Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti- huijatakko suhteeseen?

Vierailija
04.11.2014 |

Meillä on ollut viimeaikoina paljon riitoja ihan tyhmistä asioista kuten ebolasta ja mamuista. Ihan hölmöistä näkemyseroista jotka ei koske arkeamme. Sitten mies on jättänyt lapset ja kodin 100% mun vastuulle ja olettaa et koti hohtaa, lapset houdettu, ruoka tehty ja koti kuurattu + olen ehtinyt etsiä työtä. Voihan lapset odottaa autossa kun kiertelen paikkoja jne.

On ollut omissa oloissaan ja jotenkin etäinen. Itsekkin olin tyytymätön suhteeseen jossa huolehdin kaikesta yksin eikä rakkaus näy. Nyt mies sanoi haluavansa muuttaa pois kk päästä koska suhde ei toimi. Mutta voimme jatkaa seurustellen -fresh start. Itkin ja anelin jäämään koska en halua miehen lähtevän. Sanoi että katsotaan nyt sitten 2kk saammeko suhteemme toimimaan ja jos toimii niin ei muuta mihinkään.

Teinkö tyhmästi kun itkin ja anelin? Mies on ennenkin (2krt) ollut jättämässä mutta jäänyt anelujen vuoksi. Lykkäänkö vain eroa näin? Mies sanoi että rakastaa mua ja mussa ei vikaa, emme vain sovi yhteen

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 02:00"]

Meillä on ollut viimeaikoina paljon riitoja ihan tyhmistä asioista kuten ebolasta ja mamuista. Ihan hölmöistä näkemyseroista jotka ei koske arkeamme. Sitten mies on jättänyt lapset ja kodin 100% mun vastuulle ja olettaa et koti hohtaa, lapset houdettu, ruoka tehty ja koti kuurattu + olen ehtinyt etsiä työtä. Voihan lapset odottaa autossa kun kiertelen paikkoja jne. On ollut omissa oloissaan ja jotenkin etäinen. Itsekkin olin tyytymätön suhteeseen jossa huolehdin kaikesta yksin eikä rakkaus näy. Nyt mies sanoi haluavansa muuttaa pois kk päästä koska suhde ei toimi. Mutta voimme jatkaa seurustellen -fresh start. Itkin ja anelin jäämään koska en halua miehen lähtevän. Sanoi että katsotaan nyt sitten 2kk saammeko suhteemme toimimaan ja jos toimii niin ei muuta mihinkään. Teinkö tyhmästi kun itkin ja anelin? Mies on ennenkin (2krt) ollut jättämässä mutta jäänyt anelujen vuoksi. Lykkäänkö vain eroa näin? Mies sanoi että rakastaa mua ja mussa ei vikaa, emme vain sovi yhteen

[/quote]

Ap, nyt tässä huijataan sua eikä miestä. Mies on se joka kiristää ja huijaa uhkailemalla lähteä. Minkä jälkeen taas saa jatkaa omassa vapaamatkustajan roolissa kun sä hoidat kaiken. Anna mennä. Sen jälkeen mieskin joutuu ottamaan vastuun lapsistaan, vuoroviikoin tietysti.

Vierailija
2/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota kantaa näihin elatusmaksu viesteihin. Mies sanoi ettei liitto toimi koska riidellään "kokoajan". Mun mielestä kinastellaan joutavista välillä ja asia on helppo korjata. Mielestään olen lähes aina äkäinen tai vihainen ja siksi välttelee mua ja kotona oloa. Sunnuntaina heräsin iloisena, hymyilin, suukotin ja kysyin mitä tehtäis niin mies sanoi et käy nopeasti työmaalla- viipyi 7h! Oli mennyt kaverilleenkin ja sanoi että ajatteli että näin välttää riidan jonka kuitenkin aloitan jossain vaiheessa. Näkee mut raivohirviönä ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään et tekee ruokaa ja hoitaa lapsiakin jonkun verran. Mutta siivoukseen ei osallistu keittiön tiskejä enempää. Lapsista vain nuorin on hänen, on sanonut haluavansa hänestä joko lähihuoltajuuden tai 50/50. Ap

Vierailija
4/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkität vaan

Vierailija
5/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että ei kukaan jää vain ja ainoastaan sellaisen anelun takia. Tottakai sillä voi olla vaikutusta paljonkin (ainakin saa toisen tuntemaan itsensä haluttavaksi ja tärkeäksi), mutta todellinen motiivi jäämiselle on joku muu kuin pelkkä anelu.

Siihen en uskalla ottaa kantaa, kannattaako teidän pysyä yhdessä.

Vierailija
6/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestä enkä ole valmis eroon. Tuntuu että nyt oikeasti on lähdössä. Ap en tiedä miten selviän

Vierailija
7/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ok, lasten hoito vuoroviikoin systeemillä. Jos olet oikeasti hoitanut kaiken yksin. Voi olla, että mies alkaa kaivata pikaistakin yhteen paluuta, kun huoltaa yksin lapsia koko viikon. Sinä saat ladata akkuja rauhassa ja etsiä töitä.

Vierailija
8/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa

Vierailija
9/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän että pelottaa. Mutta näin ulkopuolisena en näe tuollaista miestä hyväksi asiaksi sinun ja lasten kannalta. Kannattaisi päästää irti ja antaa mennä menojaan.

Vierailija
10/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkosta tms. Apua. Ootte vielä nuorekkaita.

Vierailija
11/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, mutta aito rakkaus ei kiristä eikä uhkaile. Miksi siis haluat pitää kiinni miehestä, joka ei rakasta sinua? 

Vierailija
12/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan varmistaa, että teet jatkossakin kaikki kotityöt ja hoidat lapset. Aina kun meinaat alkaa valittamaan siitä että hoidat kaiken yksin, hän voi ilmoittaa, että ette sovi yhteen, joten hän lähtee.

Vierailija
13/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tuollaisella jätkällä teet?! Otat nyt hyvä ihminen vastuun itsestäsi, olet jo iso tyttö!

Vierailija
14/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa siltä että mies jättää sinut ennemmin tai myöhemmin. Jätä se ensin

Vierailija
15/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä lapsista on kyse, kun jätät heidät autoon hoitaessasi asioita? Kuinka pitkäksi aikaa jätät heidät?

Vierailija
16/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 02:00"]

Meillä on ollut viimeaikoina paljon riitoja ihan tyhmistä asioista kuten ebolasta ja mamuista. Ihan hölmöistä näkemyseroista jotka ei koske arkeamme. Sitten mies on jättänyt lapset ja kodin 100% mun vastuulle ja olettaa et koti hohtaa, lapset houdettu, ruoka tehty ja koti kuurattu + olen ehtinyt etsiä työtä. Voihan lapset odottaa autossa kun kiertelen paikkoja jne. On ollut omissa oloissaan ja jotenkin etäinen. Itsekkin olin tyytymätön suhteeseen jossa huolehdin kaikesta yksin eikä rakkaus näy. Nyt mies sanoi haluavansa muuttaa pois kk päästä koska suhde ei toimi. Mutta voimme jatkaa seurustellen -fresh start. Itkin ja anelin jäämään koska en halua miehen lähtevän. Sanoi että katsotaan nyt sitten 2kk saammeko suhteemme toimimaan ja jos toimii niin ei muuta mihinkään. Teinkö tyhmästi kun itkin ja anelin? Mies on ennenkin (2krt) ollut jättämässä mutta jäänyt anelujen vuoksi. Lykkäänkö vain eroa näin? Mies sanoi että rakastaa mua ja mussa ei vikaa, emme vain sovi yhteen

[/quote]

Tuli vain mieleen... Miksi ihmeessä mies keskittyy vain omaan oloonsa? Missä on hänen vastuunsa teidän perheestänne? Teillä on sentään yhteisiä lapsia. Voisithan sinäkin sanoa: "No niin, olen kllästynyt tekemään kaiken ja vain kuuraamaan lattioita - Tässäkö tämä elämä nyt sitten oli? Minulla on oikeus tavoitella henkilökohtaista onnea, vapautta ja rakkautta..."

Jos minä olisin ap:n tilanteessa, en itkisi tuollaisen miehen perään. Antaisin mennä, mutta laittaisin kantamaan vastuun lapsista ja maksamaan itsensä kipeäksi elareita. No mercy.

Vierailija
17/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies jätti- huijatakko suhteeseen"

Et kai tarkoita, että manipuloisit miehesi huijaamalla jäämään suhteeseen, johon hän ei halua jäädä? Mieti vähän miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi tekisi sinulle noin. Sinähän estät miestäsi saamasta parempaa suhdetta, jossa hän voisi olla onnellisempi. Et sinä noin itsekäs voi olla.

Vierailija
18/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:27"]

Jos minä olisin ap:n tilanteessa, en itkisi tuollaisen miehen perään. Antaisin mennä, mutta laittaisin kantamaan vastuun lapsista ja maksamaan itsensä kipeäksi elareita. No mercy.
[/quote]

Elatusmaksut ovat lastasi varten. Ne eivät ole henkilökohtaisen koston väline. Olet hirveä ihminen ja sinunkaltaistesi takia monet eroperheet kärsivät kun äidit heittäytyvät hirviöiksi exiä kohtaan.

Vierailija
19/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 08:27"] Jos minä olisin ap:n tilanteessa, en itkisi tuollaisen miehen perään. Antaisin mennä, mutta laittaisin kantamaan vastuun lapsista ja maksamaan itsensä kipeäksi elareita. No mercy. [/quote] 

Söpöä! Elämällä on niin kierohuumorintaju, että ehkä se sinulle vielä opettaa... No mercy. :D Tulee sekin päivä kun istut vuokrayksiössä ja miten tässä nyt niin kävi, että yrität tulla toimeen niillä 150 euron elatusmaksuilla. ;)

Vierailija
20/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän itse: "Estät miestäsi saamasta parempaa suhdetta". Mies, mies, MIES.... Mikä h......n puolijumala se on joillekkin?? On se MIESKIN ollut paikan päällä kun lapsia on ruvettu tekemään. Se vain pakkaa unohtumaan siinä vaiheessa kun pitäisi kantaa vastuu perheestä... Mutta noin siinä luultavasti tulee käymään, että mies uhkailee jatkossakin lähdöllä kun asiat eivät suju. Joskus vain on helpompaa kun tekee kaiken itse eikä tarvitse edes odottaa, että toinen osallistuisi mihinkään... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi