Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti- huijatakko suhteeseen?

Vierailija
04.11.2014 |

Meillä on ollut viimeaikoina paljon riitoja ihan tyhmistä asioista kuten ebolasta ja mamuista. Ihan hölmöistä näkemyseroista jotka ei koske arkeamme. Sitten mies on jättänyt lapset ja kodin 100% mun vastuulle ja olettaa et koti hohtaa, lapset houdettu, ruoka tehty ja koti kuurattu + olen ehtinyt etsiä työtä. Voihan lapset odottaa autossa kun kiertelen paikkoja jne.

On ollut omissa oloissaan ja jotenkin etäinen. Itsekkin olin tyytymätön suhteeseen jossa huolehdin kaikesta yksin eikä rakkaus näy. Nyt mies sanoi haluavansa muuttaa pois kk päästä koska suhde ei toimi. Mutta voimme jatkaa seurustellen -fresh start. Itkin ja anelin jäämään koska en halua miehen lähtevän. Sanoi että katsotaan nyt sitten 2kk saammeko suhteemme toimimaan ja jos toimii niin ei muuta mihinkään.

Teinkö tyhmästi kun itkin ja anelin? Mies on ennenkin (2krt) ollut jättämässä mutta jäänyt anelujen vuoksi. Lykkäänkö vain eroa näin? Mies sanoi että rakastaa mua ja mussa ei vikaa, emme vain sovi yhteen

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:27"] Jos minä olisin ap:n tilanteessa, en itkisi tuollaisen miehen perään. Antaisin mennä, mutta laittaisin kantamaan vastuun lapsista ja maksamaan itsensä kipeäksi elareita. No mercy. [/quote] Elatusmaksut ovat lastasi varten. Ne eivät ole henkilökohtaisen koston väline. Olet hirveä ihminen ja sinunkaltaistesi takia monet eroperheet kärsivät kun äidit heittäytyvät hirviöiksi exiä kohtaan.

[/quote]

Niin elatusmaksut ovat lapsia varten. Mutta kerro se mielummin sille sankalle perhepinnareiden joukolle, jotka yrittävät luistaa alkuunpanemiensa lasten elatuksesta. Kyllä siellä käräjillä yks sun toinenkin siipiveikko esittää varatonta, tulotonta ja kipeää, ettei tarvitsisi omista lapsistaan edes rahallisesti huolehtia.

Vierailija
22/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:27"] Jos minä olisin ap:n tilanteessa, en itkisi tuollaisen miehen perään. Antaisin mennä, mutta laittaisin kantamaan vastuun lapsista ja maksamaan itsensä kipeäksi elareita. No mercy. [/quote] 

Söpöä! Elämällä on niin kierohuumorintaju, että ehkä se sinulle vielä opettaa... No mercy. :D Tulee sekin päivä kun istut vuokrayksiössä ja miten tässä nyt niin kävi, että yrität tulla toimeen niillä 150 euron elatusmaksuilla. ;)

[/quote]

God forbid. Alla on oma asunto ja mistään miehestä riippumaton talous... :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen muuten olet suhteessa kuin että hoidat kotitöitä? Mieshän ei suoraan ollut eroamassa, joten yhteisasumisessanne tökkii jokin. Ota tuo mahdollisuus tosissaan ja yritä pelastaa suhde. Se ei tarkoita sitä kuitenkaan, että olisit piika.

Vierailija
24/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:27"] Jos minä olisin ap:n tilanteessa, en itkisi tuollaisen miehen perään. Antaisin mennä, mutta laittaisin kantamaan vastuun lapsista ja maksamaan itsensä kipeäksi elareita. No mercy. [/quote] Elatusmaksut ovat lastasi varten. Ne eivät ole henkilökohtaisen koston väline. Olet hirveä ihminen ja sinunkaltaistesi takia monet eroperheet kärsivät kun äidit heittäytyvät hirviöiksi exiä kohtaan.

[/quote]

Kolahtiko kalikka lujaakin? Miksi tuollaisia luusereita pitäisi taputtaa päähään? Koska muuten (sinun logiikallasi) siis muututaan hirviöiksi... Kantakoon vain vastuun omista ruokoistaan, muutenhan se raha viedään veronmaksajien selkänahasta.  Kokeilkoon vaan omilla rahoillaan onnistuneen ihmissuhteen luomista jonkun toisen kanssa, jos edellisessä suhteessa jättää asiat levälleen.

Vierailija
25/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 02:00"]

Meillä on ollut viimeaikoina paljon riitoja ihan tyhmistä asioista kuten ebolasta ja mamuista. Ihan hölmöistä näkemyseroista jotka ei koske arkeamme. Sitten mies on jättänyt lapset ja kodin 100% mun vastuulle ja olettaa et koti hohtaa, lapset houdettu, ruoka tehty ja koti kuurattu + olen ehtinyt etsiä työtä. Voihan lapset odottaa autossa kun kiertelen paikkoja jne. On ollut omissa oloissaan ja jotenkin etäinen. Itsekkin olin tyytymätön suhteeseen jossa huolehdin kaikesta yksin eikä rakkaus näy. Nyt mies sanoi haluavansa muuttaa pois kk päästä koska suhde ei toimi. Mutta voimme jatkaa seurustellen -fresh start. Itkin ja anelin jäämään koska en halua miehen lähtevän. Sanoi että katsotaan nyt sitten 2kk saammeko suhteemme toimimaan ja jos toimii niin ei muuta mihinkään. Teinkö tyhmästi kun itkin ja anelin? Mies on ennenkin (2krt) ollut jättämässä mutta jäänyt anelujen vuoksi. Lykkäänkö vain eroa näin? Mies sanoi että rakastaa mua ja mussa ei vikaa, emme vain sovi yhteen

[/quote]

Oletko varma,että todella rakastatte toisianne ettekä ole yhdessä vain tottumuksesta?Mitä iloa sinullle on miehestä,joka jättää arjen pyörittämisen täysin sinun vastuullesi ja "uhkailee" erolla(siltä se nimittäin kuunnostaa,jos on jättämässä,mutta antaa ympäri puhua itsensä jäämään).

Vierailija
26/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:27"] Jos minä olisin ap:n tilanteessa, en itkisi tuollaisen miehen perään. Antaisin mennä, mutta laittaisin kantamaan vastuun lapsista ja maksamaan itsensä kipeäksi elareita. No mercy. [/quote] 

Söpöä! Elämällä on niin kierohuumorintaju, että ehkä se sinulle vielä opettaa... No mercy. :D Tulee sekin päivä kun istut vuokrayksiössä ja miten tässä nyt niin kävi, että yrität tulla toimeen niillä 150 euron elatusmaksuilla. ;)

[/quote]

[/quote]

Se on hyvä se! Kovin moni vaan kuvittelee, että pelkästää tahtomalla ja itkupotkuraivareille voi laittaa toisen maksamaan kipeitä elatusmaksuja. 

Vierailija
27/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:43"]

[/quote]

[/quote]

Se on hyvä se! Kovin moni vaan kuvittelee, että pelkästää tahtomalla ja itkupotkuraivareille voi laittaa toisen maksamaan kipeitä elatusmaksuja. 

[/quote]

Ap:lla on lapsia (monikossa). Siinä selvät perusteet elatusmaksuille. Jäikö jokin vielä epäselväksi?

Vierailija
28/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä en ymmärrä otsikkoasi. "Mies jätti - huijatako suhteeseen?"

Eihän mies ole sua jättänyt, vain uhkailee jättämisellä.

Toiseksi: tekstissä et mitenkään selitä, kuinka aiot tai edes voisit "huijata" hänet suhteen jatkamiseen. Miten se tapahtuisi? Sanoisit, että olet juuri voittanut loton päävoiton eikä mies saa siitä penniäkään, ellei jää? Tai väität olevasi raskaana, minkä vuoksi mies ei nyt mitenkään voi lähteä? Vai minkälaista huijausta nyt tarkoitat?

Vierailija
29/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee ja jättää sinut hoitamaan yksin kodin ja lapset. Haluaa kuitenkin jatkaa suhdetta "seurusteluna" eli käydä hakemassa sinulta seksipalveluja, ehkä myös satunnaisia aterioita tms.? Rusinat pullasta, täysin ilman velvollisuuksia.

Ja sinä haluat olla tuollaisen kanssa? Eikö kukaan pysty takomaan järkeä päähäsi?

Vierailija
30/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:52"]

[/quote]

Kolahtiko kalikka lujaakin? Miksi tuollaisia luusereita pitäisi taputtaa päähään? Koska muuten (sinun logiikallasi) siis muututaan hirviöiksi... Kantakoon vain vastuun omista ruokoistaan, muutenhan se raha viedään veronmaksajien selkänahasta.  Kokeilkoon vaan omilla rahoillaan onnistuneen ihmissuhteen luomista jonkun toisen kanssa, jos edellisessä suhteessa jättää asiat levälleen.

[/quote]

Pois muuttavalle vanhemmalle tehdään kiusaa ehdottamalla korkeita elatusmaksuja ehtona sille, että saa tavata lasta! Ja jotkut jättävät kiusallaan maksamatta, että ei joudu maksamaan lähinvanhemalle. Elatusapu velka on kasvussa ja kasvun syy johtuu ihan siltä keneltä kysytään. Tämä on oikein oivallinen ase sukupuoltenvälistä sotaa käytäessä riistäjä-äidistä ja pinnari-iseistä. Ja tämän kaiken keskellä vailla oikeutta on perheen lapset.

Vierailija
31/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet kynnysmatto. Kukaan ei nosta sinua lattialta ellet nouse itse.

Mies lähteköön, kun kerran haluaa. Pitää jatkossa lapsia joka toisen viikon, mikä helpottaa sinun elämääsi ratkaisevasti. Pääset myös etsimään töitä rauhassa. Eikä kukaan enää nalkuta siitä, kuinka hoidat lapset ja kodin.

Vierailija
32/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että itket ja anelet, ettei tuollainen "mies" häipyisi. Mä potkisin persuuksiin että poistuisi kuvioista mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
33/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka nyt on huijaamassa ketä mihin suhteeseen? Tehän olette jo naimisissa, miten te enää voisitte mihinkään "suhteeseen" ruveta?

Vierailija
34/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies näyttää huijaavan ap:tä vaihtamaan avioliiton suhteeseen. Mies saisi asua yksikseen vapaana ilman mitään lapsenhoito ja kodinhoitovelvollisuuksia, mutta samalla "seurustelisi" ap:n kanssa eli kävisi kun tekisi seksiä mieli ja häipyisi taas omille teilleen. Että sellainen fresh start.

Vierailija
35/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain oppinut että erolla uhkaamalla saa naisen ruotuun ja oma helppo elämä jatkuu taas siihen asti että tulee uusi riita. Seuraavan riidan aikana uusi uhkailu vain. Eiköhän kyseessä ole bluffi, sano ensi kerralla että joo ero taitaa olla ainoa oikea vaihtoehto ja ala järjestelemään asioita.

Vierailija
36/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:23"]

No mies näyttää huijaavan ap:tä vaihtamaan avioliiton suhteeseen. Mies saisi asua yksikseen vapaana ilman mitään lapsenhoito ja kodinhoitovelvollisuuksia, mutta samalla "seurustelisi" ap:n kanssa eli kävisi kun tekisi seksiä mieli ja häipyisi taas omille teilleen. Että sellainen fresh start.

[/quote]

Nerokkainta miehen huijauksessa on,että ap kokee olevansa huijaava osapuoli aneluineen,miesparkahan haluaisi lähteä mutta ei voi. AP,mieti ihan vakavissasi mitä sinä saat teidän avioliitostanne. Miehellä ilmeisesti pelaa kotitalouspalvelu,saa seksiä ja tekee mitä huvittaa,hyvä diili hänen kannaltaan.Miksi sinä anelet häntä jäämään,tilanteen pitäisi olla pikemminkin päinvastoin?

Vierailija
37/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, sä olet tosiaan se jota tässä huijataan. Kun mies tasaisin väliajoin uhkailee, niin palvelu pelaa, itse ei tarvitse panna tikkua ristiin.

Vierailija
38/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke. Älä anele. Anna miehen mennä jos on mennäkseen. Mutta pidä huoli että lapset on jatkossa viikko-viikkosysteemillä. Aika miehenkin oppia, mitä tarkoittaa lastenhoito.

Vierailija
39/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkein mies josta on vähään aikaan kuultu. Häipyy kotoa, jättää kaiken, lapset, huushollin vaimolle ja haluaa jatkaa suhdetta SEURUSTELUNA. Käydä ex-vaimon kanssa (seksi)deiteillä ja viis veisata muusta. Ap, nyt todellakin tarvitset pienen ryhtiliikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme