Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinko löytää kumppanin?

Vierailija
19.09.2021 |

Hei olen aikunen mies ja etsin naista. Turhauttaa tää yksinäisyys usein ja olisi kiva löytää kumppani. Kuntoilen. Käyn töissä vakituisesti ihan perus mies. Miten muilla tilanne.. onko vaikea löytää? Tinder baarit ja alkoholi ei kiinnosta.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua sitten naisissa sytyttää? Millaisia asioita haluaisit kumppanisi kanssa tehdä? Tunnetko naisia ylipäätään? Viesteissäsi kirjoitat kuin jokainen nainen olisi täysin samanlainen, samoista jutuista pitävä. Ihmiset ovat yksilöitä, myös naiset. Ei kyse ole siitä että ”naiset pitävät pitkistä miehistä” vaan nainen on kiinnostunut jostain asiasta kumppanissaan ja tutustuessaan tunne vahvistunut. Et ole esim. minulle houkutteleva kumppani koska jutuistasi päätellen haluat vain ”jonkun naisen”. En minä halua kumppania joka on kanssani vain koska haluaa olla jonkun kanssa. Haluan että kumppanini haluaa olla juuri minun kanssani.

Vierailija
62/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset on AP:lle näin ilkeitä, onko multa mennyt jotain ohi?

Sen jälkeen kun olet lukenut noin 20 tällaista yksinpuheluketjua, alat ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan eläimiä, no mikä musta tekee kiinnostavan.. emmä osaa sanoa.. muhun pitäs nainen kiinnostua tälläsenä ku mä oon.. emmä vaa ymmärrä millanen mun pitäs olla.. herranjumala en ole juoppo ja käyn töissä

Vierailija
64/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketä vain naista.. kiinnostun mukavista.. vois olla jotain yhteystä.. mielellää lapseton nainen.. ei halua munkaa lapsia.. itse en halua lapsia.. noo mielellää pyöree.. muodokas nainen.. kiva.. rehellinen perus nainen.. kaikki ei todellakaa käy

Vierailija
65/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset on AP:lle näin ilkeitä, onko multa mennyt jotain ohi?

Sen jälkeen kun olet lukenut noin 20 tällaista yksinpuheluketjua, alat ymmärtää.

Kymmenen ekaan jaksaa vastata jotain mietittyä ja järkevää ja sitten huomaa että prosessi aloitetaan alusta parin päivän välein ilman että ihmisten huolellisesti mietithistäkään kommenteista olisi jäänyt mitään muistijälkeä. Valuvat kuin vesi hanhen selästä.

Vierailija
66/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä että hankit kavereita ja sosiaalisen elämän. Tyyppejä joiden kanssa vaikka mennä festareille ja tapahtumiiin kesällä sitten kun taas voi mennä. On ihan totaalisen epärealistista odottaa että jossain kahvilassa syntyisi parisuhde ventovieraan kanssa ja suuttua kun niin ei käy.

Vierailija
67/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitte ymmärrä miks oon aina se ulkopuolinen.. tänää torilla olin oli ihan tavallisia pariskuntia ei kovin ees komeita miehiä niil oli ihan nätit naiset tai toisinpäin.. hitto mä tunnen olevani pohjalla ja näkymätön.. naiset ei katso edes päälle

Vierailija
68/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko vastata mitään, jos ei voi vastata asiallisesti? Minusta ihan sympaattisen oloinen kaveri. Toivon ap, että löydät itsellesi kumppanin

Vierailija
69/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan eläimiä, no mikä musta tekee kiinnostavan.. emmä osaa sanoa.. muhun pitäs nainen kiinnostua tälläsenä ku mä oon.. emmä vaa ymmärrä millanen mun pitäs olla.. herranjumala en ole juoppo ja käyn töissä

Kerro minulle, mitä teit kuluneena kesänä ja esimerkiksi tänä viikonloppuna, niin minä kerron, mitkä ovat mahdollisuutesi löytää kumppani. Älä vastaa yhdellä tai kahdella teinikielellä kirjoitetulla lainilla vaan kerro, miten viestit kesälomasi, mitä teit, missä kävit/olit, mistä nautit, missä viihdyit, missä tapasit ihmisiä jne.

Vierailija
70/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli kavereita.. mut heitin ne pellolle.. ne oli mun ikäsiä.. pitkäaikastyöttömiä ei vuosiin töitä ei halua mennä töihin.. sossupummina haetaa vaa viiniä alkosta ja ryypätään.. en jaksanu semmosia

Vierailija
71/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sitte ymmärrä miks oon aina se ulkopuolinen.. tänää torilla olin oli ihan tavallisia pariskuntia ei kovin ees komeita miehiä niil oli ihan nätit naiset tai toisinpäin.. hitto mä tunnen olevani pohjalla ja näkymätön.. naiset ei katso edes päälle

Ei ne katso kenenkään muunkaan päälle. Lisäksi voi olla että sinusta huokuu irl sama aggressio mikä täälläkin eivätkä uskalla vilkaistakaan sinua. Kyllä se epävakaus näkyy jo tässä ketjussa sellaisena äkkipikaisen ja räjähtelevän oloisena tyylinä. Jos saat epävakauteen apua kannattaa ottaa se juttu erittäin tosissaan ja todella yrittää kuunnella mitä terapeutilla on sanottavaa.

Vierailija
72/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei no siis aika paljon välil oon äitini kanssa.. ja kävelyllä on keskustassa.. istun kahvilassa.. juonut alkoholia ja ollut koko kesän yksin.. ei kukaa oo halunnu ees jutella.. kävin laivalla mut sielki muutama sana vaihdettiin.. en vaa tiedä mitä löytäis naisen.. en vaa tiedä.

Vierailija
73/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksei ees naiset halua munkaa kahville ja treffeille mitä hittoa??

Vierailija
74/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyää ollenkaa ketää kiinnostu.. kysymys kuuluu onko maine menny.. tunnetaanko minut pituudesta ja naamasta.. olen aina yksin jokapaikassa naiset varmaa ajattelee jo et tolla ei oo kavereita ja tos on jotain vikaa.

Vierailija
75/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. varmaa mut jo tunnetaan tinderissä jokapaikassa.. kadulla missä vaan.

Vierailija
76/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää tunnen olevani ilmaa.. nainen ei kiinnostu.. ei kato ees päälle. ja ei halua jutella.. ei täs helvetti oo järkee.. en mee enää mihkää erakoidun kotiin.. mitää järkee.. vaikka meet ihmisten ilmoilla ei todellakaa sitä naista sieltä löydä.

Vierailija
77/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt löytää jotain muuta sisältöä elämään kuin oman huonon tilanteesi miettiminen. Käyt töissä, hienoa. Sen lisäksi joku harrastus joka tuo sisältöä elämään ja ihmissuhteita. Jos sinut on vakinaistettu töihin et liene ihan toivoton. Nyt syksyllä alkaa iso liuta harrastuksia. Mene mukaan johonkin mistä tykkäät. Sun on pakko relata ja lakata pingottamasta tätä asiaa. Sillä lailla ei naista löydä jos kulkee musta pilvi pään päällä.

Vierailija
78/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pystyyy nykyään laittamaam mitä hakee, eli seksiseuran hakijat saa rajattua pois.

Heti ollut laadukkaampi appi.

Miten vai tarkoitatko vibesia?

Vierailija
79/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole harrastuksia ja naiset ei missä halua muhun tutustua? 

Vierailija
80/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaa halua ees yrittää pyytää mua kahville tutustua ihmisenä.. kertokaas naiset.??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi