Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti! Lapsi otti tatuoinnin ranteeseensa

Vierailija
05.11.2014 |

Muutama viikko sitten täytti 18v ja heti piti mennä hakkamaan kuva iholle.. Tatuointi on ranteessa ja harmittaa tosi paljon että meni niin näkyvälle paikalle sen laittamaan. Tatuointi ranteessa voi muodostua ongelmaksi töitä hakiessa ja muutenkin ottaa päähän kun tytön ranteessa on ruma kuva :/

Sovimme muutama vuosi sitten että kun pääsee yläasteelta niin voi vanhempien luvalla hankkia pienen tatuoinnin johonkin huomaamattomaan paikkaan (ei siis ranteeseen). Muutimme mieheni kanssa mielemme koska 15v oli mielestämme liian nuori ottamaan tatuoinnin ja tyttö suuttui kun ei saanutkaan sitä. Eli periaatteessa hänen tatuointinsa ei ole mikään hetken mielijohde mutta vähän lapsellinen idea silti.

Provonhuutelijoille tiedoksi että ei ole. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä yhtään mitään.

Seuraava kysymys.

Vierailija
2/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele harmistuksesi. Lapsi on täysi-ikäinen, et voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä voit tehdä?

Niele kiukkusi ja kehaise nättiä tatuointia. Yritä saada edes hitunen uskottavuutta peliin.

Vierailija
4/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä että lapsesi on nyt täysi-ikäinen ja voi vapaasti päättää elämästään.

Vierailija
5/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi ja koita tottua. Lapsi on täysi-ikäinen ja tekee iholleen just niin rumia kuvia kuin itse haluaa.

Vierailija
6/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy asia, muutakaan et voi. Turha enää kitistä. Lapsille ei muutenkaan pitäisi lupailla isoja asioita ja vetää sitten takaisin.

Vierailija
7/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harvoihin tyopaikkoihin silla on merkitysta. Itse tunnen esim. monta tatuoitua suurlahettilasta.

Vierailija
8/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:49"]Ymmärrä että lapsesi on nyt täysi-ikäinen ja voi vapaasti päättää elämästään.
[/quote] Ei ole näin. Hän asuu vielä kotona, elelee vanhempien rahoilla ja koulu on kesken joten hän ei voi päättää itse kaikesta. Pelottaa ajatuskin että mitä saa seuraavaksi päähänsä.

Vierailija
9/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut lapsesta, kyse on kuitenkin täysi-ikäisestä tyttärestä? Ensinnäkin voin vain kuvitella miten "mukavaa" on ollut kun te ensin olette antaneet luvan tatuointiin ja sitten muuttaneet mieltänne, olisitte vain heti kieltäneet.
.
Valitettavasti ranteeseen otetulle tatuoinnille et voi enää yhtään mitään, niele kiukkusi ja ole sanomatta mitään jos et hyvää sanottavaa keksi.

Vierailija
10/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi yrittää oppia, että lapsilla on norsun muisti. Petit lupauksesi, kärsi seuraukset ja katsele nyt sitä rumaa tatuointia.

Lapsesi tuskin tulee kärsimään työpaikkaa hakiessaan tatuoinnista, niitä on nykyisin niin monilla, ettei asia häiritse työnantajia.

Vierailija
11/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:49"]Ymmärrä että lapsesi on nyt täysi-ikäinen ja voi vapaasti päättää elämästään.
[/quote] Ei ole näin. Hän asuu vielä kotona, elelee vanhempien rahoilla ja koulu on kesken joten hän ei voi päättää itse kaikesta. Pelottaa ajatuskin että mitä saa seuraavaksi päähänsä.
[/quote]
No et sä nyt siltikään sille tatuoinnille enää mitään voi joten get over it. Ja hyvin harvoihin työpaikkoihin vaikuttaa ja en usko, että ranteessa oleva tatuointi edes on niin iso etteikö meniai TARVITTAESSA hihan alle.

Vierailija
12/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:49"]Ymmärrä että lapsesi on nyt täysi-ikäinen ja voi vapaasti päättää elämästään. [/quote] Ei ole näin. Hän asuu vielä kotona, elelee vanhempien rahoilla ja koulu on kesken joten hän ei voi päättää itse kaikesta. Pelottaa ajatuskin että mitä saa seuraavaksi päähänsä.

[/quote]

Eli jos elätät aikuista, saat päättä kaikista hänen asioistaan? Hänellä ei ole sananvaltaa edes omaan kehoonsa liittyvissä jutuissa?

Vierailija
13/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:49"]Ymmärrä että lapsesi on nyt täysi-ikäinen ja voi vapaasti päättää elämästään.
[/quote]

Omasta kehostaan voi silti päättää itse ja jos itse maksaa niin mikä sulla on ongelma? Et sä vaan voi mennä täysi-ikäiselle määräämään mitä hän saa kehoonsa ottaa. Ei kuulu sinulle enää.

Vierailija
14/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mitäköhän keksii seuraavaksi. Oisko sulla ap joku hyvä porttiteoria tähän, ehdotuksia? Vähän niinkuin tupakka>alkoholi>kannabis>vahvemmat pössyteltävät>suonensisäiset. Tatuointi ranteessa>lävistys genitaaleissa>tatuointi kasvoissa>sarvi-implantit päänahassa? Tämähän on fakta.

Vierailija
15/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti, eikö kukaan ymmärrä? Kyllä se hymy hyytyisi teiltäkin jos lapsellanne lukisi "eternal love" ranteessa rumasti ja suttuisesti väännettynä. Mä olen tosi pettynyt.

Vierailija
16/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:07"]Siis ihan oikeasti, eikö kukaan ymmärrä? Kyllä se hymy hyytyisi teiltäkin jos lapsellanne lukisi "eternal love" ranteessa rumasti ja suttuisesti väännettynä. Mä olen tosi pettynyt.
[/quote]

Vierailija
17/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:07"]Siis ihan oikeasti, eikö kukaan ymmärrä? Kyllä se hymy hyytyisi teiltäkin jos lapsellanne lukisi "eternal love" ranteessa rumasti ja suttuisesti väännettynä. Mä olen tosi pettynyt.
[/quote]

Mutta kun et voi sille mitään! Lapsesi on täysi-ikäinen ja saa vaikka tatuoida itsensä täyteen!

Vierailija
18/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olet itse ajanut tilanteen tähän. Jos itse olisin ollut tilanteessa jossa vanhemmat lupaavat jotain ja sitten vetävätkin lupauksen pois kun aika koittaa, tekisin silkasta katkeruudesta sen tatuoinnin.

Vierailija
19/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan siinä voinu olla hakaristi, alaston ihminen /ruumiinosa tai vaikka teksti "Yolo" :P

Vierailija
20/64 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tatuointi on teidän suurin murheenne ja lapsesi elämän suurin virhe, niin onnittelen teitä vilpittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä