasti jos mieheni tuollaista kertoisi! Voiko enää läpinäkyvämpää ollakaan? Menkööt sitten jos kerran välttämättä haluaa, mutta emme olisi enää yhdessä sen reissun jälkeen. Mustis en ole, mutta joku raja se pitää olla mihin suostun. Oletko muuten katsonut kuinka paljon tuollaisen reissun halvin hytti maksaa? Muutaman kympin! Ei luulisi olevan liian kallis ottaa vaikka ikioma hytti panopaikaksi sille reissulle, matkan ruoatkin maksavat enemmän kuin hytti... Kerropa mitä päätitte tehdä ja kuinka paljon asiasta väänsitte kättä. :)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:02"]
Minun mielestä tästä tekee pahaa se että hän on luvannut ettei lähde millekään risteilylle ja että hän tietää että minulle se hyttijärjestely ei ole ok mutta silti menee. Jos antaisin vaihtoehdot minä tai risteily hän valitsisi risteilyn -ap
[/quote]
Siinä tapauksessa et ole tärkeä miehelle. Parempi erota hyvissä ajoin. Oma mies jättäisi kyllä risteilyn väliin, jos sellaista pyytäisin.
Ei tollasia firman reissuja ole, että miehet ja naiset olis samassa. Joku muu porukka kyseessä. En kyllä naisena haluaisi nukkua vieraiden miesten örinässä ja haistella ilmaa. Enkä usko et mun mies menis naispuolisten työkavereidensa kans samaan hyttiin, elle sit saisi itse valita just ne mieleisimmät :)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:02"]Minun mielestä tästä tekee pahaa se että hän on luvannut ettei lähde millekään risteilylle ja että hän tietää että minulle se hyttijärjestely ei ole ok mutta silti menee. Jos antaisin vaihtoehdot minä tai risteily hän valitsisi risteilyn -ap
[/quote]
Ei aikuisten parisuhteessa kuulu uhkailla minä tai risteily. Jos uhkaa, niin seuraukset täytyy sitten myös kestää. Ei parisuhteessa toisen menoa kuulu rajoittaa.
Jos siellä tapahtuisikin jotain, todennäköisesti parempi että se käy ilmi noin eikä suhdetta petturin kanssa kannattaisikaan jatkaa. Mutta miesparkaasi mietin myös. Miksi hän on tuommoisen pirttihirmun kanssa, sinä ajat hänet nurkkaan! Anna miehen näyttää, että kaikki voi mennä hyvin. Luota häneen. Ennen kaikkea sinun pitäisi kyllä luottaa itseesi, eikä sihistä siellä kuin kiukkuinen käärme.
Minä olen kerran nukkunut laivalla vieraan miehen vieressä enkä silti mielestäni pettänyt. Eikä tullut mieleenkään seksi varattuna, vaikka toisella kova yritys olikin! Ja kotona kerroin ihan normaalisti että miehen seurassa olen ison osan matkaa viettänyt.
Lähde mukaan laivalle varjostamaan miestäsi! Me täällä kannustetaan kunnon av-palstatyyliin!
Miehesi on rehellinen ja kertoo millä kokoonpanolla hyteissä ollaan. Mitä jos olisi sanonut hytissäolevan kolme miespuoleista työkaveria. Olisiko silloin ollut eri juttu? Ei sillä ole mitään merkitystä ketä hyteissä on, jos on aikomus pettää. Voihan se miehes olla ihan missä tahansa muussa hytissä koko risteilyn ja et siitä mitään tiedä.
ymmärrän että olet mustasukkainen, mutta et slti voi rajoittaa miestä. Mies on aikuinen ihminen ja tekee mitä haluaa. Ja voit pyytää mutta et saa suuttua, jos hän ei "tottele". Jos mies huomaa että tulet vihaiseksi tuollaisesta, hän ei kerro enää jatkossa näitä asioita. Vaan valehtelee. Eihän sekään ole järkevää!
No siis se, että heitä on neljä työkaveria hytissä tekee aika mahdottomaksi pettämisen ilman seurauksia. Tuskin koko porukka mitään yhteistä suunnitelmaa on tehnyt :D Mietipä vaihtoehtoja: Jos miehesi olisi omassa hytissään yksin tai toisen miehen kanssa, estäisikö se mitään? Eikö mies todennäköisemmin silloin raahaisi hyttiinsä jotain tuntematonta hoitoa, kuin vehtaisi ihmisten kanssa, joita näkee joka päivä reissun jälkeenkin ja jotka tietävät sinusta? Itse näen tilanteen niin, että voit nimenomaan siksi olla huoletta, että hytissä on kaksi tuttua, varattua naista. Olen itse paljon työmatkoilla naiskollegojen kanssa, enkä todellakaan touhuaisi heidän kanssaan, koska se seuraisi mukana joka ikinen työpäivä. Enkä voi touhuta muidenkaan kanssa, koska he saisivat tietää ja sitten tietäisi koko firma.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:02"]Minun mielestä tästä tekee pahaa se että hän on luvannut ettei lähde millekään risteilylle ja että hän tietää että minulle se hyttijärjestely ei ole ok mutta silti menee. Jos antaisin vaihtoehdot minä tai risteily hän valitsisi risteilyn -ap
[/quote]Ukko on täys mulkku! Sanot että ok, sinä kutsut sillä aikaa pari mieskaveria teidän makkariin yöksi. Ihan ok ratkaisu, eiks vaan!?
En välttämättä olisi huolissani pettämisestä ja pettäähän voi tosiaan myös muualla kuin yhteisessä hytissä.
Mutta muuten ei kuulosta kivalta. Tietäähän sen minkä kokoisia ne hitit on. Mites suihkussa käynnit, vaatteiden vaihdot ym? Siellä mennään alusvaatteisillaan tai pelkissä pyyhkeissä. Ei kiva juttu ollenkaan.
Jaa että samassa hytissä NUKKUMINEN on ihan kamalaa? Mikä siinä on? Itteeni ei seksuaalisesti kiihottaisi yhtään, jos työkaverit kuorsais kännissä samassa hytissä jossa on erilliset pedit. Aikuiset ihmiset voinevat myös sopia, että kun naiset pukeutuu niin miehet menee ulos hytistä. Ja toisinpäinkin, toki. Mutta, kunnon mamma näkee mörköjä joka paikassa. Ja luottamushan on ihan ufojuttu.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:56"]
Kuule noilla risteilyillä ollaan hytissä niin pieni hetki, että on ihan sama vaikka hyttikaverina olisi karhu.
Oikeasti.
Mutta jos et luota mieheesi, sinun on syytä ajatella koko yhteiselämäänne hartaasti.
[/quote]
Mä oon kyllä samaa mieltä ja ap:n pitäisi miettiä miksi on itse niin epävarma itsestään että tuollainen asia vaivaa. Ja tuo matkaraha-juttu on vaan epätoivoinen yritys peitellä, huonosti, omaa mustasukkaisuuttaan.
Minun mielestä tästä tekee pahaa se että hän on luvannut ettei lähde millekään risteilylle ja että hän tietää että minulle se hyttijärjestely ei ole ok mutta silti menee. Jos antaisin vaihtoehdot minä tai risteily hän valitsisi risteilyn -ap