Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen risteilyreissusta...

Vierailija
05.11.2014 |

Mieheni on lähdössä työporukan kanssa risteilylle ja kertoi matkasta minulle. Myöhemmin kysyin keitä hänen hyttiinsä majoittuu niin vastaus oli että joku miespuolinen ja kaksi naista, kaikki kuulemma seurustelevat, mutta asia vaivaa minua. Hän ei kuulemma olisi mahtunut muuten mukaan jos ei olisi ottanut tätä hyttiä. Minua ahdistaa ajatus että hän nukkuu samassa hytissä kahden minulle vieraan naisen kanssa. Hän ei myöskään suostu siihen ettei menisi, lupasi viedä minut reissuun jo ajat sitten mutta tärvää nyt meidän matkarahoja nyt sitten tähän risteilyyn

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää, ei se mies välttämättä siellä vieraiden naisten kanssa nuku. 

Se voi panna koko yön, jolloin ei tarvitse murehtia vieraiden kanssa nukkumista.

Vierailija
22/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisinpa sanoa, että tervemenoa reissulle, mutta takaisin ei ole tulemista ja ihan siksi, koska meidän parisuhteessa ei nukuta vieraan naisen tai naisten kanssa samssa hytissä. Varsinkin tuntuu suhteen kannalta huonolta jos mies ei suostu perumaan reissua. Jos tosiaan työreissu menee tuossa parisuhteen edelle niin menkööt...Mitähän mies tuumaisi, jos pyytäisit pari miestä luoksesi samaan makuuhuoneeseen nukkumaan? Ei varmaan tykkäisi ja mukana kun lisättäisiin vielä alkoholi ja juhliminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pienellä budjetilla ne oikein on liikenteessä jos neljän ihmisen pitää änkeytyä samaan hyttiin? Oletteko te ihan aikuisia vai jotain opiskelijoita?

Vierailija
24/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Varaa itelles ja kaverille hytti samaan laivaan, miehes voi sitte tulla sun viekkuun.

Vierailija
25/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei toimis meillä. Vaikka luottamus onkin puolin ja toisin niin ei kyllä yövytä kumpikaan vieraiden miesten/naisten kanssa jossain pienessä hytissä. 

Vierailija
26/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin rehellisesti sanoa, että me petämme aina, jos siihen on mahdollisuus. Sinun tilanteessa et voi kuin toivoa parasta, eli sitä, että naiset ovat pihtareita.

Vierailija
27/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran joutunut yöpymään parin miestyökaverin kanssa samassa hytissä, ei ketään haitannut.

Vierailija
28/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä laivaristeilyillä/työmatkalla/Lapin perukoilla tms. paikoissa tapahtuu, ne asiat sinne jäävät, näinhän sitä sanotaan. Vai jäävätkö sittenkään? Yleensä siellä tapahtuu yhtä sun toista. Ollaan "ei kenenkään maalla", niin mitäpä väliä. Yleensä tapahtuneet asiat kuitataan "leikiksi". Leikkiähän ei tarvitse ottaa vakavasti, sehän on niin kevyttä hupailua, josta tulee hetkeksi hyvä olo. Ja kun on niin kovat nuo arjen paineet, niin kyllä on päästävä välillä irrottelemaan.

Vierailija
29/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten aika viimeistään sopia ne teidän parisuhteen säännöt?

Ei menisi meillä läpi tuollainen reissu...minä en nuku samassa hytissä tai hotellihuoneessa "vieraiden" miesten kanssa eikä kyllä ukkokaan punkkaa vieraiden akkojen kanssa.

Vierailija
30/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka vanhoja olette, mutta itsea näin 30+ vuotiaana miehenä kyllä hymyilyttää parin vuoden takainen muisto kun raahattiin pari 17v teiniä hyttiin. Kaveri toisen kanssa toiseella sängyllä, mä toisella. Sain paremman näköisen onneksi ;)

Vierailija
31/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia on keksitty siveysvyö. Se äijälle päälle ja avain kotiin. Ei huollta.

Vierailija
32/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma olen vaan liian mustasukkainen ja mies lähtee kuulemma teen mitä vaan kun minä en voi häntä määrätä. -ap

Vierailija
33/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto pelaa vissiin. Voihan se sinun miehesi pettää sinua muuallakin kuin laivan hytissä? Samat työkaverit sillä on töissäkin? Eihän tuo nyt ideaalisin tilanne ole, mutta raivoamalla asiasta osoitat mielestäni sen, ettet luota mieheesi.
Mutta kerro hänelle, mikä mieltäsi painaa.

En olisi huolissani omasta miehestänikään, hän on tehnyt hyvin selväksi mielipiteensä pettämisestä ja osaa kyllä itse laittaa rajat siihen, pettääkö vai ei.

Vierailija
34/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti pelkää pettämistä vaan sitä että minun mielestä toisten naisten kanssa ei tarvitse nukkua samassa tilassa, se ei mielestäni kuulu parisuhteeseen. Ei minun omat vanhempanikaan ole tehneet koskaan noin -ap

Vierailija
35/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia, eroa.

Vierailija
36/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts.

Vierailija
37/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:40"]

En varsinaisesti pelkää pettämistä vaan sitä että minun mielestä toisten naisten kanssa ei tarvitse nukkua samassa tilassa, se ei mielestäni kuulu parisuhteeseen. Ei minun omat vanhempanikaan ole tehneet koskaan noin -ap

[/quote]

Jos et pelkää pettämistä, niin mitä pahaa tuossa järjestelyssä on? Varsinkin kun on 2+2 eikä 1+1.

Vierailija
38/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kohtalosisko täällä. Mun mies lähdössä huomenna yön yli kestävälle pikkujouluristeilylle. Ei ole kovin kivat fiilikset täällä. Ihan suoraan sanon, en tykkää. En tajua kenen pösilön idea toi kokojuttu oli..

Vierailija
39/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttamalla riidan juuri ennen lähtöä mies ajattelee että olet aivan perseestä, ja ketäpä nyt haittaisi täyden mulkun loukkaaminen. Itse en ole koskaan pettänyt vaimoani, koska hän on mukava ja ihana ihminen. 

Vierailija
40/101 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siellä mitään nuku; siellä pannaan koko yö, välillä läpystä vaihtoa ja taas mennään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi